Husk meg
Brukernavn
Passord

Innkjøp og litt til

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

torhen

Knøttespiller
Ble medlem: 06 mai 03
Innlegg: 54

Lagt til: 10 feb 04, 11:44
Alle synes enige om at FFK har en svært god trener. Men å tro at KTE kan lage gull av gråstein (les Tam og andre påfunn) tror jeg ikke noe på. Det er sikkert en del gode spillere blant de som har prøvd seg på laget i løpet av vinteren, men sålangt er det INGEN som har kunnet tilføre eller heve laget vesentlig. Om vi ikke skal spille mot Mandal og Hønefoss i 2005, må klubben sikkre seg seg minimum to kvalitetsspillere før sesongstart. Om ikke frykter jeg et vondt år for oss som er j... opptatt av FFK skal overleve i tippeligaen.

---------------------------

TH


Rødhvit

Juniorspiller
Ble medlem: 27 jan 04
Innlegg: 200

Lagt til: 10 feb 04, 12:19
Helt enig med deg torhen. Etter min mening burde KTE snart begynne å se etter forsvarsspillere(Ikke det at vi ikke trenger forsterkninger på midtbanen og i angrep altså).

Det er sikkert flere enn meg som husker en del av de "tullemålene" vi slapp inn i fjorårssesongen(Blant annet hjemme mot Sandefjord). I år vil nivået være VELDIG mye høyere, noe som vil si at vi vil bli straffet langt oftere. Vil komme med en påstand om at det så lysere ut på forsvarssiden før fjorårssesongen. Da hadde vi ihvertfall tilgang på Tore Pedersen.

---------------------------

FFK i tyyyyyyykkkkkt og tyyyyyyyynnnnnt


karl_filip

Knøttespiller
Ble medlem: 24 jan 04
Innlegg: 56

Lagt til: 10 feb 04, 12:25
Heisann!
Jo syns det har vært litt VEL stille på innkjøpsfronten i vinter, men har jo rimelig god tro på at KTE kan sakene sine. Han har jo tross alt vært i tippeligaen før, med moss, som hadde mye mindre tilgang på viktige transfermidler. Se bort i fra siste sesong , så gjorde KTE det bra i tippeligaen med moss! Vi har jo fått spillere e som Simen Brenne, Brian West.. Vi har jo fått rotevatn og! Men noen bør hentes inn...tror KTE er lur, og har noen i kikkerten..Eller hva sier dere?

Hilsen KaLLe:ffk:

Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03
Innlegg: 741

Lagt til: 10 feb 04, 12:41
Jeg håper for harde livet på at vi skal kunne få inn en god venstrebak, og en hurtig midtstopper. Da tror jeg vi hadde hatt god dekning i de bakre rekker. I midtbane og angrep har vi mange alternativer i dag ( har ikke sett han Kostela, men han hørtes jo bra ut ), så jeg synes at KTE bør rette blikket mot de bakre rekker på innkjøpsfronten. Om han da ikke skal omgjøre en hel masse midtbanefolk til forsvarere da, da trenger vi plutselig flere midtbanespillere.

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3