Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem vil vi ha ?

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 05 nov 10, 20:49

Jeg vil bare si at jeg personlig er veldig fornøyd med hvordan vi har utviklet oss som klubb siden katastrofeåret. Det er klart det er mye å jobbe med, men jeg kjenner meg dårlig igjen i all svartmalinga som foregår både her og andre steder. Det er ingen tvil om at vi har et apparat som gjør det de kan for å gjenreise vår stolte fotballklubb. Folk elsker å kritisere, mens det er forsvinnende få som gir ros hvor det er fortjent.


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 05 nov 10, 21:39
Sier meg enig med de to siste talere!

---------------------------

Svaberget for alltid!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 05 nov 10, 21:42

Enig, kosten, var nok redningen for FFK


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 06 nov 10, 11:12

Opprinnelig postet av ffkmufc

Veit jo det.

Men husker Grønis fikk mye kjeft for at han ikke brukte de samme ungguttene.. De var da i følge noen gode nok for TL.

Nå er de ikke gode nok for adecco..

Jan Rafn er jo ekstremt for bruk av egne unggutter, regna derfor med at vi skulle bruke de i år, framfor å hente eldre spillere utenfra..

Året i adecco skulle jo hjelpe unggutta våre

Mulig jeg ikke har peiling .men....er det ikke sånn at disse ung gutta......hvis de skal ha noe i Adeco å gjøre...må de ikke da prestere i 3 div?

Jeg mener at en spiller som Odi,skulle bøtta inn mål i den divisjonen,da kunne han kanskje prestert bedre i Adeco også.

Altså: det å 'skrike' etter ung gutta hele tiden blir litt feil når de faller igjennom i 3 div. Da trenger de mest sansynelig 1 eller 2 år til,som 'ung og lovende',for ingen sier at vi IKKE har talenter. Eksempelet er Simen som virkelig har prestert kanon bra iår,og er etter min mening en av topp 3 spillere iårets sessong.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 06 nov 10, 11:46
Grunnen til kosten gikk inn for å hjelpe FFK var en kommentar på to sider av Truls Dæhli i VG i fjor, hvor han skrev om FFKs renomme. Dette provoserte Svein Johannessen så mye at han kunne ikke sitte lenger og se på hva som skjedde med klubben. Han mener at FFKs cupsgull og seriesølv lagde et luftslott. I tillegg kom den siste medieavtaleb der det meste ble brukt til spillere. Det kunne bare ikke gå sier han VG. Videre står det at han har feid opp underskudd, nesten halvert budsjettet siden han overtok i fjor høst, og leder i dag en klubb som er på vei til å bli friskmeldt. Hovedproblmet har vært den store utskiftningen av ledere. I snitt hadde de sittet i drøyt to år. -Neste år skal vi ikke tape mer penger, selv om vi ikke rykker opp og får 20-25 millioner mindre i inntekter. Da prøver vi igjen neste år, det er ingen katastrofe med en sesong til i 1.divisjon, sier Svein til VG. Så til dere som mener at vi er nær stupet, tar dere tydeligvis feil.

Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 06 nov 10, 12:38

Opprinnelig postet av ffkmufc

Altså: det å 'skrike' etter ung gutta hele tiden blir litt feil når de faller igjennom i 3 div. Da trenger de mest sansynelig 1 eller 2 år til,som 'ung og lovende',for ingen sier at vi IKKE har talenter. Eksempelet er Simen som virkelig har prestert kanon bra iår,og er etter min mening en av topp 3 spillere iårets sessong.

En klassisk misforståelse er at spillere aldri får sjangsen, når de aldri spiller TV kampen på NRK. De spiller gjerne hver uke i 3. divisjon, der er det fullt mulig å ta seg en tur for de som er interessert..

---------------------------

Svaberget for alltid!



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f