Husk meg
Brukernavn
Passord

Hva skal Plankehaugen gjøre?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 nov 10, 20:59

Jeg trodde denne tråden skulle gjelde hva Plankehaugen skulle gjøre jeg. Ikke om denne veggen, eller flytting av plass. Jeg ser faktisk ingen løsning pr.dags dato hvordan Plankehaugen skal bli bedre. Ser kun at Plankehaugen blir bare semre og semre. Folk bør gå i seg sjøl sier jeg bare. Selv bidrar jeg ikke noe mer da jeg har flytta vekk fra Fredrikstad Wink


Norip

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 02 nov 10, 21:09

Opprinnelig postet av Rey

Da regner jeg med at du blar opp av egen lomme for å dekke det som må til for å få flytta over. Eller har du ikke fått med deg at klubben er blakke? Hva er viktigst, bytte plass på stadion eller faktisk ha et lag å heie på?



Jeg skulle med glede bladd opp av egen lomme om det hadde vært slik. Hvor mye penger koster det å leie inn noen bautas toaletter annenhver helg i 3 timer?

Er dritt lei av at vi sitter å klør oss i ræva og venter på at andre skal begynne på jobben. Hadde feks PH hatt fokus på tribunelivet istedenfor kjellærn sportspub, så kunne de vel heller ha investert pengene i å byttet side. Men slik går det når vi har hatt helt feil folk som har styrt PH

---------------------------

SUPRAS FREDRIKSTAD


Greaker

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 10 nov 10, 18:39

Jeg har kun ett spm !!! Hvorfor skal flere enn 1 dra i gang sanger ?

Det er irriterende

Det er frustrerende

Det er plagsomt

Det er no forbanna TULL !!!!!

Dette tror jeg er rota til all elendighet PÅ plankehaugen feltet om dagen.

Et stort flertall trenger en tydelig leder og ikke masse små diktatorer som vil være sjef og dra i gang.

---------------------------

R G


Ramp

Juniorspiller

Ble medlem: 18 sep 07
Innlegg: 161

Lagt til: 11 nov 10, 08:46

Tror det er mange som er enig med deg i dette. Vi trenger en forsanger med karisma. Ikke det at engasjement og spontanitet ikke er bra, men vi trenger en som kan styre hele showet med en god blanding av rop, evighetssanger og pauser.

---------------------------

Supras Fredrikstad

-Millions are paid for pair of feet
Football became the Wall Street
Mot den moderne fotballen!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 nov 10, 11:15

hvor er han hehe

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 11 nov 10, 12:43
Synes kanskje vi i plankehaugen burde ha et møte .. tatt en liten "oppvask" etter sessongen " å planlagt litt sammen :)

---------------------------

Dont worry, be happy!!! :D


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 nov 10, 13:10
Endret: 11 nov 10, 13:11
Endret av: keiko99

Ja og det har jeg sagt lenge... blir vel føre neste sessong håper jeg

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 11 nov 10, 15:31
Burde hatt et møte rett etter sessong slutt egentlig . Slik at man kan rekker å planlegge ting før ny sessongstart.. Trur det kunne vært en fin annledning for alle til å snakke sammen på en rolig voksen måte. :)

---------------------------

Dont worry, be happy!!! :D


Norip

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 11 nov 10, 16:34

Jeg vet hvor forsangeren er jeg, og han er ikke på Plankehaugen feltet mer pga idioter i styret som tenkte på alt annet enn tribunekultur..

---------------------------

SUPRAS FREDRIKSTAD


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 nov 10, 17:39

Du driter deg så jævlig ut.... natta

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 11 nov 10, 18:40

Opprinnelig postet av Norip

Jeg vet hvor forsangeren er jeg, og han er ikke på Plankehaugen feltet mer pga idioter i styret som tenkte på alt annet enn tribunekultur..

Jeg føler at slikte smarte utsagn er med på å få til en god prat i Plankehaugen. Jeg lurer på hvorfor jeg ikke tror ting blir bedre med det første gitt...Foot in mouth


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 11 nov 10, 19:59

Fader så usaklige noen her på forumet har blitt.. skjerp dere og kom med konkrete ting, det er det tråden er tenk til å handle om! Slutt å hakk på Keiko, slutt å hakk på andre, slutt å hakk på ditt og datt, kom heller med konkrete forslag.

Jeg har hørt om enkelte supportere som er ute etter å ødelegge på feltet, starter andre sanger når en annen sang pågår osv.. DET bør Plankehaugen ta tak i å gjøre noe med.. 

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 19 des 10, 12:16
Endret: 19 des 10, 12:17
Endret av: Patrioten

I morgen blir avgjort om Plankehaugens fotballpub framtid. Det ser dystert ut, siden de nesten ikke har hatt besøk siden bortekampen mot Hønefoss. Så her blir det nok kroken på døra, dessverre.


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 19 des 10, 13:53

Litt synd at kjellern ikke ble mere besøkt .. det var et veldig fint sted :)  De for heller satse videre på supportercafeen 1903.. Der tjener Plankehaugen penger , og det er et fint samlingspunkt .Laughing

---------------------------

Dont worry, be happy!!! :D


Glenn Glitter

Juniorspiller

Ble medlem: 22 aug 07
Innlegg: 125

Lagt til: 20 des 10, 08:30

Opprinnelig postet av Patrioten

I morgen blir avgjort om Plankehaugens fotballpub framtid. Det ser dystert ut, siden de nesten ikke har hatt besøk siden bortekampen mot Hønefoss. Så her blir det nok kroken på døra, dessverre.

Den var jo faen ikke åpen engang... Måtte gå på bar(t) å se kampen .

---------------------------

Rude, stewed and tattooed
www.myspace.com/glennglitter

www.myspace.com/thenewklokkeswingers


RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 22 apr 11, 13:09

Med lyden på stadion. har sett kampen ffk-rbk 2 ganger over nettet nå, og er like skuffet over at lyden fra plankehaugen ikke bærer frem til seerne, se feks på Lerkendal der kommentatoren slåss i kamp med lyden fra tribunen.

slik bør det også være på Fredrikstad stadion, jeg tror all lyden går rett i Glomma og seiler av sted.

Det er trist for det burde være øredøvende på Fredrikstad stadion også.

Dette er en jobb for plankehaugen mener jeg.

Og dem BØR gjøre noe med det !!!

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 22 apr 11, 13:52
Endret: 22 apr 11, 13:53
Endret av: Supreme NTM

Opprinnelig postet av RG

Med lyden på stadion. har sett kampen ffk-rbk 2 ganger over nettet nå, og er like skuffet over at lyden fra plankehaugen ikke bærer frem til seerne, se feks på Lerkendal der kommentatoren slåss i kamp med lyden fra tribunen.

slik bør det også være på Fredrikstad stadion, jeg tror all lyden går rett i Glomma og seiler av sted.

Det er trist for det burde være øredøvende på Fredrikstad stadion også.

Dette er en jobb for plankehaugen mener jeg.

Og dem BØR gjøre noe med det !!!

Det er en ganske enkel grunn til at lyden bærer dårlig. Vi har forferdelige akustikkforhold. Bortefeltet derimot er Norges kanskje aller beste tribune når det kommer til akustikk. Dette har man jo visst i flere år.


Jasko

Juniorspiller

Ble medlem: 13 jun 09
Innlegg: 87

Lagt til: 23 apr 11, 20:17

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Opprinnelig postet av RG

Med lyden på stadion. har sett kampen ffk-rbk 2 ganger over nettet nå, og er like skuffet over at lyden fra plankehaugen ikke bærer frem til seerne, se feks på Lerkendal der kommentatoren slåss i kamp med lyden fra tribunen.

slik bør det også være på Fredrikstad stadion, jeg tror all lyden går rett i Glomma og seiler av sted.

Det er trist for det burde være øredøvende på Fredrikstad stadion også.

Dette er en jobb for plankehaugen mener jeg.

Og dem BØR gjøre noe med det !!!

Det er en ganske enkel grunn til at lyden bærer dårlig. Vi har forferdelige akustikkforhold. Bortefeltet derimot er Norges kanskje aller beste tribune når det kommer til akustikk. Dette har man jo visst i flere år.

 

Dette har sikkert noe å si, men jeg må si at jeg er skuffet over at PH unnskylder seg med dette ang akustikken. Det er nok ikke hele svaret skal jeg love deg. Vær 2 hjemmekamper på S-T-U tribunene så skjønner du fort hvorfor det er dårlig trykk:

Kun supras gidder å synge/danse kampen gjennom. De gangene hele PH-feltet gidder å bli med så er det faktisk trykk fra hele stadion. Da hører man det over alt. Ellers så ser det hele ut som en tv hvor midten er i bevegelse og resten er en ramme rundt.

Derfor mener jeg personlig at "problemet" ligger i at PH-feltet(da mener jeg stå-tribunen) er for "familievennlig". Det å stå på stå-tribunen burde bety at en er med på dans/sang kampen gjennom. Da skal jeg love deg at det blir trykk... Akustikk har utrolig lite med det å gjøre.

---------------------------

-----------------
- E.D. #10 -
-----------------
- BHF since -
-----2000-----
-----------------



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24