Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Bryne - Fredrikstad 7 november

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 12 4

madserazzi

Juniorspiller

Ble medlem: 12 mai 09
Innlegg: 117

Lagt til: 05 nov 10, 12:18

Var det ikke en eller annen langt tilbake i historien (4-500 år) som mente omtrent noe slikt om særp: "Denne plassen  er en avgrunn i mennesklig tarvelighet " eller noe i den duren? Lurer på om det ikke var en utsending fra en konge som avla rapporter fra forskjellige steder i Norge. 

Så allerede da var grunnlaget lagt for mennesklig lavmål, og det ser faen meg ut som at noen av sarping dimlingene fører dette videre i stolt tradisjon. Har dere ikke noe bedre å gjøre enn å komme med slikt ræl og oppgulp inne på et FFK forum, foreslår jeg at dere går å ser på reprise av dynastiet i steden. 

Vi knuser Bryne 3-1, Alta holder blåpæddene til 1-1, og dermed er det duket for fest 3 dager til ende sammen med våre kjære venner fra Alta!


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 05 nov 10, 12:57

Siden særpingene tror de er bedre en alle andre så kan man jo titte i historien og se at de er flinke til å møte opp på stadion kun for å heie frem ffk til tap hehe

"Årets første NM-kamp mot Ørn Horten ble spilt i Sarpsborg hvor folk fortsatt var bitre på FFK for den bortdømte NM-kampen i 1909. Det var derfor mange sarpinger som tok turen til Sarpsborg Stadion for å heie på Ørn."

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 05 nov 10, 12:59
Endret: 05 nov 10, 13:00
Endret av: Tøfflus

Opprinnelig postet av sarpen
Når man er i stand til å tilby penger til et annet lag, for at de skal gi 110%, bør man kanskje gå litt stille i gangen. Ønsker forøvrig FFK lykke til mot Bryne. All ære til dere dersom dere vinner på Jæren og vi taper. Da fortjener dere opprykket, men ikke møt på Sarpsborg stadion iført FFK drakt. Ikke tilby penger for Alta seier. Slikt blir bare så jævlig dumt.

Du framstår på dette forumet som en større vattnisse enn ham som foreslo kronerulling til Alta (og det er godt gjort). Om du leste tråden fikk du kanskje med deg at de fleste synes det var en tåpelig idé?

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


sarpen

Juniorspiller
Ble medlem: 20 nov 07
Innlegg: 136

Lagt til: 05 nov 10, 13:49

[quote=mysthical]

Opprinnelig postet av sarpen
Som sagt helt greit at man har sann vennskapelig mobbing oss i mellom FFK vs 08 men å begynne å sende lykkeønskninger til laget FFK skal møte på vårt forum...... Herregud det blir bare for teit og dumt.....

Ser den, er faktisk helt enig og beklager.

Mange av dere er som meg, genuint intressert i fotball og eget lag. Skal sørge for å ikke falle ned på dette nivået igjen.


kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 05 nov 10, 18:42

Opprinnelig postet av sarpen
Når man er i stand til å tilby penger til et annet lag, for at de skal gi 110%, bør man kanskje gå litt stille i gangen. Ønsker forøvrig FFK lykke til mot Bryne. All ære til dere dersom dere vinner på Jæren og vi taper. Da fortjener dere opprykket, men ikke møt på Sarpsborg stadion iført FFK drakt. Ikke tilby penger for Alta seier. Slikt blir bare så jævlig dumt.

Piss off, dra te helvete, hold deg vekk, stikk! INGEN her har den minste interesse av dine lykkeønskninger eller hva du mener om hvem som forjener hva. Jeg ønsker IKKE Særp lykke til mot Alta, håper av alt i verden at de tryner, gjerne 5 min på overtid.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 05 nov 10, 21:41
Synes det er rart at http://www.f-b.no/sport/nekter-a-gi-ffk-noe-gratis-1.5780805 lar fruen til Thorjussen skrive saker om FFK, hva er deres meninger om det? Rafn skriv jo at det ikke ville komme lekasjoner fra styrerommet, hmmm, lurer på hvor mye fruen får vite fra FFKsjefen

Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 05 nov 10, 21:48
Stopp venstreback Aleksander Midtsian på søndag så er mye gjort. Han er den viktigste spilleren i Brynes offensive oppbygning. Han har en meget presis venstre oppspillsfot.

Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 05 nov 10, 21:54
Endret: 05 nov 10, 21:57
Endret av: Ymer

Opprinnelig postet av Patrioten
Synes det er rart at http://www.f-b.no/sport/nekter-a-gi-ffk-noe-gratis-1.5780805 lar fruen til Thorjussen skrive saker om FFK, hva er deres meninger om det? Rafn skriv jo at det ikke ville komme lekasjoner fra styrerommet, hmmm, lurer på hvor mye fruen får vite fra FFKsjefen

Sitter Thomas i FFK-styret? Ser ikke "problemet".Ny konspirasjonsteori på gang? 


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 05 nov 10, 21:59

Vet at hun har arbeidet andre steder i bladet pga mannen hennes jobber i FFK, så det er tydeligvis noe som ikke er som det skal være


Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 05 nov 10, 22:05

Opprinnelig postet av Patrioten
Synes det er rart at http://www.f-b.no/sport/nekter-a-gi-ffk-noe-gratis-1.5780805 lar fruen til Thorjussen skrive saker om FFK, hva er deres meninger om det? Rafn skriv jo at det ikke ville komme lekasjoner fra styrerommet, hmmm, lurer på hvor mye fruen får vite fra FFKsjefen

Nå sitter ikke Thomas Thorjussen i FFK-styret, og han har heller ikke tilgang til hverken styreprotokoller eller referater.

Har du merket noe til lekkasjer den siste tiden siden du antyder dette nå ca 11 mnd etter at det ble nytt styre i FFK?

Ikke let etter alt mulig negativt daTongue out

Vi spiller kanskje vår viktigste kamp på søndag, og vi bør kanskje ha fokuset på dette ?

 Jeg tror positivitet smitter, på samme måte som negativitet gjør det.

Lykke til på søndag

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 05 nov 10, 23:14

Opprinnelig postet av sarpen

Opprinnelig postet av daxiong

Blir forhåpentlegvis berre kvalifisering på dykk i og med at at me må vinna for å sikre oss den gjeve 8. plassen. :P  Ellers vil eg ønska dykk lykke til og håper mange tek den korte turen over fjellet og møter opp på Stallen pub for litt god stemning og god drikke før kamp.

Måtte beste heimalag vinne.

Vi ønsker dere lykke til Bryne.

Er det noe vi i Sarpsborg kan hjelpe dere med så syng ut Bryne supporter.

Leser at treneren deres forlanger full innsats på søndag og forventer at laget vil sloss for 3 poeng. Håper B gjengen også støtter laget 100%. Bryne hører til i toppen, sloss for ære og stolthet.

Tror jeg JAGGU skal gå inn på fossefallet og ønske Alta lykke til deg gett...

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 06 nov 10, 00:58

Opprinnelig postet av Rafn

Opprinnelig postet av Patrioten
Synes det er rart at http://www.f-b.no/sport/nekter-a-gi-ffk-noe-gratis-1.5780805 lar fruen til Thorjussen skrive saker om FFK, hva er deres meninger om det? Rafn skriv jo at det ikke ville komme lekasjoner fra styrerommet, hmmm, lurer på hvor mye fruen får vite fra FFKsjefen

Nå sitter ikke Thomas Thorjussen i FFK-styret, og han har heller ikke tilgang til hverken styreprotokoller eller referater.

Har du merket noe til lekkasjer den siste tiden siden du antyder dette nå ca 11 mnd etter at det ble nytt styre i FFK?

Ikke let etter alt mulig negativt daTongue out

Nå har Patrioten er kronisk trang til å finne på konspirasjonsteorier rund om og i FFK hele tiden, året rundt. Hvis man ikke klarer å gulpe opp noe negativt er ikke livet verdt å leve.

Er det lekkasjer i media er det feil (ja, det er feil), og klarer klubben å holde tett om ting er det jaggu feil det også. Forstå det den som kan.

Men men, intet nytt under solen som det heter.

Applaus til det nye styret med Kosten, Rafn og gjengen. Dere gjør en meget god jobb. Jobben til guttane på banen og guttane på benken skal jeg ikke kommentere så mye her, men kan vel si at det er rom for forbedringer på alle plan.

I fjor var det muldvarper, løse kanoner og fandens oldemødre som beveget seg luskende rundt på værsteområdet som ikke kunne vente med å plapre til sladrepressen (les: Fredriksstad Blad i særdeleshet), dette har vi heldigvis sluppet i år.

Over til kampen(e) - Jeg har troa på et mirakel på søndag, og denne gangen tar jeg ikke feil. FFK vinner, og Sarp 09 klarer faktisk bare 0-0 mot Altaboys! Smile


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 06 nov 10, 08:45
Kan ikke skjønne helt at du mener det er den viktigste kampen. Det er to faktorer som må til, oddsen er nok veldig mot oss. Har ikke sjekket, med tror du får igjen ganske mye penger om de spilles på uavgjort eller tap i kombinasjon med seier på FFK. Jeg skal personlig ikke sette noe på det veddemålet. Vi har hatt mange viktige kamper,men de er ferdig. Vi står foran forhåpentlig vis 3 vikitige kamper, der vi kan avgjøre selv. Søndag er "lotto" dag.

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 06 nov 10, 09:05

Søndagens oppgave er ; holde seg skadefri og unngå kort. Vi må se i øya at det som venter er : kvalik. Men for all del, vi tar gjerne imot et mirakel fra Sarpsborg og Bryne. Min shaman har ikke latt høre fra seg.( og godt er det ).Laughing


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 06 nov 10, 09:18
god vurdering. Om Thommassen spiller ,bør han tas av umiddelbart om håpet er ute. Det samme gjelder Borges og Piroja.

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5378

Lagt til: 06 nov 10, 11:19

Hvorfor det? Gule kort blir ikke overført til kvalikken, ref Advarsel og utvisningreglementet §2-4 -(1)

Opprinnelig postet av NFF
(1) I kvalifiseringskamper om opp- og nedrykk i seriesystemet og i sluttspillkamper teller ikke advarsler gitt i det ordinære seriespillet. Spiller skal heller ikke sone for advarsler gitt i seriekampene.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 06 nov 10, 18:22
Opprinnelig postet av Rafn

Opprinnelig postet av Patrioten
Synes det er rart at http://www.f-b.no/sport/nekter-a-gi-ffk-noe-gratis-1.5780805 lar fruen til Thorjussen skrive saker om FFK, hva er deres meninger om det? Rafn skriv jo at det ikke ville komme lekasjoner fra styrerommet, hmmm, lurer på hvor mye fruen får vite fra FFKsjefen

Nå sitter ikke Thomas Thorjussen i FFK-styret, og han har heller ikke tilgang til hverken styreprotokoller eller referater.

Har du merket noe til lekkasjer den siste tiden siden du antyder dette nå ca 11 mnd etter at det ble nytt styre i FFK?

Ikke let etter alt mulig negativt daTongue out

Vi spiller kanskje vår viktigste kamp på søndag, og vi bør kanskje ha fokuset på dette ?

 Jeg tror positivitet smitter, på samme måte som negativitet gjør det.

Lykke til på søndag

Jan: bra jobba ,INGEN lekkasjer...noe det var en drøss av siste åra....kjedelig for oss dødelige,men meget viktig for FFK som klubb....STÅ PÅ...den jobben klubben gjør nå,vil bære frukter senere....vi vil bare så VELDIG opp i TL igjen.

Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 07 nov 10, 10:52

Da er det drøye to timer til avspark. Spenningen stiger, og noen spenningsfaktorer er større en andre.

1. Greier NRK og vise oss kampen i dag, eller blir det radio.

2. Tre spillere, muligens fire sliter med skader. Mest spent på om Thomasen blir klar.

3. Kun seier er godt nok, uansett utfall i sarp.

4. Har laget en taktisk plan, både med tidlig føring, eller om de kommer under.

5. Har laget de nervene de trenger for en avgjørende kamp ??

Ja nok en spennede dag, både for trener, spillere og suportere. Må det beste laget rykke opp.

Det som har mest poeng etter siste kamp fortjener det, enten det er FFK, eller Sarp.

Lykke til :-)


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 07 nov 10, 10:59

I natt drømte jeg at jeg hadde på meg en svart FFK-drakt, og så på begge de viktige kampene samtidig. Jeg husker ikke stort av innholdet i kampene, men jeg husker at jeg jublet til slutt etter noen nervepirrende overtidsminutter.

Nå venter jeg bare i spenning for å se om det blir jubel i våken tilstand også :)

Rødhvit til jeg dør!

---------------------------

FFK for alltid!
Cupgull 2006
TL-sølv 2008


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 07 nov 10, 11:06

Opprinnelig postet av Anne

Da er det drøye to timer til avspark. Spenningen stiger, og noen spenningsfaktorer er større en andre.

1. Greier NRK og vise oss kampen i dag, eller blir det radio.

2. Tre spillere, muligens fire sliter med skader. Mest spent på om Thomasen blir klar.

3. Kun seier er godt nok, uansett utfall i sarp.

4. Har laget en taktisk plan, både med tidlig føring, eller om de kommer under.

5. Har laget de nervene de trenger for en avgjørende kamp ??

Ja nok en spennede dag, både for trener, spillere og suportere. Må det beste laget rykke opp.

Det som har mest poeng etter siste kamp fortjener det, enten det er FFK, eller Sarp.

Lykke til :-)

Helt enig. Laughing

Jeg kommer til å sitte i bilen på vei fra Bergen til Stryn. Drømmer om at jeg ankommer hotellet med FFK i TL.Wink

Lykke til alle sammen.



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 12 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3