Husk meg
Brukernavn
Passord

Kronerulling for å gi Alta-spillerne en gulrot!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 31 okt 10, 15:07

Alta har i utgangspunktet ingenting å spile for  i siste runde. Hva med å starte en kronerulling...F.eks å gi spilerne en økonomisk belønning om de hjelper oss til direkte opprykk??

Har ikke tenkt nøye igjennom hvorvodt dette er umoralsk, usportslig, eller helt fair, men jeg er villig til å bidra økonomisk. Bare hiver ut en tanke, så er det opp til andre å være med å vurdere og evt sette ut i livet!

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 31 okt 10, 15:10

Gratisbilletter på alle FFK's hjemmekamper i TL for alle med Altadrakt (i all fremtid!)


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 31 okt 10, 15:12

Opprinnelig postet av thorsen

Gratisbilletter på alle FFK's hjemmekamper i TL for alle med Altadrakt (i all fremtid!)

Var et seriøst ment innlegg fra min side. Ikke spøk bort tråden er du grei!

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 31 okt 10, 15:20

Opprinnelig postet av djpete

Opprinnelig postet av thorsen

Gratisbilletter på alle FFK's hjemmekamper i TL for alle med Altadrakt (i all fremtid!)

Var et seriøst ment innlegg fra min side. Ikke spøk bort tråden er du grei!

Hehe.. Var ikke ment som noen spøk. Men det hadde vært artig om de hadde gått med på det. 5 år i fremtida, og det kommer en med altadrakt på stadion.. Selvfølgelig skal han få komme gratis inn! Økonomisk støtte tror jeg det blir vanskelig.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 31 okt 10, 15:27

Synes det var et bra forslag, jeg snakket med en journalist i Altaposten og han sa at det ikke var ulovlig, så det var bare å kjøre på. Mulig at de skulle lage en sak på det. Dette ville jo motivere altaspillerne mer, hvis de fikk gratis flytur, eller kanskje 50-100.000 kroner. Gratis penger til avsltingsfest for spillerne, smiler.

P.s. Men, den innleide keeperen deres var tydeligvis ikke all verden, siden han slapp inn to mål.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 31 okt 10, 15:33
Opprinnelig postet av Patrioten

Synes det var et bra forslag, jeg snakket med en journalist i Altaposten og han sa at det ikke var ulovlig, så det var bare å kjøre på. Mulig at de skulle lage en sak på det. Dette ville jo motivere altaspillerne mer, hvis de fikk gratis flytur, eller kanskje 50-100.000 kroner. Gratis penger til avsltingsfest for spillerne, smiler.

P.s. Men, den innleide keeperen deres var tydeligvis ikke all verden, siden han slapp inn to mål.

Betaler spillerene flybillettene selv? Så alle keepere som slipper inn 2 mål i en en kamp er ikke all verden?

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 31 okt 10, 15:42

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Opprinnelig postet av Patrioten

Synes det var et bra forslag, jeg snakket med en journalist i Altaposten og han sa at det ikke var ulovlig, så det var bare å kjøre på. Mulig at de skulle lage en sak på det. Dette ville jo motivere altaspillerne mer, hvis de fikk gratis flytur, eller kanskje 50-100.000 kroner. Gratis penger til avsltingsfest for spillerne, smiler.

P.s. Men, den innleide keeperen deres var tydeligvis ikke all verden, siden han slapp inn to mål.

Betaler spillerene flybillettene selv? Så alle keepere som slipper inn 2 mål i en en kamp er ikke all verden?

Men, noen redningsmann ble han ikke.


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 31 okt 10, 15:44
Endret: 31 okt 10, 15:46
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av Patrioten

Men, noen redningsmann ble han ikke.

Fyren slapp inn to straffespark.. Det får da være grenser til krav til keeperen?

I kampreferatet står det blant annet (sitat):

"Nok en gang er Holte på ballen, men Gary Hogan er i det umulige hjørnet og er hurtig nede å avverger utligning. Flere kjempe redninger av den lånte sisteskansen!"


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 31 okt 10, 15:53
Endret: 31 okt 10, 15:55
Endret av: Patrioten

Opprinnelig postet av Knuty

Opprinnelig postet av Patrioten

Men, noen redningsmann ble han ikke.

Fyren slapp inn to straffespark.. Det får da være grenser til krav til keeperen?

I kampreferatet står det blant annet (sitat):

"Nok en gang er Holte på ballen, men Gary Hogan er i det umulige hjørnet og er hurtig nede å avverger utligning. Flere kjempe redninger av den lånte sisteskansen!"

Beklager, hadde ikke lest det. Da var han han tydeligvis en redningmann.

For håpe at han blir redningsmann for Alta til søndag også.

Spiller de uavgjort mot sarpingene og vi vinner mot Bryne, er vi i Tippeligaen.

Skal vi tippe 0-0 og han er grunnen til at vi rykker opp til Tippeligaen?


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 31 okt 10, 15:45

Jeg synes ideen er god. La oss ha en kronerulling og gi pengene til Alta hvis de ikke taper mot Særp. Hvis de taper kan de samme pengene gå til FFK isteden.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 31 okt 10, 15:33

Stiller meg helt i mot forslaget. Det er både uetisk og feigt.

Jeg regner med at Alta-spillerne er såpass profesjonelle at de ser på dette som en helt vanlig kamp, og at spillerne yter 100%. Hvis Alta taper, så er det vår egen skyld at vi ikke har klart å sikre opprykket tidligere.

Syns det hadde vært flaut om vi hadde kapret en Tippeligaplass foran nesa på Sarpsborg på denne måten. Da hadde jeg gått på Stadion neste år med en flau smak i munnen.

Start heller en kronerulling for å støtte ungdomsavdelingen. Det er langsiktig mye viktigere enn et opprykk.

---------------------------

http://twitter.com/banksy8


Sulla

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 31 okt 10, 15:34

Satt å tenkte på det sjøl. Her bør man ta et blad ut av boka til Spansk fotball og love finnmarkingene en feit pose med gull for seier mot Smurf.

---------------------------

It is proof of a bad cause when it is applauded by the mob. Seneca


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 31 okt 10, 15:35

tror vi skal spørre 1947 om han kan ta en telfon til han Shamanen.Laughing....vi trenger han nåWink


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 31 okt 10, 21:00
Opprinnelig postet av Kai Roger

tror vi skal spørre 1947 om han kan ta en telfon til han Shamanen.Laughing....vi trenger han nåWink

Røde benklær vant idag. Han ringer sikkert imorra for å høre. Kødden... ha-ha.

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 31 okt 10, 21:03
Men 1947 han kan vel ikke si at spådommen om at "røde benklær" skal opphøyes er oppfyllt fordi vi vant i dag, det blir vel for enkelt. Vi vant kampen men er ikke "opphøyet"

tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 31 okt 10, 21:07

Tror det ville vært en bedre ide å skjekke kontoutskriften til Sandnes-keeperen. Å betale Alta-spillerene er på grensen til ulovlig. 

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 01 nov 10, 10:36

Opprinnelig postet av Erikk
Men 1947 han kan vel ikke si at spådommen om at "røde benklær" skal opphøyes er oppfyllt fordi vi vant i dag, det blir vel for enkelt. Vi vant kampen men er ikke "opphøyet"

Dessuten ble det andre settet med røde benklær i praksis sendt ned i 2. divisjon ... ble overrasket over at TUIL fikk spille i røde bukser!

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 31 okt 10, 21:08

Opprinnelig postet av 1947modell
Opprinnelig postet av Kai Roger

tror vi skal spørre 1947 om han kan ta en telfon til han Shamanen.Laughing....vi trenger han nåWink

Røde benklær vant idag. Han ringer sikkert imorra for å høre. Kødden... ha-ha.
Venter spent på hva Shamanen sier når du snakker med han....hold oss oppdatert.Smile


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 31 okt 10, 22:06

Synd at kampen spilles på søndag og ikke lørdag! Hadde den vært spilt på lørdag, så kunne Stordalen gitt Alta-folket gratis overnatting og innbyggerne en heidundranes kveld på byen i Fredrikstad. Ser for meg tilstander lignende det å gå med FFK-drakt på byen i Oslo etter at FFK spilte uavgjort mot Start og gjorde VIF til seriemestere i 2005.


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 31 okt 10, 22:33

Stiller meg bak Lemmy og støtter han 100% i det han sier.

Vi kan takke oss selv for at vi er i den situasjonen vi er,og dette forslaget har aldri vært i mine tanker!

Skal vi være avhengig av hjelp fra andre og alt skal gå på kusehåret,så har vi ikke noe å gjøre i tippeligaen! Wink

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f