Husk meg
Brukernavn
Passord

Kronerulling for å gi Alta-spillerne en gulrot!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 31 okt 10, 15:52

Mener du komme seg til Bryne for å støtte eget lag?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 31 okt 10, 15:53
Endret: 31 okt 10, 15:55
Endret av: Patrioten

Opprinnelig postet av Knuty

Opprinnelig postet av Patrioten

Men, noen redningsmann ble han ikke.

Fyren slapp inn to straffespark.. Det får da være grenser til krav til keeperen?

I kampreferatet står det blant annet (sitat):

"Nok en gang er Holte på ballen, men Gary Hogan er i det umulige hjørnet og er hurtig nede å avverger utligning. Flere kjempe redninger av den lånte sisteskansen!"

Beklager, hadde ikke lest det. Da var han han tydeligvis en redningmann.

For håpe at han blir redningsmann for Alta til søndag også.

Spiller de uavgjort mot sarpingene og vi vinner mot Bryne, er vi i Tippeligaen.

Skal vi tippe 0-0 og han er grunnen til at vi rykker opp til Tippeligaen?


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 31 okt 10, 15:53

Opprinnelig postet av Sulla

Mja, nå skjer det ikke så mye på Fredrikstad stadion akkurat den dagen da....

Særdeles godt poeng, tar den. Cool


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 31 okt 10, 16:10

Opprinnelig postet av Sulla

Opprinnelig postet av Knuty

Opprinnelig postet av Kai Roger

Hvorfor ikke gjøre følgende: De som ikke skal til Bryne,tar turen på Sarp stadion,og stiller seg sammen med de få Alta supporterne,og hjelper Alta den veien.Wink Tenk hvis 200 'Alta' supportere sto i 'bortesvingen'...et herlig synLaughing

Du er sikkert ironisk her, men hvorfor ikke komme seg på Fredrikstad stadion, og støtte sitt eget lag?

 

Mja, nå skjer det ikke så mye på Fredrikstad stadion akkurat den dagen da....

Jada...var ikke særiøst ment. Smile

Men spennende blir det ihvertfall....la oss håpe NRK klarer å la oss se kampen på søndag.

Slik det ser ut akkurat idag,spiller vi vel ikke god nok fotball til å rykke opp. Men på en annen side tror jeg lag som Molde,Brann,Hønefoss,og et par lag til,også ville hatt trøbbel i denne ligaen. Mange jevne kamper,hvor alle slår alle. Kan selvfølgelig si at norsk fotball er blitt dårligere,men den skaper debatt,skuffelse,tro,irritasjon og glede....og det er jo herlig.Wink


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 31 okt 10, 17:17
Sarpsborg har vist aldri slått Alta, for håpe at det gjelder etter søndagens kamp også.

Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 31 okt 10, 20:41

syns det er bedre å spare pengene og heller gi de til vår egen klubb Wink

Får vi heller la spillet være opp til spillerene.

Man hadde vært morsomt med 200 kledd i rødt og hvit på Pædde kommunen stadion Laughing


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 31 okt 10, 20:44

Opprinnelig postet av Plankehue

Man hadde vært morsomt med 200 kledd i rødt og hvit på Pædde kommunen stadion Laughing

Evt bare fryktelig pinlig når Sarpsborg sikrer opprykket. Da står det igjen en hel haug med FFK-nisser og ser like dumme ut som Raaaaymonn'.


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 31 okt 10, 21:00
Opprinnelig postet av Kai Roger

tror vi skal spørre 1947 om han kan ta en telfon til han Shamanen.Laughing....vi trenger han nåWink

Røde benklær vant idag. Han ringer sikkert imorra for å høre. Kødden... ha-ha.

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 31 okt 10, 21:03
Men 1947 han kan vel ikke si at spådommen om at "røde benklær" skal opphøyes er oppfyllt fordi vi vant i dag, det blir vel for enkelt. Vi vant kampen men er ikke "opphøyet"

tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 31 okt 10, 21:07

Tror det ville vært en bedre ide å skjekke kontoutskriften til Sandnes-keeperen. Å betale Alta-spillerene er på grensen til ulovlig. 

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 31 okt 10, 21:08

Opprinnelig postet av 1947modell
Opprinnelig postet av Kai Roger

tror vi skal spørre 1947 om han kan ta en telfon til han Shamanen.Laughing....vi trenger han nåWink

Røde benklær vant idag. Han ringer sikkert imorra for å høre. Kødden... ha-ha.
Venter spent på hva Shamanen sier når du snakker med han....hold oss oppdatert.Smile


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 31 okt 10, 22:06

Synd at kampen spilles på søndag og ikke lørdag! Hadde den vært spilt på lørdag, så kunne Stordalen gitt Alta-folket gratis overnatting og innbyggerne en heidundranes kveld på byen i Fredrikstad. Ser for meg tilstander lignende det å gå med FFK-drakt på byen i Oslo etter at FFK spilte uavgjort mot Start og gjorde VIF til seriemestere i 2005.


b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 273

Lagt til: 31 okt 10, 22:31
Alta trenger ikke noe penger fra folk i Fredrikstad for å slå Sparta08. Særpingæne avgir garantert poeng i den matchen, spørsmålet er om FFK klarer å ta 3 selv. Alt det skrytet rundt smurfene blir litt latterlig. De er SVÆRT ustabile og slapp på nytt morstanderen inn i kampen igjen. Åsmund Bjørkan avslutter sin trenerkarriere i Alta med 2-1 seier. Så får guttane ordne en 3-poenger på Jæren. Morsomt å se Trulsen idag forreste, noe for Golden Goal ...... værste jeg har sett.

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 31 okt 10, 22:33

Stiller meg bak Lemmy og støtter han 100% i det han sier.

Vi kan takke oss selv for at vi er i den situasjonen vi er,og dette forslaget har aldri vært i mine tanker!

Skal vi være avhengig av hjelp fra andre og alt skal gå på kusehåret,så har vi ikke noe å gjøre i tippeligaen! Wink

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 31 okt 10, 23:12
Opprinnelig postet av thorsen

Synd at kampen spilles på søndag og ikke lørdag! Hadde den vært spilt på lørdag, så kunne Stordalen gitt Alta-folket gratis overnatting og innbyggerne en heidundranes kveld på byen i Fredrikstad. Ser for meg tilstander lignende det å gå med FFK-drakt på byen i Oslo etter at FFK spilte uavgjort mot Start og gjorde VIF til seriemestere i 2005.

FFK spilte ikke uavgjort i den kampen du snakker om, FFK vant 3-1 på Kristiansand Stadion, den kampen som Enerly skadet seg i.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 01 nov 10, 00:05

Opprinnelig postet av Willy René
FFK spilte ikke uavgjort i den kampen du snakker om, FFK vant 3-1 på Kristiansand Stadion, den kampen som Enerly skadet seg i.

Det har du helt rett i. Jeg som blander. Foot in mouth

Øyvind Hoås, Michael Røn og Martin Wiig var alle sentrale i seieren. *ristepåhodet*


Sulla

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 01 nov 10, 08:41

Opprinnelig postet av GurrBass

Skal vi være avhengig av hjelp fra andre og alt skal gå på kusehåret,så har vi ikke noe å gjøre i tippeligaen! Wink

Menneskehetens historie er skrevet på kusehåretLaughing. Jeg gir gladelig en lapp eller to til formålet hvis det sørger for at jeg slipper å se Mjøndalen på stadion neste år!

---------------------------

It is proof of a bad cause when it is applauded by the mob. Seneca


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 01 nov 10, 08:44

Opprinnelig postet av djpete

Alta har i utgangspunktet ingenting å spile for  i siste runde. Hva med å starte en kronerulling...F.eks å gi spilerne en økonomisk belønning om de hjelper oss til direkte opprykk??

Har ikke tenkt nøye igjennom hvorvodt dette er umoralsk, usportslig, eller helt fair, men jeg er villig til å bidra økonomisk. Bare hiver ut en tanke, så er det opp til andre å være med å vurdere og evt sette ut i livet!

Dette er vel ment som en litt dårlig spøk håper jeg.

Hvis ikke så kan det i beste fall kalles sterkt uetisk.

Hva ville vi FFK-supportere synes hvis sarpingene gikk til innsamling med det formål å gi pengene til Alta-spillerne hvis de taper for S08?

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 01 nov 10, 10:32

Opprinnelig postet av Willy René

Dette er vel ment som en litt dårlig spøk håper jeg.

Hvis ikke så kan det i beste fall kalles sterkt uetisk.

Hva ville vi FFK-supportere synes hvis sarpingene gikk til innsamling med det formål å gi pengene til Alta-spillerne hvis de taper for S08?

Det blir noe annet. Det er kampfiksing og straffbart.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 01 nov 10, 10:36

Opprinnelig postet av Erikk
Men 1947 han kan vel ikke si at spådommen om at "røde benklær" skal opphøyes er oppfyllt fordi vi vant i dag, det blir vel for enkelt. Vi vant kampen men er ikke "opphøyet"

Dessuten ble det andre settet med røde benklær i praksis sendt ned i 2. divisjon ... ble overrasket over at TUIL fikk spille i røde bukser!

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3