Husk meg
Brukernavn
Passord

Kronerulling for å gi Alta-spillerne en gulrot!

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 02 nov 10, 15:22

Opprinnelig postet av kratos

Lurer litt på hvem altaposten har snakket med, mitt stalltips er han som kaller seg for Sarpen her inne.....

Det sier seg vel egentlig selv...

Ellers helt enig med deg ang Altaposten og Sarpsborg Arbeiderblad. Makkverk fra ende til annen.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 02 nov 10, 15:32

Det sier vel litt om hva som skal til for å få jobbe som sportsjournalist for tiden. Kan man koke suppe på et halvseriøst innlegg på et diskusjonsforum, og glatt overse at forslaget blir tatt for spøk av noen forumister og regelrett skutt ned av andre, da kan man visst skrive en artikkel og få den publisert. Det er tristere enn at noen kommer med forslaget.

Men om FFK slår Bryne og Alta tar poeng fra smurfene, skal jeg gladelig spandere en halvliter på den første Alta-spilleren jeg treffer.

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 02 nov 10, 15:51

Opprinnelig postet av kratos

 Denne personen latterligjør hele Fredrikstad og FFKs supportere, for selv om det er bare en kæll som har ytret seg, så klarer ikke sarpinger å skille mellom en ffksupporter og alle. Selvsagt skal Altaposten og SA ha stryk for å publisere slikt makkverk, men avisene lever av å selge, og dette selger, spessiellt i Sarp...

Lurer litt på hvem altaposten har snakket med, mitt stalltips er han som kaller seg for Sarpen her inne.....

Nå får du gi deg med denne overhøvlinga av djpete, kratos. Du har mange flere møkkainnlegg opp gjennom tidene enn det han har, så det blir bare tøys og tull å reagere som du gjør her.

Det må være lov å komme med forslag uten å bli bombardert med kommentarer om hvor dust man er. Djpetes innlegg er faktisk seriøst, og som han nevner kommer han bare med en tanke som kan diskuteres.

Jeg syns innlegget er helt på trynet, men så lenge det er et forslag som har seriøsitet, mener jeg at det bør diskuteres saklig. Det har kommet frem gjennom diskusjonen at noen støtter forslaget, mens andre er helt i mot det. Og det er forsåvidt helt fair, det er det som gjør diskusjonsforum interessante.

Så vidt jeg kan se har Patrioten skrevet at han har vært i kontakt med Altaposten. Jeg ville personlig aldri funnet på å tatt en slik telefon selv, men verken Patrioten (hvis det er han som har tipset), djpete eller noen av de andre her som har støttet forslaget skal ha kjeft for at Altaposten og Sarpsborg Arbeiderblad fremstiller saken på denne måten. Det er rett og slett journalistisk makkverk.

I mine øyne er uttalelsen til Jaran Berg langt verre.

---------------------------

http://twitter.com/banksy8


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 07 nov 10, 04:53

Hvis Alta beholder 8.plassen på tabellen tjener klubben 150.000 kroner i henhold til medieavtalen. Så hvis de taper, eller spiller uavgjort, så kan andre lag gå forbi de og da kan Alta ramle flere plasser nedover på tabellen og gå glipp av flere tusen kroner. Får håpe at de tenker på det og står på for å redde 9.plassen sin, slik som Bryne ønsker å gjøre. Esben Ertzeid er kaptein for Bryne sier at de kan tjene opptil 150 tusen kroner mer hvis vi de går opp til 8. eller 9. plass etter søndag. Klart at dette er en viktig kamp for oss. Vi har god stemning i laget, og vi skal senke skuldrene og kose oss. http://www.fredrikstadfk.no/content/view/3484/372/



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f