Husk meg
Brukernavn
Passord

Kan man snakke om Aune her?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Ståle

Juniorspiller
Ble medlem: 26 okt 10
Innlegg: 87

Lagt til: 26 okt 10, 12:57
Endret: 26 okt 10, 18:44
Endret av: Rey

Lurer på om man kan ta en trådiskusjon om Aune sin fremtid her? Det står jo at denne tråden ikke skal handle om noe som har med fotball og gjøre, og da må det vel passe å snakke om Aune er egnet her.

MOD (Rey): Legger denne pent og pyntelig i papirkurven. Ikke fordi det er noe galt å diskutere temaet, men fordi den er postet i feil forum og fordi vi har flere slike tråder i forumet om FFK


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 26 okt 10, 14:03

Papirkurven neste for denne tråden, tipper jeg? Wink

---------------------------

Hater hat!


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 26 okt 10, 15:44
Endret: 26 okt 10, 15:46
Endret av: thorsen

Nei. Hva er planen din? Sparke Aune to kamper før sesongen er over!? Da blir det sikkert opprykk.

Ingen er tjent med denne diskusjonen nå. Vent til etter sesongslutt, da vil det flomme over av Aune-tråder her.


Ståle

Juniorspiller
Ble medlem: 26 okt 10
Innlegg: 87

Lagt til: 26 okt 10, 16:24

Enig, burde ha formulert meg annerledes. Er egentlig mer frustrert over at ikke ledelsen kan tegne noen store linjer og si noe mer om veien videre. Savner generelt noen uttalelser fra ledelse og faktisk Aune om hva de tenker. Nå er jeg fullstendig klar over at Aune snart kommer til å finne ut at kampen mot Ranheim ikke var bra nok. Og at i neste kamp så må vi gjøre grep.      Litt uspennede med en klubb som ikke kommer med uttalelser eller nyheter. Men enig, jeg lar ballen ligge noen uker. Kommer sikkert til å bli diskutert massivt når sesongen er over, enten julenissen kommer eller ei.  



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3