Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK - Tromsdalen. Søn 31. Okt 13:00

Flat Trådet Nøstet
Side 12 av 12 12

Rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 01 nov 10, 00:51

Opprinnelig postet av Plankehue

En hel del klokt...

 

Må si meg helt enig når det gjelder Rafn jr. UTROLIG moro å se gleden han viste ved scoringen. Nei det var ikke noe pent mål, men hva så? Målet kan fort vise seg å bli det viktigste siden de 3 målene i Krsand en høstkveld i 2005!

Hvem vet, kanskje løsner det for Rafn på samme måte som det gjorde for Tarik når han endelig scoret? ( Min mening er at han allerede har spilt over forventing til å være første sesongen på A-laget)

Synes også Shabani fortjener å starte neste kamp. Han gjør seg sjeldent bort og er mye bedre med ballen i bena enn resten av forsvaret tilsammen.

---------------------------

15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
http://www.flickr.com/photos/rasle/


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 01 nov 10, 10:12

Opprinnelig postet av Plankehue
Har forståelse for de som bor langt unna og kan dra på kamp uten at det koster skjorta.

Greit nok så var ikke spillet på topp i dag heller og jeg har mine tvil om TFA selv.

men se på VIF, matin gjorde en elendig jobb i begynnelsen, men har fått det bedre til etter hvert.

 

kontinuitet er et ord jeg syns det mangler i Norsk fotball, jeg sier ikke at vi skal beholde TFA.

Martin Andresen har bygget opp omtrent et helt nytt lag med talenter. Å få de til å prestere med en gang i Tippeligaen tar tid. Man så forbedringer til tider også.

Å slite med å få Adeccoligaens desidert beste og mest rutinerte stall opp igjen, det er egentlig en prestasjon i motsatt ende av skalaen. Ei heller har jeg sett noen stor forbedring over tid når FFK har møtt svakere motstand på stadion. Det ser rett og slett ut som laget ikke har peiling på hvordan de skal angripe slike kamper. Tempoet blir alltid dratt ned, Piiroja blir playmaker med sine lange oppspill ettersom det er null bevegelse på topp, og det er ofte store rom på kantene fordi alle spillerne trekker innover. Og når det endelig er en spiller med mye rom der ute, så blir likevel ballen ofte pælmet inn mot midten.

Bakover på banen så har det vært så fantastisk mange rare vurderinger at man skulle tro det var juniorspillere som stod der. Se bare på frisparket til Tromsdalen i går. Ble jo rundlurt da ballen ble spilt til vedkommende som først hoppet over ballen.

Hva er filosofien til Aune? Jeg ser ofte elleve spillere uten arbeidsoppgaver på banen. Og det har jeg sett i hele år, med få unntak. Dette laget skulle ha vært sikret opprykk for lenge siden.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 01 nov 10, 10:46
Her er det mye jeg er enig i. Det virker som de er overasket over at mange lag møter oss med 10-0-0 og full insats. At vi går på noen "miner" mot slike lag med dette systemet er fullt forståelig, men vi gjør det jo gang etter gang og lærer aldri kan det virke som.

Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 01 nov 10, 13:16

har sett på reprisen fra kampen, og det er ganske morsomt å se Rafn feire målet. Borges prøver å feire, men Rafn beveger seg bort til PH, Thorvalson prøver å holde han igjen, men gutten skal bort til PH Laughing Når første han kommer bort til PH, så ferier han sammen med spillerene Wink

 



Flat Trådet Nøstet
Side 12 av 12 12

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f