Husk meg
Brukernavn
Passord

Hva bør vi endre på?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Reagten

Bedriftsspiller

Ble medlem: 24 okt 10
Innlegg: 11

Lagt til: 24 okt 10, 20:03

Hva er det vi må endre på for å bli en stolt fotballklubb igjen??Jeg synes vi bør endre på mye før vi kan bli en tippeliga klubb igjen. Synes det er rart av kosten å ansette Aune når supportene hadde mista tilliten til han før han starta jobben.  Det jeg synes vi bør endre på er:

Spillestilen helt klart.Blir for kjedelig med den vi har. Vi slitter med mye grunnlegggerne fotball. Vi sliter å binde forsvarleddet med midtbanleddet og midtbaneleddet til angrepsleddet.

Aune for dårlig synes han bør bli assistent trener etter sesongen og Amundsen som hovedtrener. Presset på FFK blir større når Aune er trener pågrunn han ikke har tillit.

Formasjon bytte? Synes vi bør bytte formasjon for vi spiller så dårlig nå. Men kansje en dårlig ide fordi vi er i slutten av sesongen.

 


b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 273

Lagt til: 25 okt 10, 10:57

Opprinnelig postet av Reagten

Synes det er rart av kosten å ansette Aune når supportene hadde mista tilliten til han før han starta jobben.   

Supporterne til Fredrikstad må ALDRI få lov til å bestemme over klubens valg. Publikummerne har så mye drit som ikke kan begrunnes, dette må aldri ligge til grunn for beslutninger. Ref. Plankehaugen og deres suksess med å blande seg inn i klubbens anliggende.


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 25 okt 10, 13:49

Nja, har ikke folk tillit til treneren kommer de heller ikke på kamp...

---------------------------

wakka wakka wakka ( < o o o o o o o


b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 273

Lagt til: 25 okt 10, 14:09
Opprinnelig postet av kratos

Nja, har ikke folk tillit til treneren kommer de heller ikke på kamp...

Det er jo et valg som er subjektivt og greit, men hvis man vikler inn supporterne for mye, som f.eks. man kan lese om i lørdagens FB så blir resultatet stort sett elendig. Tilskuerne kan mene, protestere og boikotte, men må aldri styre en klubbs valg. Skulle man hensyntatt kællen to plasser til høyre for meg så hadde klubben vært løst opp for godt innen 31.12.2010 p.g.a. krangler rundt enhver sak. Det tror jeg klubben lærte mye av i fjor.

Reagten

Bedriftsspiller

Ble medlem: 24 okt 10
Innlegg: 11

Lagt til: 25 okt 10, 16:11
Opprinnelig postet av kratos

Nja, har ikke folk tillit til treneren kommer de heller ikke på kamp...

Ja det er sant hvis folk ikke er fornøyd med hvordan FFK spiller så vil ikke folk komme på kamp. Det vil alltid være noen som er misfornøyd med treneren men nesten ALLE er misfornøyd med Aune noe jeg ser grunnen til folk er.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24