Husk meg
Brukernavn
Passord

Kvalifiseringsspill til Tippeligaen

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 7 5

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 14 nov 10, 21:07

Det at det fortsatt står 0-0 fortjener nesten betegnelsen mirakuløst. I løpet av 2. omgangs første ti minutter har begge lag svidd kjempesjanser. Samme hvilket av disse lagene vi møter bør vi kunne score på dem.

.... og i det jeg var ferdig å skrive går Ranheim opp i 1-0.

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 14 nov 10, 21:07
Endret: 14 nov 10, 21:08
Endret av: Kai Roger

jaaaaaaaaaLaughing


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 14 nov 10, 21:08

1-0 til Ranheim... tror faktisk vi hadde hatt bedre sjanse mot Hønefoss

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 14 nov 10, 21:08
Helt utrolig Ranheim leder !!!

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 14 nov 10, 21:09

Der tok vi ett langt skritt mot TL trur jeg


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 14 nov 10, 21:10

Stakkars Hønefoss...er i akkurat samme situasjon som oss ifjor.....kan like godt bli 0-2...som 1-1 nå...Ranheim scorer på en kontring:)


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 14 nov 10, 21:12

Opprinnelig postet av Rey

1-0 til Ranheim... tror faktisk vi hadde hatt bedre sjanse mot Hønefoss

Jeg òg. Vi har ikke akkurat hatt taket mot Ranheim, for å si det sånn. De har en stygg tendens til å ta med seg et ran heim... Og at folk ser seg sikre på at vi skal kunne slå Ranheim, gir meg stygge assosiasjoner til i fjor. Frown

Siden Edvardsen dømmer i dag, betyr det at vi er sånn noenlunde sikra at vi slipper ham i de to neste kampene? Jeg skal holde meg for god til å komme med noen kallenavn eller noe sånt på ham - jeg syns bare han er en elendig dommer.

---------------------------

Hater hat!


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 14 nov 10, 21:15
der satt utlingninga

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 14 nov 10, 21:17

Vil heller ha Ranheim over to kamper enn Høenfoss, tror vi har bedre muligheter mot førstnevnte.

 

Og der...ble det 1-1

---------------------------

"Det er ingenting danskene er mer redd for, enn å bli slått av et Drillo-spillende norsk landslag. Det er deres ultimate mareritt, og en stor og grunnleggende nasjonal frykt. Danmark har alt å tape"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 14 nov 10, 21:17
Endret: 14 nov 10, 21:18
Endret av: Rey

Opprinnelig postet av Magnum

Og at folk ser seg sikre på at vi skal kunne slå Ranheim, gir meg stygge assosiasjoner til i fjor. Frown

Litt derfor jeg tenker slik også. Tror ikke det er så stor forskjell på lagene, men at det psykologiske kan spille inn i negativ retning hvis vi møter Ranheim.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 14 nov 10, 21:17

Hva tror dere etter det vi har sett av kampen..sånn ca 65 min....hvem kan passe oss best?  Ranheim forventer ALLE at vi skal vinne over,noe som er farlig. Hønefoss er vel eventuelt favoritter mot oss,og passer oss bra...eller???


havis

Knøttespiller
Ble medlem: 21 mai 09
Innlegg: 75

Lagt til: 14 nov 10, 21:19

Opprinnelig postet av Rey

1-0 til Ranheim... tror faktisk vi hadde hatt bedre sjanse mot Hønefoss

Men har Ranheim økonomi og ønske om å rykke opp? Det har blitt sagt her på forumet at alle vil det, men fansens mening er nok noe annet en ledelsen. Tror de skal slite med å fylle stadion for en bydel i Trondheim, som ligger halvveis til Værnes Tongue out I tillegg vil RBK antagelig ha mindre insentiver til bistå Ranheim med fasiliteter og spillere. Jeg håper på Ranheim av disse grunnene og fordi FFK per dags dato kjenner Ranheim best av de to lagene.

Der var det 1-1 ja..

---------------------------

Sats på talentene!


olav3232

Juniorspiller

Ble medlem: 12 sep 10
Innlegg: 191

Lagt til: 14 nov 10, 21:23

Opprinnelig postet av Kai Roger

Hva tror dere etter det vi har sett av kampen..sånn ca 65 min....hvem kan passe oss best?  Ranheim forventer ALLE at vi skal vinne over,noe som er farlig. Hønefoss er vel eventuelt favoritter mot oss,og passer oss bra...eller???

FFK er nok favoritt uansett lag i kvalliken,men jeg er ganske sikker på at FFK tar Hønefoss lettere siden de vet at Hønefoss er et bedre lag enn Ranheim, derfor ikke så mye undervurderinger!

Selv håper jeg på hønefoss, med tanke på at det er litt lettere å dra dit og se kamp enn det er å dra til Ranheim.

---------------------------

lenge leve bluss på tribunen!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 14 nov 10, 21:23

Hvis de får dispensasjon til å bruke Ranheim Idrettsplass slik den er, og ikke har ambisjoner om å øke satsingen, trenger ikke økonomi være noe hinder for å rykke pp. Det eneste sikre er at inntektene øker. Selvsagt - klubben har neppe sjanse i havet til å klare seg i TL, men det forhindrer neppe at spillerne har lyst. Det er ikke mer jobb for spillerne å spille tippeliga, bare mer gøy.

Men når det virkelig kniper mot slutten av kvaliken, vil jeg nok tro at det er andre enn Ranheim som vil ofre mest for opprykk. Om de nå slår Hønefoss da.

 

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 14 nov 10, 21:25

Ingen av lagene imponerer meg, men jeg tror faktisk at Hønefoss er et lag som står bedre til oss enn Ranheim. Vedr. økonomi er vel ikke så godt stilt på Høenfoss heller.......Tror pølsekongen er litt lei av å pøse inn kroner.


havis

Knøttespiller
Ble medlem: 21 mai 09
Innlegg: 75

Lagt til: 14 nov 10, 21:27

Opprinnelig postet av Tøfflus

Hvis de får dispensasjon til å bruke Ranheim Idrettsplass slik den er, og ikke har ambisjoner om å øke satsingen, trenger ikke økonomi være noe hinder for å rykke pp. 

 

Godt poeng. Jeg er usikker på hva kravene for en stadion i tippeligaen er jeg. Noen som veit om Ranheim har en reell sjanse for å få dispensasjon?

---------------------------

Sats på talentene!


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 14 nov 10, 21:27

Se åssen Hønefoss spiller: Veldig ofte får Bangura vende opp,og hvis det er rom mellom forsvar og midtbane.slår han igjennom der.....Hønefoss har sluppet inn over 60 mål iår,og mulig Hønefoss er 'enklere' å spille imot sånn rent taktisk...men..kvalikk er kvalikk osv,osvWink


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 14 nov 10, 21:28

Meget jevn kamp. Ranheim tror jeg vil passe oss godt. Vi har ikke beseiret de i ligaen i år, men var klart best i begge matchene mot dem slik jeg ser det. Over to kamper mener jeg vi er klare favoritter. Å møte Hønefoss er litt ekkelt. Angan og Konate varierer fra det briljante til det helt håpløste. Har de en god dag vil de ødelegge Ophaug....

Konklusjon: ønsker meg RANheim!

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 14 nov 10, 21:29
Opprinnelig postet av havis

Opprinnelig postet av Tøfflus

Hvis de får dispensasjon til å bruke Ranheim Idrettsplass slik den er, og ikke har ambisjoner om å øke satsingen, trenger ikke økonomi være noe hinder for å rykke pp. 

 

Godt poeng. Jeg er usikker på hva kravene for en stadion i tippeligaen er jeg. Noen som veit om Ranheim har en reell sjanse for å få dispensasjon?

Tror det er : flomlys...x-antall sitteplasser og vip plasser.....presse sone. tror ikke de har problem med å få godkjenning event disp.

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 14 nov 10, 21:35

Opprinnelig postet av olav3232

FFK er nok favoritt uansett lag i kvalliken,men jeg er ganske sikker på at FFK tar Hønefoss lettere siden de vet at Hønefoss er et bedre lag enn Ranheim, derfor ikke så mye undervurderinger!

Selv håper jeg på hønefoss, med tanke på at det er litt lettere å dra dit og se kamp enn det er å dra til Ranheim.

Godt poeng. Hønefoss borte blir årets bortekamp. Lett. Her skal vi herje på tribuna.



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 7 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3