Husk meg
Brukernavn
Passord

Sogndal - FFK, 20. oktober

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 20 okt 10, 19:16
Opprinnelig postet av solano2

Søppel...Hva faan driver vi med i forsvar? Ramberg og Valencia? Jævla bomser.

Ramberg har vært sinnsyk daff i hele dag. Fryktelig dårlig innsats i duellspillet.

---------------------------

Whiskeypætt med dusk


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 20 okt 10, 19:19

2-0 og fullt fortjent. Fryktelig svake greier av FFK.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 okt 10, 19:19

Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap jaja forsatt forand sarp

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 20 okt 10, 19:20

Kom plutselig på at jeg hadde glømt bort hele kampen. Fant fort ut at det var like greit. Trur jeg går og finner på noe annet igjen, jeg. Setter på ei vask eller noe.

---------------------------

Hater hat!


stampede

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jun 04
Innlegg: 415

Lagt til: 20 okt 10, 19:20

Jeg synes FFK er dritgode jeg...

---------------------------

If I want your opinion I'll remove the duct tape!


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 20 okt 10, 19:29
Håper andre er enige med meg NÅ !!! Hvor er spillet, taktikken , innsatsen og gløden. Dette her er vel årsværste av FFK. Det er jo lov å bli forbannet da en ser slike prestasjoner av HØYT lønnede spillere. Så at Kosten var der og, og det er bra for det må jo gi styret lett arbeid for neste sesong, forhåpentlig i tippeligaen. Jeg gremmes så langt. Ramberg, Valencia, Mulac , nei dæven døtte.

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 20 okt 10, 19:29

Noe litt mer interessant enn denne kampen: Jeg var innom Radio Prime i to minutter før jeg huska at kampen gikk på TV. Jeg hørte som sagt ikke mye, men det lille jeg hørte av Dag Solheim var jo "less than impressive" og omtrent som venta.

---------------------------

Hater hat!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 20 okt 10, 19:33

Opprinnelig postet av Goran Karlsen
Opprinnelig postet av solano2

Søppel...Hva faan driver vi med i forsvar? Ramberg og Valencia? Jævla bomser.

Ramberg har vært sinnsyk daff i hele dag. Fryktelig dårlig innsats i duellspillet.

På tide å legge opp...

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 20 okt 10, 19:42

Det som er det værste med hele greia er at det var ikke uventa. Der så vi opprykstoget gå uten oss. Aldri i verden vi klarer å vinne de tre siste kampene med bedre målforskjell enn paddene...

---------------------------

wakka wakka wakka ( < o o o o o o o


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 okt 10, 19:46

vi rykker opp... du er så pestemist kratos. Wink

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 20 okt 10, 19:48

Vi er vel fremdeles på direkte opprykk til tross for en rævva kamp !!!!!!!Cool


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 20 okt 10, 19:49

Har dere festa alkolås eller noe, bare EN som mener det var årsverste ??? Ikke spessilet bra denne da. Liker ikke tendensen med at man klarerer uansett hvor på banen man er

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 20 okt 10, 19:50

Årsverste var borte mot Alta. Men andre omgang i dag var virkelig trist. Møkk.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 20 okt 10, 19:50

Jeg ser og hører at "alle" skal ha det til at Borges har karantene mot Ranheim.

Etter "mine" statistikker fikk Borges sitt 6. gule kort i dag, og må IKKE stå over mot Ranheim. 

Hvis det er noen som mener jeg har feil må dere bare skrike ut.


FFK taper dessverre fullt fortjent. Etter en brukbar 1. omgang faller laget totalt sammen etter pause. Hva skjer? Flere av spillerne er langt under pari, og det er skuffende å se. Nei, nå må vi vinne de tre siste er jeg redd. Det kan bli jææævlig vanskelig... Yell


thejester

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 20 okt 10, 19:53

Opprinnelig postet av kratos

Det som er det værste med hele greia er at det var ikke uventa. Der så vi opprykstoget gå uten oss. Aldri i verden vi klarer å vinne de tre siste kampene med bedre målforskjell enn paddene...

Har noen renska hodet ditt for hjerneceller eller? Du kan vel lese en fotballtabell?

Så mitt innlegg:

FFK møter (for en gangs skyld i år) et lag som er mye høyere på tabellen, på bortebane. Første omgang var helt grei, andre omgang var rævva. Dessuten burde dommeren vist ut Even Hovland for grisetaklingen han bare fikk gult for i første omgang.

---------------------------

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

@ Twitter: http://twitter.com/matiashs


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 20 okt 10, 19:54

Jeg er realist. For å rykke opp må vi score mål. Hvem scora for FFK i dag da ? Desuten har vi en inkompetent og udugelig trener og kampleder. FORSVARE seg til tap ? Latterlig... Ikke mindre latterlig var innsatsen til spilllerene i dag. Makan til saueflokk...

Med paddene bare 1 i målforskjell bak oss går ikke detta på direkte opprykk, og kvalikken kan vi bare glemme. Hønefoss er mye bedre lag enn det vi er, hvis vi i det hele tatt kommer så langt...

---------------------------

wakka wakka wakka ( < o o o o o o o


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 20 okt 10, 19:56

Opprinnelig postet av 1947modell
Håper andre er enige med meg NÅ !!! Hvor er spillet, taktikken , innsatsen og gløden. Dette her er vel årsværste av FFK. Det er jo lov å bli forbannet da en ser slike prestasjoner av HØYT lønnede spillere. Så at Kosten var der og, og det er bra for det må jo gi styret lett arbeid for neste sesong, forhåpentlig i tippeligaen. Jeg gremmes så langt. Ramberg, Valencia, Mulac , nei dæven døtte.

 

Mulac var en av banens hardest jobbende og beste før han måtte ut. De siste 20 minuttene av 1. omgang, og kanskje de 10 første av 2. er noe av det bedre vi har gjort i år. Den resterende timen er grei nok med unntak av noen situasjoner defensivt, særlig med Gamboa på høyresiden og når Opphaug skal sikre ham. Midtbanen, og særlig Ramberg var alt for svake i de svake periodene.

Men mye værre enn laget er innlegget ditt, det er et herlig oppkok av negativ meningsløshet.

---------------------------

Svaberget for alltid!


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 20 okt 10, 19:57

Gratulerer til Sogndal med opprykk, forresten. Fullt fortjent.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Pavlov

Juniorspiller

Ble medlem: 04 mai 08
Innlegg: 77

Lagt til: 20 okt 10, 19:59

Vi ligger under 0-2 og jakter scoringer. Vi har ett bytte igjen. Hva velger Tom Freddy Aune?

Jo:

Inn med Vidar Martinsen!

 

 

Det er vel egentlig bare til å grine av


guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 20 okt 10, 19:59

Opprinnelig postet av kratos

Jeg er realist. For å rykke opp må vi score mål. Hvem scora for FFK i dag da ? Desuten har vi en inkompetent og udugelig trener og kampleder. FORSVARE seg til tap ? Latterlig... Ikke mindre latterlig var innsatsen til spilllerene i dag. Makan til saueflokk...

Med paddene bare 1 i målforskjell bak oss går ikke detta på direkte opprykk, og kvalikken kan vi bare glemme. Hønefoss er mye bedre lag enn det vi er, hvis vi i det hele tatt kommer så langt...

 

Hva snakker du om? 

Vi har +15 og pæddene +12?



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24