Husk meg
Brukernavn
Passord

Har vi funnet den keeperen vi vil ha ?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 04 okt 10, 11:58

Masalin har vel gjort sine saker bra. Så nå kan vel Lasse også øke sine kvaliteter. Godt at de støtter hverandre. Håper begge blir med oss til TL.


oleoleole

Juniorspiller

Ble medlem: 25 jun 09
Innlegg: 212

Lagt til: 04 okt 10, 12:48

Opprinnelig postet av 1947modell

Masalin har vel gjort sine saker bra. Så nå kan vel Lasse også øke sine kvaliteter. Godt at de støtter hverandre. Håper begge blir med oss til TL.

Får vel si meg enig i det der, største forskjellen jeg ser på de to er at så langt har Masalin vært litt mer stabil og ikke slurvet så mye som Staw har gjort. Men staw har vist før at han er en solid keeper han også, er vel bare selvtilliten hans som må opp.


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 04 okt 10, 13:45

Vel. Masalin har vært på et par bærturer. I går gjorde han en skikkelig juniortabbe og laget indirekte frispark på hjørnet av 16-meteren. Urutinert av Agim å flikke ballen framfor å la den gå også, men Masalin kunne (så langt jeg så) tatt den på brystet eller magen i stedet.

---------------------------

Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.


thejester

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 04 okt 10, 14:37

Jeg skal ikke legge skjul på at jeg er pro-Staw, og jeg synes ikke Masalin virker særlig tryggere enn Staw.

---------------------------

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

@ Twitter: http://twitter.com/matiashs


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 okt 10, 15:51

jeg vet hvorfor masalin står kamper frem for staw.. jeg var på en trening rett føre denne kampen og jeg syns staw virka slapp i forhold til masalin.. Masalin kjefta og sto i på feltet, men staw var mere roligere....

 

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 04 okt 10, 16:05
Hm. Så kjefting er et kvalitets stempel både for keepere og trenere

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 okt 10, 16:31

må åpne kjeften litt på trening... ikke så og hviske

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


suggas

Juniorspiller

Ble medlem: 23 aug 09
Innlegg: 79

Lagt til: 04 okt 10, 16:52

Er det kun det sportslige som ligger til grunn for at Masalinen står fremfor Staw, eller er Staw skadet?


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 04 okt 10, 17:10

Opprinnelig postet av kanogvetalt
Hm. Så kjefting er et kvalitets stempel både for keepere og trenere

Kanskje ikke kjefting, men kommunikasjon er en meget viktig egenskap for en keeper.


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 04 okt 10, 17:27

Opprinnelig postet av ffkmufc

Opprinnelig postet av kanogvetalt
Hm. Så kjefting er et kvalitets stempel både for keepere og trenere

Kanskje ikke kjefting, men kommunikasjon er en meget viktig egenskap for en keeper.

Hvis ikke den viktigste!! En keeper med god kommunikasjon er alfa omega.

En slik keeper kan være langt dårligere ferdighetsmessig, men likevel være en bedre keeper generelt.

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 04 okt 10, 19:59

Jeg synes vi skal se på hva Brann gjorde i forhold til Opdal.

 Håkon Opdal var ung,litt eldre enn Staw er nå,men de satset på han,selv om han gjorde noen tabber i ny og ne.

 Gjorde også som FFK gjør nå,nemlig lar den andre keeperen stå noen kamper,slik at Opdal,eller i dette tillfelle Staw kunne trene,og komme seg ovenpå igjen.

 Brann har idag en solid sisteskanse,som er fra landsdelen-Odda-og som er en viktig kaptein og bærebjelke. Brann har dermed en keeper som ,når han gir seg,har stått rundt 10-15 sesonger.

Så mitt råd er: la Staw bli i klubben,han vil gjøre noen tabber,men iløpet av 1-2 år,blir han vår neste bærebjelke,som vi vil dra nytte av i mange,mange år framover.

 Han trenger støtte,ikke tyn.


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 04 okt 10, 20:27
Jeg er helt enig, men som resten av laget har han sett lei ut. Han er ikke på tå hev som en ung keeper skal være. Se på de andre keeperne i adecco. De slenger seg veggimellom for den ballen skal ikke inn. Lasse har vært i hele år daff. Håper han lærer og får opp humøret. Kanskje det som trengs er et miljøskifte?

---------------------------

Heia FFK


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 04 okt 10, 22:58

Opprinnelig postet av Lex
Jeg er helt enig, men som resten av laget har han sett lei ut. Han er ikke på tå hev som en ung keeper skal være. Se på de andre keeperne i adecco. De slenger seg veggimellom for den ballen skal ikke inn. Lasse har vært i hele år daff. Håper han lærer og får opp humøret. Kanskje det som trengs er et miljøskifte?

Kan det være at han ikke klarer å kaste seg så mye pga kne, han har vel slitt mye med kne en periode. Synes FFK skal beholde staw for han har alle muligheter til å bli en ekstremt god målvakt i TL.

Men tror som du sier lex at han kanskje kan ha slitt litt med motivasjonen eller kanskje tatt den tunge perioden FFK var gjennom tyngre en de fleste aner. Men synes staw sammen med resten av FFk har løftet seg litt og litt. Neste sesong blir en knall sesong for Staw

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05
Innlegg: 294

Lagt til: 05 okt 10, 11:49
Synes keeperne våre får litt mye tyn. Særlig når det gjelder å bomme i feltarbeidet. TL-keepere som Jarstein, Opdahl, Myhre gjør dette ofte. Og de er ikke så unge lenger. Når det er sagt har keeperne våre litt å gå på når det gjelder fotarbeid og igangsetting. Er sånn passe fornøyd med de vi har.

Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 05 okt 10, 16:07

ikke for å slakte Maslin, men han skaffet sandnes et fri spark også på søndagen.

Men han har gjort det greit, og det syns jeg Lasse har gjort også.

Håer p en Knall tøff keeper duel i ffk nå Wink At de bygger hverandre opp Cool

 

Er det noen som vet hvordan det går med Bråthen?



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3