Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK - Sandnes Ulf søndag 03.10 kl. 18:00

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 7 7

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5511

Lagt til: 04 okt 10, 08:54

Opprinnelig postet av Jens G Best

- Det defensive arbeidet til Roger, som er i ferd med å fylle rollen som overgangs-dreper. Noe som kan bli svært viktig i sogndal..

Risholt er god i denne rollen, når han flytter beina. Virker bare ikke som han har ork til å gjøre det 100 % hele kampen. Sist han var her i klubben var han ikke glad i å trene, og da blir man jo ikke noe kondis fenomen heller. Håper han har mer respekt for Aune enn han hadde for Eggen.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


patrickd

Juniorspiller
Ble medlem: 16 mar 04
Innlegg: 78

Lagt til: 04 okt 10, 10:11
for det første, er det du skriver her piss. Hører jo ropingen hans klart å tydelig så å si hele kampen. du burde virkelig sjekket opp hvordan stemmen hans høres ut, å fulgt med skikkelig en kamp hvor mye han roper å dirigerer=) for det andre er det OVERHODET ikke treneren som skal jobbe å bli svett under kamp, det er spillerne=) men skjønner du er uenig, med tanke på at andre trenere som "står med armene i kors" er så dårlige.. ferguson, drillo, houllier, hamren osv osv... men du vil kanskje ha en spillende trener istedet?

---------------------------

thats football guys, thats all it is;)


patrickd

Juniorspiller
Ble medlem: 16 mar 04
Innlegg: 78

Lagt til: 04 okt 10, 10:14

ser quoten ikke funket.. var til kratos forsåvidt;)

---------------------------

thats football guys, thats all it is;)


thejester

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 04 okt 10, 14:40

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av kratos

Når Aune står med armene i kors og asistent-trener står ute og jager spillerene hele kampen ?

Hva i all verden har det med saken å gjøre? Tror du assistent treneren "tar tak" på eget initiativ? Tror du det er slik at den beste treneren er han som står å roper på sidelinjen under hele kampen?

Ja, de bør ansette noen av skrikehuene fra tribunen. De er best fordi de kjefter mest Laughing

---------------------------

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

@ Twitter: http://twitter.com/matiashs


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 04 okt 10, 15:15

Opprinnelig postet av thejester

Ja, de bør ansette noen av skrikehuene fra tribunen. De er best fordi de kjefter mest Laughing

Jepp! En trener som virkelig klarer å få spillerne til å forstå hvor udugelige de er, er det vi trenger!

Vent litt... har vi ikke prøvd det før?

---------------------------

Hater hat!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 04 okt 10, 17:12

Opprinnelig postet av kanogvetalt
 Håper han har mer respekt for Aune enn han hadde for Eggen.

Haha, den var god


Rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 04 okt 10, 18:47

Opprinnelig postet av kratos

Når Aune står med armene i kors og asistent-trener står ute og jager spillerene hele kampen ?

Det er da ingen uvanlig (men heller ikke normal) arbeidsfordeling. Liverpool hadde grei suksè med den formelen når Houllier var sjef og Phil Thompson var assistent.

Så det er ikke noe godt argument.

---------------------------

15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
http://www.flickr.com/photos/rasle/


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 04 okt 10, 20:24

Jeg vil sikkert bli upopulær her nå,men synes det går for langt i uthengingen av Aune. Blir alt ok hvis Aune gav seg imorra? Hva skal vi da gjøre? Hvem skal da inn å gjøre en jobb? Samme hvem som hadde trent gutta,så hadde det blitt bråk.

 Adecoligaen er knall jevn,hvor alle lag faktisk slår alle. Se på et lag som MIF: lå nesten hjelpeløst til til ferien,og er nå et av formlaga,og som teoretisk kan klare en kvalikk plass.Slik har det også til nå,vært i TL.

 Kun RBK og VIF som har vært stabile,og nå er også Sandefjord og Kongsvinger hengt seg på som stabilt-dårlige.

Så kan man diskutere om dette forteller at den norske fotballen er blitt dårliger osv-og JA...kanskje den har blitt det,men hva så? Det er NÅ vi spiller,det er NÅ det teller. Og pr dato ligger FFK på direkte opprykk.

 Det er kun i Fredrikstad folk er så til de grader missfornøyd med å ligge an til direkte opprykk-fordi: "vi er så gode at vi skulle rykket opp allerde før ferien". Vel....vi er ikke så gode,men vi KAN bli gode,hvis alle står sammen,og vi får til en posetiv ånd.

Hvor er engasjementet som ble vist ifjor,og året før,og året før? Hvor er bannere,flaggene,galskapen? Og sist men ikke minst : hvor er GLEDEN og SMILET?

 Ønsker av hele mitt hjertet at gutta rykker opp,at styret får orden på økonomien,og at vi fortsetter i samme trend som i 2 omg mot UlfSandnes.

 Lykke til,med mange gode treningsdager nå som neste helgs kamp er utsatt:)


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 04 okt 10, 20:42

Hadde guttane hatt gleden og lysten til og vinne i alle kampene som de hadde i 2.omg. i går så hadde de vært klare for tippeligaen til ferien. Det er der treneren har sviktet. Når Aune endelig ser ut til og få det til så må han jo bare bli. Det har vært elendig og drittspill til tider. Sure spillere og ikke noe plan over spillet. En annen ting er jo skuffelsen over at når spillerene får det som de vil med Norlie så har de et annsvar når det gjelder og vise at dette var rett og respektere Aune for den treneren han er og gjøre som han vil. Men kanskje det tar tid og få til sammspill og lagmoral, ikke vet jeg.

Men igjen, fantastisk 2.omg. i går. Gleden og entusiasmen, bannere og smil kommer med mål og god fotball :-)

---------------------------

Heia FFK


thejester

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 04 okt 10, 23:12

Opprinnelig postet av Magnum

Jepp! En trener som virkelig klarer å få spillerne til å forstå hvor udugelige de er, er det vi trenger!

Vent litt... har vi ikke prøvd det før?

Var ironi altså :)

---------------------------

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

@ Twitter: http://twitter.com/matiashs


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 04 okt 10, 23:32
Endret: 05 okt 10, 16:09
Endret av: Plankehue

http://www.fredrikstadfk.no/content/view/3376/372/

 

Tror de fleste har sett dem , men greit å legge ut Cool


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 05 okt 10, 09:47

Opprinnelig postet av thejester

Var ironi altså :)

Jeg skjønte det. Jeg spilte videre på det samme. Smile

---------------------------

Hater hat!



Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 7 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3