Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK - Sandnes Ulf søndag 03.10 kl. 18:00

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 7 3

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 02 okt 10, 18:16

Opprinnelig postet av eliot

Noen som vet hvor mange billetter som er solgt ?

Et sted under 12 800 :-) mener at noen har nenvt rundt 8 000...

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Norip

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 02 okt 10, 18:52

Syns da ikke det er så altfor galt hvis det tallet stemmer?! Er da  6 -7  tusen fler enn det er på alle de andre stedene i resten av denne møkkaligaen! Håper på ett greit trykk imorgen!

---------------------------

SUPRAS FREDRIKSTAD


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 02 okt 10, 20:54
Endret: 02 okt 10, 20:54
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av Jonek

Opprinnelig postet av eliot

Noen som vet hvor mange billetter som er solgt ?

Et sted under 12 800 :-) mener at noen har nenvt rundt 8 000...

Senest i går meldte Patrioten 5500 solgte..


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 02 okt 10, 21:24

ffksupporter.net: -Folk flest ønsker folkefest

Før kampen mot Sandnes-Ulf går det rykter om et storstilt TIFO-show fra Plankehaugen. Klubben maner publikum til å komme på årets nest siste hjemmekamp. Nå er det opp til guttane å sørge for at morgendagen blir en folkefest!

---------------------------

http://twitter.com/banksy8


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 02 okt 10, 22:36

FB melder om elendig billettsalg. Kun solgt 5500 billetter.. '

Dette var skuffende. Meldt regn i morgen, så går nok ikke mange billettene på kampdagen heller..

---------------------------

cupmester 06, uten tromme


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 02 okt 10, 22:53

Regn spiller jo ingen rolle hvis man er interessert i kampen og FFK.

Det er jo tak over stort sett alle plassene uansett.


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 02 okt 10, 23:11

Tror nok for de som ikke er alt for ivrige holder det med at de må legge fra ta med seg paraplyen inn.

Enig med deg at regn ikke burde hatt noen betydning, men er redd det ikke hjelper så mye.

Tror ikke det går 1000 bill i morgen. Tipper rundt 6000. Men, any way.. Jeg gleder meg...

---------------------------

cupmester 06, uten tromme


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 03 okt 10, 09:17

I dag er resepten på seier og skyte. Skyyyyyyyyt fra 18-20 meter, drit i den forbanna flikkinga. Skyyyyyyyyyyyt.

 Keeperen deres er en drittunge på 19. Med dagens publikum og tifo skal det vel være mulig og skremme livskjiten ut av han. Måtte han aldrig glemme kampen på FFK stadion da han slapp inn 5 mål, en regnfull dag i oktober 2010

---------------------------

Heia FFK


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 03 okt 10, 11:49
Opprinnelig postet av Lex

I dag er resepten på seier og skyte. Skyyyyyyyyt fra 18-20 meter, drit i den forbanna flikkinga. Skyyyyyyyyyyyt.

 Keeperen deres er en drittunge på 19. Med dagens publikum og tifo skal det vel være mulig og skremme livskjiten ut av han. Måtte han aldrig glemme kampen på FFK stadion da han slapp inn 5 mål, en regnfull dag i oktober 2010

Litt av en beskrivelse av en ung keeper som blir satset på. Men idag MÅ det bli seier, og helst som ellers sier med mange mål. Lykke til med kampen idag og vår vei til tippeligaen. ( og god orden på+ økonomien )

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 03 okt 10, 12:34
Tenk følgende: Follo i desperat jakt etter poeng,slår Ranheim. Moss i desperat jakt etter poeng spiller uavgjort,eller slår Sarp. FFK vinner 1-0.eller 4-0-spiller ingen rolle-bare det blir 3 poeng. DETTE hadde gjort denne søndagen til en HERLIG søndag:) Merker at jeg gleder/gruer meg,og vil sitte her på Askøy å følge NRK Nett TV ,med spenning God kamp guttær:)

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 03 okt 10, 13:46
Jeg tror vi taper i dag. Vi presser og stanger mot 10-0-0-systemet og de får 2 skudd på mål og scorer på begge. Skal være enig i at det ikke høres så veldig optimistisk ut, men vi vet jo ikke hva vi skal gjøre mot slike lag. Se på våre kamper mot Follo, Moss, Nybergsund. Ranheim, Mjøndalen mm (jeg sikter til hjemmekamper). Når det gjelder 2. keepere har vel vi hatt disse før også. Husker jeg rett når Aalesund kom med 2. keeper (som nå Man utd med flere øsnsker), og han var en av kampens beste spillere? Jeg vet jeg husker rett når Lillestrøm kom med 2. keeper (Otto Fredriksson) og han ble kåret til banens beste spiller. Eller når Bodø Glimt kom med 2. keeper hit denne sesongen og han tok allt og holdt nullen.

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 03 okt 10, 13:57
For en hukommelse du har !! Jeg husker at på 50-tallet kom et lag som heter Brage og spilte 1-1. 2. keeper het Frank Nervik, og han fikk vel et par landskamper trur jeg. Så det er en del 2. keepere som spiller seg gode når de har mye å gjøre.

Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 03 okt 10, 14:16
Alesund kom med Andreas Lie

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 03 okt 10, 14:17
Endret: 03 okt 10, 14:18
Endret av: Erikk

Jeg snakker om tidligere i år (Bodø Glimt) og 2 kamper som er et pr år gamle i eksempelet mitt, da blir det vel litt drøyt å sammenligne det med 50-tallet?

Da hadde jeg feil 2. keeper på Aalesund, men god i kampen mot oss var han utvilsomt. (Takk Anne)


Sulla

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 03 okt 10, 16:47

Hvorfor står det på forsiden at kampen starter 17.25?

---------------------------

It is proof of a bad cause when it is applauded by the mob. Seneca


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 03 okt 10, 16:51
Endret: 03 okt 10, 16:53
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av Sulla

Hvorfor står det på forsiden at kampen starter 17.25?

Innbiller meg det hadde sammenheng med at forumklokka gikk feil. Tidspunktet ble dermed "endret",  så folk ikke skulle kunne legge inn kamptips etter kampen har startet..

Mener jeg leste noe om det her et sted, men mulig jeg tar feil. Sikkert noen som kan oppklare. Nå ser det uansett ut til at forumklokka er korrekt..


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 03 okt 10, 17:05

Opprinnelig postet av Knuty

Opprinnelig postet av Sulla

Hvorfor står det på forsiden at kampen starter 17.25?

Innbiller meg det hadde sammenheng med at forumklokka gikk feil. Tidspunktet ble dermed "endret",  så folk ikke skulle kunne legge inn kamptips etter kampen har startet..

Mener jeg leste noe om det her et sted, men mulig jeg tar feil. Sikkert noen som kan oppklare. Nå ser det uansett ut til at forumklokka er korrekt..

Alt du skriver er helt korrekt. :)

Bare vi som ikke har registrert at serverklokka endelig har blitt stilt. Nå mangler bare oppgraderingen fra php4 til php5...

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 03 okt 10, 18:13

Noen andre som prøver å se kampen på nett og bare har svart skjerm - til og med uten avspillerkontrollene?

Kukhelvetes døgenikter og sengevætere i NRK

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


larskris

Knøttespiller
Ble medlem: 16 mar 09
Innlegg: 36

Lagt til: 03 okt 10, 18:15

ja, ser kampen på nett og nei, det funker fint som bare det.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 03 okt 10, 18:16

Merkelig. Får prøve å restarte nettlesern min.

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 7 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3