Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK - Sandnes Ulf søndag 03.10 kl. 18:00

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 7 5

thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 03 okt 10, 19:40

Hjerneblødning ja. Like før det popper ei blodåre her nå.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 03 okt 10, 19:48

Deeeeeilig da vettu!!!! Woooohoo :-)

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 03 okt 10, 19:48

Aah, så viktig, og utrolig deilig med seier i dag.

Synes Aune fortjener en klapp på skuldra etter to seire på rad nå. Han har hatt et massivt press på seg.

Borges banens gigant!

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 03 okt 10, 19:51

En helt herlig andreomgang fram til Ulf reduserte. Om ikke årsbeste, så i hvert fall det beste laget har prestert etter flytperioden i sommer!

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 03 okt 10, 19:51

Opprinnelig postet av Holters

Aah, så viktig, og utrolig deilig med seier i dag.

Synes Aune fortjener en klapp på skuldra etter to seire på rad nå. Han har hatt et massivt press på seg.

Borges banens gigant!

3 x indeed! Laughing

Herrrlig!!!

---------------------------

Hater hat!


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 03 okt 10, 19:52

Mye bra jobbing idag. Synes Amin var god i dag (første gang på lenge), Thomassen var god, Celso er god (hver kamp) Gunnar jobber også mye.....

Stort sett en bra laginnsats spesielt annen omgang


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 03 okt 10, 19:58
Endret: 03 okt 10, 20:08
Endret av: Magnum

Nå gjelder det å ikke miste fokus i de neste kampene. Opprykket er ikke sikra ennå. Vi har holdt avstanden til laga bak oss, men de andre resultatene gikk jo ikke akkurat i vår favør i dag.

Med fortsatt flyt i de to neste kampene kan jeg forhåpentligvis våge meg på kamp igjen i den siste hjemmekampen mot Tromsdalen. Hadde vært morsomt å få sett en seier live i år... Laughing

Edit: "Det var en kjedelig kamp," står det på live-oppdateringa til NRK. Nå er jeg knappast nøytral, men en kamp med 4 mål, hvorav to på to minutter, kan vel ikke være direkte kjedelig?

---------------------------

Hater hat!


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 03 okt 10, 20:03

Så herlig med seier. Synes 2.omg var meget oppløftende.

 Kunne det vært en ide å bruke Borges som en offensiv midtbane...litt sånn som Vålerenga spiller med en "nr 10" rett bak spissen? Synes Borges viser god form om dagen,og kanskje han ville vært enda bedre hvis han startet litt dypere.

Blir ihvertfall sykt gøy på søndag i Sogndal,og det Sogndal viste idag,så er det fult mulig å vinne der borte:)


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 03 okt 10, 20:07
Endret: 03 okt 10, 20:09
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av Kai Roger

 Kunne det vært en ide å bruke Borges som en offensiv midtbane...litt sånn som Vålerenga spiller med en "nr 10" rett bak spissen? Synes Borges viser god form om dagen,og kanskje han ville vært enda bedre hvis han startet litt dypere.

Det er jo idealposisjonen til Borges, men ikke for resten av laget. Vi trenger i så fall mer fotrappe midtbanespillere som er sterke defensivt (Hæstad/Singh) for kompensere for temposvakheten til Borges når han spiller sentralt på midtbanen.

Dessuten må man jo da enten spiller 4-1-2-1-2 (diamant på midten, smale kanter, som fungerer som indreløpere) eller 4-2-3-1 (to defensivt midtbaneankere, men da mangler vi igjen spydspissen). Jeg synes ikke vi har spillematerialet til dette per nå.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 03 okt 10, 20:12

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av Kai Roger

 Kunne det vært en ide å bruke Borges som en offensiv midtbane...litt sånn som Vålerenga spiller med en "nr 10" rett bak spissen? Synes Borges viser god form om dagen,og kanskje han ville vært enda bedre hvis han startet litt dypere.

Det er jo idealposisjonen til Borges, men ikke for resten av laget. Vi trenger i så fall mer fotrappe midtbanespillere som er sterke defensivt (Hæstad/Singh) for kompensere for temposvakheten til Borges når han spiller sentralt på midtbanen.

Dessuten må man jo da enten spiller 4-1-2-1-2 (diamant på midtben, smale kanter, som fungerer som indreløpere) eller 4-2-3-1 (to defensivt midtbaneankere, men da mangler vi igjen spydspissen). Jeg synes ikke vi har spillematerialet til dette per nå.

 

Tenkte en 4-4-1-1 formasjon,der du har Ramberg/Risholdt bak Borges,med flankespillere som jobber opp og ned langs linja. Altså ganske likt som idag,bare trekke Borges litt dypere ned. Thorvaldsen tror jeg blir bedre å bedre for hver kamp,og han vil røske opp i motstander forsvaret.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 03 okt 10, 20:14

http://fotball.bt.no/forstediv/index.jsp?stats=true&type=tableCalculator

 

Sjekk denne nå....spennende kamper foran oss:)


student

Knøttespiller
Ble medlem: 22 mai 10
Innlegg: 57

Lagt til: 03 okt 10, 20:25

Deilig med 3 poeng og seier på hjemmebane. Det smakte utrolig godt.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 03 okt 10, 21:00
Om 2.plassen skulle glippe, er vi i hvertfall snart sikkret kvalikk og da blir det sikkert mot Hønefoss og de bør det jo være mulig å slå og et lag fra Adeco, så nå har vi alle muligheter for å rykke opp.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 03 okt 10, 21:27

Er det noen som kan hjelpe til med assist på 2-0 og 3-0?

Jeg mener at Borges hadde målgivende til Askar, men har ikke peiling hvem Thorvaldsson fikk ballen fra på 2-0.


Norip

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 03 okt 10, 21:27

Noen her som sitter på hovedtribunen og kan fortelle om hvordan livet var på tribuna idag?

---------------------------

SUPRAS FREDRIKSTAD


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 03 okt 10, 21:36
  • Deilig med tre poeng på hjemmebane - første seier siden Bryne midtsommers
  • Deilig å score første målet og så går rett i angrep, fremfor å trygge ledelsen
  • Deilig å se et lag med selvtillit etter 2-0 (så lenge det varte i hvert fall)
  • Deilig å se Celso Borges mane publikum til innsats før 1-0
  • Deilig å se at flere nå endelig tør å fyre av et skudd eller fem
  • Deilig å vite at dommeren ikke fikk inn oddskupongen sin som trengte en B
  • Deilig å se laget produsere mange sjanser mot et defensivt lag
  • Deilig å se Plankehaugen fortsatt kan, selv om 2-0 måtte til for at det skulle ta av skikkelig

Alt i alt en god helg. Så får man heller si at det fremdeles er litt å rette på offensivt, at Ulferne kom litt til lett noen ganger og at været var ræva. Men pytt pytt. I dag ser jeg kun det positive!


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 03 okt 10, 21:39
Ser ut til at Sogndal kampen blir flyttet. Raiijo og Thorvaldsen på landskamp oppdrag.

Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 03 okt 10, 21:50

Opprinnelig postet av Norip

Noen her som sitter på hovedtribunen og kan fortelle om hvordan livet var på tribuna idag?

 

Var bra trøkk fra dere idag. Spillerne var veldig fornøyd og flere komenterte det etter kampen..

Håper på mange flere neste hjemmekamp

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


Stoni

A-lagspiller

Ble medlem: 08 aug 08
Innlegg: 348

Lagt til: 03 okt 10, 21:57
Opprinnelig postet av Plankekæll

Er det noen som kan hjelpe til med assist på 2-0 og 3-0?

Jeg mener at Borges hadde målgivende til Askar, men har ikke peiling hvem Thorvaldsson fikk ballen fra på 2-0.

Var vel Mulac som hadde pasningen til Thorvaldsson. Borges hadde pasning til Askar ifølge fotball live, jeg fikk det ikke med meg men..

---------------------------

"Går for Opprykk 2010" Go FFK!!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 03 okt 10, 22:01
Endret: 03 okt 10, 22:02
Endret av: Plankekæll

Det er nok mest sannsynlig Mulac som har assist på 2-0, men jeg velger å avvente å skrive noe i Poengligaen. Fredrikstadfk.no pleier vel å legge ut høydepunktene fra kampene.

Takk for info!

Edit:

Jeg fører på Mulac, så får jeg evt rette opp hvis det er feil.



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 7 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f