Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK - Sandnes Ulf søndag 03.10 kl. 18:00

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 7 2

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 30 sep 10, 17:07
Endret: 30 sep 10, 17:08
Endret av: Willy René

Opprinnelig postet av scheien

Opprinnelig postet av Willy René

 

Videre tror jeg på at FFK vil få en luke, Moss slakter Sarp, Follo spiser Ranheim, og Glimt driter på Sogndal.

Dette blir spennendeWink

håper vel i å for seg at sogndal slår glimt jeg da. trur nok vi må satse på 2 plassen, å da vil jeg ikke ha glimt pustende i nakken.

Glimt pustær vel ente opp 7 poeng på 4 kampær? Det trukke jæWink

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 sep 10, 17:09
Opprinnelig postet av scheien

Opprinnelig postet av Willy René

 

Videre tror jeg på at FFK vil få en luke, Moss slakter Sarp, Follo spiser Ranheim, og Glimt driter på Sogndal.

Dette blir spennendeWink

håper vel i å for seg at sogndal slår glimt jeg da. trur nok vi må satse på 2 plassen, å da vil jeg ikke ha glimt pustende i nakken.

Taper Sogndal og vi vinner, ligger vi bort bare tre poeng bak de og så skal vi møte de, da står det likt mellom oss. Og Sognal har fem kamper igjen å spille, deriblant Ranheim i den siste serierunden, så her kan alt skje i forhold til 1. plassen,

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 30 sep 10, 17:22

Det finnes forøvrig en grunn til for å håpe på Sogndal-seier. Dersom de vinner mot Glimt, for så å vinne den utsatte kampen mot Follo på onsdag, kan de være så godt som klare for opprykk når vi møter dem. Det vil være fordel FFK. Scenario: Sogndal slår Glimt samtidig som smurfene og Moss spiller uavgjort. Da har Sogndal tolv poengs luke på smurfene. Slår de da Follo, har de femten poengs luke (og smurfene har da fem kamper igjen). Det betyr i så fall at smurfene kun har en syltynn teoretisk sjanse til å ta igjen Sogndal. Skulle smurfene tape mot Moss, kan faktisk Sogndal være fullstendig klare allerede før kampen mot oss. Og om vi blir nummer én eller to driter jeg tyntflytende kebabrester i.

Ergo: Stao no pao.

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 sep 10, 17:22

Sogndal har mistet en spiller for resten av sessongen. det er elvis og han har spilt stort sett alle kamper for sogndal

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 30 sep 10, 17:37

Var innom akkurat samme tankene Tøfflus, men når jeg tenker meg om så burde vi være så offensive at vi tror vi kan vinne i Sogndal uansett hvor mye de har å spille for. Taper de nå og vi vinner denne er vi likt med dem ved seier (de har en kamp mindre).


niggle

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 30 sep 10, 17:45

Jeg tror vi vinner over Sogndal. Sogndal er et spillende lag, og det passer FFK mye mye bedre enn møkkalag med møkkafotball. 


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 30 sep 10, 18:46
Endret: 30 sep 10, 18:48
Endret av: Willy René

Opprinnelig postet av Tøfflus

Det finnes forøvrig en grunn til for å håpe på Sogndal-seier. Dersom de vinner mot Glimt, for så å vinne den utsatte kampen mot Follo på onsdag, kan de være så godt som klare for opprykk når vi møter dem. Det vil være fordel FFK. Scenario: Sogndal slår Glimt samtidig som smurfene og Moss spiller uavgjort. Da har Sogndal tolv poengs luke på smurfene. Slår de da Follo, har de femten poengs luke (og smurfene har da fem kamper igjen). Det betyr i så fall at smurfene kun har en syltynn teoretisk sjanse til å ta igjen Sogndal. Skulle smurfene tape mot Moss, kan faktisk Sogndal være fullstendig klare allerede før kampen mot oss. Og om vi blir nummer én eller to driter jeg tyntflytende kebabrester i.

Ergo: Stao no pao.

 

Uenig.

Det passer ikke FFK å spille mot lag som ikke har noe å spille for.

Skal det være noe konkurranseinstinkt igjen så går FFK for å vinne Adeccodass-ligaen, det å stå for en defensiv holdning nå kan være ødeleggende.

Sogndals kamp-program forteller meg at FFK kan/bør vinne hele skiten.

Men som du sier, det som teller er opprykk, allt annet er katastrofe og uspiselig, og at noen vil spise kebab er for meg uforståelig, det er ikke menneskeføde.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 30 sep 10, 19:10

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Var innom akkurat samme tankene Tøfflus, men når jeg tenker meg om så burde vi være så offensive at vi tror vi kan vinne i Sogndal uansett hvor mye de har å spille for. Taper de nå og vi vinner denne er vi likt med dem ved seier (de har en kamp mindre).

Jeg kjøper denne, men må korrigere deg på et punkt: Når vi skal møte Sogndal, så har de allerede spilt den kampen de har tilgode (mot Follo, spilles onsdag).

Willy Rene: Jeg skjønner hvordan du tenker. Jeg tror uansett ikke at Sogndal vil fremstå som et av de lagene som legger seg bakpå på stadion. Jeg tror de uansett vil prøve å fremstå spillende og forsøke å føre kampen mot oss. Men om de på det nærmeste er klare for opprykk kan det være at de ubevisst slipper seg noen få prosent ned. Jeg tror selvsagt at FFK på sitt beste er gode nok til å slå alle, også Sogndal.

Når det gjelder kebaben: Det er veldig lenge siden jeg spiste det sjøl, jeg valgte det bare som eksempel fordi det får magan til å oppføre seg dårlig!

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 30 sep 10, 23:31

Opprinnelig postet av Tøfflus

 Jeg tror selvsagt at FFK på sitt beste er gode nok til å slå alle, også Sogndal.

 

Det har vi da allerede gjort...  Laughing


olav3232

Juniorspiller

Ble medlem: 12 sep 10
Innlegg: 191

Lagt til: 01 okt 10, 07:50

Ny kamp for FFK, ny kamp for supporterne, nye håp,  nye forventninger, og denne gangen skal det bli en ny seier!

FFK har mast og tigget og masse publikum på de to siste,  og Plankehaugen har lovet et storslått Tifo.

Da får vi i tillegg håpe på bluss,røyk,strobelys og masse flagg fra Supras Fredrikstad som forøvrig har gjort en kjempe sesong på tribunen!

Kom på kampen på søndag og støtt gutta hvis du virkelig er en supporter, det er nå det gjelder, this is it!

 

---------------------------

lenge leve bluss på tribunen!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 01 okt 10, 09:13

Opprinnelig postet av Ymer

Det har vi da allerede gjort...  Laughing

Ja, jeg burde kanskje presisert at jeg mente "også Sogndal borte" - den blir kanskje litt tøffere enn hjemme. Men ikke mye.

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


madserazzi

Juniorspiller

Ble medlem: 12 mai 09
Innlegg: 117

Lagt til: 01 okt 10, 10:29
Opprinnelig postet av RødHvitSupporter
Ser at Sandes Ulf har tatt flere poeng borte enn hjemme i år. Regner med at de kommer med en ultradefensiv oppstilling og satser på raske kontringer. Nå er jo ikke det noe nytt men vi for håpe at vi klarer å finne mottrekk denne gangen.
Det tror jeg og. Lurer på om trikset kan være å bruke Vidar sammen med Rajo og la Opphaug smake flis. Vidar er suverent raskest av de 3, og tempo i midtforsvaret når vi presser høyt hjemme mot 10-0-0 systemet bør være selvskrevet.

Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 01 okt 10, 11:33

Opprinnelig postet av olav3232

Da får vi i tillegg håpe på bluss,røyk,strobelys og masse flagg fra Supras Fredrikstad som forøvrig har gjort en kjempe sesong på tribunen!

håper ikke på bluss, men liv håper jeg på .

Jeg skal på kampen ihverfall.


olav3232

Juniorspiller

Ble medlem: 12 sep 10
Innlegg: 191

Lagt til: 01 okt 10, 15:35

Opprinnelig postet av Plankehue

 

 

Jeg skal på kampen ihverfall.

Bra du skal på kampen i allefall!

---------------------------

lenge leve bluss på tribunen!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 okt 10, 16:36
Det er solgt ca.5500 billetter.

Norip

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 01 okt 10, 17:45

Opprinnelig postet av olav3232

Ny kamp for FFK, ny kamp for supporterne, nye håp,  nye forventninger, og denne gangen skal det bli en ny seier!

FFK har mast og tigget og masse publikum på de to siste,  og Plankehaugen har lovet et storslått Tifo.

Da får vi i tillegg håpe på bluss,røyk,strobelys og masse flagg fra Supras Fredrikstad som forøvrig har gjort en kjempe sesong på tribunen!

Kom på kampen på søndag og støtt gutta hvis du virkelig er en supporter, det er nå det gjelder, this is it!

 



Støtter den ja!

---------------------------

SUPRAS FREDRIKSTAD


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 01 okt 10, 21:58

Frykter at Sandnes blir undervurdert som de fleste andre laga gutta har møtt på hjemmebane i år. Mtp nivået i Adeccon skal vi være glad dagens tropp ikke befinner seg i TL. Dog er det større potensialet enn hva de får vist. Aune evner ikke å senke skuldrene på gutta før kamp, samt forberede en skikkelig matchplan med scenario A, B, C etc.

Drømmer om 3 poeng, men er skeptisk til FFK anno Oktober 2010.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 02 okt 10, 13:43

enig bateman. syns de er veldig ustabile. vinner som regel hver 3 kamp. men det er sykt viktig å vinne idag. så vi må håpe å tru at gattane gir alt.håpe vi får forsprang på enten særp, eller ranheim. eller begge to.


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 02 okt 10, 17:37

Opprinnelig postet av Norip

Opprinnelig postet av olav3232

Ny kamp for FFK, ny kamp for supporterne, nye håp,  nye forventninger, og denne gangen skal det bli en ny seier!

FFK har mast og tigget og masse publikum på de to siste,  og Plankehaugen har lovet et storslått Tifo.

Da får vi i tillegg håpe på bluss,røyk,strobelys og masse flagg fra Supras Fredrikstad som forøvrig har gjort en kjempe sesong på tribunen!

Kom på kampen på søndag og støtt gutta hvis du virkelig er en supporter, det er nå det gjelder, this is it!

 



Støtter den ja!

Veldig bra guttær!

 

Etter det jeg har fått med meg er det mange som kommer for å gi mer enn tidligere i år.

Jeg tror at spillerne også har fått med seg det at nå er det noe som er på gang for å støtte og hjelpe guttene fram!

 

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 02 okt 10, 18:12

Noen som vet hvor mange billetter som er solgt ?



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 7 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f