Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: LøvHam - Fredrikstad: 26.09

Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 8 8

kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 26 sep 10, 20:12
Synes Vidar fortjener ros idag. Bryter mye foran, sterk i duellspillet er frisk og involvert mye, i tillegg til å bli matcvinner. Synes også Rafn gjør et bra innhopp, blir farligere fra kant når han kommer inn. Sentral midtbane fungerer også, innsats og løpsvilje, færre feilpasninger enn på lenge.

ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 26 sep 10, 20:18
Endret: 26 sep 10, 20:18
Endret av: ffk1903

Opprinnelig postet av kratos
Uavgjort eller tap og vi hadde brått vært avhengig av hjelp for å rykke opp.

Neeeida, om vi vinner de tre siste kampene så rykker vi uansett opp. Enten da som i de tre siste seriekampene og vi havner på topp to, eller tre siste som i de tre kvalifiseringskampene som venter etterpå. Mye skal gå galt om vi skal være avhengig av andre for å rykke opp nå. Da må vi havne på sjetteplass, og med ni poeng ned dit, så tror jeg sjansene er små :o)


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 26 sep 10, 20:42

Opprinnelig postet av kjo
Synes Vidar fortjener ros idag. Bryter mye foran, sterk i duellspillet er frisk og involvert mye, i tillegg til å bli matcvinner. Synes også Rafn gjør et bra innhopp, blir farligere fra kant når han kommer inn. Sentral midtbane fungerer også, innsats og løpsvilje, færre feilpasninger enn på lenge.

Enig i dette. Særlig Rafn var meget positiv. Det var hans raid som førte til corneren Vidar scoret på, det var et glimrende helhjertet initiativ.

Vidar var god, men han var daff med ball. Så ham ganske ofte stå stille med ball eller noen skritt framover, for så å spille hjem til Ophaug eller Raio. Synes venstresiden var mye mer livlig når vi startet fra egen halvdel. Dog skal Vidar ha ros, han tråkket til i duellene bedre enn på lenge.

Det eneste klare minuset jeg vil komme med i dag er at våre nølte for mye med å forsøke skudd. Man må ikke komme i fart på en perfekt tilrettelagt ball på 18 meter hver gang for å prøve skudd ...

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 26 sep 10, 21:59

ffksupporter.nets spillerbørs: Løvham - FFK

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 27 sep 10, 12:43
Opprinnelig postet av Sulla

Skjønner ikke hvordan Brevik kan si at det har vært en kjedelig kamp, rent underholdningsmessig har dette vært noe av det bedre av FFK. Kanskje det bare er standarden min som har flata ut?

Breviken er vant til hockey han vet du. Der skjer det mye mer enn i en fotballkamp som oftest.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 27 sep 10, 15:03

Opprinnelig postet av stjernengutt
Opprinnelig postet av Sulla

Skjønner ikke hvordan Brevik kan si at det har vært en kjedelig kamp, rent underholdningsmessig har dette vært noe av det bedre av FFK. Kanskje det bare er standarden min som har flata ut?

Breviken er vant til hockey han vet du. Der skjer det mye mer enn i en fotballkamp som oftest.

Brevig er vant til innebandy og der skjer det jaggu ikke mye !!Cool



Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 8 8

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3