Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: LøvHam - Fredrikstad: 26.09

Flat Trådet Nøstet
Totalt 8 sider Alle

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 19 sep 10, 17:55
Endret: 03 okt 10, 21:40
Endret av: ffk1903

Ja vi får legge dette forsmedlige bortetapet mot Alta bak oss og se fremover.. Vi skal til Bergen og møte Løvene der, de vant sin kamp idag og ligger nå på kvalifiseringsplass og formen der er på topp..

Hvordan skal laget være her? Gamboa er utvist igjen og får ikke spilt.. Blir klart for Cowboy Martinsen på høyrebacken.. Tror dette laget:

Masalin

Martinsen, Ophaug, Piiroja, Thomassen

Valencia, Elvestad, Risholt, Rafn

Thordarsson Tegstrøm

 

Så ut som om vi savnet en Tegstrøm i form i dagens kamp, en som kunne holde på ballen der fremme.. men men..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 19 sep 10, 18:09

Borges skal benkes?


Gonzales

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 09
Innlegg: 197

Lagt til: 19 sep 10, 18:14

Borges må vel med? Enig i at Elvestad bør inn på midten, vil også kanskje ha inn Lala for Rafn, som ikke har prestert på sitt beste i det siste. Tror dette blir en vanskelig bortekamp, vi slipper motstanderne til alt for mange sjanser for tiden.


Greaker

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 19 sep 10, 18:16

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Ja vi får legge dette forsmedlige bortetapet mot Alta bak oss og se fremover.. Vi skal til Bergen og møte Løvene der, de vant sin kamp idag og ligger nå på kvalifiseringsplass og formen der er på topp..

Hvordan skal laget være her? Gamboa er utvist igjen og får ikke spilt.. Blir klart for Cowboy Martinsen på høyrebacken.. Tror dette laget:

Masalin

Martinsen, Ophaug, Piiroja, Thomassen

Valencia, Elvestad, Risholt, Rafn

Thordarsson Tegstrøm

 

Så ut som om vi savnet en Tegstrøm i form i dagens kamp, en som kunne holde på ballen der fremme.. men men..

formen der er på topp ??? de vant 0-1 på ren flaks ....

---------------------------

R G


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 19 sep 10, 18:16

Lasse Staw

Amin Askar - Jan Tore Ophaug - Raio Piiroja - Joachim Thomassen

Alex Valencia - Martin Elvestad - Roger Risholt - Simen Rafn

Celso Borges

Gunnar Heidar Thorvaldsson


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 19 sep 10, 18:16

Jeg som surra.. Trodde Borges måtte stå over.. Unnskyld min feil Cool

Selvfølgelig må Borges med.. ;)

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 19 sep 10, 18:18

poengmessig er Løv Ham i form!

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


Greaker

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 19 sep 10, 18:22

Det skiller kun 5 poeng mellom 9-3 plassen ... Alt er åpent fra 3 plass og nedover dvs alle slår alle og vi på spille bedre mot etablert forsvar pr dags dato for og rykke opp ... 

---------------------------

R G


jorhan

Juniorspiller
Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 159

Lagt til: 19 sep 10, 18:25
Vi er ikke så mye bedre enn alle andre lag som det alle tror. Vi presterte ikke opp mot vårt nivå. Det er bare å beklage sier Tom Freddy Aune til samme kilde. Jeg mener de skal tro og mene at de ER bedre enn de andre lagene. De må jo tro at de kan og skal slå alle. Mener dette er en altfor defansiv holdning fra treneren vår. Hvis han ikke tror det så tror hvertfall ikke spillerne det....

---------------------------

jorhan


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 19 sep 10, 18:28

Kanskje legge en taktikk som lar LøvHam styre. Så kan vi kjøre hurtige overganger,kanskje en kamp for Odi,hvis han er uskadet/i form?

 

Har ofte sett at FFK skal ut å styre kamper,...men det er ikke lett når man ikke har noe plan å styre etter.Det som skjer når vi skal prege kamper er at vi blir kontret ihjel,

 Så....legg opp til en kjedelig defensiv kamp,hvor poeng er viktigere enn stil.


Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 19 sep 10, 19:05

Opprinnelig postet av jorhan
Mener dette er en altfor defansiv holdning fra treneren vår. Hvis han ikke tror det så tror hvertfall ikke spillerne det....

Kan jo slå motsatt ut og dette. At spillerne vil bevise at de kan bedre. Men når det er sagt er nok ikke selvtilliten av den beste sorten om dagen tror jegUndecided

---------------------------

Svikere henrettes, so justice for all...

*Ultras Liberi*


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 19 sep 10, 23:18

Masalin

Shabani  Piiroja   Ophaug  Thomassen

Lala  Ramberg  Risholt  Rafn

Thorvaldsson  Borges

Benk; et fraværende trenerteam med tante-aune i front.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


thejester

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 20 sep 10, 00:50

Er Staw skadet?

---------------------------

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

@ Twitter: http://twitter.com/matiashs


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 sep 10, 07:26

Nei, men staw er fortiden ett svakt punkt på laget

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 20 sep 10, 07:53

Skal til Bergen i helga. Men kan ikke si at jeg gleder meg til å gå på kamp. Men som det heter i sangen: "I gode og onde dager............." Kanskje jeg får en positiv overraskelse? Innocent Lover å være snill hele uka.

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 20 sep 10, 07:56
Endret: 20 sep 10, 07:57
Endret av: ffkmufc

                                       Masalin

Martinsen         Ophaug           Piiroja             Jokke

Valencia            Risholt            Borges            Askar

                            Tegan             Thorvald


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 20 sep 10, 10:10

Opprinnelig postet av keiko99

Nei, men staw er fortiden ett svakt punkt på laget

Jasså?

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


nilz1

Knøttespiller

Ble medlem: 12 aug 08
Innlegg: 68

Lagt til: 20 sep 10, 12:09

Opprinnelig postet av endre

Opprinnelig postet av keiko99

Nei, men staw er fortiden ett svakt punkt på laget

Jasså?

 

Helt klart....

---------------------------

FFK og Manchester United

Sitat fra en legende: I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste 20 minutter i mitt liv. (George Best, the world's best footballplayer - ever!!)


Sulla

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 20 sep 10, 12:54

Vi kunne hatt Buffon eller Van der Saar i mål på FFK, og det hadde fortsatt ikke hjulpet så krisedårlig som forsvar og midtbane gjør den defensive jobbinga. Keeperen er ikke det store problemet på dette FFK-laget.

---------------------------

It is proof of a bad cause when it is applauded by the mob. Seneca


thejester

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 20 sep 10, 13:12

Så kamikazeturene til Masalin i feltet mot B/G er ikke svakt? Flaks at vi ikke slapp inn flere.... Fascinerende hvordan enkelte FFK-supportere nærmest har bestemt seg for å ikke like Staw.

---------------------------

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

@ Twitter: http://twitter.com/matiashs


nilz1

Knøttespiller

Ble medlem: 12 aug 08
Innlegg: 68

Lagt til: 20 sep 10, 14:12

Opprinnelig postet av thejester

Så kamikazeturene til Masalin i feltet mot B/G er ikke svakt? Flaks at vi ikke slapp inn flere.... Fascinerende hvordan enkelte FFK-supportere nærmest har bestemt seg for å ikke like Staw.

... og noen har helt "blå" øyer og ser ikke alle poengene vi har tapt de siste to sesongene pga. Staw...

(og heller noen kamikaze inngripener enn en keeper som er helt  "lammet" i feltet.)

---------------------------

FFK og Manchester United

Sitat fra en legende: I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste 20 minutter i mitt liv. (George Best, the world's best footballplayer - ever!!)


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 20 sep 10, 14:17

Opprinnelig postet av thejester

Så kamikazeturene til Masalin i feltet mot B/G er ikke svakt? Flaks at vi ikke slapp inn flere.... Fascinerende hvordan enkelte FFK-supportere nærmest har bestemt seg for å ikke like Staw.

Det er ikke Staw eller Masalin sin skyld at motstanderlagene driller seg gjennom FFK´s midtbane og forsvar som om det skulle være kniv i varmt smør.

Staw har etter min mening ikke gjort seg bort i år.

FFK´s store problem er at det ikke finnes noe plan og spillemønster, null korrekte bevegelser og samhandling. Aune makter ikke å lage et LAG ut av spillerne, desverre ser spillerne ut som huggærne høner der de vilkårlig måker ballen i et ønske om å nå en medspiller.

Med normal uttelling i de siste 5 til 10 kampene, (normal uttelling ut i fra utsagnene om at FFK har ligaens "beste stall") så skulle opprykket nærmest vært klart allerede. Nå har FFK bydd en rekke lag inn i kampen.

Uansett hvordan laget settes opp mot LøvHam så tror jeg på tap, spillet, hvis man kan kalle det spill vil uansett bli basert på vilkårligheter og tilfeldigheter.

Kona mi har sagt i over ett år nå at Aune har for store sko, det vil si at oppgaven er for stor for ham, nå har jeg begynt å tro på hva hun sier. (Det blir som med Pondus og BeatheLaughing)

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


thejester

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 20 sep 10, 14:39

Jeg plukker ikke ut keeperen(e) til FFK som problemområdet, men belyser bare at Staw har blitt en gjenganger for kritikk denne og forrige sesong. Har folk helt glemt at han var en av Tippeligaens beste keepere før han ble skadet i 2008?

---------------------------

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

@ Twitter: http://twitter.com/matiashs


Norip

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 20 sep 10, 14:53

Håpløst.

---------------------------

SUPRAS FREDRIKSTAD


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 20 sep 10, 14:55

Opprinnelig postet av thejester

Jeg plukker ikke ut keeperen(e) til FFK som problemområdet, men belyser bare at Staw har blitt en gjenganger for kritikk denne og forrige sesong. Har folk helt glemt at han var en av Tippeligaens beste keepere før han ble skadet i 2008?

Men du kan ikke være talent til evig tid !! En eller annen gang må du ta steget videre, og det har han ikke gjort og viser heller ingen tegn til å kunne gjøre det !!!!

---------------------------

You`ll never walk alone...


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 20 sep 10, 15:08

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Opprinnelig postet av thejester

Jeg plukker ikke ut keeperen(e) til FFK som problemområdet, men belyser bare at Staw har blitt en gjenganger for kritikk denne og forrige sesong. Har folk helt glemt at han var en av Tippeligaens beste keepere før han ble skadet i 2008?

Men du kan ikke være talent til evig tid !! En eller annen gang må du ta steget videre, og det har han ikke gjort og viser heller ingen tegn til å kunne gjøre det !!!!

Så du mener han ikke har tatt et steg vdiere???

Om du ser kampene i fjord opp mot de i år. Du vil se at felt arbeidet er radikalt endret, ikke mange ville turer som ender i bom. Jo noen blir det men det gjelder alle keepere.

Utspill ball i beina er også radikalt forbedret.

Om en ser bort fra enkelte feil, ja kall det tabber, som også de fleste keepere har så er forbedringen radikal. Men som andre her inne skriver,

flesteparten av målene som keeperene hos oss slipper inn er rene feil i forsvaret og på midten.

Men tror ikke problemet er så stort, har en mistanke om at dette muligens er siste sesongen til Lasse i klubben, og skal de ha en som er radikalt bedre, ja da koster det.


Satch

Juniorspiller
Ble medlem: 10 nov 09
Innlegg: 172

Lagt til: 20 sep 10, 15:18

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Opprinnelig postet av thejester

Jeg plukker ikke ut keeperen(e) til FFK som problemområdet, men belyser bare at Staw har blitt en gjenganger for kritikk denne og forrige sesong. Har folk helt glemt at han var en av Tippeligaens beste keepere før han ble skadet i 2008?

Men du kan ikke være talent til evig tid !! En eller annen gang må du ta steget videre, og det har han ikke gjort og viser heller ingen tegn til å kunne gjøre det !!!!

I 2008 spilte Staw (og senere Ørlund) bak en sterk sentrallinje bestående av Gerrbrandt, Wehrman, Gashi og vår islandske venn Gardar. I tillegg "satt" strukturen i laget godt nok til sølv i tippeligaen. Det KAN jo være at f.eks Staw faktisk har tatt noen steg fram, men at hele laget (og spesielt sentrallinjen) har tatt mange flere steg tilbake.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5519

Lagt til: 20 sep 10, 15:41
Opprinnelig postet av Ziggy Stardust
Men du kan ikke være talent til evig tid !! En eller annen gang må du ta steget videre, og det har han ikke gjort og viser heller ingen tegn til å kunne gjøre det !!!!

Staw har alt som skal til for å bli en toppkeeper når han blir "voksen". Han har alle ferdighetene, men trenger erfaring. Keepere når først toppnivå når de nærmer seg 30, nettopp fordi erfaring er så viktig.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 20 sep 10, 19:46

Opprinnelig postet av kanogvetalt
Opprinnelig postet av Ziggy Stardust
Men du kan ikke være talent til evig tid !! En eller annen gang må du ta steget videre, og det har han ikke gjort og viser heller ingen tegn til å kunne gjøre det !!!!

Staw har alt som skal til for å bli en toppkeeper når han blir "voksen". Han har alle ferdighetene, men trenger erfaring. Keepere når først toppnivå når de nærmer seg 30, nettopp fordi erfaring er så viktig.

 

Se hva Brann gjorde med Opdal....lot han få tillit selv om han hadde noen blemmer: resultat er at Brann nå har hatt og har en keeper i mange,mange år framover.

 

Resten av kampene gjelder det å tette igjen bakover.....legge seg litt lavere,for så å komme med hurtige overganger. Vi ser gang på gang at vi skal styre kamper,med det resultat at vi blir kontret ihjel.

Jeg er fornøyd med 3 poeng,selvom fin-spillet uteblir..poengene er viktigst akkurat nå.

 

Seier mot LøvHam...sikker B på Oddsen:))


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4684

Lagt til: 20 sep 10, 20:03

Når det gjelder det å styre kamper, så er problemet først og fremst at vi blir veldig passive når vi spiller mot lag som ligger lavt.  Ikke nødvendigvis at motstanderne kjører en kontringstaktikk som fungerer så kjempeflott i kamp etter kamp, men at våre spillere virker som de ikke er innstilt på det som venter dem.

Vi trenger å være tålmodige med ballen, tåle å slå en støttepasning eller fire, og bare slå langt når vi har flyttet fram folk som kan utnytte de lange oppspillene. Problemet er at den generelle bevegelsen når vi spiller mot etablert forsvar, ofte er god i 10-15 minutter for så å avta. Follo-kampen var et skrekkeksempel. Vi spilte skjorta av dem i et kvarter, og så ble tempoet borte.

Om det er mangel på plan, eller om det er mangel på innstilling, er selvsagt umulig for meg å svare på. Jeg kan ikke se hvordan Aune skal kunne få spillerne til å løpe mer uten ball, jeg tar for gitt at plan A alltid er som mot begynnelsen av Follo-kampen. Det nivået må vi opp på oftere i sesonginnspurten. Helst i lange perioder i hver eneste kamp.

Håper Aune tar fram video av slike perioder hvor laget spiller bra, og gjør sitt beste for at spillerne skjønner hvorfor de lykkes i disse periodene.

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 20 sep 10, 20:07
Opprinnelig postet av Tøfflus

Når det gjelder det å styre kamper, så er problemet først og fremst at vi blir veldig passive når vi spiller mot lag som ligger lavt.  Ikke nødvendigvis at motstanderne kjører en kontringstaktikk som fungerer så kjempeflott i kamp etter kamp, men at våre spillere virker som de ikke er innstilt på det som venter dem.

Vi trenger å være tålmodige med ballen, tåle å slå en støttepasning eller fire, og bare slå langt når vi har flyttet fram folk som kan utnytte de lange oppspillene. Problemet er at den generelle bevegelsen når vi spiller mot etablert forsvar, ofte er god i 10-15 minutter for så å avta. Follo-kampen var et skrekkeksempel. Vi spilte skjorta av dem i et kvarter, og så ble tempoet borte.

Om det er mangel på plan, eller om det er mangel på innstilling, er selvsagt umulig for meg å svare på. Jeg kan ikke se hvordan Aune skal kunne få spillerne til å løpe mer uten ball, jeg tar for gitt at plan A alltid er som mot begynnelsen av Follo-kampen. Det nivået må vi opp på oftere i sesonginnspurten. Helst i lange perioder i hver eneste kamp.

Håper Aune tar fram video av slike perioder hvor laget spiller bra, og gjør sitt beste for at spillerne skjønner hvorfor de lykkes i disse periodene.

 

Akkurat.....og de aller fleste lag ligger lavt når de møter oss. Kanskje da en ide og legge seg litt lavere selv....slik at det blir mer åpninger når vi vinner ballen. Det at de kun spiller bra i 15 min...da spør jeg meg: åssen er trenings grunnlaget? Er gutta for dårlig trent? Vi har jo vært plaga av skader osv,mulig det kan ha noe å si.

Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 20 sep 10, 20:11

Mot Alta var det vel treneren som ba de slå langt.

Etter en god start de første 10 min ble det slått etpar feilpassninger bak.

 Da beordtert treneren laget til å begyne å slå lange baller til spillerenes frustrasjon.

Kanskje de skal stole på opplegget de har gjennom hele kampen og kanskje akseptere etpar feilpassninger.

Blir i hvertfall feil når treneren ikke tør følge det.


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 523

Lagt til: 20 sep 10, 20:29
kom med noe håndfast hvis du skal påstå at aune ba dem slå langt og ikke bare si at han sa det og det uten bevis.....

---------------------------

metallica 14 april yiihaaa


Gonzales

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 09
Innlegg: 197

Lagt til: 20 sep 10, 20:46

 SPILLEGLEDE blir et viktig stikkord de siste kampene. Spillegleden må tilbake dersom vi skal begynne å spille god fotball igjen. Spillerne må gå ut på banen for å ha det gøy og begynne å glede seg til kampene. Nå virker det mer som om de er innstilt på å gjøre en jobb. Hvor er det blitt av smilene, det positive kroppsspråket og utstrålingen på banen? I det siste har laget framstått som en gjeng preget av stundens alvor når kampen blåses igang. Trenerteamet må bringe smilet og gleden ved å spille fotball tilbake i spillergruppa. Godt mulig humøret er på plass under treningene, men de siste kampene har det vært fraværende, og det er kampene som gir poeng. Får vi på plass dette tror jeg det skal gå bra, på søndag tar vi LøvHam Smile


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 20 sep 10, 20:52
Opprinnelig postet av lordofwhat
kom med noe håndfast hvis du skal påstå at aune ba dem slå langt og ikke bare si at han sa det og det uten bevis.....
Hvorfor skal jeg det, men jeg vet det. Det får holde, hva skal du ha som bevis ??

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 20 sep 10, 20:52

Opprinnelig postet av lordofwhat
kom med noe håndfast hvis du skal påstå at aune ba dem slå langt og ikke bare si at han sa det og det uten bevis.....

Vil du ha videoklipp fra da det skjedde eller? Kan vi ikke heller bare stole på Anne, som kjenner noen spillere svært godt. Det gjør hvertfall jeg..


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3491

Lagt til: 20 sep 10, 21:17
Ja enig la oss stole på Anne, tipper hun har en venn som satt på benken og hørte hva som ble sagt

Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 20 sep 10, 22:38
Var ikke det heller, men de jeg snakket med sa de måtte bære mye av ansvaret og gå i seg selv. Så litt mer komplisert en som så..

lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 523

Lagt til: 21 sep 10, 00:02

jeg forholder meg til folk jeg kan stole på men "anne" har strengt tatt ingen bevis på at de tingene ble sagt av aune annet en det jeg regner med er "en venn av en venn"

---------------------------

metallica 14 april yiihaaa


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 21 sep 10, 07:14

Opprinnelig postet av lordofwhat

jeg forholder meg til folk jeg kan stole på men "anne" har strengt tatt ingen bevis på at de tingene ble sagt av aune annet en det jeg regner med er "en venn av en venn"

Nå har vel Anne vist gang på gang at ho er til å stole på. Wallace til Gent var hun først ute med, det viste seg jo å stemme. Beviser er vel heller vanskelig å skaffe i en sak som dette.


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 21 sep 10, 08:33
Endret: 21 sep 10, 08:34
Endret av: Willy René

 

Kjære FFK-spillere og trenerapparat, les dette!

 

 http://www.demokraten.no/ffk/article5318448.ece

 

 

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5519

Lagt til: 21 sep 10, 10:01
Opprinnelig postet av Willy René

 

Kjære FFK-spillere og trenerapparat, les dette!

 

 http://www.demokraten.no/ffk/article5318448.ece

 

 

Rimelig nedsnødd fyr som først hevder at laget er så bra at det bør leke seg gjennom adecco, for så å si at det er så dårlig at det bare flaks at de har den tabellsituasjonen som de har.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 21 sep 10, 10:22
Vi har enkeltspillere som tjener mer enn hele laget på noen av våre konkurrenter om opprykk. Det ene laget har vel treneren sin i tv2 studio nesten hver kamp. Det er dårlig å ikke parkere sånne lag. Flaks, fordi ingen andre lag er i stand til å ta føringa om opprykket foruten Sogndal. Når Strømmen er med å kjemper om opprykk blir nok Tippeligaen snart bestående av 14 lag. Men det er en annen diskusjon..

lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 523

Lagt til: 21 sep 10, 20:37
tror vi slår sløv/ham med 2-0..... celso og ramberg !!!

---------------------------

metallica 14 april yiihaaa


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 22 sep 10, 15:58

Opprinnelig postet av lordofwhat
tror vi slår sløv/ham med 2-0..... celso og ramberg !!!

 

Hææææ ??

Ramberg score ??Cool

Nei tida for å tro på julenissen er over. Støttepasningsramberg må vel først lære seg å spille ballen fremover på banen ????


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 22 sep 10, 16:02

Nå scoret jo Ramberg et flott mål mot Mjøndalen, så større undere har skjedd tidligere.

Er det ikke greit at noen har klart å bevare litt positivitet da? Eller må alt være negativt hele tiden? Ramberg har faktisk noen gode egenskaper også, ikke bare dårlige.


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 22 sep 10, 16:06

Opprinnelig postet av Plankekæll

Nå scoret jo Ramberg et flott mål mot Mjøndalen, så større undere har skjedd tidligere.

Er det ikke greit at noen har klart å bevare litt positivitet da? Eller må alt være negativt hele tiden? Ramberg har faktisk noen gode egenskaper også, ikke bare dårlige.

Er da enig i det... blir bare så j#/#lig frustrert over de støttepasningene som han er ekspert på å slå.

Det er ingen tvil at Ramberg har et bra fotballhode, men desverre så er det vendt feil vei ganske ofte Tongue out


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 22 sep 10, 19:13

Er det egentlig noen av spillerene på laget som egentlig er bra nok ??

Ser her inne at de fleste får pepper og ikke er gode nok.

 Ramberg er meget god når det er beveglse i laget, ingen er gode uten bevegelser rundt seg.

Vi skal også tenke på at FFK er Adecoligaens Rosenborg.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 22 sep 10, 19:20

Opprinnelig postet av Anne

Vi skal også tenke på at FFK er Adecoligaens Rosenborg.

Og Tippeligaens FFK klarer ikke å slå Follo engang.

Det går opp og ned i fotballens verden. FFK rykker opp med riktig fokus og fullt trøkk de siste seks kampene, og er nødt til å begynne i Bergen på søndag.

 


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4684

Lagt til: 22 sep 10, 19:35

Opprinnelig postet av Plankekæll

Og Tippeligaens FFK klarer ikke å slå Follo engang.

Det går opp og ned i fotballens verden. FFK rykker opp med riktig fokus og fullt trøkk de siste seks kampene, og er nødt til å begynne i Bergen på søndag.

Problemet er at riktig fokus og fullt trøkk har vi ikke sett siden juli, med unntak av da vi kom under for Moss og Sarp.

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 22 sep 10, 19:45

Det er riktig, men det aldri for sent å begynne. Wink


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 22 sep 10, 20:01

Nop, kan jo snu igjenn.

Det jeg har lagt merke til er at vi tidligere i sesongen har hatt spillemsige overtak men ikke scoret mål.

Mye av dette syntes jeg så i starten av sesongen i fjord også.

Det som da skjer er at bakre firer og keeper blir usikre, da de vet at en liten feil er det kjørt.

I de siste kampene har ikke laget hatt det drivet mot mål, og også skapt lite, i tillegg syntes jeg de har spilt i overkant feigt og uten glød.

Optemisten mot løvham sier 1-2

realisten sier 1-1

Men er red for 3-1

Spillere gjør redselen min til skamme, stå på og vinn :-)


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 22 sep 10, 20:49
Endret: 22 sep 10, 20:51
Endret av: ffkmufc

Opprinnelig postet av Plankekæll

Og Tippeligaens FFK klarer ikke å slå Follo engang.

 

Forskjell på ett feilskjær og mange tap og uavgjorte mot dårligere motstand eller?

Vi burde cruisa igjennom adecco, ferdig snakka!


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 22 sep 10, 21:17

Opprinnelig postet av Anne

Er det egentlig noen av spillerene på laget som egentlig er bra nok ??

Ser her inne at de fleste får pepper og ikke er gode nok.

 Ramberg er meget god når det er beveglse i laget, ingen er gode uten bevegelser rundt seg.

Vi skal også tenke på at FFK er Adecoligaens Rosenborg.

Du har helt rett !!!

Det er ingen bevegelse i laget. Spillet er for statisk og forutsigbart, til tross for at man har raske og kreative spillere som Celso, Lala, Odi osv.

Ansvaret for spillersystemet ligger vel hos trenere ??


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 23 sep 10, 08:29

Opprinnelig postet av ffkmufc

Og Tippeligaens FFK klarer ikke å slå Follo engang.

 

Og det klarte ikke Rosenborg heller...


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 23 sep 10, 08:51

Opprinnelig postet av Ymer

Opprinnelig postet av ffkmufc

Og Tippeligaens FFK klarer ikke å slå Follo engang.

 

Og det klarte ikke Rosenborg heller...

Er vel det han mente med Tippeligaens FFK :-)

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 23 sep 10, 10:54

Opprinnelig postet av ffkmufc

Forskjell på ett feilskjær og mange tap og uavgjorte mot dårligere motstand eller?

Vi burde cruisa igjennom adecco, ferdig snakka!

Nei, det er ikke ferdigsnakka... FFK var en totalt skakkjørt klubb ved årsskiftet, kaos i spillergruppa, administrasjon, styret og økonomi. Hvis det var noen som trodde vi skulle cruise gjennom Adeccoen når vi måtte bygge et lag opp på nytt, er disse i beste fall naive.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4684

Lagt til: 23 sep 10, 11:41

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Nei, det er ikke ferdigsnakka... FFK var en totalt skakkjørt klubb ved årsskiftet, kaos i spillergruppa, administrasjon, styret og økonomi. Hvis det var noen som trodde vi skulle cruise gjennom Adeccoen når vi måtte bygge et lag opp på nytt, er disse i beste fall naive.

Ti poeng til Supreme. De som trodde dette kom til å bli lett burde senest våknet og kjent kaffelukta etter kampene mot Særp og Mjøndalen i april. Jeg har i hele år tenkt at rykker vi opp, så skiter jeg i hvorvidt vi har imponert noen som helst.

Ser at folk snakker om Follo-RBK, den kampen illustrerer for meg først og fremst én ting: Innsats slår kvalitet! Det er ingen tvil om at FFK har flere skikkelig gode spillere. Men når motstanderne har større innsats i mange kamper, så blir det ikke lett å slå dem. Selv om vi hadde fått en drøss med millioner og spilt høstsesongen med John Carew og Steffen Iversen på topp, måtte laget vært innstilt på å jobbe hardt for hver eneste seier, for motstanderne jobber hardt.

Ergo, det er ikke ferdigsnakka - som Supreme ganske riktig påpeker.

 

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 23 sep 10, 16:20

Etter at FFK våknet i våres burde dette vært enkel match, men neida. Innsatsvilje og moral forsvinner igjen og FFK spiller dårligere og dårligere. Med det laget burde FFK kruset seg igjennom adecco. Spillerne fikk viljen sin. Ny trener. Nå får de faen meg vise at de fortjener og tre på seg den vakreste drakta og jobbe, som guttene i Follo gjorde.

 

Kanskje Aune greier og hoste opp et spille mønster de siste kampene og. Det hadde nok hjulpet...

---------------------------

Heia FFK


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3491

Lagt til: 23 sep 10, 18:06
Det må vel være lettere for spillerene å gi alt hvis de vet hva de skal gjøre?

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 23 sep 10, 18:55
Opprinnelig postet av Erikk
Det må vel være lettere for spillerene å gi alt hvis de vet hva de skal gjøre?
Det er jo der feilen ligger for h....e. Snakka med en hjelpetrener i adeccoligaen og vedkommende sa at FFK er det letteste laget å knuse taktisk. Han mente at det er ingen på benken som vet hva det dreier seg om. Det likner på et lite spilleropprør.

lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 523

Lagt til: 23 sep 10, 19:45

også er vi i gang med konspirasjons teoriene igjen ser jeg....

 

skulle nesten tro de fleste her inne lider av paranioa og er manisk depressive  !!!

---------------------------

metallica 14 april yiihaaa


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 23 sep 10, 20:14

Opprinnelig postet av 1947modell
Opprinnelig postet av Erikk
Det må vel være lettere for spillerene å gi alt hvis de vet hva de skal gjøre?
Det er jo der feilen ligger for h....e. Snakka med en hjelpetrener i adeccoligaen og vedkommende sa at FFK er det letteste laget å knuse taktisk. Han mente at det er ingen på benken som vet hva det dreier seg om. Det likner på et lite spilleropprør.

 Er nok ikke uenighet i at laget og de enkelte spillerne må vite hva de skal gjøre for å spille sammen som et lag.

Men skjønner ikke helt hva en samtale med en hjelpetrener i et annet adecoliga lag skal ha med et spilleroppgjør og gjøre, om det ikke er hjelpetreneren i FFK du har snakket med. Men betviler det vil bli sagt fra den siden.

Heller ikke uenig i at lange baller og bare det er enkelt å knuse taktisk, spesielt når det ikke er noen på topp som greier ta i mot ballen, eventuelt sende den videre. Eller oppsillene ikke har adresse.

Hva de på benken har greie på skal jeg ikke utale meg om, regner uansett at de er bedre en meg der :-) Eller kanskje ikke :-)


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 24 sep 10, 01:19
Endret: 24 sep 10, 01:23
Endret av: kjell-H

Opprinnelig postet av lordofwhat

 

skulle nesten tro de fleste her inne lider av paranioa og er manisk depressive  !!!

Det var vell litt å overdrive?Kunne spart deg for den komentaren.

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3491

Lagt til: 24 sep 10, 07:57
Tipper det kommer flere kommentarer i ren frustrasjon etter kampen på søndag...

Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 24 sep 10, 09:07

Hva er riktig start tidspunkt? På sida her står det at kampen begynner kl 16, men på både Løvham og FFK sine sider står det kl 18. Hva er riktig?

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 24 sep 10, 09:26

Opprinnelig postet av Morgaine

Hva er riktig start tidspunkt? På sida her står det at kampen begynner kl 16, men på både Løvham og FFK sine sider står det kl 18. Hva er riktig?

18. Kampene ut sesongen var ikke oppdatert her ennå (alle stod oppført til 16, slik de var opprinnelig berammet).

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4684

Lagt til: 24 sep 10, 10:25

Opprinnelig postet av kjell-H

Det var vell litt å overdrive?Kunne spart deg for den komentaren.

Det å tillegge andre psykiske diagnoser er en folkesport i Norges land. Særlig de man er uenig med. Men det er mye ryktespredning - derfra til paranoia er det dog et stykke.

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 24 sep 10, 10:35
Opprinnelig postet av lordofwhat

 

skulle nesten tro de fleste her inne lider av paranioa og er manisk depressive  !!!

Er nok langt ifra manisk depressiv. Men må ærlig innrømme at det er ganske tungt å se FFK underprestere spillemessig, da det kan bli til de grader dyrkjøpt å ikke rykke opp. Så du må ha det fint som knapt bryr deg..

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 24 sep 10, 11:29
Opprinnelig postet av Anne

Opprinnelig postet av 1947modell
Opprinnelig postet av Erikk
Det må vel være lettere for spillerene å gi alt hvis de vet hva de skal gjøre?
Det er jo der feilen ligger for h....e. Snakka med en hjelpetrener i adeccoligaen og vedkommende sa at FFK er det letteste laget å knuse taktisk. Han mente at det er ingen på benken som vet hva det dreier seg om. Det likner på et lite spilleropprør.

 Er nok ikke uenighet i at laget og de enkelte spillerne må vite hva de skal gjøre for å spille sammen som et lag.

Men skjønner ikke helt hva en samtale med en hjelpetrener i et annet adecoliga lag skal ha med et spilleroppgjør og gjøre, om det ikke er hjelpetreneren i FFK du har snakket med. Men betviler det vil bli sagt fra den siden.

Heller ikke uenig i at lange baller og bare det er enkelt å knuse taktisk, spesielt når det ikke er noen på topp som greier ta i mot ballen, eventuelt sende den videre. Eller oppsillene ikke har adresse.

Hva de på benken har greie på skal jeg ikke utale meg om, regner uansett at de er bedre en meg der :-) Eller kanskje ikke :-)

Prater med hvem jeg vil får jeg håpe. Les litt bedre. Det var det taktiske til FFK som var lett å bryte ned. ADECCO.

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 24 sep 10, 11:34

Opprinnelig postet av lordofwhat

også er vi i gang med konspirasjons teoriene igjen ser jeg....

 

skulle nesten tro de fleste her inne lider av paranioa og er manisk depressive  !!!

 

Konspirasjonsteorier kan til tider virke helbredende for oss som tydeligvis lider av manisk depresjon. Det meste som er kommet tidlig ut har til sisst vist seg å ha troverdighet. Jmf. Grønhagen, Norli, Aune , gymlærer etc.

Anser meg ferdig med denne saken.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5519

Lagt til: 24 sep 10, 11:36
Endret: 24 sep 10, 11:36
Endret av: kanogvetalt

Opprinnelig postet av 1947modell
Prater med hvem jeg vil får jeg håpe. Les litt bedre. Det var det taktiske til FFK som var lett å bryte ned. ADECCO.

 Du har nok et poeng. FFK har alltid vært et spillende lag, og deres måte å lykkes er i å spille ut motstanderne. Det spillet er det mulig å krige i senk. Spesielt når spillet ikke funker 100 % pga manglende selvtillit, utålmodighet, og manglende relasjoner på banen. Likefullt er det den eneste måten de kan vinne kamper på. Går man ut bare for å krige så er alle andre lag i Adecco like gode.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 24 sep 10, 21:01

Opprinnelig postet av kjell-H

Opprinnelig postet av lordofwhat

 

skulle nesten tro de fleste her inne lider av paranioa og er manisk depressive  !!!

Det var vell litt å overdrive?Kunne spart deg for den komentaren.

Er det ?? Vet ikke helt jeg. Nesten sluttet å stikke innom, hovedsaklig på grunn av syke syke konspirasjonsteorier og folk som sutrer over alt og alle i "trøstefylla" etter kjipe kamper 

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 25 sep 10, 02:05
Endret: 25 sep 10, 02:12
Endret av: Supreme NTM

Opprinnelig postet av tgtgtgtg

Er det ?? Vet ikke helt jeg. Nesten sluttet å stikke innom, hovedsaklig på grunn av syke syke konspirasjonsteorier og folk som sutrer over alt og alle i "trøstefylla" etter kjipe kamper 

Akkurat. Er så utroooolig lei det samme hylekoret hver gang, virker som en umulig jobb å bygge opp en klubb med så mange brønnpissere og selverklærte fotballguruer... Jeg skjemmes. Eggen, Drillo, Grønhagen, Nordlie, Aune... alle disse er evneveike idioter som hvilken som helst annen trener lett hadde overgått, er det mulig å være så blåøyd hver jævla gang? Ja vel noe av problemet ligger hos Aune, men jeg vil si det er ett element som er et ti ganger større hinder for FFK til å etablere seg i toppen. Er man oppegående skjønner man fort hva dette elementet er...


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 25 sep 10, 08:27

Akkurat. Er så utroooolig lei det samme hylekoret hver gang, virker som en umulig jobb å bygge opp en klubb med så mange brønnpissere og selverklærte fotballguruer... Jeg skjemmes. Eggen, Drillo, Grønhagen, Nordlie, Aune... alle disse er evneveike idioter som hvilken som helst annen trener lett hadde overgått, er det mulig å være så blåøyd hver jævla gang? Ja vel noe av problemet ligger hos Aune, men jeg vil si det er ett element som er et ti ganger større hinder for FFK til å etablere seg i toppen. Er man oppegående skjønner man fort hva dette elementet er...

[/quote] Hvilket element? Supporterne? Så hvis vi bare slutter å klage her inne eller på stadion så kommer Aune til å ha en taktikk og gutta spille festfotball? Særlig.

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 25 sep 10, 08:38
Endret: 25 sep 10, 08:39
Endret av: Bedreviteren

Opprinnelig postet av Supreme NTM]

 

quote

Akkurat. Er så utroooolig lei det samme hylekoret hver gang, virker som en umulig jobb å bygge opp en klubb med så mange brønnpissere og selverklærte fotballguruer... Jeg skjemmes. Eggen, Drillo, Grønhagen, Nordlie, Aune... alle disse er evneveike idioter som hvilken som helst annen trener lett hadde overgått, er det mulig å være så blåøyd hver jævla gang? ...

Det er neppe det samme hylekoret hver gang. Selv har jeg prøvd å holdt henda over både Eggen, Grønhagen og Nordlie her inne. Aune har jeg desverre ikke samme tiltro til. Mange av dem som holder henda over Aune, gikk bananas under Nordlie. Noen liker dattera, andre mora. Du liker begge supreme. Du er en av veldig få unntak ...


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 25 sep 10, 10:02

Opprinnelig postet av Bedreviteren

 

Det er neppe det samme hylekoret hver gang. Selv har jeg prøvd å holdt henda over både Eggen, Grønhagen og Nordlie her inne. Aune har jeg desverre ikke samme tiltro til. Mange av dem som holder henda over Aune, gikk bananas under Nordlie. Noen liker dattera, andre mora. Du liker begge supreme. Du er en av veldig få unntak ...

Dette handler ikke om å like - dette handler heller ikke om at en ikke har lov til å kritisere. Men det blir negativt og dumt og hylekor (denne var ikke til deg "bedreviter", men tok bare utgangspunkt i ditt innlegg) når en bare er kritisk og ikke konstruktivt kritisk - når en hyler etter ting som ikke er gjennomførbart.

Ut fra den økonomiske situasjonen er det ingen vits i å kreve at Aune går - kanskje alle dere som vet hva som må til i stedet skal fortelle det til Aune - men ikke på dette forumet- (tror ikke Aune er her).

Ta heller tak og bidra positivt og gi den kunnskapen dere har til Aune og trenerteamet. Verken Aune eller spillerne blir bedre av at det sitter en gjeng på dette forumet og hyler.

Vi satser på 3 poeng i morgen og eliteserie neste år Cool


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 25 sep 10, 10:38

Opprinnelig postet av rød og hvit

Opprinnelig postet av Bedreviteren

 


Vi satser på 3 poeng i morgen og eliteserie neste år Cool

Dette er virkelig en nøkkelkamp, hvis FFK taper så er selv Løvham oppe i ryggen på FFK og 3 andre lag kan faktisk være forbi, hensyntatt at disse lagene har en kamp mindre spilt.

Med FFK-seier derimot så er Løvham hektet av, og FFK ligger fortsatt på opprykk før neste kamp som da er hjemme mot Sandnes-Ulf, og seier der også vil helt sikkert bety at noen av utfordrerne bak taper noe terreng til FFK, og da er det kun 4 kamper igjen.......

Nå er alle tidligere kamper i denne her sesongen historie, nå gjelder det å ha fokus på det som kommer.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 25 sep 10, 22:47

Opprinnelig postet av Willy René

Nå er alle tidligere kamper i denne her sesongen historie, nå gjelder det å ha fokus på det som kommer.

Hvem skal ha det fokuset mener du ? Oss ?


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 25 sep 10, 22:57

Hva er det som skjer med nyhetsoppdateringen for tiden? Dårlig både med previews og kampreferater..


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 25 sep 10, 23:10

Tipper Holters & Co har mye annet å gjøre for tiden...


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 26 sep 10, 04:52
Endret: 26 sep 10, 04:52
Endret av: kratos

Opprinnelig postet av Mustang

Opprinnelig postet av jorhan
Mener dette er en altfor defansiv holdning fra treneren vår. Hvis han ikke tror det så tror hvertfall ikke spillerne det....

Kan jo slå motsatt ut og dette. At spillerne vil bevise at de kan bedre. Men når det er sagt er nok ikke selvtilliten av den beste sorten om dagen tror jegUndecided

Arne Sandstøen mener til Bergens Avis at de møter et lag propfulle av selvtilitt.. Han må ha fulgt med på et annet lag enn FFK den siste tiden...


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 26 sep 10, 08:43
Opprinnelig postet av kratos
Arne Sandstøen mener til Bergens Avis at de møter et lag propfulle av selvtilitt.. Han må ha fulgt med på et annet lag enn FFK den siste tiden...
Det er nok bare du som ikke kan lese

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 26 sep 10, 09:42
Endret: 26 sep 10, 09:43
Endret av: Willy René

Opprinnelig postet av kratos

Opprinnelig postet av Willy René

Nå er alle tidligere kamper i denne her sesongen historie, nå gjelder det å ha fokus på det som kommer.

Hvem skal ha det fokuset mener du ? Oss ?

Hællæ gett!

Hvis du leser hele innlegget midt og legger godviljen til så forstår du nok hva man mener.

Og det å ha fokus på det som kommer og ikke det som har vært kan vel egentlig gjelde både klubb, lag, spillere og publikum, det som har vært kan man jo ikke gjøre noe med nå. Men ETTER sesongslutt så bør evalueringen skje.

Nå er det 6 cupfinaler igjen, de vil avgjøre om vandringen i skyggenes dal skal fortsette eller om klubben kommer dit den bør høre hjemme.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 26 sep 10, 10:05

                                                               Tenk

 -tenk om gutta har glede og humør ikveld

 -tenk om gutta viser en fandivolsk innstilling

-tenk om gutta får pasninger,og samhandling til å sitte

-tenk om gutta scorer på sjansene sine

-tenk om gutta har tro på det de driver med

-tenk om gutta blåser i konsekvenser,og heller ser muligheter

-tenk om gutta tar 3 poeng

 Jeg har en god følelse idag.......håper av hele mitt hjerte på 3 poeng. Fredrikstad by trenger det virkelig:)))))

Lykke til alle sammen:)


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 26 sep 10, 14:16

I dag forventer jeg ikke finspill, men knallhard jobbing og forhåpentligvis tre poeng. Klarer vi det tror jeg vi vinner greit neste hjemme og trenden kan være snudd, og vi surfer inn ett opprykk. Hadde håpet og sett en sentral midtbane med Borges og Risholt samt Tegan og Gunnar på topp. Så blir det ikke da Ramberg og Risholt fortsetter på midten med Borges og Gunnar på topp. Uansett utrolig viktig med en positiv opplevelse idag. Hvis ikke blir det nok en gjeng med skral selvtillit foran ett rekordlavt publikum neste uke...


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 26 sep 10, 15:15

Gleder meg til kamp folkens! Sjokomelk er kjøpt inn. Mmmm...

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 26 sep 10, 15:20

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Det er neppe det samme hylekoret hver gang. Selv har jeg prøvd å holdt henda over både Eggen, Grønhagen og Nordlie her inne. Aune har jeg desverre ikke samme tiltro til. Mange av dem som holder henda over Aune, gikk bananas under Nordlie. Noen liker dattera, andre mora. Du liker begge supreme. Du er en av veldig få unntak ...

Stemmer dårlig. Egentlig har ikke sansen for noen av dem, men det er ikke alltid det er det lureste å sparke trenern så fort man finner ut at man ikke liker trynet.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 26 sep 10, 15:29

Link til Nett-TV sendingen.

NRK har kommet seg! Nedtelling til når livesendingen starter osv.

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 26 sep 10, 15:42

Opprinnelig postet av Welhaven

Link til Nett-TV sendingen.

NRK har kommet seg! Nedtelling til når livesendingen starter osv.

Det har de gjort hele sesongen.

Har prøvd å kikke litt på Strømmen-Mjøndalen og Ranheim-Moss. Strømmen-kampen funker ikke pga feil, mens Ranheim-kampen funker fint.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 26 sep 10, 15:54

Opprinnelig postet av Plankekæll

Det har de gjort hele sesongen.

Åh? Aldri sett før. Da så :-)

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 26 sep 10, 16:18

Laget er klart:


Benken:
Lasse Staw
Agim Shabani
Martin Elvestad
Andreas Tegström
Atakora Lalawele
Simen Rafn

 

Forøvrig Holters og Collin Pillai som følger kampen idag for fredrikstadfk!

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 26 sep 10, 16:22

Alex Valencia er fortsatt skadet vil jeg tro.

I tillegg kan vi vel konkludere med at Lala er et annet sted enn FFK fra og med neste sesong. Han får jo aldri prøve seg fra start uansett.

Må si jeg er spent/skeptisk til Askar/Mulac på kantene. Ingen av disse er vel i stand til å utfordre backene og komme til innlegg, men vi får se. 

Maks innsats i dag FFK, så henter vi hjem 3 poeng!


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 26 sep 10, 16:30
Merkelig lagoppstilling syntes jeg, ville vel byttet side på Vidar og Thomasen, samtidg er jeg enig i at kantene ser merkelig ut. Jeg tror jeg ville satset på lala på den ene siden. Men mulig det må til og eksperimentere med noe nytt Lykke til uansett :-)

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 26 sep 10, 16:33

Selvfølgelig kommer Thomassen til å starte på venstre og Martinsen på høyre.

Men hvis man har skrevet feil på forsvarsspillerne, er det vel sannsynlig at det står feil på midtbanespillerne også. Det betyr at Mulac starter på venstre kant og Askar på høyre kant. 

Skuffende at Lala aldri får muligheten i FFK.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 26 sep 10, 17:08

Er Odi helt ute av laget?

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 26 sep 10, 17:09

 

 

Leit at han ikke skal få sjansen fra start en gang. Lala forsvinner vel til Sarp 08 hvor han slipes til et smykke på banen. Asgar sitter fast på blokka til de ærede herrer for evig og alltid.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 26 sep 10, 17:11

Opprinnelig postet av 1947modell

Leit at han ikke skal få sjansen fra start en gang. Lala forsvinner vel til Sarp 08 hvor han slipes til et smykke på banen. Asgar sitter fast på blokka til de ærede herrer for evig og alltid.

Synes dette er helt feilaktige påstander. Odilon har ikke hatt forventet utvikling etter at han ble tatt opp i a-stallen, og virker kanskje litt mettet og fornøyd med å bare være en del av a-stallen? Lala besitter ferdigheter, men han får rett og slett ikke ut sitt potensial i FFK. Han presterer ikke godt nok verken på treninger eller for andrelaget. Jeg tipper at Lala fortsetter karrieren sin et sted i Sverige etter årets sesong. Fotballen der passer ham bedre.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 26 sep 10, 17:17

Opprinnelig postet av Bedreviteren

I dag forventer jeg ikke finspill, men knallhard jobbing og forhåpentligvis tre poeng. Klarer vi det tror jeg vi vinner greit neste hjemme og trenden kan være snudd, og vi surfer inn ett opprykk. Hadde håpet og sett en sentral midtbane med Borges og Risholt samt Tegan og Gunnar på topp. Så blir det ikke da Ramberg og Risholt fortsetter på midten med Borges og Gunnar på topp. Uansett utrolig viktig med en positiv opplevelse idag. Hvis ikke blir det nok en gjeng med skral selvtillit foran ett rekordlavt publikum neste uke...

Nja, litt to-egget sverd, med en ny kamp med ræva spill spøker det for tilskuertallet til neste søndag, men det gjør tap også. At trenden snur er noe selvsagt alle håper på, men at vi surfer inn til opprykk har jeg ingen tro på. Her blir det knokkelkamp og oppspiste negler helt inn til rota helt inn til sesongslutt. Ser at Ranheim  knuser Måzz og legger seg 2 poeng bak oss. Denne kampen er en nøkkelkamp som må vinnes. La oss få sjangser, la oss få scoringer  (i rett mål), og måtte spillegleden komme tilbake...

Lykke til. Det trengs...


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 26 sep 10, 17:18
Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av 1947modell

Leit at han ikke skal få sjansen fra start en gang. Lala forsvinner vel til Sarp 08 hvor han slipes til et smykke på banen. Asgar sitter fast på blokka til de ærede herrer for evig og alltid.

Synes dette er helt feilaktige påstander. Odilon har ikke hatt forventet utvikling etter at han ble tatt opp i a-stallen, og virker kanskje litt mettet og fornøyd med å bare være en del av a-stallen? Lala besitter ferdigheter, men han får rett og slett ikke ut sitt potensial i FFK. Han presterer ikke godt nok verken på treninger eller for andrelaget. Jeg tipper at Lala fortsetter karrieren sin et sted i Sverige etter årets sesong. Fotballen der passer ham bedre.

Ser ikke at dette er påstander fra min side, bare lufting av følelser og TRO.

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 26 sep 10, 17:23
Endret: 26 sep 10, 17:23
Endret av: DrDRE

Nett-TV funker, jo, FØR start! Nye takter fra NRK - begynt å teste ut at alt funker før kampstart? =D

---------------------------

Guttane!


Sulla

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 26 sep 10, 17:32

Virker nesten som om Askar er litt pigg idag?

---------------------------

It is proof of a bad cause when it is applauded by the mob. Seneca


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 26 sep 10, 17:36
Synes Mulac virker positiv på kanten.

Sulla

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 26 sep 10, 17:42

Synes faen meg dette virker lovende jeg, nesten som om de vet hva de skal gjøre jo! Synd med den offsiden på målet.

---------------------------

It is proof of a bad cause when it is applauded by the mob. Seneca


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 26 sep 10, 17:42

Radio-kommentarene kommer raskere enn sendingene - irriterende. Noen som har noen tips her?

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 26 sep 10, 17:48
Positive første 20 min. Synes det her ligner en del på FFK når vi var i flytsonen tidligere i år. Ligger et mål i lufta synes jeg.

Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 26 sep 10, 18:05

38 min, et fint forsøk av Celso


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 26 sep 10, 18:06

Du kan synce radiolyden, med litt flaks får du det til :)

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 26 sep 10, 18:08

syns guttane jobber bra i dag, mangler bare mål til FFK ;)


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 26 sep 10, 18:11

Opprinnelig postet av Welhaven

Radio-kommentarene kommer raskere enn sendingene - irriterende. Noen som har noen tips her?

Om du åpner radio fredrikstad på nettet, så får du en avspiller der med pauseknapp! Da kan du forsinke radiosendinga og få tv og radio i sync.

Det fungerte strålende de første 25 minuttene her, men så kom radioen tilbake etter en reklamepause og lå plutselig mye lenger foran. Da ble det vanskelig igjen.. men det er mulig om det bare er noen få sekunders usync.

 

 

---------------------------

Svaberget for alltid!


Sulla

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 26 sep 10, 18:12

Skjønner ikke hvordan Brevik kan si at det har vært en kjedelig kamp, rent underholdningsmessig har dette vært noe av det bedre av FFK. Kanskje det bare er standarden min som har flata ut?

---------------------------

It is proof of a bad cause when it is applauded by the mob. Seneca


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 26 sep 10, 18:13

Opprinnelig postet av Welhaven

Radio-kommentarene kommer raskere enn sendingene - irriterende. Noen som har noen tips her?

Hvis du bruker nettradion, kan du trykke på pause på spilleren og la det stå et par sekunder og fortsett radion. Hos meg er faktisk videon føre radion....

En relativt kjedelig omgang, men jeg tror cluet kan være å ikke score for tidlig, slik at ikke laget legger seg bakpå og får mål i mot sånn som mot Alta. Bare de scorer før de neste 45 min er gått og ikke slipper inn mål...


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 26 sep 10, 18:13

Angående radiolyden:

Man kan også ta tak i den blå linja under pause-knappen og dra den frem eller tilbake. I dette tilfellet som lyden er før bildet, drar man den blå linja bakover.

Litt klønete forklart, men håper du skjønner hva jeg mener.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4684

Lagt til: 26 sep 10, 18:14

En fullt ut godkjent førsteomgang. God arbeidsinnsats, bevegelsen er bedre enn mot Alta og vi produserer noen sjanser. Ikke minst vinner vi ballen tilbake langt oftere når vi har mistet den. Om vi opprettholder dette i andreomgang har jeg god tro på tre poeng.

Det eneste klare minuset er den totale skuddvegringen, det virker som folk ikke tør skyte før man er i en fullstendig perfekt posisjon.

Smurfene er forøvrig holdt til 0-0 til pause av TUIL.

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 26 sep 10, 18:17

Jeg syns omgangen var drita kjedelig. Greit banespill, men sjansene var jo nesten fraværende. Stor sjanse til Løv-Ham tidlig i omgangen og skuddet til Borges i tverrliggeren er vel det som var av sjanser.

FFK sliter fremdeles fremover. Spilles det igjennom midten, så blir det fort trangt. Spilles det ut mot vingene, så er enten innleggene for dårlig, eller det finnes knapt noen med bortedrakter der inne. Syns Askar løper og jobber bra, men blir litt forutsigbar. Får han ballen rundt midtbanen trekker han innover, får han ballen litt lengre ned så går han nesten alltid ned mot dødlinjen. Ramberg har faktisk klart å bidra med noe fremover nå, selv om jeg fortsatt syns det blir for mye støttepasninger.

Vi leder heldigvis ikke til pause, da hadde vel motstanderne snudd kampen i andreomgang når FFK har lagt seg bakpå ;)


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 26 sep 10, 18:28

Hvorfor 8 -10 passninger før avslutning ?? Når det blir en avslutning er jo Løv Ham tilbake med alle 11??


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 26 sep 10, 18:44

Vi fortsettset med for mange touch, støttepassninger går det jo automatikk i.
Det nytter jo ikke når de ligger så lavt, ballen må få fart. Også må vi fyre flere langskudd, ganske basic i grunn..
Også må jeg si jeg blir litt skremt over hvor lett det er å spassere igjennom midtbanen vår...

---------------------------

http://twitter.com/GardC


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 sep 10, 18:51

jasaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


stampede

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jun 04
Innlegg: 415

Lagt til: 26 sep 10, 18:53

DIGG!!! Laughing

---------------------------

If I want your opinion I'll remove the duct tape!


Sulla

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 26 sep 10, 18:57

Fy faen så deilig det var å få det målet!

---------------------------

It is proof of a bad cause when it is applauded by the mob. Seneca


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 26 sep 10, 19:00
Opprinnelig postet av Sulla

Fy faen så deilig det var å få det målet!

Ble det annulert? Det står 0-0 på webtv enda?

ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 26 sep 10, 19:10
Endret: 26 sep 10, 19:10
Endret av: ffk1903

Er 1-0 ja, står da det også på nett-tven her. Ser at flaksesmurfene igjen har marginene med seg. Selvmål helt mot slutten og 1-0 i Sarp.


stampede

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jun 04
Innlegg: 415

Lagt til: 26 sep 10, 19:10

Opprinnelig postet av Tiger
Opprinnelig postet av Sulla

Fy faen så deilig det var å få det målet!

Ble det annulert? Det står 0-0 på webtv enda?

Stikkord: NRK WebTv... Wink

---------------------------

If I want your opinion I'll remove the duct tape!


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 26 sep 10, 19:14

Sykt deilig! Sykt viktig! Herlig med seier igjen!


stampede

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jun 04
Innlegg: 415

Lagt til: 26 sep 10, 19:15

Opprinnelig postet av ffk1903

Sykt deilig! Sykt viktig! Herlig med seier igjen!

WORD! Laughing

---------------------------

If I want your opinion I'll remove the duct tape!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4684

Lagt til: 26 sep 10, 19:16

Dette var deilig! Vi var det beste laget i 90 minutter,  produserte riktignok ikke mye, men fikk krangla inn seiersmålet før det ble kritisk sent i kampen. Dette var jaggu digg!

Dette skal feires med en aldri så liten whisky.

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 26 sep 10, 19:18

Deilig, meget deilig !!!!Laughing


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 26 sep 10, 19:21

herlig!!

god kamp av FFK! veldig fornøyd iogmed at flaksefeen slo til igjen på sarpsborg stadion!

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 26 sep 10, 19:21

Herlig innstilling og mye bra kriging i dag. Flott, guttær!

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 26 sep 10, 19:22

Fantastisk deilig med 3 poeng i dag! Ikke er jeg flau av guttæne heller, for en gangs skyld. Wink

---------------------------

Hater hat!


Sulla

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 26 sep 10, 19:23

 Nydelig å se litt offensiv struktur igjen, nå fikk jeg trua på opprykket tilbake! Dæven så viktig denne seieren var.Laughing 

---------------------------

It is proof of a bad cause when it is applauded by the mob. Seneca


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 26 sep 10, 19:23

Bra innsats, tildels mye godt spill, og et nydelig resultat!!! Laughing

Faens særpingær som måtte vinne 1-0 etter et sjølmål fem minutter før slutt. DET irriterer meg grenseløst! 


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 26 sep 10, 19:24
Gutta hadde en herlig moral idag.....og de fortjente disse poenga...veldig viktig etter den fæle innsatsen mot Alta:))

Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 26 sep 10, 19:26

Woooooohooooo :-) :-) :-)

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 26 sep 10, 19:31

Opprinnelig postet av Sulla

 Nydelig å se litt offensiv struktur igjen, nå fikk jeg trua på opprykket tilbake! Dæven så viktig denne seieren var.Laughing 

Denne seieren var 100% nødvendig for å henge med i toppen. Uavgjort eller tap og vi hadde brått vært avhengig av hjelp for å rykke opp. Dødskjedelig 1 omgang og tildels 2 omgang, men mye bedre enn både mot Glimt og Alta og det aller viktigste, 3 poeng Cool


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 26 sep 10, 19:35
Deilig å se at spillerene jobber for hverandre. Med slik innstas som i dag, rykker vi opp.

student

Knøttespiller
Ble medlem: 22 mai 10
Innlegg: 57

Lagt til: 26 sep 10, 19:45
YES, så deilig med 3 poeng i dag :) Håper det fortsetter sånn fremover, da tror jeg på opprykk igjen

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 26 sep 10, 20:03
Var det noen som fikk med seg hvem som hadde sjansen som gitt rett utenfor etter 75-80 minutter?

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 26 sep 10, 20:06

Opprinnelig postet av Patrioten
Var det noen som fikk med seg hvem som hadde sjansen som gitt rett utenfor etter 75-80 minutter?

Fra F-B:

Opprinnelig postet av FB
19:32 Einar: 
Thomassen kommer litt skrått inn i feltet, og skyter like utenfor mål.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 26 sep 10, 20:12

Takk.


kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 26 sep 10, 20:12
Synes Vidar fortjener ros idag. Bryter mye foran, sterk i duellspillet er frisk og involvert mye, i tillegg til å bli matcvinner. Synes også Rafn gjør et bra innhopp, blir farligere fra kant når han kommer inn. Sentral midtbane fungerer også, innsats og løpsvilje, færre feilpasninger enn på lenge.

ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 26 sep 10, 20:18
Endret: 26 sep 10, 20:18
Endret av: ffk1903

Opprinnelig postet av kratos
Uavgjort eller tap og vi hadde brått vært avhengig av hjelp for å rykke opp.

Neeeida, om vi vinner de tre siste kampene så rykker vi uansett opp. Enten da som i de tre siste seriekampene og vi havner på topp to, eller tre siste som i de tre kvalifiseringskampene som venter etterpå. Mye skal gå galt om vi skal være avhengig av andre for å rykke opp nå. Da må vi havne på sjetteplass, og med ni poeng ned dit, så tror jeg sjansene er små :o)


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4684

Lagt til: 26 sep 10, 20:42

Opprinnelig postet av kjo
Synes Vidar fortjener ros idag. Bryter mye foran, sterk i duellspillet er frisk og involvert mye, i tillegg til å bli matcvinner. Synes også Rafn gjør et bra innhopp, blir farligere fra kant når han kommer inn. Sentral midtbane fungerer også, innsats og løpsvilje, færre feilpasninger enn på lenge.

Enig i dette. Særlig Rafn var meget positiv. Det var hans raid som førte til corneren Vidar scoret på, det var et glimrende helhjertet initiativ.

Vidar var god, men han var daff med ball. Så ham ganske ofte stå stille med ball eller noen skritt framover, for så å spille hjem til Ophaug eller Raio. Synes venstresiden var mye mer livlig når vi startet fra egen halvdel. Dog skal Vidar ha ros, han tråkket til i duellene bedre enn på lenge.

Det eneste klare minuset jeg vil komme med i dag er at våre nølte for mye med å forsøke skudd. Man må ikke komme i fart på en perfekt tilrettelagt ball på 18 meter hver gang for å prøve skudd ...

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 26 sep 10, 21:59

ffksupporter.nets spillerbørs: Løvham - FFK

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 27 sep 10, 12:43
Opprinnelig postet av Sulla

Skjønner ikke hvordan Brevik kan si at det har vært en kjedelig kamp, rent underholdningsmessig har dette vært noe av det bedre av FFK. Kanskje det bare er standarden min som har flata ut?

Breviken er vant til hockey han vet du. Der skjer det mye mer enn i en fotballkamp som oftest.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 27 sep 10, 15:03

Opprinnelig postet av stjernengutt
Opprinnelig postet av Sulla

Skjønner ikke hvordan Brevik kan si at det har vært en kjedelig kamp, rent underholdningsmessig har dette vært noe av det bedre av FFK. Kanskje det bare er standarden min som har flata ut?

Breviken er vant til hockey han vet du. Der skjer det mye mer enn i en fotballkamp som oftest.

Brevig er vant til innebandy og der skjer det jaggu ikke mye !!Cool



Flat Trådet Nøstet
Totalt 8 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340