Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: LøvHam - Fredrikstad: 26.09

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 8 4

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 23 sep 10, 18:55
Opprinnelig postet av Erikk
Det må vel være lettere for spillerene å gi alt hvis de vet hva de skal gjøre?
Det er jo der feilen ligger for h....e. Snakka med en hjelpetrener i adeccoligaen og vedkommende sa at FFK er det letteste laget å knuse taktisk. Han mente at det er ingen på benken som vet hva det dreier seg om. Det likner på et lite spilleropprør.

lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 523

Lagt til: 23 sep 10, 19:45

også er vi i gang med konspirasjons teoriene igjen ser jeg....

 

skulle nesten tro de fleste her inne lider av paranioa og er manisk depressive  !!!

---------------------------

metallica 14 april yiihaaa


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 23 sep 10, 20:14

Opprinnelig postet av 1947modell
Opprinnelig postet av Erikk
Det må vel være lettere for spillerene å gi alt hvis de vet hva de skal gjøre?
Det er jo der feilen ligger for h....e. Snakka med en hjelpetrener i adeccoligaen og vedkommende sa at FFK er det letteste laget å knuse taktisk. Han mente at det er ingen på benken som vet hva det dreier seg om. Det likner på et lite spilleropprør.

 Er nok ikke uenighet i at laget og de enkelte spillerne må vite hva de skal gjøre for å spille sammen som et lag.

Men skjønner ikke helt hva en samtale med en hjelpetrener i et annet adecoliga lag skal ha med et spilleroppgjør og gjøre, om det ikke er hjelpetreneren i FFK du har snakket med. Men betviler det vil bli sagt fra den siden.

Heller ikke uenig i at lange baller og bare det er enkelt å knuse taktisk, spesielt når det ikke er noen på topp som greier ta i mot ballen, eventuelt sende den videre. Eller oppsillene ikke har adresse.

Hva de på benken har greie på skal jeg ikke utale meg om, regner uansett at de er bedre en meg der :-) Eller kanskje ikke :-)


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 24 sep 10, 01:19
Endret: 24 sep 10, 01:23
Endret av: kjell-H

Opprinnelig postet av lordofwhat

 

skulle nesten tro de fleste her inne lider av paranioa og er manisk depressive  !!!

Det var vell litt å overdrive?Kunne spart deg for den komentaren.

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3491

Lagt til: 24 sep 10, 07:57
Tipper det kommer flere kommentarer i ren frustrasjon etter kampen på søndag...

Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 24 sep 10, 09:07

Hva er riktig start tidspunkt? På sida her står det at kampen begynner kl 16, men på både Løvham og FFK sine sider står det kl 18. Hva er riktig?

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 24 sep 10, 09:26

Opprinnelig postet av Morgaine

Hva er riktig start tidspunkt? På sida her står det at kampen begynner kl 16, men på både Løvham og FFK sine sider står det kl 18. Hva er riktig?

18. Kampene ut sesongen var ikke oppdatert her ennå (alle stod oppført til 16, slik de var opprinnelig berammet).

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4684

Lagt til: 24 sep 10, 10:25

Opprinnelig postet av kjell-H

Det var vell litt å overdrive?Kunne spart deg for den komentaren.

Det å tillegge andre psykiske diagnoser er en folkesport i Norges land. Særlig de man er uenig med. Men det er mye ryktespredning - derfra til paranoia er det dog et stykke.

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 24 sep 10, 10:35
Opprinnelig postet av lordofwhat

 

skulle nesten tro de fleste her inne lider av paranioa og er manisk depressive  !!!

Er nok langt ifra manisk depressiv. Men må ærlig innrømme at det er ganske tungt å se FFK underprestere spillemessig, da det kan bli til de grader dyrkjøpt å ikke rykke opp. Så du må ha det fint som knapt bryr deg..

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 24 sep 10, 11:29
Opprinnelig postet av Anne

Opprinnelig postet av 1947modell
Opprinnelig postet av Erikk
Det må vel være lettere for spillerene å gi alt hvis de vet hva de skal gjøre?
Det er jo der feilen ligger for h....e. Snakka med en hjelpetrener i adeccoligaen og vedkommende sa at FFK er det letteste laget å knuse taktisk. Han mente at det er ingen på benken som vet hva det dreier seg om. Det likner på et lite spilleropprør.

 Er nok ikke uenighet i at laget og de enkelte spillerne må vite hva de skal gjøre for å spille sammen som et lag.

Men skjønner ikke helt hva en samtale med en hjelpetrener i et annet adecoliga lag skal ha med et spilleroppgjør og gjøre, om det ikke er hjelpetreneren i FFK du har snakket med. Men betviler det vil bli sagt fra den siden.

Heller ikke uenig i at lange baller og bare det er enkelt å knuse taktisk, spesielt når det ikke er noen på topp som greier ta i mot ballen, eventuelt sende den videre. Eller oppsillene ikke har adresse.

Hva de på benken har greie på skal jeg ikke utale meg om, regner uansett at de er bedre en meg der :-) Eller kanskje ikke :-)

Prater med hvem jeg vil får jeg håpe. Les litt bedre. Det var det taktiske til FFK som var lett å bryte ned. ADECCO.

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 24 sep 10, 11:34

Opprinnelig postet av lordofwhat

også er vi i gang med konspirasjons teoriene igjen ser jeg....

 

skulle nesten tro de fleste her inne lider av paranioa og er manisk depressive  !!!

 

Konspirasjonsteorier kan til tider virke helbredende for oss som tydeligvis lider av manisk depresjon. Det meste som er kommet tidlig ut har til sisst vist seg å ha troverdighet. Jmf. Grønhagen, Norli, Aune , gymlærer etc.

Anser meg ferdig med denne saken.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5519

Lagt til: 24 sep 10, 11:36
Endret: 24 sep 10, 11:36
Endret av: kanogvetalt

Opprinnelig postet av 1947modell
Prater med hvem jeg vil får jeg håpe. Les litt bedre. Det var det taktiske til FFK som var lett å bryte ned. ADECCO.

 Du har nok et poeng. FFK har alltid vært et spillende lag, og deres måte å lykkes er i å spille ut motstanderne. Det spillet er det mulig å krige i senk. Spesielt når spillet ikke funker 100 % pga manglende selvtillit, utålmodighet, og manglende relasjoner på banen. Likefullt er det den eneste måten de kan vinne kamper på. Går man ut bare for å krige så er alle andre lag i Adecco like gode.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 24 sep 10, 21:01

Opprinnelig postet av kjell-H

Opprinnelig postet av lordofwhat

 

skulle nesten tro de fleste her inne lider av paranioa og er manisk depressive  !!!

Det var vell litt å overdrive?Kunne spart deg for den komentaren.

Er det ?? Vet ikke helt jeg. Nesten sluttet å stikke innom, hovedsaklig på grunn av syke syke konspirasjonsteorier og folk som sutrer over alt og alle i "trøstefylla" etter kjipe kamper 

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 25 sep 10, 02:05
Endret: 25 sep 10, 02:12
Endret av: Supreme NTM

Opprinnelig postet av tgtgtgtg

Er det ?? Vet ikke helt jeg. Nesten sluttet å stikke innom, hovedsaklig på grunn av syke syke konspirasjonsteorier og folk som sutrer over alt og alle i "trøstefylla" etter kjipe kamper 

Akkurat. Er så utroooolig lei det samme hylekoret hver gang, virker som en umulig jobb å bygge opp en klubb med så mange brønnpissere og selverklærte fotballguruer... Jeg skjemmes. Eggen, Drillo, Grønhagen, Nordlie, Aune... alle disse er evneveike idioter som hvilken som helst annen trener lett hadde overgått, er det mulig å være så blåøyd hver jævla gang? Ja vel noe av problemet ligger hos Aune, men jeg vil si det er ett element som er et ti ganger større hinder for FFK til å etablere seg i toppen. Er man oppegående skjønner man fort hva dette elementet er...


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 25 sep 10, 08:27

Akkurat. Er så utroooolig lei det samme hylekoret hver gang, virker som en umulig jobb å bygge opp en klubb med så mange brønnpissere og selverklærte fotballguruer... Jeg skjemmes. Eggen, Drillo, Grønhagen, Nordlie, Aune... alle disse er evneveike idioter som hvilken som helst annen trener lett hadde overgått, er det mulig å være så blåøyd hver jævla gang? Ja vel noe av problemet ligger hos Aune, men jeg vil si det er ett element som er et ti ganger større hinder for FFK til å etablere seg i toppen. Er man oppegående skjønner man fort hva dette elementet er...

[/quote] Hvilket element? Supporterne? Så hvis vi bare slutter å klage her inne eller på stadion så kommer Aune til å ha en taktikk og gutta spille festfotball? Særlig.

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 25 sep 10, 08:38
Endret: 25 sep 10, 08:39
Endret av: Bedreviteren

Opprinnelig postet av Supreme NTM]

 

quote

Akkurat. Er så utroooolig lei det samme hylekoret hver gang, virker som en umulig jobb å bygge opp en klubb med så mange brønnpissere og selverklærte fotballguruer... Jeg skjemmes. Eggen, Drillo, Grønhagen, Nordlie, Aune... alle disse er evneveike idioter som hvilken som helst annen trener lett hadde overgått, er det mulig å være så blåøyd hver jævla gang? ...

Det er neppe det samme hylekoret hver gang. Selv har jeg prøvd å holdt henda over både Eggen, Grønhagen og Nordlie her inne. Aune har jeg desverre ikke samme tiltro til. Mange av dem som holder henda over Aune, gikk bananas under Nordlie. Noen liker dattera, andre mora. Du liker begge supreme. Du er en av veldig få unntak ...


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 25 sep 10, 10:02

Opprinnelig postet av Bedreviteren

 

Det er neppe det samme hylekoret hver gang. Selv har jeg prøvd å holdt henda over både Eggen, Grønhagen og Nordlie her inne. Aune har jeg desverre ikke samme tiltro til. Mange av dem som holder henda over Aune, gikk bananas under Nordlie. Noen liker dattera, andre mora. Du liker begge supreme. Du er en av veldig få unntak ...

Dette handler ikke om å like - dette handler heller ikke om at en ikke har lov til å kritisere. Men det blir negativt og dumt og hylekor (denne var ikke til deg "bedreviter", men tok bare utgangspunkt i ditt innlegg) når en bare er kritisk og ikke konstruktivt kritisk - når en hyler etter ting som ikke er gjennomførbart.

Ut fra den økonomiske situasjonen er det ingen vits i å kreve at Aune går - kanskje alle dere som vet hva som må til i stedet skal fortelle det til Aune - men ikke på dette forumet- (tror ikke Aune er her).

Ta heller tak og bidra positivt og gi den kunnskapen dere har til Aune og trenerteamet. Verken Aune eller spillerne blir bedre av at det sitter en gjeng på dette forumet og hyler.

Vi satser på 3 poeng i morgen og eliteserie neste år Cool


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 25 sep 10, 10:38

Opprinnelig postet av rød og hvit

Opprinnelig postet av Bedreviteren

 


Vi satser på 3 poeng i morgen og eliteserie neste år Cool

Dette er virkelig en nøkkelkamp, hvis FFK taper så er selv Løvham oppe i ryggen på FFK og 3 andre lag kan faktisk være forbi, hensyntatt at disse lagene har en kamp mindre spilt.

Med FFK-seier derimot så er Løvham hektet av, og FFK ligger fortsatt på opprykk før neste kamp som da er hjemme mot Sandnes-Ulf, og seier der også vil helt sikkert bety at noen av utfordrerne bak taper noe terreng til FFK, og da er det kun 4 kamper igjen.......

Nå er alle tidligere kamper i denne her sesongen historie, nå gjelder det å ha fokus på det som kommer.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 25 sep 10, 22:47

Opprinnelig postet av Willy René

Nå er alle tidligere kamper i denne her sesongen historie, nå gjelder det å ha fokus på det som kommer.

Hvem skal ha det fokuset mener du ? Oss ?


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 25 sep 10, 22:57

Hva er det som skjer med nyhetsoppdateringen for tiden? Dårlig både med previews og kampreferater..



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 8 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340