Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Glimt - FFK. Onsdag 15. Sept 18:00

Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 9 9

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 15 sep 10, 22:40
Opprinnelig postet av endre

Ikke bare vi som sliter!

Huffda, får håpe Glimt ikke går konkurs, i allefall ikke før etter sesongen er over. Blir Glimtkampene slettet så er Sarp forbi oss.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 15 sep 10, 23:25

Tror nok ikke det skjer før sesongslutt uansett.... Men ikke noe hadde forundra meg!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 16 sep 10, 07:08
Endret: 16 sep 10, 08:15
Endret av: 1947modell

 

Ja, jeg var på kampen. Jeg synes kampen var svak med de samme tendenser som har vært tidligere. Usikkerhet, planløst og rotete. Satt bak FFK benken hvor det var stille under matchen. Aune med armene i kors og litt peking hit og dit. Vi ble absolutt overspilt, men det bedret seg i andre omgang ( litt ). Svak dommergjeng som ga oss 2 straffer, ihvertfall den ene var det ingen som skjønte noe av. Kampen sett under ett så skjønner jeg KI meget godt. Det var ihvertfall ingen hjemmedommer.  Linjevakta på  reservesiden var tildels hinsides kampen.

Da det er sagt likte jeg keeperbyttet. Idag gir jeg pluss til Masalin , Borges ,Risholt og og bittelittegrann til Vidar.

Hadde en prat med et par eldre BG spillere på SAS på kvelden og der ble konklusjonen at ingen av disse laga som vi heier opp i tippeligaen har noe der å gjøre. Selv Sandefjord og Kongsvinger ville rundspilt oss.

 

Nei , her må mye gjøres, og for å si til sist; jeg freder ikke Aune selvom vi fikk diss 3 poengene. Han holder ikke mål.

 

Så var det artig med de 8 gutta med Keiko i spissen. De gjorde en fremragende jobb der de sto.

 


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 16 sep 10, 08:11

 

Opprinnelig postet av Kratos

Ser på TV2 Sporten at Kåre Ingebrigsten er forbanna på dommeren fordi etter hans mening "avgjør" kampen... Det nevnes spesielt straffe nr 2...

Why, var vel klar hands på straffe 2?? Hvordan kan dumme Kåre se det fra sin posisjon og være så sikker, når det utifra tv bildene ser riktig ut.. Begynn og grin Kåre.

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 16 sep 10, 08:40

Opprinnelig postet av wergis

 

Opprinnelig postet av Kratos

Ser på TV2 Sporten at Kåre Ingebrigsten er forbanna på dommeren fordi etter hans mening "avgjør" kampen... Det nevnes spesielt straffe nr 2...

Why, var vel klar hands på straffe 2?? Hvordan kan dumme Kåre se det fra sin posisjon og være så sikker, når det utifra tv bildene ser riktig ut.. Begynn og grin Kåre.

Synes faktisk at Ingebritsen reagerer "fornuftig" ut fra situasjonen. Greit vi ser to klare straffer, men hadde de kommet i mot oss er det ikke sikkert at vi hadde sett at straffesituasjonene var SÅÅ klare. Presset på Kåre er nok like stort som presset på Aune. Kun et lite forsøk på å være objektiv!!!!! Cool


Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 16 sep 10, 08:56

Opprinnelig postet av hasse33

Opprinnelig postet av wergis

 

Opprinnelig postet av Kratos

Ser på TV2 Sporten at Kåre Ingebrigsten er forbanna på dommeren fordi etter hans mening "avgjør" kampen... Det nevnes spesielt straffe nr 2...

Why, var vel klar hands på straffe 2?? Hvordan kan dumme Kåre se det fra sin posisjon og være så sikker, når det utifra tv bildene ser riktig ut.. Begynn og grin Kåre.

Synes faktisk at Ingebritsen reagerer "fornuftig" ut fra situasjonen. Greit vi ser to klare straffer, men hadde de kommet i mot oss er det ikke sikkert at vi hadde sett at straffesituasjonene var SÅÅ klare. Presset på Kåre er nok like stort som presset på Aune. Kun et lite forsøk på å være objektiv!!!!! Cool

Det tror jeg faktsisk,ihvertfall jeg...

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5516

Lagt til: 16 sep 10, 09:00
Opprinnelig postet av hasse33
Synes faktisk at Ingebritsen reagerer "fornuftig" ut fra situasjonen. Greit vi ser to klare straffer, men hadde de kommet i mot oss er det ikke sikkert at vi hadde sett at straffesituasjonene var SÅÅ klare. Presset på Kåre er nok like stort som presset på Aune. Kun et lite forsøk på å være objektiv!!!!! Cool

Begge straffene var vel så klare som den vi fikk mot oss på søndag. Når laget evner å snu, og vinne, slike bortekamper blir jeg styrket i troen på direkte opprykk. Laget har blitt kritisert når de har spillemessig overtak, men spiller uavgjort. Denne gangen var det bra defensiv jobbing og seier. Selv ikke det var bra nok.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 16 sep 10, 09:11

"Fornuftig" utifra situasjonene som tydeligvis er straffe? Greit at Adecco dommerne suger balle, men det er jo faan meg unnskyldninga vær gang!! Så han ikke hvor dårlige Bodø var? Når FFK var sååå "dårlig"?

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 16 sep 10, 09:44

Jeg synes først og fremst dommeren kan kritiseres for å ha gitt mange billige frispark, både til oss og til Glimt. En liten skubb i ryggen var som regel nok til at han blåste. Da er det lett at treneren til det tapende laget fester seg mer ved det og føler seg bortdømt, mens treneren til det vinnende laget fokuserer mer på prestasjonene.

Straffene så veldig greie ut på TV. Jeg hadde ikke den beste kvaliteten på nettoverføringen, men på 21-nyhetene så jeg det også, og det så ut som en veldig grei hands på nummer to. Straffe nummer én er selv de fleste Glimt-supportere enige i at var klar.

Vi skal bare være veldig glade for at Glimt klønet det til, for jeg tror ikke det hadde blitt farlig i noen av de to situasjonene om de ikke hadde laget straffe.

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 sep 10, 10:21

jeg ser her at første straffe er grei, men straffe nr 2 er jeg veldig i tvil om skal være straffe, men jeg vil jo aldrig klage om ikke andre lag for sånne straffer mot os..

som jeg sa etter kamp til noen bodø supportere.. dommer standen i norge er ikke bra nok og en kan jo lure om hvem som skal ta over for dem som i dag dømmer tippeligaen gir seg...

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Anders Strand

Juniorspiller

Ble medlem: 19 jun 09
Innlegg: 162

Lagt til: 16 sep 10, 10:31

 

Det kan klages på dommernes generelle standard, men ikke på behandlingen av FFK på bortebane i hvert fall. To straffer her, to mot Follo - tidlige utvisninger av motstander i Moss og Mjøndalen, bare gult kort til Lasse i hvilken kamp det nå var igjen. 

Det er faktisk takket være disse avgjørelsene at vi halter med i toppen ennå. Greit at de isolert sett har vært riktige, men det er slett ikke alltid et bortelag får så mye medvind.

Og ønsker vi virkelig å snuble oss opp i Tippeligaen på denne litt tilfeldige måten? Ja, naturligvis gjør vi det. Men det kan bli en sur 2011-sesong dersom vinden snur.

---------------------------

- Hvor var du da Rekdal tok straffa mot Brasil?
- På felt D, rad 10, plass 84.


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 16 sep 10, 12:45
Noen som vet om kampen har blitt lagt ut på arkivet til NRK så man kan se den i sin helhet i opptak?

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 16 sep 10, 14:38

Opprinnelig postet av mysthical
Noen som vet om kampen har blitt lagt ut på arkivet til NRK så man kan se den i sin helhet i opptak?

Tar nok litt tid, men det dukker i så fall opp her

 


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 16 sep 10, 18:35

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Opprinnelig postet av mysthical
Noen som vet om kampen har blitt lagt ut på arkivet til NRK så man kan se den i sin helhet i opptak?

Tar nok litt tid, men det dukker i så fall opp her

Og her har du ca. 12 minutter :) [FFK-TV]



Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 9 9

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f