Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Glimt - FFK. Onsdag 15. Sept 18:00

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 9 5

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 15 sep 10, 18:17
Men hva kan vi vente? Å vinne borte mot Bodø Glimt er det ikke så mange som gjør. Hadde vi gjort jobben vår hjemme hadde vi hatt "råd" til dette. Sann mine ord, vi taper denne pluss de to neste bortekampene.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 15 sep 10, 18:18

Lemmy, sto ikke Gamboa over kampen mot Nybergsund?

Det er jo så typisk at vi forærer et mål på en i utgangspunktet ufarlig situasjon. Nå blir det 45 minutter med stanging.

Det verste med førsteomgangen vil jeg si var at vi faktisk hadde en del gode kombinasjoner og løp, men hver gang Valencia eller Gamboa ble frispilt på høyre, ble ballen spilt rett i fanget på keeper. På venstresiden har det knapt skjedd noe som helst.

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 15 sep 10, 18:18

Aune må gå nå. Orker ikke å skrive mer her nå...

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 15 sep 10, 18:18
Endret: 15 sep 10, 18:20
Endret av: Knuty

Igjen, mye planløst spill.. Ingen aner hvem som går på løp hvor og når, og misforståelsene florerer..

Dette blir nok desverre svært vanskelig, jeg klarer ikke å se hvordan vi skal snu denne kampen.


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 15 sep 10, 18:19

Jeg lurer på hva guttæne trener på mellom kampene jeg, ingen plan for angrepsspill, alt annet enn støttepassninger bommer de på, og de er blottet for selvttillit.

Dette minner meg om treningskampene før nedrykksesongen....

Kanskje Aune og Amundsen bør bytte roller

---------------------------

http://twitter.com/GardC


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 648

Lagt til: 15 sep 10, 18:19
Den gjengen der trenger ett tupp i ræva og ut av byen.Det er provoserende å se så elendige bl.a Askar og Valencia er.

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 15 sep 10, 18:20

Er det sant at fredrikstad på sikt vil ha halvproff kontrakter med spillere?Hvis det er sant så ser man jo hvem retning de satser.Detta er helt J trist

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


niggle

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 15 sep 10, 18:21

Opprinnelig postet av solano2

Opprinnelig postet av niggle

Den gjengen der trenger psykologhjelp.. 

Den gjengen der trenger en trener som kan legge opp en spilleplan og et spillemønster.

 

ja, de trenger det og!


Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 15 sep 10, 18:21

Det som er er det aller værste er at det ikke er uventa.... Lurer på om FFK er fornøyd med adeccofotball. De gjør jo ingen grep whatsoever for å snu den negative trenden...

Opprykstoget står på perrongen, men det virker som om klubben ligger å sover...

 

Gamle frøken Anna døde som jomfru. I hennes testamente hadde hun skrevet det som skulle stå på gravsteinen - "Her hviler Anna Hansen, født som jomfru og døde som jomfru 95 år gammel".
Steinhuggeren hadde det travelt og teksten ble: " Her hviler Anna Hansen, returneres uåpnet". ツ

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


oleoleole

Juniorspiller

Ble medlem: 25 jun 09
Innlegg: 212

Lagt til: 15 sep 10, 18:23

Opprinnelig postet av solano2

Opprinnelig postet av niggle

Den gjengen der trenger psykologhjelp..

Den gjengen der trenger en trener som kan legge opp en spilleplan og et spillemønster.

No shit! Etter 1. omg. er dette nesten like elendig som forrige kamp, og fortsatt like kjedelig. Jeg syns Aune har fått nok tillitt nå, hadde trua på han i starten og til starten av september, men nå ser jeg ikke for meg noe opprykk med det første. Kommer vi på kvalikkplassering, kan vi bare drite i å komme oss opp for da blir jo alle plutselig helt stive av redsel.

Taper vi denne kampen (eller selv ender med uavgjort), ligger vi allerede dårlig ann. Aune har aldri vist frem noe plan i spillet sitt. Grønhagens fotball var i hvertfall moro å se på.

Jeg sier i hvertfall mer og mer ja til en ny hovedtrener.  Mulig jeg er ekstra frustrert nå, men noe skikkelig må bra til i 2. omg. om jeg skal tenke meg om litt...


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 15 sep 10, 18:23

Opprinnelig postet av kjell-H

Er det sant at fredrikstad på sikt vil ha halvproff kontrakter med spillere?Hvis det er sant så ser man jo hvem retning de satser.Detta er helt J trist

Fortsetter vi sånn her så har vi i alle fall ikke noe valg. 

Et nytt år i adecco'n vil tvinge fram meget omfattende kostnadskutt, selv om vi har "kuttet til beinet" allerede.. Stygt redd for at det må enda mer godvilje til fra kreditorene da, hvis vi skal berge denne klubben vår..


Pavlov

Juniorspiller

Ble medlem: 04 mai 08
Innlegg: 77

Lagt til: 15 sep 10, 18:24

Det ser ut som om de egentlig ikke har lyst til å være utpå der. Fullstendig blottet for selvtillit, og overhodet ingen plan over spillet. De er ikke engang i stand til å komme til halvsjanser. Det er ikke annet enn trist å se på

Det tristeste er allikevel å vite at FFK ikke er i nærheten av å ha råd til en skikkelig trener. Vi har en gymlærer på halv stilling som tok av sin egen lønn for å få råd til en hjelpetrener.. Det er så tragisk at man egentlig burde satt seg ned å grine.

Tom Freddy Aune er knallfornøyd med egen prestasjon i år, men en gipsavstøpning av Tom Nordlies penis hadde fått mer ut av dette mannskapet enn det Aune har gjort


oleoleole

Juniorspiller

Ble medlem: 25 jun 09
Innlegg: 212

Lagt til: 15 sep 10, 18:28

Opprinnelig postet av Pavlov

Tom Freddy Aune er knallfornøyd med egen prestasjon i år, men en gipsavstøpning av Tom Nordlies penis hadde fått mer ut av dette mannskapet enn det Aune har gjort

Jeg er ikke noe fan av Tom Nordlie, men helt klart at han ville gjort det mye bedre. Skal ikke så veldig mye til etter at man ser de kampene FFK spiller nå..

Lyst til å grine litt jeg også. :/


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 15 sep 10, 18:29

Opprinnelig postet av Tøfflus

Lemmy, sto ikke Gamboa over kampen mot Nybergsund?

Jo, etter å ha fått to gule og dermed utvisning i kampen før. Nå fikk han sitt tredje gule kort, ergo må han stå over.

---------------------------

http://twitter.com/banksy8


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 15 sep 10, 18:29

De bør uansett gjøre noen grep på trenersiden nå, uansett hvordan det går i dag

 

Det som foregår utpå der nå og i tidligere kanper er så ufattelig trist. .

---------------------------

cupmester 06, uten tromme


Ramp

Juniorspiller

Ble medlem: 18 sep 07
Innlegg: 161

Lagt til: 15 sep 10, 18:29
Helt forferdelig å se på.

---------------------------

Supras Fredrikstad

Mot den moderne fotballen


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 15 sep 10, 18:34

Kjempebrøler av Masalin, heldige der...


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 15 sep 10, 18:34
Nå kan vi da med sikkerhet konkludere at vi har 2 rævva keepere!

---------------------------

Heia FFK


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 15 sep 10, 18:38

Det har du rett i Lex.

Og nå sluttær vel folk å preke om "adeccoligaens beste stall og lag" snart håper jeg. Tabellen ljuger ikke, vi er i ferd med å rase nedover tabellen.

Og spillet da, huff og huff.

Ja-Ja, sparer utgift til 3 sesongkort til året da, går kun på de kampene jeg har tid til.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 15 sep 10, 18:39
Endret: 15 sep 10, 18:39
Endret av: Knuty

Vi får faktisk en del straffer i år, selv om vi spiller latterlig dårlig..

Flott straffe, sikkert!



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 9 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f