Husk meg
Brukernavn
Passord

Nå må folket slappe av...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 11 mai 03, 20:09
Det var da ille så folk sku sutre i kveld da? Det er greit at man er irritert fordi FFK tapte, og det har jeg selvsagt forståelse for, men at det skal komme så utrolig mange "rare" innspill er fryktelig synd...

Slapp heller av og ta en liten titt på tabellen. Er det noen som ser no rart?
Det er nesten ingenting på den tabellen som er som forventet, og vi kommer til å få oppleve mange overraskelser i månedene som kommer, antageligvis blir ikke serien avgjort før i de tre siste serierundene i år.

Raufoss leder serien fortjent, hva MK gjør på andreplass må gudene vite, og at Godset sku ligge sist etter 4 runder er det ingen som hadde forventa.

Det eneste laget som faktisk har fått den mest "forventa" starten er FFK, (sier ikke at de sku tape for Alta,men alikevel).

Det er ingen som kan forlange at Guttane skal rykke opp allerede i år, så folkens, slapp av, la guttane få jobbe i fred, la dem ha en dårlig dag på jobben, la dem få komme sterkere tilbake... LA OSS STØTTE DEM SELVOM DET IKKE ALLTID GÅR SOM VI HÅPER/ØNSKER...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 11 mai 03, 20:21
Vet ikke helt hva du sikter til her, om du sikter til referatet, eller hva forumet sier, men hvis du leser referatte nøyet, så føler i alle fall jeg at budskapet er klart.

Det er greit å tape, men man skal ha kjempet!

Det er greit å ikke rykke opp, men man skal ha vist innsats i kampene

osv

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 11 mai 03, 20:44
Holters setter fingern på det som manglet i dag. INNSATS!!!!

Hvor i h****** var gløden og innsatsviljen? Helt enig, det er greit å tape, men ikke uten å ha blitt svett først.

Det må da gå an å skjønne at 45 min med lange ballær i midten ikke funker etter de første 5?

Ingen, med unntak av Risholt får godkjent i dag. Ingen. Man skal ville blø for drakta, ikke trekke seg i hver eneste duell i 90 minutter.

Så får det heller være at FFK ligger omtrent der vi skal etter 4 runder. Men skal vi videre, kreves det innsats.

Er klar over at dette ligner veldig på det som står i kampreferatet, men måtte bare få det ut. For at jeg skal gidde å dra hjem til Fredrikstad for å gå kamp neste gang, krever jeg at det skal vises innsats. Forlanger ingenting mer. Tap, greit, men ikke uten litt vilje.

---------------------------

FFK

-fortsatt i tippeligaen!!


Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 11 mai 03, 20:45
Sånn, der var det ute, og jeg kan begynne å se frem til neste kamp mot Ørn Horten.

Den bør vi vinne, for jeg bor i Vestfold og treffer mange Ørn-supportere hver dag!:ffk:

---------------------------

FFK

-fortsatt i tippeligaen!!


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 11 mai 03, 23:20
Skjønner at det ikke kom klart frem hva jeg mente, så jeg skal gi dere en liten definsjon av mitt begrep:

Dårlig dag på jobben; klarer/makter ikke å yte den innsatsen som er påkrevd for å vinne kamper...

Taper man etter å ha spilt en fremragende kamp, så betyr ikke det at man har hatt en dårlig dag, det betyr rett og slett at man ikke var gode nok i det gitte øyeblikket...

Tror egentlig at vi er ganske så enige hele gjengen, forskjellen er at jeg ikke orker å bruke energi på å irritere meg over at de ikke la ned nok innsats i dag, men konstanterer at Alta var drepende effeltive, det må de jo ha vært, de hadde 3-4 sjangser og scora på 3 av dem, FFK hadde 9-10 sjangser og scora på en... At FFK muligens ble snytt for en straffe da Bjørnar ble overfalt på 5-6 meter får heller være et paradoks... FFK skal, og vil antageligvis i fortsetningen, vinne slike kamper, i dag gikk det dessverre ikke...

Satser på revansjesugne kællær mot Ørn...

:ffk: :ffk: :ffk:

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 12 mai 03, 09:01
Mot Ørn krever jeg innsats og tæl!! :ffk:

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340