Husk meg
Brukernavn
Passord

Wallace klar for Gent

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 31 aug 10, 23:35
Endret: 31 aug 10, 23:36
Endret av: Rey

Opprinnelig postet av Kratos

Som da han satt Valencia som spiss ?

Valencia som spiss funket bra i den treningskampen hvor det ble testet ut i vinter. Det funket også bra når han ble flyttet opp som spiss mot Sandnes Ulf.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 31 aug 10, 23:35
Opprinnelig postet av Kratos

Som da han satt Valencia som spiss ?

Ja og så scoret han mål som spiss æ gett..

Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 31 aug 10, 23:43
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Ja når de ikke slår bunnlag på bunnlag så føler jeg meg enda mere sikker med dette laget,hehe. Nei du får leve i trua om det.
Det de har gjort hittil i år har de gjort med Wallace på laget. Jeg syns også det er synd at han forsvinner, men forstår både klubb og spiller. Om du mener at opprykk står og faller på om vi har Wallace eller ikke, så overvurderer du hans betydning noe enormt, og undervurderer resten av laget. Og hva skal vi i tippeligaen å gjøre om vi er så avhengig av en eneste god venstreback?Ønsker Wallace lykke til i Gent og gratulerer FFK med et godt overgangsvindu i sommer.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 01 sep 10, 00:06

ffksupporter.net: - Sitter med en klump i halsen.

Joacim Jonsson forklarer salget av Wallace og forteller samtidig litt om hva han mener om hvordan FFK kommer ut av dett rent sportslig.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


rødforalltid

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05
Innlegg: 252

Lagt til: 01 sep 10, 02:41
Må si at jeg syns ikke det er så ille at Wallace ble solgt. Ja han har ett bra venstre ben. Men som venstre back er han ikke akkurat guds gave til fotballen. Han har jo for pokker en plasseringsevne, som en som akkurat har begynt å sparke fotball. Nei, tror FFK har gjort ett godt(tvunget) valg med å selge Wallace.

Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 01 sep 10, 03:54

Skulle gjerne beholdt Wallace ja,men defensivt på venstre back,så synes jeg faktisk Thomassen har vært en bedre spiller enn Wallace når han har spilt V,back.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 01 sep 10, 08:48
Opprinnelig postet av Kratos
Et eller to år i adecco ? Tror du Thommasen, Borges etc er interesert i å spille i addeco i kanskje flere år fremover ? Vi kommer til å forbli en adeccoklubb i mange år fremover hvis vi ikke går opp i år.  Tenker de ikke på frafall av publikum ? Vi har vel en rundt regnet 6000 i snitt i år. Spiller vi addeco neste år, halveres dette tallet, om ikke mer, dermed enda mindre intekter for klubben og enda flere gode spillere som forsvinner..

Det er mange ting jeg tenker på når jeg håper å få FFK opp til eliten så kjapt som mulig, men jeg har skrevet det tidligere: Jeg er ikke redd for et par år i adeccoligaen, under forutsetning at de benyttes smart. Smart vil si å bygge et lag for fremtiden som, med forsterkninger, bør holde godt i eliten. Økonomisk kontroll er i den anledning en vesentlig faktor. Jeg tror neppe alle spillerne vi har nå vil være motiverte for å spille i adeccon. Og sikkert vil noen forsvinne. Når det er sagt... Mange av spillerne viste jaggu liten interesse og motivasjon for å holde klubben oppe i eliten ifjor høst - behøver ikke vise til mer enn kvalikkamp mot Særp...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 01 sep 10, 09:55

Klubben må vise kreditorer og støttespillere at de mener alvor med rette på den økonomiske situasjonen. Sånn sett var dette en nødvendighet som også var velkommen.

Wallace vil bli savnet da han har vært en betydelig del av den offensive, samtidig som han gjør det defensive meget bra. Leser at noen er uenig i dette, men det faktum at han var den eneste FFK spilleren noen ønsket å kjøpe i dette vinduet sier vel en del.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 01 sep 10, 10:45
Lykke til videre, Wallace. Esj synes dette er trist altså, men jeg har så god forståelse for alle parter her. Håper han rocker i Belgisk-fotball.

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Ramp

Juniorspiller

Ble medlem: 18 sep 07
Innlegg: 161

Lagt til: 01 sep 10, 10:59
Bare å ønske Wallace lykke til i Gent, han fortjener sjansen. Desverre har vi satt oss selv i en posisjon hvor vi ikke har mulighet til å holde på våre beste spillere.

---------------------------

Supras Fredrikstad

Leve galskapen! Mot den moderne fotballen!


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 11 sep 10, 20:17
Endret: 11 sep 10, 20:18
Endret av: Knuty

Wallace har allerede spilt seg inn på førstelaget. Han var med fra start i dagens kamp mot Lierse.


KAA Gent: Jorgacevic, Hanstveit, Wils, Smolders, Azofeifa, El Ghanassy, Baric, Coulibaly, De Smet, Soumahoro, Wallace


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 12 sep 10, 21:40

Opprinnelig postet av Knuty
KAA Gent: Jorgacevic, Hanstveit, Wils, Smolders, Azofeifa, El Ghanassy, Baric, Coulibaly, De Smet, Soumahoro, Wallace

Har dem ikke lært seg at Wallace er fornavnet hans der heller? Fyren heter da Pereira til etternavn!


sruben

Knøttespiller
Ble medlem: 02 okt 07
Innlegg: 74

Lagt til: 13 sep 10, 09:18
Har tenkt på det samme, men hadde Wallace vært tydelig på at han ville hatt Pereira på drakta og ikke Wallace så hadde han vel fått det. Er jo ikke helt uvanlig å bruke fornavn eller kunsternavn på brasser, så han foretrekker vel kanskje Wallace selv?

Stoni

A-lagspiller

Ble medlem: 08 aug 08
Innlegg: 348

Lagt til: 14 nov 10, 22:08

Wallace forble på benken i dagens tap. Har vært der noen kamper nå (hvertfall det jeg har fått med meg).

 

Kanskje vi kunne lånt han tilbake dersom vi rykker opp...... 

---------------------------

"Går for Opprykk 2010" Go FFK!!


Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 15 nov 10, 09:27
Endret: 15 nov 10, 09:27
Endret av: Mustang

Alltid artig å hvordan det går med eks FFK'ereLaughing

Hvis ingen holder denne tråden varm, så er det vel mulighet for å følge med selv også ved å gå inn på Gent sine hjemmesider!Tongue out

Heter de ikke AA Gent da?? Etter hva jeg husker fra Manager-spillene hehe

 

Hmm, er jo et lag som heter Genk også der borte men...alltid blanda de Undecided

---------------------------

Svikere henrettes, so justice for all...

*Ultras Liberi*


fredrikstad1903

Knøttespiller
Ble medlem: 17 jul 11
Innlegg: 30

Lagt til: 19 jul 11, 23:04

Er det noen som har peiling på hvordan Wallace gjør det for dagen ?


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 20 jul 11, 10:25

Opprinnelig postet av fredrikstad1903

Er det noen som har peiling på hvordan Wallace gjør det for dagen ?

Serien har vel ikke startet opp enda?

Tipper han driver oppkjøringstrening foran sesongen 2011/2012.



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24