Husk meg
Brukernavn
Passord

Roger Risholt klar for FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 31 aug 10, 21:30
Endret: 31 aug 10, 22:23
Endret av: Holters

fredrikstadfk.no: Roger Risholt

vellkommen Roger..

ffksupporter.net: Han er steintøff, Roger, ja, Roger er vår!

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 31 aug 10, 21:37

Helt grei signering dette, og hvis han kan være vepsen på midten igjen, så kanskje vi slipper flere ydmykende tap sesongen ut.


Nå må vi bare passe på at Kongsvinger ikke sender tvillingbror Kai nedover Glomma i steden for.


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 31 aug 10, 21:46

Gode Gamle Roger!! Laughing

---------------------------

Svaberget for alltid!


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 31 aug 10, 21:50
Jeg skjønner ikke hva FFK systemet driver med, men det er vel Aune som trekker i trådene og da blir det jo slik. Uff

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 31 aug 10, 21:56

Opprinnelig postet av ffk-4ever
Jeg skjønner ikke hva FFK systemet driver med, men det er vel Aune som trekker i trådene og da blir det jo slik. Uff

Smil litt æ. Alt er negativt fra deg jo!

Velkommen tilbake Roger. Dette blir spennende. Laughing


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 31 aug 10, 21:56

Opprinnelig postet av ffk-4ever
Jeg skjønner ikke hva FFK systemet driver med, men det er vel Aune som trekker i trådene og da blir det jo slik. Uff

Har du sett Risholt i aksjon for KIL? Han har gjort sakene sine bra der altså..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 31 aug 10, 22:06
Endret: 31 aug 10, 22:07
Endret av: Knuty

Dette er altså en avtale ut sesongen, i følge klubbens nettsider.

Noen som kan oppklare om dette dreier seg om et utlån, med opsjon på kjøp? Eller hvordan er egentlig detaljene rundt dette?


Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 31 aug 10, 22:08

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Opprinnelig postet av ffk-4ever
Jeg skjønner ikke hva FFK systemet driver med, men det er vel Aune som trekker i trådene og da blir det jo slik. Uff

Har du sett Risholt i aksjon for KIL? Han har gjort sakene sine bra der altså..

Har han scora mål ? For det er det vi trenger, ingen avdanka midtbanespiller. De penga der kunne vi heller spart for å ungå konkurs. Hvem i tilfelle skal han erstatte ? Ramberg ? Thommasen ? Selges Thommasen kan vi ihvertfall se langt etter tippeliga neste år.

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 31 aug 10, 22:11
Endret: 31 aug 10, 22:16
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av Kratos

Selges Thommasen kan vi ihvertfall se langt etter tippeliga neste år.

Er det noe som tyder på at han blir solgt nå da?

Jeg syns forøvrig signeringen av Roger er helt fint. Han må da ha gjort noe riktig for å bli kaptein på et tippeliga-lag. Han har stor arbeidskapasitet, kjenner klubben godt, og bør ta adecco-nivået bra.

Når man i tillegg ser på hvilke reelle alternativer klubben har (svært begrenset likviditet til lønn etc), så synes jeg vi skal være særdeles fornøyd med sommerens overgangsvindu. Personlig har det vært langt over hva jeg turte å håpe på. Et par spennende spillere inn (GIlmak, Gamboa), og et par spillere som i mine øyne passer godt inn for å utfylle mangler i troppen (Risholt, Thorvaldsson).

Smil folkens, så galt er det da ikke?


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 31 aug 10, 22:12

Risholt er en midtbaneterrier, han har gjort en bra jobb i Kongsvinger og har/er kaptein der sånn.. Skjønner ikke hvorfor folk er så sure for det her? Hvem i huleste hadde dere ventet dere?

Jeg er fornøyd med signeringen av Roger Risholt, og Gunnar Heidar Thorvaldsson, tror vi kan vente oss en fin høst nå, med mindre baklengs.. Tipper kanskje han tar plassen til Hansi, som ikke har prestert de to siste kampene..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 31 aug 10, 22:14

Dessuten Kratos, så går det her opp i opp siden Mattias dro til Odd og vi sparer masse lønnsutgifter der sånn. Også bør vi ha en spiller som Risholt på midten med tanke på suspensjoner osv 

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 31 aug 10, 22:14

Opprinnelig postet av Kratos

Har han scora mål ? For det er det vi trenger, ingen avdanka midtbanespiller. De penga der kunne vi heller spart for å ungå konkurs. Hvem i tilfelle skal han erstatte ? Ramberg ? Thommasen ? Selges Thommasen kan vi ihvertfall se langt etter tippeliga neste år.

Nå har vi jo hentet inn en ny spiss bare for noen dager siden. Og Risholt er jo hentet inn som defensiv midtbanespiller, noe vi har et skrikende behov for. Verken Ramberg eller Thomassen duger i den rollen, og vi har mistet flere poeng i år fordi vi har manglet en slik spillertype. 


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 31 aug 10, 22:14

Opprinnelig postet av Kratos

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Opprinnelig postet av ffk-4ever
Jeg skjønner ikke hva FFK systemet driver med, men det er vel Aune som trekker i trådene og da blir det jo slik. Uff

Har du sett Risholt i aksjon for KIL? Han har gjort sakene sine bra der altså..

Har han scora mål ? For det er det vi trenger, ingen avdanka midtbanespiller. De penga der kunne vi heller spart for å ungå konkurs. Hvem i tilfelle skal han erstatte ? Ramberg ? Thommasen ? Selges Thommasen kan vi ihvertfall se langt etter tippeliga neste år.

Det er ikke farlig med større konkurranse om plassene. Risholt vil styrke både førsteelleveren og stallen vesentlig.


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 31 aug 10, 22:19

må vel nesten si velkommen risholt. håper han kan klare å fylle plassen vi mangler som def midtbane. er litt blandet følelser hos meg nå. egentlig litt skeptisk. nesten overraska over at vi ikke ga han 3 års kontrakt. hadde ikke overrasket meg. hehe.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 31 aug 10, 22:25

ffksupporter.net: Han er steintøff, Roger, ja, Roger er vår!

En overgang jeg er veldig positiv til - økonomi og realistiske alternativer tatt i betrakning. Risholt vil definitivt forsterke midtbanen vår ut sesongen, og dessuten er det et herlig nostalgisk gjensyn med en kriger som var med på å ta FFK til Tippeligaen. Nå kan han gjøre det igjen!

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 31 aug 10, 22:27
Endret: 31 aug 10, 22:28
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av Kratos

Har han scora mål ?

FFK har scoret flest mål i ligaen!!

Og vi har allerede forsterket spissplassen med Thorvaldsson!

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 31 aug 10, 22:30

Han har fått draktnummer 33 siden nummer 3 ikke var ledig.


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 31 aug 10, 22:33

Opprinnelig postet av Holters

Risholt vil definitivt forsterke midtbanen vår ut sesongen

Inneholder avtalen noen detaljer om hva som skjer ved sesongens slutt?


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 31 aug 10, 22:36
Jeg er meget fornøyd med å få Roger tilbake til FFK :). Skikkelig kriger med enorm motor. Velkommen!!!

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 31 aug 10, 22:40
Hyggelig at folk som nesten gikk i vranglås når FFK hentet Andersson og Valencia pga deres høye alder nå synes dette er bra. Juniorhypen her inne er kanskje iferd med å minske litt her inne. Er enig i at dette kan være en spiller FFK har stort behov for. Er Risholt på, noe han helt sikkert vil være når han kommer tilbake er det en skikkelig forsterkning. Ironisk nok kan Rafn være den som må vike ved at man flytter Thommassen ut på venstre kant eventuellt går han rett inn på Ramberg sin plass. Det under forutsetning av at Wallace blir...


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f