Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK - Nybergsund. Søn 12. Sept 15:30

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 13 1

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 29 aug 10, 19:24
Endret: 14 sep 10, 18:40
Endret av: Rey

Her er det bare å se fremover, etter katastrofen mot Follo..Ny hjemmekamp, om to uker.

Kanskje like greit at det er to ukers pause nå? Tydelig at det må gjøres vesentlige grep.

Hvem skal ut? Hvem skal inn?


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 29 aug 10, 19:26

Har vel ikke mange nok på benken til å bytte ut alle!


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 29 aug 10, 19:26

Ramberg og Martinsen ut. The End


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 29 aug 10, 19:31

Håper på følgende ellever, selv om jeg gjerne skulle hatt en annen midtbanekonstellasjon... Der mangler vi alternativer.

Staw

Gamboa, Ophaug, Piiroja, Wallace

Valencia, Ramberg, Thomassen, Rafn/Lalawele

Borges, Thorvaldsson

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 29 aug 10, 19:35

Ramberg var da ikke så gæren ?? 

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 29 aug 10, 19:37

Opprinnelig postet av tgtgtgtg

Ramberg var da ikke så gæren ?? 

Tar du bort alle de pasningene han la rett til motspillere, så var han kanskje ikke så verst...

Men Thomassen var den svakeste av de to i dag.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 29 aug 10, 19:42

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av tgtgtgtg

Ramberg var da ikke så gæren ?? 

Tar du bort alle de pasningene han la rett til motspillere, så var han kanskje ikke så verst...

Men Thomassen var den svakeste av de to i dag.

La mest merke til at han var veldig bevegelig 

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 29 aug 10, 19:49
Endret: 29 aug 10, 19:49
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av tgtgtgtg

La mest merke til at han var veldig bevegelig 

Ramberg løper mye, det skal han ha.. Men det for var mye horrible pasningsfeil i dag, til at han får godkjent i min bok.. At han er en latterlig dårlig avslutter gjør ikke saken bedre.. En ramberg med god skuddfot kunne faktisk scoret en del mål i løpet av en sesong..


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 29 aug 10, 19:39

vi bør ikke stille noe lag for vi taper uansett...

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


Norip

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 29 aug 10, 22:41
Endret: 29 aug 10, 22:52
Endret av: Norip

Opprinnelig postet av FFKgutt1

vi bør ikke stille noe lag for vi taper uansett...

Årets!

 

Vil da fortsatt ha Staw i mål.

                                   Staw

                         - Piroja - Ophaug -
      Gamboa                                       Wallace

                              Thomassen -
        Valencia                                    Rafn/ Lala

                                  Tegan

                      Odi           -           Gunnar

---------------------------

SUPRAS FREDRIKSTAD


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5386

Lagt til: 29 aug 10, 22:44

Borges er suspendert :-)

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Norip

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 29 aug 10, 22:50
Stemmer !

---------------------------

SUPRAS FREDRIKSTAD


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 29 aug 10, 19:49

Opprinnelig postet av Holters

Håper på følgende ellever, selv om jeg gjerne skulle hatt en annen midtbanekonstellasjon... Der mangler vi alternativer.

Staw

Gamboa, Ophaug, Piiroja, Wallace

Valencia, Ramberg, Thomassen, Rafn/Lalawele

Borges, Thorvaldsson

Alternativet er vel kasnkje å la Gilmark prøve seg enten på midten, eller som midtsopper. Da jeg ikke har sett han spille kan jeg ta feil, bare sett en del kamper av han på video, og ut fra det skjønner jeg ikke at Aune ikke tør prøve han, for der har han vert meget bra.


Bærra

Juniorspiller
Ble medlem: 15 aug 08
Innlegg: 116

Lagt til: 30 aug 10, 22:49

Masalin

Gamboa, Vidar, Raijo, Wallace

Valencia, Borges,Thomassen, Lala

Tegstrøm, Thorvaldsson


Bærra

Juniorspiller
Ble medlem: 15 aug 08
Innlegg: 116

Lagt til: 30 aug 10, 22:51

La meg også bare få sagt: DET HOLDER IKKE MED TFA!!! Utrolig passiv på benken. Får dessverre ikke det beste ut av laget. Ikke det nest beste ut av laget heller forresten!!


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 30 aug 10, 23:28

Opprinnelig postet av Bærra

La meg også bare få sagt: DET HOLDER IKKE MED TFA!!! Utrolig passiv på benken. Får dessverre ikke det beste ut av laget. Ikke det nest beste ut av laget heller forresten!!

Hva vil folket ha? Tom Nordlie var ikke bra nok, Knut Torbjørn begynte vi å gå lei og klagde på alt han gjorde tilslutt, Anders Grønhagen møtte motstand før han entra stadion døra, Drillo var man også misfornøyd med.. Bytter vi til Trond Amundsen så er vi vel ikke fornøyd med han heller vel??

Vi ligger fortsatt på 2 plass, har tapt mot S08, Strømmen, Follo og Ranheim. I 2003 når vi rykka opp med Eggen som trener så hadde vi 6 tap, 5 uavgjorte og resten er seiere..

Med Aune som trener så har vi 4 tap, 5 uavgjorte og resten seiere. Guttane viste innsats, men vi mangler en som tør å skyte fra utenfor 16, en som tør å prøve. Mangler en målscorer, kanskje han kommer nå i Gunnar Thorvaldsson som sikkert får høre det etter første spark på ballen.

Og slik jeg har fortstått det, så er klubben på konkursens rand, vi må gi bort toppscoreren våres for å overleve.. Har vi råd til andre alternativer enn Aune da? Aune som bruker unge spillere som Rafn, Mulac, Becken, Thomassen etc etc? Aune som er en lokal trener (hvem kan skilte med det?)

Vet jeg var en av de som ville bytte trener i går, men etter å ha tenkt meg om, så synes jeg det er greit med Aune, han kan ikke noe for at ophaug/piiroja glepper på markeringene, han kan ikke noe for at Vidar Martinsen selger seg så til de grader på høyrebacken..

Nei gi Aune tiden ut sesongen, kanskje vi får gleden av å sende Makthar Thioune og hans Molde ned igjen.. Satse på direkte opprykk + at vi sikkert kommer til å gå ut i hundre mot Nybergsund.. Nå har vi mistet spilleren som de fleste her ville ha bort, så blir spennende å se da ja..

Ble litt off topic det her, men ser overalt at: Aune må gå, Aune er dårlig, Aune gjør ditt feil, AUne gjør datt feil...

 

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 31 aug 10, 00:04
Endret: 31 aug 10, 00:26
Endret av: kjell-H

s

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 31 aug 10, 00:14

Opprinnelig postet av kjell-H

Skal man ha ny trener så bør det være en som ikke er i fredrikstad ifra før.Få inn en helt ny en som kan få fart på den egentlig veldig gode spillergruppa vi har.Synes ikke Aune har fått til så veldig mye.De seira vi har er ikke hans fortjeneste mener jeg men en god spillergruppe!Nei jeg klarer ikke å se hva Aune kan gjøre lenger.Merkelig bytter og merkelig taktikk og alt for passiv på sidelinja!Men alt er ikke Aune sin feil.Spillerne får gå litt i seg selv de oxo!Nei Aune se hel å få sparket spillerne litt bak så de våkner opp litt!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 31 aug 10, 07:39

Synes hver gang det er et tap så dukker trenerspørsmålet opp. Hver gang det er en seier så stilner det litt. Om TFA er god nok eller ikke vet jeg ikke, fordi det har ikke jeg nok fotballkunnskaper til å se, men han har jo aldri virkelig fått pusterom eller mulighet til å vise seg frem?

Han er kanskje ikke den mest kunnskapsrike eller den mest taktiske, men synes han skal ha for at han prøver å styre skipet, både under den forbigåtte mørketiden og nå hvor ting sakte men sikkert begynner å roe seg. I tillegg til alt dette så må han jo tenke på resultatene og det at byen nesten forlanger at Fredrikstad skal rykke opp med engang.

Dessuten har vi jo en assisterende trener som jeg aldri hører bli nevnt - det er jo kun TFA som blir skutt på synes jeg. TA var jo trener for et eliteserielag, og disse to må jo kunne få til noe sammen?

Om det er modningstid eller ro eller hva som helst de trenger det vet ikke jeg. Synes bare det blir litt feil å sette han ved tvil hver gang det ikke går vår vei.

Jeg støtter han iallefall som hovedtrener for FFK, enten om jeg da er den mest trangsynte fyren i byen eller ikke.

 

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 01 sep 10, 08:57

Opprinnelig postet av kjell-H

Opprinnelig postet av kjell-H

Skal man ha ny trener så bør det være en som ikke er i fredrikstad ifra før.Få inn en helt ny en som kan få fart på den egentlig veldig gode spillergruppa vi har.Synes ikke Aune har fått til så veldig mye.De seira vi har er ikke hans fortjeneste mener jeg men en god spillergruppe!Nei jeg klarer ikke å se hva Aune kan gjøre lenger.Merkelig bytter og merkelig taktikk og alt for passiv på sidelinja!Men alt er ikke Aune sin feil.Spillerne får gå litt i seg selv de oxo!Nei Aune se hel å få sparket spillerne litt bak så de våkner opp litt!

 

Seirene er ikke hans fortjeneste, men godskrives en god spillergruppe.Men tapene har han annsvaret for da eller? En logisk brist mener nå jeg.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 13 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f