Husk meg
Brukernavn
Passord

Plankehaugen anmeldt for Tyveri av pæddebanner

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 17 aug 10, 14:18

http://www.f-b.no/ffk/ffk-supportere-politianmeldt-av-fossefallet-1.5542772

Betyr ikke dette at, forsøplingen som ble filmet bør anmeldes også??

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 17 aug 10, 14:31
Smålige saker. Er vel et større lovbrudd å klistre over offentlige skilt ect... Samme kan det være. Dette blir henlagt nærmest omgående..

---------------------------

cupmester 06, uten tromme


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 17 aug 10, 15:04

Da er det bare opp til tifo gruppa å lage mange kopier av Fossefall-banneret neste hjemmekamp og ta det med opp på tribunen.

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 17 aug 10, 15:20

HAHAHA! For en gjeng, trodde ikke at pæddene var SÅ nedrulla altså.

 


Gonzales

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 09
Innlegg: 197

Lagt til: 17 aug 10, 15:20
Haha, dette er komedie på høyt plan

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 17 aug 10, 15:26

Ja da får vi annmelde dem for hærverk på offentlig sted da... Makan til fjollerier..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

18.08.2010


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 17 aug 10, 15:34

hjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelpp vi sjelver Cool

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 17 aug 10, 15:40

Det beste er jo at de har fått (Det jeg tror er) Østfolds største avis til å filme forsøplingen og hærverket sitt og så anmelder de småtteriTongue out

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 17 aug 10, 15:43

kan forstå dem litt. Jeg trur det hadde vært en annen lud her (og hos dem) om det hadde vært mosatt.

Men siden de ikke ødla den, faktisk bare kuttet av noen stripps og leverte den tilbake etter langt om lenge. Så blir det litt ille å annmelde saken mener nå jeg.

 

Hvis det blir neste gang, hva skjer da?

Det kan hende det kommer noen smarte fjortiser fra sarp og finner på noe enda værre.

 

Syns ikke dette er noe mer å mase om, men vi skulle vel holdt oss for gode til å gjøre dette.

Hvis man ikke husker for lenge tilbake, så var det noen som tokk alle flaggene på bruene her i byen og det var et stort rama skrik i hele byen. Og det ble varslett om annmeldese.


Norip

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 17 aug 10, 16:04

Syns hele greia med å henge vimpler rundt i Fredrikstad er litt tett jeg da... virker nesten som at vi er den klovnebyen i mine øyne..

Uansett, det at Sarpingene ble så forbannet over banneret er bare morsomt! Selvfølgelig hadde jeg blitt sur, hvis noen hadde tatt "Supras Fredrikstad" banneret vårt.. men det er ikke tilfellet, for vi tar vare på banneret vårt. men sarpingene lar det slenge rundt. Da blir det nesten ikke tyveri engang.

Fint med litt action som jeg har sagt flere ganger her inne allerede

---------------------------

SUPRAS FREDRIKSTAD


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4684

Lagt til: 17 aug 10, 16:04

Opprinnelig postet av Plankehue

Syns ikke dette er noe mer å mase om, men vi skulle vel holdt oss for gode til å gjøre dette.

Hvis man ikke husker for lenge tilbake, så var det noen som tokk alle flaggene på bruene her i byen og det var et stort rama skrik i hele byen. Og det ble varslett om annmeldese.

Om flaggene hadde blitt levert tilbake hadde det vært sammenlignbart. Å ta banneret, vise det fram på tribunen og levere det tilbake etterpå er en rampestrek og ikke noe mer enn det. Det er å sidestille med å henge flagg og skjerf på Frederik II og plankebærærn.

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 17 aug 10, 16:09

Opprinnelig postet av Plankehue

kan forstå dem litt. Jeg trur det hadde vært en annen lud her (og hos dem) om det hadde vært mosatt.

Men siden de ikke ødla den, faktisk bare kuttet av noen stripps og leverte den tilbake etter langt om lenge. Så blir det litt ille å annmelde saken mener nå jeg.

 

Hvis det blir neste gang, hva skjer da?

Det kan hende det kommer noen smarte fjortiser fra sarp og finner på noe enda værre.

 

Syns ikke dette er noe mer å mase om, men vi skulle vel holdt oss for gode til å gjøre dette.

Hvis man ikke husker for lenge tilbake, så var det noen som tokk alle flaggene på bruene her i byen og det var et stort rama skrik i hele byen. Og det ble varslett om annmeldese.

Nå vet ikke jeg hvilken episode du sikter til angående flaggene. Men siste vi møtte pæddene hjemme, så tok dem ikke bare flaggene, de utførte hærverk ved å brenne opp og kaste flaggene i elva.


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 17 aug 10, 16:15

Vålerenga supportere som kastet gangbro flaggene i vesterelva. 

Men det var det eneste som skjedde før kampen og før Sarpekamp er det masse Prænks

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 17 aug 10, 16:39

Latterlig av Fossefallet. Banneret ble "lånt" en måneds tid og levert tilbake i perfekt tilstand, kan ikke skjønne hva dem griner for. Bare å henge det rett opp igjen på den møkkastadion sin. Som nevnt tidligere her vil jeg si det er værre å forsøple alle byskiltene inn til Fredrikstad med "Den andre byen" klistremerker og alle andre små hyss dem har drevet med de siste nettene.

Hvorfor ingen reaksjoner på de 4-5 bangersene som Fossefallet fyrte av? Er flygende antent fyrverkeri (som gjentatte ganger ble kastet fra Fossefallet sitt felt og inn på banen) helt lovlig? Eller er det værre å holde opp et plastikk-banner?... Fei for egen dør først kanskje?

Forrige hjemmekamp mot Moss ble 6-7 vimpler satt fyr på, knekt og kastet i Glomma. Plankehaugen skapte verken massive avisoppslag eller politianmeldelse, for det er faktisk sånt man må regne med i nabooppgjør.

Fossefallet, trekk saken før dere driter dere mer ut enn nødvendig.

---------------------------

Det ordner seg alltid for snille gutter!

SuprasFredrikstad09


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 17 aug 10, 19:19

Hva sto det foresten på banneret?

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

18.08.2010


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 17 aug 10, 20:09

Har prøvd å spørre om det jeg også. Smile

---------------------------

Hater hat!


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 17 aug 10, 22:42
Endret: 18 aug 10, 02:06
Endret av: Plankehue

Opprinnelig postet av guillermo

Opprinnelig postet av Plankehue

kan forstå dem litt. Jeg trur det hadde vært en annen lud her (og hos dem) om det hadde vært mosatt.

Men siden de ikke ødla den, faktisk bare kuttet av noen stripps og leverte den tilbake etter langt om lenge. Så blir det litt ille å annmelde saken mener nå jeg.

 

Hvis det blir neste gang, hva skjer da?

Det kan hende det kommer noen smarte fjortiser fra sarp og finner på noe enda værre.

 

Syns ikke dette er noe mer å mase om, men vi skulle vel holdt oss for gode til å gjøre dette.

Hvis man ikke husker for lenge tilbake, så var det noen som tokk alle flaggene på bruene her i byen og det var et stort rama skrik i hele byen. Og det ble varslett om annmeldese.

Nå vet ikke jeg hvilken episode du sikter til angående flaggene. Men siste vi møtte pæddene hjemme, så tok dem ikke bare flaggene, de utførte hærverk ved å brenne opp og kaste flaggene i elva.

Det referees til den episoden jeg tenker på i denne linken og den episoden med Klanen

 http://www.f-b.no/ffk/anmelder-herverk-pa-ffk-vimpler-1.2522147


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 18 aug 10, 00:57
Endret: 18 aug 10, 00:58
Endret av: hedvalen

Kan jo også nevne at et titals sarpinger tente på et par ffk flagg, tvers over pingvinen ifjord

 

 jeg har skoa dems liggenes hjemme enda`.. kall meg gjerne en tyv for det:)

---------------------------

Dont worry, be happy!!! :D


Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 18 aug 10, 07:51

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Hva sto det foresten på banneret?

Banneret til Fossefallet ? "Fossefallet" Cool

 

Vil si at jeg ble overasket da supras blenga opp banneret, men syns hele greia var ganske morsomt og helt på sin plass i slike lokaloppgjør. At paddene reagerer på den måten de gjør, gjør det hele til et "priceless"-moment Laughing

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 18 aug 10, 13:09

Opprinnelig postet av Kratos

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Hva sto det foresten på banneret?

Banneret til Fossefallet ? "Fossefallet" Cool

Så bilde i bla'. Trudde det var noer mer tifo-lignende greie eller noe sånt, jeg. Men ja ja... ikke rart det er krig i verden. Smile

---------------------------

Hater hat!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340