Husk meg
Brukernavn
Passord

Taktikkeren Aune!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 18 aug 10, 20:09

Jeg er ikke noe Aune fan.Men alt skyld skal han ikke ha.Er alt for mye av spillerne i år der man nesten kan se at de gir ikke alt i kamper.Men det er merkelig at aune lar eks askar få spille så mye når man kan se at gutten ikke er i form.Nå brukte jeg askar som et eks her så nei jeg har ikke noe imot han!Og ikke dra nytte av valencia på høyre kanten men heller dytte han inn i spiss rollen?Synes veldig mye av innsatsen til spillerne minner meg om ifjor når vi rykket ned.Nei jeg sier ikke at alle spillerne har dårlig innsats men flertallet.En av spillerne som positivt har overasket meg i år er Ramberg.Han har virkelig skjerpet seg og spilt bra i år.Men tilbake til aune sin taktikk.Jeg synes det er merkelig å se alt det små spillet bak i forsvaret,alt for mye spille ballen bakover plus at spillet går alt for sakte istedet for å få litt mer fart på spillet.Når spillet går sakte så har motstanderen god tid til å lese spillet.Og jeg mener at gang på gang så lar forsvaret våres motstanderne få alt for mye rom.Eks ene målet til strømmen,der rygget forsvaret bare mer og mer og da kunne strømmen spilleren bare skyte den ballen i mål.Gang på gang sier spillerne i media at nå skal de skjerpe seg og virkelig blø for drakta men nå er det vell snart på tide at de står for det de sier?

Er aune rett mann for ffk?Nei det synes jeg ikke.Men jeg gidder ikke å rope bytt trener el.For det første så er det ikke sunt med nye trener for ofte og for det andre ffk har ikke råd til å bytte trener.Men jeg håper at Aune snart begynner å gjøre ting litt annerledes og begynner å hvile de som ikke er i form og lar hel andre få prøve seg.Detta er min mening og det står jeg for.

Sorry hvis det er mye skrive feil og sånt her.

Rykker vi ikke opp i år så tror jeg neste året kan bli værre økonomisk og målet å rykke opp!

Men er vi bra nok egentlig til å rykke opp i år?Jeg håper det men jeg er ikke sikker!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 18 aug 10, 21:29

Synes strengt tatt at Aune og flertallet av spillerene har gjort en god jobb i år 

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f