Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Mjøndalen - FFK: Søn 22. Aug 16:00

Flat Trådet Nøstet
Side 12 av 12 12

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 22 aug 10, 16:16

Som nevnt tidligere - Joachim Thomassen må slutte å ta ballen med henda!

2-1 til Mjøndalen.

 


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3496

Lagt til: 22 aug 10, 16:17
Dette er rett og slett sørgelig

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 22 aug 10, 14:24

Opprinnelig postet av Knuty

Nå er det slutt på kampene vi "tåler å miste poeng". Denne MÅ vinnes, det er nok av vanskelige bortekamper utover høsten.

 

Enig. Vi må vinne i dag, og hver kamp framover. Vi tåler helst uavgjort i bortekampene mot de andre topplagene (Glimt, Ranheim og Sogndal), men resten bør vinnes. Hver eneste kamp bør sees som en cupfinale inntil opprykket eventuelt er i boks. Vi kan fort komme til Ranheim i tredje siste runde og være i en situasjon hvor tap betyr adios til direkte opprykk.

Jeg krysser det jeg har av fingre. Dette blir ikke lett.

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 22 aug 10, 09:09

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av Bærra
Ifølge kjente er Gilmak rett og slett ikke god nok.

Virker som om at han sliter med skoleringen. Basisferdighetene er til stedet, men det skorter på det taktiske. Han forstår rett og slett ikke hvordan han skal løpe/posisjonere seg og har problemer med soneforsvar.

Så ja; han er rett og slett ikke god nok... i hvert fall per nå.

 

Er det han som ikke forstår det, eller er det treneren som ikke greier å formidle det ??? Kan det vere språkproblemer ??  og sone forsvaret er det mange som sliter med på laget har jeg sett :-)

Men aldri sett han i kamp, så om han er god nok eller ikke kan jeg ikke utale meg om.

Grunnen til at han ikke er i troppen i dag er at han er skadet, sliter med en strekk eller noe slikt i lysken tror jeg.

Ikke sikkert han i det hele tatt vil bli en spiller for FFK, men skal han slå igjennom her så er jeg ganske sikker på at de må bruke han som stopper, det er der han har spilt best i brasil.


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 21 aug 10, 15:07
Endret: 21 aug 10, 15:10
Endret av: Lex

Opprinnelig postet av Lex

Keeper:Staw, Forsvar: Gamboa, Ophaug, Piiroja, Martinsen. Midtbane: Valencia Thommasen ramberg (Rafn/Andersson) Spiss:Tegan Askar.

 Spissene er jeg usikker på, men det blir vel noe sånt. Tror ikke vi har noe annet valg, Kan Bekken spille venstre back?

                                                   Staw/Masa

Gamboa                   Ophaug                   Piiroja                            Martinsen

Valencia                    Ramberg                Thommasen                Rafn/Andersson

                                      Tegan/Dino            Askar/Odi

11èr med bytter. Høyre siden vår bør bli farlig. Savner Borges veldig...

 

 

---------------------------

Heia FFK



Flat Trådet Nøstet
Side 12 av 12 12

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340