Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Mjøndalen - FFK: Søn 22. Aug 16:00

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 12 4

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 21 aug 10, 23:44

Opprinnelig postet av Plankekæll

Det er forskjell på å være negativ til én ting en gang iblant, og å være negativ til alt hele tiden.

 

Ordet realistisk er kanskje et fremord for deg, du blander sikkert det med å være negativ, er ikke bestandig så lettTongue out


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 22 aug 10, 00:19

Opprinnelig postet av Patrioten

Ordet realistisk er kanskje et fremord for deg, du blander sikkert det med å være negativ, er ikke bestandig så lettTongue out

Så alle disse "konspirasjonsteoriene" dine stammer fra din høyst realistiske natur, eller går det under "klarsynthet"?


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 22 aug 10, 09:09

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av Bærra
Ifølge kjente er Gilmak rett og slett ikke god nok.

Virker som om at han sliter med skoleringen. Basisferdighetene er til stedet, men det skorter på det taktiske. Han forstår rett og slett ikke hvordan han skal løpe/posisjonere seg og har problemer med soneforsvar.

Så ja; han er rett og slett ikke god nok... i hvert fall per nå.

 

Er det han som ikke forstår det, eller er det treneren som ikke greier å formidle det ??? Kan det vere språkproblemer ??  og sone forsvaret er det mange som sliter med på laget har jeg sett :-)

Men aldri sett han i kamp, så om han er god nok eller ikke kan jeg ikke utale meg om.

Grunnen til at han ikke er i troppen i dag er at han er skadet, sliter med en strekk eller noe slikt i lysken tror jeg.

Ikke sikkert han i det hele tatt vil bli en spiller for FFK, men skal han slå igjennom her så er jeg ganske sikker på at de må bruke han som stopper, det er der han har spilt best i brasil.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 22 aug 10, 10:06
Opprinnelig postet av Supreme NTM

Opprinnelig postet av Patrioten

Ordet realistisk er kanskje et fremord for deg, du blander sikkert det med å være negativ, er ikke bestandig så lettTongue out

Så alle disse "konspirasjonsteoriene" dine stammer fra din høyst realistiske natur, eller går det under "klarsynthet"?

Du skjønner hva jeg mener og alt er ikke det, men det er vel deilig å ha en klage på hele tiden?

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 22 aug 10, 11:12

Er det vanskelig å finne henna stadion fra toget?

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 22 aug 10, 12:18
Endret: 22 aug 10, 12:20
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av endre

Er det vanskelig å finne henna stadion fra toget?

Har ikke vært der selv, men ser ut som stadion ligger noen hundre meter sør for togstasjonen.

Kart her.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 22 aug 10, 12:47
Endret: 22 aug 10, 13:25
Endret av: Bedreviteren
Dårlig feeling i dag gett. Med Askar og Tegan på topp lukter det noe rusten målform. Håpet blir en skikkelig arbeidsseier for noe finspill tror vi kan glemmee med Borges og Wallace ute.. Kanskje Andersson kan ha en av sine superdager. I dag fra venstre kant..

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 22 aug 10, 12:54
Endret: 22 aug 10, 13:01
Endret av: Knuty

Nå er det slutt på kampene vi "tåler å miste poeng". Denne MÅ vinnes, det er nok av vanskelige bortekamper utover høsten.

Har desverre ingen god følelse i dag, overhodet.

Fint vær (?), jubileumskamp, mjøndalen-spillere med selvtillitt etter glimt-kampen,et FFK uten et par svært sentrale spillere. Likevel bør det være klasseforskjell på lagene, men liker ikke omstendighetene..


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 22 aug 10, 13:27

Opprinnelig postet av Knuty

Nå er det slutt på kampene vi "tåler å miste poeng". Denne MÅ vinnes, det er nok av vanskelige bortekamper utover høsten.

Har desverre ingen god følelse i dag, overhodet.

Fint vær (?), jubileumskamp, mjøndalen-spillere med selvtillitt etter glimt-kampen,et FFK uten et par svært sentrale spillere. Likevel bør det være klasseforskjell på lagene, men liker ikke omstendighetene..

Har desverre ikke trua selv idag desverre.. Spiller ikke Stian Ohr for Mjøndalen?

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

18.08.2010


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 22 aug 10, 13:31
Endret: 22 aug 10, 13:45
Endret av: Knuty

Stemmer det.. Har vel slitt med skade, vet ikke om han er spilleklar nå. Han ble operert for ankelproblemer i månedsskiftet mai/juni.

Står med bare fem kamper i år på mjøndalens hjemmesider.

Ser at denne sidens forventede lagoppstilling utelater han i alle fall.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 22 aug 10, 13:47
Endret: 22 aug 10, 13:48
Endret av: Holters

Spekulerer i følgende lagoppstilling basert på observasjoner fra folk som har vært på trening:

Lasse Staw

Cristian Gamboa, Jan Tore Ophaug, Raio Piiroja, Vidar Martinsen

Simen Rafn, Hans Erik Ramberg, Joachim Thomassen, Mattias Andersson

Andreas Tegström, Amin Askar

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 22 aug 10, 14:00
Men hvor er Alex Walencia?

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 22 aug 10, 14:24

Opprinnelig postet av Knuty

Nå er det slutt på kampene vi "tåler å miste poeng". Denne MÅ vinnes, det er nok av vanskelige bortekamper utover høsten.

 

Enig. Vi må vinne i dag, og hver kamp framover. Vi tåler helst uavgjort i bortekampene mot de andre topplagene (Glimt, Ranheim og Sogndal), men resten bør vinnes. Hver eneste kamp bør sees som en cupfinale inntil opprykket eventuelt er i boks. Vi kan fort komme til Ranheim i tredje siste runde og være i en situasjon hvor tap betyr adios til direkte opprykk.

Jeg krysser det jeg har av fingre. Dette blir ikke lett.

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 22 aug 10, 14:40

Opprinnelig postet av Holters

Spekulerer i følgende lagoppstilling basert på observasjoner fra folk som har vært på trening:

Lasse Staw

Cristian Gamboa, Jan Tore Ophaug, Raio Piiroja, Vidar Martinsen

Simen Rafn, Hans Erik Ramberg, Joachim Thomassen, Mattias Andersson

Andreas Tegström, Amin Askar

Jeg spør igjen - hvorfor Vidar Martinsen på venstreback??

Og hvorfor ingen Alex Valencia?

Uansett lag skal vi slå bruntrøyene fra Nedre Eiker med full innsats.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 22 aug 10, 14:42
Jeg spør hvorfor Amin, han har ikke scoret siden bortekampen mot Moss. Det var det med TF sine taktiske valg igjen, hmmm?

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 22 aug 10, 14:50

Du klarte å trykke inn et lite stikk igjen om at Tom Freddy er rævva igjen Patrioten. Gratulerer! Foot in mouth

Jeg spør om Martinsen og Valencia rett og slett fordi jeg er nysgjerrig. Ikke fordi jeg vil henge ut noen. Jeg spurte Per Egil om Martinsen, og fikk til svar i går at han hadde skrevet feil på lagoppstillingen. Han skulle stå på høyrebacken. Jeg spør ang Valencia fordi jeg lurer på om han evt er skadet igjen. Hvem som starter for FFK er ikke så nøye for meg. Jeg regner med trenerteamet har best koll på det.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 22 aug 10, 15:11
Endret: 22 aug 10, 15:12
Endret av: Patrioten

Opprinnelig postet av Plankekæll

Du klarte å trykke inn et lite stikk igjen om at Tom Freddy er rævva igjen Patrioten. Gratulerer! Foot in mouth

Jeg spør om Martinsen og Valencia rett og slett fordi jeg er nysgjerrig. Ikke fordi jeg vil henge ut noen. Jeg spurte Per Egil om Martinsen, og fikk til svar i går at han hadde skrevet feil på lagoppstillingen. Han skulle stå på høyrebacken. Jeg spør ang Valencia fordi jeg lurer på om han evt er skadet igjen. Hvem som starter for FFK er ikke så nøye for meg. Jeg regner med trenerteamet har best koll på det.

Ræva? Kan du ikke gjør det enda verre, du klarer vel det? Det er jo flere enn meg som reagerer på hans disponeringer.


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 22 aug 10, 15:12
Noe annet enn krangling: Har noen fått tak i lagoppstillingen?

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 22 aug 10, 15:19

Er valencia fortsatt skadet?Idag vinner vi 2-1.Heia FFK!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 22 aug 10, 15:26

Opprinnelig postet av Patrioten

Opprinnelig postet av Plankekæll

Du klarte å trykke inn et lite stikk igjen om at Tom Freddy er rævva igjen Patrioten. Gratulerer! Foot in mouth

Jeg spør om Martinsen og Valencia rett og slett fordi jeg er nysgjerrig. Ikke fordi jeg vil henge ut noen. Jeg spurte Per Egil om Martinsen, og fikk til svar i går at han hadde skrevet feil på lagoppstillingen. Han skulle stå på høyrebacken. Jeg spør ang Valencia fordi jeg lurer på om han evt er skadet igjen. Hvem som starter for FFK er ikke så nøye for meg. Jeg regner med trenerteamet har best koll på det.

Ræva? Kan du ikke gjør det enda verre, du klarer vel det? Det er jo flere enn meg som reagerer på hans disponeringer.

Holder med deg Patrioten.

Jeg er så oppgitt av Tom Freddy Aune`s taktiske valg, så jeg må holde meg unna for å ikke komme med for mye negativt her på forumet. Sealed

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Vis Unita Fortior!
Are you a Glory Hunter? Sod Off!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 12 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f