Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Mjøndalen - FFK: Søn 22. Aug 16:00

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 12 3

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 20 aug 10, 07:50
Endret: 20 aug 10, 18:08
Endret av: Lex

Keeper:Staw, Forsvar: Gamboa, Ophaug, Piiroja, Martinsen. Midtbane: Valencia Thommasen ramberg (Rafn/Andersson) Spiss:Tegan Askar.

 Spissene er jeg usikker på, men det blir vel noe sånt. Tror ikke vi har noe annet valg, Kan Bekken spille venstre back?

---------------------------

Heia FFK


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 20 aug 10, 22:07
Nå er helga her igjen. Nye forhåpninger og stor spenning omkring laget." Detta her må vi vinne om vi skal ta tippeligaen med storm neste år "!!! Du verden , vi gir oss aldri med ting rundt denne fotballen , diskuterer overalt. Hadde en fin helg i byen sist med start på Odin på fredag med freske diskusjoner og flere og flere hang seg på utover kvelden. En hjalp til med å rydde opp etter rotet (meldte seg frivillig), flere kjente til Kosten`s utsagn om hvor jævlig det egentlig var. Jeg kom med mine, " slitte " og velkjente fraser om La Manga o Porttugal,Toth,Gerbrandt m.fl. Herregud det var artig. Lite salg ble detog ,slik at Kjell kom ut med drikkevarene etter en servitørrunde ved borda. Dæven , makan til positivitet trudde jeg det ikke fantes.Men, et stort men, lå likevel i hue på morran på lørdag, etter grillkvelden på lørdag hadde forsatt samme tanke førsteprioritert på søndag ; hvem skal lage måla ????? Ingen problemer på vei mot stadion med snekka fullastet med hvite trøyer fra Gressvik. 1-0 til Sarp , jeg gikk, tro i noe jævlig med søle da jeg skjønte at nå var det 1-1. Men jeg har forsatt det samme jævlige forpulte spørsmålet i bakhue ;hvem skal SCORE ??????? Ha en poenggivende helg med mange mål den rette veie.

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 20 aug 10, 22:38

Vært en tur på Odin i dag og, eller?

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 21 aug 10, 12:49
Endret: 21 aug 10, 14:20
Endret av: Rey

Opprinnelig postet av Per Egil

Vært en tur på Odin i dag og, eller?

Var det noe galt nå au ? Neida, nå er det sommer og sol i Gokk. Serverer nå arktisk sjørøye med olivenbakte poteter og friske sukkererter med skalldyrsaus. Ser nok kampen imorra, men hvem skal score er forsatt mitt spm.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 21 aug 10, 14:09

Hold nå kjeft med dette matpratet, jeg blir SULTEN, og det selv om jeg nettopp har spist Cool

Jeg forventer en hard kamp i morgen. Tror vi kan regne med mye av det samme som mot Sandnes-Ulf, i grunnen. Vi så jo i hjemmekampen at når Mjøndalen først får rom til å angripe, så tar de det begjærlig og angriper med tempo. Her kreves disiplin!

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 21 aug 10, 14:54

ffksupporter.net ser frem til boller, brus og forhåpentligvis tre poeng i morgendagens jubileumskamp på Nedre Eiker.

Før kamp Mjøndalen IF - FFK: Jubileum i jubileumskamp

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 21 aug 10, 15:07
Endret: 21 aug 10, 15:10
Endret av: Lex

Opprinnelig postet av Lex

Keeper:Staw, Forsvar: Gamboa, Ophaug, Piiroja, Martinsen. Midtbane: Valencia Thommasen ramberg (Rafn/Andersson) Spiss:Tegan Askar.

 Spissene er jeg usikker på, men det blir vel noe sånt. Tror ikke vi har noe annet valg, Kan Bekken spille venstre back?

                                                   Staw/Masa

Gamboa                   Ophaug                   Piiroja                            Martinsen

Valencia                    Ramberg                Thommasen                Rafn/Andersson

                                      Tegan/Dino            Askar/Odi

11èr med bytter. Høyre siden vår bør bli farlig. Savner Borges veldig...

 

 

---------------------------

Heia FFK


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 21 aug 10, 15:40

Opprinnelig postet av Per Egil

ffksupporter.net ser frem til boller, brus og forhåpentligvis tre poeng i morgendagens jubileumskamp på Nedre Eiker.

Før kamp Mjøndalen IF - FFK: Jubileum i jubileumskamp

Det er en ting jeg lurer på;

Hvorfor setter du/dere opp Vidar på venstreback? Han har aldri tidligere spilt på den plassen. I tillegg har han en mindre god pasningsfot som høyreback. Hva skulle tilsi at han vil mestre venstreback med en svak høyrefot og en tilnærmet død venstrefot?

Men nå har jo ikke jeg vært på treningene i det siste, så godt mulig de har prøvd han ut på venstre. Har han blitt prøvd ut på venstreback på trening?

I mitt hode er det mer fornuftig å kjøre Vidar på høyre og Askar på venstre. Askar har jo faktisk spilt der før.

Hvorfor er ikke Gilmak aktuell for laget?


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 21 aug 10, 15:43

Du finner alltid noe å arrestere meg på, og som vanlig har du helt rett. Planen var Vidar på høyre og Askar på venstre, men jeg blingset da jeg la ut saken. Uansett endret nå.

Når det gjelder Gilmak vet jeg ikke. Det er FB som melder det i papirutgaven i dag. Jeg har ikke sett saken.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Bærra

Juniorspiller
Ble medlem: 15 aug 08
Innlegg: 116

Lagt til: 21 aug 10, 15:45
Ifølge kjente er Gilmak rett og slett ikke god nok.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 21 aug 10, 15:47

Opprinnelig postet av Bærra
Ifølge kjente er Gilmak rett og slett ikke god nok.

Det er greit nok, men å si at han er uaktuell for laget blir vel litt feil?

Er han så dårlig som folk skal ha det til er det bare å sende han hjem og flytte opp Laabak fra juniorlaget.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 21 aug 10, 15:55

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Bærra
Ifølge kjente er Gilmak rett og slett ikke god nok.

Det er greit nok, men å si at han er uaktuell for laget blir vel litt feil?

Er han så dårlig som folk skal ha det til er det bare å sende han hjem og flytte opp Laabak fra juniorlaget.

Er vell ikke at han er så dårlig men han trenger tid på seg til å tilpasse seg norske ligaen.

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 21 aug 10, 15:55
Endret: 21 aug 10, 15:56
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av Bærra
Ifølge kjente er Gilmak rett og slett ikke god nok.

Virker som om at han sliter med skoleringen. Basisferdighetene er til stedet, men det skorter på det taktiske. Han forstår rett og slett ikke hvordan han skal løpe/posisjonere seg og har problemer med soneforsvar.

Så ja; han er rett og slett ikke god nok... i hvert fall per nå.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 21 aug 10, 16:27

Slik jeg tolket FBs papirutgave, sliter han med et eller annet. Sjelden spillere blir omtalt som uaktuelle hvis de ikke er gode nok, det er som regel grunnet skader.

---------------------------

http://twitter.com/banksy8


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 21 aug 10, 16:30

Opprinnelig postet av Lemmy

Slik jeg tolket FBs papirutgave, sliter han med et eller annet. Sjelden spillere blir omtalt som uaktuelle hvis de ikke er gode nok, det er som regel grunnet skader.

Ja, det var akkurat det jeg mente. Igjen klarer du å uttrykke deg litt mer elegant enn undertegnede.


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 21 aug 10, 20:55
Typisk at de skal møte akurat oss i mogen, på deres 100 års jubileum, De kommer til og stå på 110% og da sliter FFK, faen, jeg har ikke no god følelse.....

---------------------------

Heia FFK


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 21 aug 10, 21:47
Det var flere som var irriterte på meg når jeg skrev at han ikke var en forsterkning, så dere mener fortsatt at han er det???

lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 523

Lagt til: 21 aug 10, 22:44
haha skal dem stå til ansvar ovenfor deg nå da...... for å stille seg tvilende til den almektige patrioten ???

---------------------------

metallica 14 april yiihaaa


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 21 aug 10, 22:54
Opprinnelig postet av lordofwhat
haha skal dem stå til ansvar ovenfor deg nå da...... for å stille seg tvilende til den almektige patrioten ???
Nei, men det er ikke første gangen dere kikker på meg, for jeg er så negativ, men når dere selv er negative, da er det liksom greit.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 21 aug 10, 22:57
Endret: 21 aug 10, 22:57
Endret av: Plankekæll

Det er forskjell på å være negativ til én ting en gang iblant, og å være negativ til alt hele tiden.

 



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 12 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f