Husk meg
Brukernavn
Passord

Blackburn Rovers lille tråd

Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 14 8

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 14 aug 12, 18:23
Endret: 14 aug 12, 18:32
Endret av: Rey

Snart sesongstart og med mange nye spillere inn. Jeg har i hvert fall mistet oversikten over alle portugiserne som har kommet inn.

 

Spillere ut og inn:
Inn: Fabio Nunes (Portimonese), Nuno Gomes (Braga), Leon Best (Newcastle), Danny Murphy (Fulham), Dickson Etuhu (Fulham), Edinho Junior (Olhanense), Paulo Jorge (Porto), Colin Kazim-Richards (Utlånt fra Galatasaray).
Ut: Ryan Edwards (Utlån til Rochdale), Yakubu (Guangzhou), Vince Grella (Kontrakt utløpt), Michel Salgado (Kontrakt utløpt), Junior Hoilett (QPR), Herold Goulon (Kontrakt utløpt), Matt Pearson (Rochdale), Nick Blackman (Sheffield United), Jordan Slew (Utlånt til Oldham), Myles Anderson (Utlånt til Aldershot)

Kean, Shebby og Gamsten gidder jeg bare ikke kommentere

Championshipnorge.wordpress.com har tippet oss på 9 plass. Ellers verdt å merke seg at tidligere Blackburnspiller Robbie Savage tipper Blackburn på førsteplass med rett manager men at det dessverre ikke er Kean.

EDIT: Jo, må også få med at det har begynt å gå noen rykter om at det nye sikkerhetsregimet på Ewood har bestemt at de som skriker "Kean out" må forlate  stadion. De kommer til å få det travelt med andre ord.

 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 14 aug 12, 19:43

Rart at Olsson ikke har blitt solgt ennå, han var kanskje ikke så attraktiv som han først trodde likevel?

Det høres også litt ut som Kean har vært på ferie og tatt med seg alt av portugisere som taxfreekvoten tillot.

Å klage på farten på Gamsten, samtidig som man har hentet inn to spillere på 35 år høres også veldig bra ut. De er nok raske som få!

 


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 16 aug 12, 23:44

Blir bråk ut av Blackburn direktørens utalelser rundt Morten Gamst Pedersen: http://www.tv2.no/sport/fotball/frustrert-kean-forsvarer-gamst-3853462.html

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 25 aug 12, 18:08

Tre kamper spilt og vi er ubeseiret, men hadde egentlig ikke fortjent et eneste poeng ut i fra spillet. Men det er kanskje det som er kjennetegnet på et godt lag?

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 15 sep 12, 18:17

Det humper og går for Rovers. Fikk ikke sett kampen i dag, men da det ble 2-2 så tenkte jeg at det nok en gang ble et poengtap etter å ha ledet. Så kom 2-3. Så kom et déjà vu. Så kom det jammen meg to mål på overtid og 3-5! Serieledelse og uten tap så langt.

Poengfangsten har vært bra, selv om spillet til tider ikke har vært det beste. Ser ut som Kean beholder jobben inntil videre i hvert fall.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 15 sep 12, 18:34

Så heller ikke dagens kamp, men ut i fra spillet tidligere i sesongen er det helt utrolig at vi fortsatt er ubeseiert. Helt utrolig. Men artig å være på toppen av tabellen.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 18 sep 12, 22:52

Jøss. Nok en kamp og fortsatt ubeseiret. Liker hverken Kean eller Venkys, men må si det er artig at vi vinner kamper igjen også. Og igjen så scorer vi rett før slutt. Artig.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 28 sep 12, 20:28

Gratulerer med dagen alle Blackburn-fans. Steve Kean har trukket seg fra jobben som manager i klubben.

Hvorfor i alle dager skjedde ikke dette tidligere? En av tidenes største stabeiser, det skal han ha. 

Men sjampisen får vel stå til kjøling helt til den dagen Venkys stikker. Det blir nok dessverre lenge til er jeg redd. 


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 28 sep 12, 20:43

Opprinnelig postet av Plankekæll

Men sjampisen får vel stå til kjøling helt til den dagen Venkys stikker. Det blir nok dessverre lenge til er jeg redd. 

Etter hva jeg leser her er visstnok grunnen til hans avgang at inderne skal ha blandet seg direkte i laguttaket. I så fall vil jeg påstå at Venky's nok er et større problem enn Kean har vært.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 28 sep 12, 20:49

Opprinnelig postet av Tøfflus

Opprinnelig postet av Plankekæll

Men sjampisen får vel stå til kjøling helt til den dagen Venkys stikker. Det blir nok dessverre lenge til er jeg redd. 

Etter hva jeg leser her er visstnok grunnen til hans avgang at inderne skal ha blandet seg direkte i laguttaket. I så fall vil jeg påstå at Venky's nok er et større problem enn Kean har vært.

Ja, at de er et større problem for klubben enn Kean er helt udiskutabelt. Helt umulige arbeidsforhold når slike kjøttskaller skal blande seg bort i ting de absolutt ikke har greie på.

Hele klubben er dessverre råtten. Trist å se på når man tenker tilbake til tiden med Flowers, Berg, Hendry, Sherwood, Wilcox, Ripley, Shearer og Sutton. Får nesten frysninger på ryggen når jeg tenker tilbake på dette laget. 


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 28 sep 12, 21:30

Opprinnelig postet av Plankekæll
Gratulerer med dagen alle Blackburn-fans. Steve Kean har trukket seg fra jobben som manager i klubben.

Jeg skjønner ikke helt timingen. Laget gjør det bra i serien (poengmessig that is). Det mest ideelle ville selvsagt vært at Kean satt på en kontrakt ut året, tok klubben opp til Premier League og så fikk en bedre manager ta over.

Jeg mener, hvilken manager med respekt for seg selv vil ta over en Championship-klubb med den ledelsen der? Hadde Rovers vært i Premier League så kunne man i hvert fall siktet litt høyere.

Dette skulle vært gjort på samme tid i fjor (senest august), og da skulle også pengene blitt investert.

Veldig bra timing av Venkys dette. Overgangsvinduet er stengt og klubben har endelig begynt å vinne kamper, da sparker man treneren så en ny trener må forholde seg til stallen frem til januar...

Blir ikke overrasket om den udugelig ledelsen drar frem Souness på en pressekonferanse innen kort tid.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 28 sep 12, 21:33

Jeg må si at jeg er avventende. For all del, det er en fantastisk nyhet at Kean er borte fra klubben, men det er mange andre problemer; blant annet at Venkys blander seg inn i laguttak.

Jeg er heller ikke overbegeistret over at Sherwood og Shearer ryktes å være førstevalget til Venkys. De vil samle supporterne men rent faglig er jeg skeptisk. Shearer overbeviste ikke akkurat i Newcastle og Sherwood har ikke mer erfaring enn Kean hadde når han tok over. Et godt rykte som trener men helt uprøvd som manager eller assisterende manager.

Er fortsatt mye som ikke er som det skal være

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 28 sep 12, 21:44
Endret: 28 sep 12, 22:10
Endret av: Rey

Opprinnelig postet av arte et labore

Jeg skjønner ikke helt timingen. Laget gjør det bra i serien (poengmessig that is). Det mest ideelle ville selvsagt vært at Kean satt på en kontrakt ut året, tok klubben opp til Premier League og så fikk en bedre manager ta over.

Jeg mener, hvilken manager med respekt for seg selv vil ta over en Championship-klubb med den ledelsen der? Hadde Rovers vært i Premier League så kunne man i hvert fall siktet litt høyere.

Dette skulle vært gjort på samme tid i fjor (senest august), og da skulle også pengene blitt investert.

Veldig bra timing av Venkys dette. Overgangsvinduet er stengt og klubben har endelig begynt å vinne kamper, da sparker man treneren så en ny trener må forholde seg til stallen frem til januar...

Blir ikke overrasket om den udugelig ledelsen drar frem Souness på en pressekonferanse innen kort tid.

De måtte gjøre noe. Vi har ikke spilt bra selv om vi har tatt mange poeng. Publikum har blitt færre og færre selv om poengene har rent inn og det ville ikke blitt bedre. Det var veldig mange som lovet å holde seg vekk fra Ewood fram til Kean forsvant.

Det at vi er en Championship-klubb tror jeg nok ikke vil hindre oss i å få en bra manager. Tror ikke det blir noe værre enn om vi var i Premier League. Selvsagt noen som vil takke nei på grunn av eierne, men ligaen vi spiller i tror jeg ikke har så mye å si i og med at vi satser alt på å spille i Premier League neste år.

Souness hadde heller ikke vært så aller værst valg. Han gjorde det bra forrige gang han var på Ewood. Må bare passe på at han ikke blir der for lenge. Litt Nordlie takter over han  :-)

EDIT: Bettingselskapene har nå en odds på mellom 2 og 2,5 på Sherwood som manager og mellom 2,5 og 3,5 i odds på Shearer. På de neste plassene kommer McCarthy (Håper ikke det) og Redknapp

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 01 okt 12, 10:31

Det hadde vært knall med Arry som manager og Shearer som assistent, selv om siste dag av overgangsvinduene ville bli vel hektiske.

Sherwood har ikke akkurat sagt at han ønsker seg til Blackburn, mens Sheaer virker mer interessert. Har ikke fått med meg noe Redknapp-relevans bortsett fra en del løse rykter.

Vil tro at Venky's kjører på med noe trygt og som fansen vil godta, da er vel Shearer et sterkt kort. Hadde det vært andre eiere så hadde jeg kanskje hatt tiltro til at de hadde en bedre oversikt og at det kanskje hadde vært greit med et ukjent fjes i sjefsstolen også, men disse eierne her nekter jeg å tro har stor peiling.


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 29 okt 12, 17:04

Ok, hvor blir det av manageren? Er vel bare reinspikka bullshit at det var så mange som ville ha jobben tipper jeg. Etter at Kean sluttet så har vi 2 seire (mot bunnlaget Sheffield Wednesday med 1-0 og sist med overtidsmål mot Watford), tre uavgjorte og et tap. Folk har ikke akkurat strømmet til stadion etter at Kean dro heller som mange trodde. Skal de vente på at Venky's er borte, så tror jeg de må se laget sitt på TV i noen år fremover...

Hvis de har en så imponerende liste med navn så er det jo veldig rart at det etter en måned uten manager fortsatt ikke har funnet riktig person, og at det nå går rykter om at Henning Berg skal ta over. Tror det egentlig aldri har vært noen stor liste med managere som ønsker å ta over Blackburn, men bare piss fra inderne for å berolige fansen.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 29 okt 12, 18:46

Rart egentlig hvis Henning Berg som tross alt har liten erfaring som mangaer skulle få denne jobben. Til en annen side vil det føre til at det blir mye mer skriverier om klubben slik det har blitt med Wolverhampton etter Solbakken tok over.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 29 okt 12, 18:50

Men det er i England Blackburn trenger (positiv) omtale, ikke i Norge. Tror ikke det er spesielt mye å tjene på i media på å ansette Berg. Egentlig ikke sportslig heller.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 okt 12, 17:06

Harry Redknapp ser ut til å ryke, så kan man jo diskutere om vi noen gang nærme å signere han. Nå fables det til og med om at Maradona har blitt tilbudt jobben, mens andre ser ut til å være sikker på at Blackpools Ian Holloway tar over klubben. Liker fyren og fotballen han står for, men ser ut til å være nede i en downperiode med Blackpool nå. Var oppturen bare et plaff, eller har han noe å fare med mon tro?


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 30 okt 12, 22:48
Endret: 30 okt 12, 22:51
Endret av: Rey

I følge The Mirror blir det Berg

Men Alan Nixon har tatt feil før han.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Carlsberg07

Knøttespiller
Ble medlem: 17 nov 06
Innlegg: 38

Lagt til: 31 okt 12, 18:55

Da skriver Henning Berg under en 3 års kontrakt med Blackburn imorgen.

Blir presentert som ny manager i kveld, melder tv2 sporten.



Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 14 8

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24