Husk meg
Brukernavn
Passord

Slaget om Østfold - Søn. 15. august kl. 16:00

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 15 1

Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 05 aug 10, 10:10
Endret: 17 aug 10, 08:00
Endret av: Rey

Vet ikke helt om dette er riktig forum, men tenkte å sjekke litt temperatur da kampen mot Pæddekummen ikke er langt unna.

Forrige gang vi møttes på Fredrikstad Stadion var det jo masse som skjedde i forkant. Det ble jo hengt opp bannere, skilt ble dekket med klistremerker, flagg ble byttet ut osv.

Personlig synes jeg faktisk Særpingene gjorde en god jobb her, og måtte jo le når det stod "Velkommen til Adeccotown" og greier på bannere. Derbyet er jo også artig, og så lenge det blir holdt innenfor rimelighetens grenser så synes jeg det ikke er noe galt med noen bannere her og der.

Hva tenker folk om denne kampen? Blir det rampestreker og slikt i år også?


Mod (Per Egil): Vi kan like godt benytte denne som kamptråd.

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 523

Lagt til: 05 aug 10, 10:33

det artige med pæddene er at de ikke bryr seg stort om laget hvis ikke de spiller mot ffk så det gjelder...som med moss... å bare overse de små kommentarene og de barnslige rampestrekene de kommer med og bare la dem holde på i riktig lillebror stil hehe

 "6.11.09"

"hvordan kan dere si at dere er storebror når dere aldri slår oss"

" historie har ingenting med saken å gjøre" haha

de vanlige baby greiene de slenger mot oss som garrantert kommer også denne gangen.

---------------------------

metallica 14 april yiihaaa


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 05 aug 10, 10:48

Opprinnelig postet av lordofwhat

det artige med pæddene er at de ikke bryr seg stort om laget hvis ikke de spiller mot ffk så det gjelder...som med moss... å bare overse de små kommentarene og de barnslige rampestrekene de kommer med og bare la dem holde på i riktig lillebror stil hehe

 "6.11.09"

"hvordan kan dere si at dere er storebror når dere aldri slår oss"

" historie har ingenting med saken å gjøre" haha

de vanlige baby greiene de slenger mot oss som garrantert kommer også denne gangen.

Hehe ja er forsåvidt enig, men synes liksom det er litt positivt også på en måte. Vanskelig å forklare, men jeg føler at uansett hat eller ikke, så ville jo ingen vært foruten denne krigen med nabobyen. Det er jo nesten litt kultur blitt. Samtidig er jo rivalisering sunt synes jeg - iallefall i disse formene vi holder på med.

Det er jo sikkert noen ekstremister som virkelig HATER Fredrikstad og folket, men så og si alle hater vel mest i de 90 minuttene og ellers er det bare artig med å drive litt sånn småkrig. Sånn som rampestreker for å bygge opp litt temperatur før kampen.

 

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 05 aug 10, 12:03

Jeg er en av de som ønsker 08 i tippeligaen. Tenker økonomi , reise og full arena.  Det er vel bedre med naboen enn f.eks BGlimt ? Eller hva ? Dette må selvfølgelig ikke skje på bekostning av FFK.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 05 aug 10, 12:10

Opprinnelig postet av 1947modell

Jeg er en av de som ønsker 08 i tippeligaen. Tenker økonomi , reise og full arena.  Det er vel bedre med naboen enn f.eks BGlimt ? Eller hva ? Dette må selvfølgelig ikke skje på bekostning av FFK.

Den er vanskelig for meg altså. Hehe. Selvfølgelig - i det store bildet så hadde ikke det vært å forakte. Bra for Østfold-fotballen, bra for Norges fotballen da det ville nok fort blitt kjent som et av de største lokalderbyene som kunne bli bydd på osv.

På en annen side er det veldig deilig å se dem skure i Adeccoen. Nei den var vanskelig for meg iallefall!

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 05 aug 10, 12:39

 

Klart jeg brukte tid på å svelge den her, men husker tilbake i tid med store opplevelser på begge arenaer. Åge Johansen  , Thor Spydevold , Jan Aas på gamle SFK. Det var gøy.!!!! Tenk at det skal ikke mere til enn at vi blir fotballfylket pånytt. Det er noe eget med derbyer. Selv lille Vestfold hadde også engang dette, med Larvik Turn , Sandefjord Ballklubb , Ørn  og tildels Fram og Stag. Det er dette jeg vil ha tilbake der hvor det hprer hjemme. Er sikker på at dette vil heve FFK til himmels  og ut i EUROPA for å bli der !!! Ingen anne klubb har våre fasiliteter og ramme rundt kampene.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 05 aug 10, 12:46

Jeg merker at hvis jeg smaker på den litt så er det ikke dumt. Det er vel flere fordeler med Sarp 08 i Tippeligaen enn i Adecco-ligaen, så lenge det ikke er på Fredrikstads bekostning som du skrev istad.

Og selvom de rykker opp så vil vi jo alltid være storebror. Hehe ;-) Tongue out

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 05 aug 10, 14:01

Opprinnelig postet av Welhaven

 

Og selvom de rykker opp så vil vi jo alltid være storebror. Hehe ;-) Tongue out

Skal vi være storebror så bør vi vinne mot de nå.Vi ble slakta sist kamp mot Særp!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 05 aug 10, 14:06

Opprinnelig postet av kjell-H

Skal vi være storebror så bør vi vinne mot de nå.Vi ble slakta sist kamp mot Særp!

Det var i hvert fall pent vær. Smile

---------------------------

Hater hat!


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 05 aug 10, 14:40

Opprinnelig postet av kjell-H

Skal vi være storebror så bør vi vinne mot de nå.Vi ble slakta sist kamp mot Særp!

Vi bør vinne ja - jeg har troa på opprykk og troa på at Pæddekummen forblir i Adeccoen, så dette blir vel siste kamp på ubestemt tid.

I underkant av 7000 mot Moss var det ikke? Hvor mange kommer mot Sarp da?

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 05 aug 10, 15:16

Opprinnelig postet av Welhaven

I underkant av 7000 mot Moss var det ikke?

Var det ikke 7.460 eller noe sånt?

---------------------------

Hater hat!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 05 aug 10, 15:20
7.650, mener jeg å huske.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 05 aug 10, 15:40

Visste det var et 6-tall inne der et sted. Wink

---------------------------

Hater hat!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 05 aug 10, 16:31
Endret: 05 aug 10, 16:32
Endret av: Patrioten

Det er nesten solgt 6000 billetter til kampen. Så da er det alle muligheter for fult hus, bør vel bli det?


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 05 aug 10, 19:31
Ranheim leder 3-0 over Moss !! Forbannede greier. Brukte vel all energi mot oss.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 05 aug 10, 19:51

Ranheim vant 3-1.


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 05 aug 10, 22:46

Opprinnelig postet av 1947modell
Ranheim leder 3-0 over Moss !! Forbannede greier. Brukte vel all energi mot oss.

Akkurat som Sarpsborg kommer til å gjøre mot FFK også. Dem har alt å vinne. Håper for guds skyld at FFK er klar over hva som møter dem denne gangen i motsetning til sist kvalik-kamp. Få Hoås ut av kampen og det vil gå bra (tror jeg).

Frykter egentlig alle landslagspillere som er på "oppdrag" onsdagen før mer enn at Sarpsborg skal spille oss ut. Fryker slitne spillere etter lange reiser som f.eks Borges.


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 05 aug 10, 22:48

Hoås, Wiig, Breive, Giæver er spillere vi bør klare å ta ut.. Michael Røn også, selvom han har hatt en dalene formkurve.. Også må vi klare å overliste Magnus hjulstad som gjorde noen tabber mot Glimt, men ellers har stått bra for Amatørklubben 08.. Desverre tror jeg det ender med 1 - 1 jeg..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

18.08.2010


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 05 aug 10, 22:51

Så forøvrig kampen i reprise (kvalikken).. Å se på hvordan Barsom, Wallace, Kenny og de som var på banen da spilte var rett og slett hårreisende og flaut! Dessuten! Hadde vi hatt en målscorer hadde vi vunnet den kampen.. Har ikke sett makan til sjanser som vi hadde da.. Tongue out

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

18.08.2010


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 05 aug 10, 23:38

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Så forøvrig kampen i reprise (kvalikken).. Å se på hvordan Barsom, Wallace, Kenny og de som var på banen da spilte var rett og slett hårreisende og flaut! Dessuten! Hadde vi hatt en målscorer hadde vi vunnet den kampen.. Har ikke sett makan til sjanser som vi hadde da.. Tongue out

Sån har FFK vært siden Tarik dro, og Gardar mistet kamp formen.

Det er vel eneste gangen FFK har hatt gode spisser i  tippeligaen.

Har ikke glemt biff og ringeberg, men ingen av dem slo igjennom i ffk i tippeligaen.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 15 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f