Husk meg
Brukernavn
Passord

Slaget om Østfold - Søn. 15. august kl. 16:00

Flat Trådet Nøstet
Side 11 av 15 11

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 15 aug 10, 19:34

Opprinnelig postet av Bærra
Nå må det bli slutt på de unødvendige kortene! Jeg kan forstå frustrasjonen hos spillerne fordi dommeren gjør mye rart, men det vet vel spillerne nå. Det skjer jo i hver kamp. Til de som ikke ville ha Ringberg: Askar og Valencia var kjempegode i dag igjen..... Vi trenger en spiss!!!! Dette holder dessverre ikke til noe opprykk. Håpe dem klarer kvalikken i stedet.

Spiss, det trenger vi, det så vi idag også.. Jeg er enig..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

18.08.2010


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 15 aug 10, 19:35
Dette sa Hoås etter kamp: - Ufortjent at vi tok ledelsen Sarpsborg-spiss Øyvind Hoås var enig i at FFK nok hadde fortjent poengene. - Det var egentlig ganske ufortjent at vi fikk 1-0-ledelsen. Vi hadde vel knapt nok en eneste pasning som traff i angrepsspillet idag. Jeg er meget lite fornøyd med dagen, og vi skal være glade vi fikk med oss ett poeng, sa Hoås i presserommet.

---------------------------

Heia FFK


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 15 aug 10, 19:42

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Opprinnelig postet av Bærra
Nå må det bli slutt på de unødvendige kortene! Jeg kan forstå frustrasjonen hos spillerne fordi dommeren gjør mye rart, men det vet vel spillerne nå. Det skjer jo i hver kamp. Til de som ikke ville ha Ringberg: Askar og Valencia var kjempegode i dag igjen..... Vi trenger en spiss!!!! Dette holder dessverre ikke til noe opprykk. Håpe dem klarer kvalikken i stedet.

Spiss, det trenger vi, det så vi idag også.. Jeg er enig..

 

Synes det er rart at ledelsen jakter etter forvarspillere, når vi ser hvor skoen trykker. En spiss.

Men, vi har jo Odi, merkelig at han ikke kom inn med sin raske fart.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 15 aug 10, 19:48

Opprinnelig postet av Patrioten

Synes det er rart at ledelsen jakter etter forvarspillere, når vi ser hvor skoen trykker. En spiss.

Hvor mange pasninger slo Vidar Martinsen til medspiller i dag? De tror jeg du kan telle på ei hånd.

Jeg håper de rendyrker Gamboa som høyreback etterhvert.

Hva har skjedd med Amin Askar?? Han går jo i søvne utpå der kamp etter kamp. Han er jo en god spiller, men det har vi ikke sett siden bortekampen mot Moss. Frustrerende og trist å se på.


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 15 aug 10, 19:51

Nå er jeg muligens fortsatt oppspilt, men et par tanker:

- Utvisninga til Borges... OK, jeg skjønner godt at det koker over, dommeren var jo et brød. Var blant de som ropte "Celso Borges *klappklappklapp* Celso Borges" mens han var på vei ut. Ut over det, så var ikke Borges blant de beste i dag, men han spiller i  en rolle som er veldig uvandt (ihvertfall siden han ikke har spilt der i år) og gjør mye viktig defansivt! Godkjent synes nå jeg. Og hva fader? La Gilmak, som såvidt har spilt for FFK, ha banens kanskje viktigste posisjon i årets tøffeste oppgjør? Trokke det!

- Byttet med Tegstrøm og Gamboa, fikk forsåvidt pipekonsert og overrasket meg veldig. Men jeg synes virkelig det skjedde noe offensivt etter at Tegstrøm kom innpå. Askar og Valencia var skuffende på topp, iallefall når de får alle pasninger som hodedueller.

Men herregud så deilig målet på slutten var. Beklager til de tre sarpingene som satt ved siden av meg, tror jammen jeg sprengte en trommehinne eller to hos dem fire minutter på overtid Tongue out Innsats var det iallefall i dag!

Fikk Fossefallet banneret sitt tilbake på slutten? Jeg så det ble bært over noe skrap iallefall!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 15 aug 10, 19:54
Endret: 15 aug 10, 19:54
Endret av: Patrioten

Synes vi bør skryte av Raio som tok Øvyvind Hoås helt ut av kampen, noe som var grunnen til at Sarpsborg spilte så dårlig i dag. Så viktig er altså han for sarpingene.


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 15 aug 10, 19:55

Opprinnelig postet av Lex
Dette sa Hoås etter kamp: - Ufortjent at vi tok ledelsen Sarpsborg-spiss Øyvind Hoås var enig i at FFK nok hadde fortjent poengene. - Det var egentlig ganske ufortjent at vi fikk 1-0-ledelsen. Vi hadde vel knapt nok en eneste pasning som traff i angrepsspillet idag. Jeg er meget lite fornøyd med dagen, og vi skal være glade vi fikk med oss ett poeng, sa Hoås i presserommet.

Hoås var da kanskje banens dårligste i dag. All ære til Piiroja! Etter målet spilte Hoås stopper Cool


alexx

Juniorspiller
Ble medlem: 20 aug 09
Innlegg: 118

Lagt til: 15 aug 10, 19:55

Til Bærra

Helt korrekt FFK som 99% av alle lag som spiller fotball uansett nivå ønsker seg en storskårer, målmaskin, målgarantist "you name it". Svaret på det, er neppe Askar eller Valencia, men i hverfall ikke en "over the hill" veteran på 34, som ikke forsvarer en plass på laget til nestjumboen i Adeccoligaen.

Han har skåra 1 mål i år,lukter vel ikke akkurat målmaskinn og redningsmann av det tallet vel? At han for 7-8 år siden nærmest var "konge" av Fredrikstad hjelper ikke i dagens situasjon, la fortiden forbli det, det er, nemlig historie!.

---------------------------

alexx


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 15 aug 10, 19:57

Opprinnelig postet av Plankehue

jeg drømte at Wallec scorte det første målet ganske tidlig 1 omg. På et frispark, hvis jeg ikke husker feil.

Det var alt jeg husket, så man får tolke det som man villTongue out hehehe

det ble scoring av Wallec på døball, mnen ikke begynnelsen.

 

Men FY FAEN jeg er skuffa, Pæddene var ute etter 1 poeng og de fikk det.

Insattsen var vel ok, men føles forsatt som tap.

Jeg får ta noen timer til og få roet det ned og kanjse glede meg over poenget i morgen.

Men TRUBUNEN SÅ VANT VI STORT!!!

kan vel ikke tru noe annet Wink


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 15 aug 10, 19:58

Opprinnelig postet av Plankekæll

Hvor mange pasninger slo Vidar Martinsen til medspiller i dag? De tror jeg du kan telle på ei hånd.

..men nå kriger han inn flere baller enn du har fingre iallefall. Vidar er en kriger og det er en egenskap flere av våre trenger.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 15 aug 10, 20:02

Opprinnelig postet av thorsen

Opprinnelig postet av Plankekæll

Hvor mange pasninger slo Vidar Martinsen til medspiller i dag? De tror jeg du kan telle på ei hånd.

..men nå kriger han inn flere baller enn du har fingre iallefall. Vidar er en kriger og det er en egenskap flere av våre trenger.

Det har jeg ikke sagt noe på heller. Men da må vi velge da. Skal vi ha en som jobber til seg en haug med baller, for så å slå dem fra seg med en gang igjen? Eller vil vi ha en ballsikker og god offensiv back som Gamboa?

Jeg går definitivt for det siste.

All ære til Vidar for innsatsen, den sier jeg ikke noe på. Den er alltid bra. Det er kvaliteten på spillet som er dårlig.


Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 15 aug 10, 20:04

Sjelden vært mer glad når utligningsmålet kom. Spratt ut foran S08 benken og skreik vel på et par av dem øresus...

Men så akkurat på Sporten på NrK. Karen Marie klarte å gi Sarpsborg seieren 1-0.

Og de produserte sendingen !! 

Gratulerer..

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 15 aug 10, 20:10

Opprinnelig postet av Rafn

Sjelden vært mer glad når utligningsmålet kom. Spratt ut foran S08 benken og skreik vel på et par av dem øresus...

Men så akkurat på Sporten på NrK. Karen Marie klarte å gi Sarpsborg seieren 1-0.

Og de produserte sendingen !! 

Gratulerer..

 

HAHAHA!!!

Du får hilsen Simen og si takk for innsats dag. Trur virkelig på han Wink


Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 15 aug 10, 20:24

Et 1-1 resultat mot paddene kan jeg leve med, verre er det når vi ser på formkurven våres, den peker rett ned. Etter kampene mot Bryne og Follo var jeg sikker på at vi gikk rett opp, men hvis dette fortsetter kan tippeligaen 2011 virke som en fjern drøm....

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 15 aug 10, 20:30

1-1 kan vi leve med.Men problemet er at vi har ikke spisser!Askar på topp er ikke løsningen.Han virker langt unna sin form!

Men hvorfor tok aune ut Gamboa?

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 15 aug 10, 20:30
Opprinnelig postet av Rafn

Sjelden vært mer glad når utligningsmålet kom. Spratt ut foran S08 benken og skreik vel på et par av dem øresus...

Men så akkurat på Sporten på NrK. Karen Marie klarte å gi Sarpsborg seieren 1-0.

Og de produserte sendingen !! 

Gratulerer..

Som sarping må jeg si meg blandet etter kampen. Syns vi spiller ganske dårlig og 1 poeng er godt betalt, men med tanken på avslutningen er det skuffende.. Dommeren gjør en dårlig match uten å påvirke alt for mye, men når han slutter å blåse frispark på tilleggstid så får det dessverre en påvirkning.. Eller så bør sikkeretsansvarlig på fredrikstad stadion ta et langt evalueringmøte.. Den blå svingen blir møtt med overivrige vakter som kroppsvisiterer småunger og fjerner ballonger.. Samtidig slipper plankehaugen inn med et 2 x 10 mt banner som er stjålet og blir flagget etter 0-1 - det kan ikke kalles annet enn patetisk dessverre..

foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 15 aug 10, 20:36

Opprinnelig postet av kanogvetalt
Etter min mening er det kun Hoås som holder det nivået du beskriver(altså tilnærmet TL nivå. De øvrige er navn "ingen i fotballnorge" har hørt om. Dette ser jo ikke veldig skremmende ut på papir, men som jeg skrev. Det er ikke på papiret fotballkamper avgjøres.

berat jusufi er høyrebeint, men spiller venstreback. Hvis du etter dagens kamp og de foregående matchene i årets liga, mener at vidar martinsen er en bedre spiller på back-plass, så vil jeg foreslå et nick-skifteCool


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 15 aug 10, 20:41

Jeg skal vel ikke påstå å være den supporteren som har støtta FFK mest aktivt på tribuna i går. Men jeg har da kjøpt litt merchandise, to "Jeg er med"-buttoner, og oppi masse stress med jobb(er), barn og noe upraktisk kjørevei mellom Halden og Fredrikstad, har jeg sett dem live fire ganger:

Sarp borte - 0-3 - tap.
Ranheim hjemme - 2-3 - tap.
Moss hjemme - 1-1 - uavgjort.
Sarp hjemme - 1-1 - uavgjort.

Jeg har altså klart å treffe på to av tre tap og to av fem uavgjortkamper. Jeg var frista til å gå på Strømmen-kampen forrige helg ettersom jeg var i bursdag i nabolaget (nesten), men skippa heldigvis den, ellers hadde jeg hatt full pott på tapkampene.

Mens jeg var på Kreta i juli, vant FFK alle de tre kampene de spilte mens jeg var borte, og gjorde at jeg gleda meg til Moss-kampen. Sukk... Jeg vurderer å ta ut noen feriedager til å finne en billig restplassbillett.

Jeg håper ingen klandrer meg for at jeg ikke kommer til å tilbringe noe mer tid på Fredrikstad stadion i år (KANSKJE den siste kampen, HVIS opprykk er sikra før avspark). Eventuelle fotballkamper jeg skal se resten av høsten, blir nok på Halden stadion. Jeg skal se Markus Ringberg score mål!

P.S. Kampen i dag? Redda fra den totale ydmykelse ved nest siste spark på ballen. Hurra... Jeg klandrer forøvrig på ingen måte Celso Borges for det andre gule og det medfølgende røde kortet i dag. Jeg hadde fått det sjøl også. Det får være måte på dretdømming, sjøl i vikarligaen.

---------------------------

Hater hat!


Norip

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 15 aug 10, 20:49

Hvis du klager på vaktene på stadion får du ta deg en tur på sofaen tror jeg, blir greit visitert vi også når vi kommer på Stadion, foyn. Ikke tro at dere blir behandlet anderledes, det er det bare folk på langsiden som blir...

samme det, syns det var kult at fossefallet banneret og det andre banneret blir dratt opp på tribuna, det skal være slik. Virket også som at Sarpingene ble sinte av det. Morsomt. 

---------------------------

SUPRAS FREDRIKSTAD


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 15 aug 10, 20:49

Opprinnelig postet av Magnum

 

Jeg har altså klart å treffe på to av tre tap og to av fem uavgjortkamper. Jeg var frista til å gå på Strømmen-kampen forrige helg ettersom jeg var i bursdag i nabolaget (nesten), men skippa heldigvis den, ellers hadde jeg hatt full pott på tapkampene.

Mens jeg var på Kreta i juli, vant FFK alle de tre kampene de spilte mens jeg var borte, og gjorde at jeg gleda meg til Moss-kampen. Sukk... Jeg vurderer å ta ut noen feriedager til å finne en billig restplassbillett.

Ingen klandrer deg for å ikke gå på kampen for at FFK skal vinne Tongue out hehe

 

Så du får lov til å ikke gå på kamp av meg Wink



Flat Trådet Nøstet
Side 11 av 15 11

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24