Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Strømmen - FFK: Søn 08. Aug 18:00

Flat Trådet Nøstet
Totalt 14 sider Alle

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 02 aug 10, 13:23
Endret: 10 aug 10, 10:20
Endret av: Rey

Neste kamp er borte mot Strømmen.

Mot Moss fikk vel ingen spillere gule kort, så karantener trenger vi ikke tenke på.

Noen som vet noe mer om Valencias skade?

Strømmen har tapt sine to siste kamper (Borte mot Follo 0-2, og borte mot Sogndal 5-1).
Før det hadde laget en sterk periode, med seks kamper uten tap (fire seire, og to uavgjort).


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 02 aug 10, 13:31

Ny kamp - nye muligheter!

Sist vi møtte Strømmen var vi på hjemmebane og dro seieren i land i en kamp hvor stillingen endte 1-0. I skrivende stund ligger vi på 2. plass, og Strømmen ligger på 9. plass.

Med en seier her får vi forhåpentligvis dratt i fra Ranheim ytterligere, som møter Moss på Meløs til torsdag, hvor vi får håpe at flaksen ennå er tilstedeværende slik den var mot oss igår.

Videre håper jeg at vi får testet våre nye tilskudd til klubben; Christian Gamboa og Gilmak Queiroz da Silva. Jeg håper derfor på følgende lagoppstilling:

Staw

Gamboa - Ophaug - Piroja - Wallace

Lalawele - Ramberg - da Silva - Valencia

Borges - Andersson

Synes Askar var litt svak mot Moss, hvor Lala for meg virket som et meget friskt pust. Denne karen vil jeg se mer av! Videre hadde det vært artig å sett om da Silva kan få til noe stabilitet i midtbanen vår. Andersson kan plassere og kan score mål, så vil gjerne se han på toppen.

Som alltids; gleder meg til kamp!

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 02 aug 10, 13:37
Jeg håper på topp innsats og motivasjon, for denne kampen TRENGER vi å vinne. Mange kan si at det fortsatt er litt avstand ned til Bodø Glimt, Ranheim og Særp slik at vi ikke MÅ vinne denne kampen, men se på terminlisten utover med bortekamper mot alle topplagene unntatt Særp. Hvis vi kan vinne mot de lagene vi "skal" slå så slipper vi kniven på strupen i nevnte bortekamper. Kampen etter Strømmen blir hjemme mot Særp og det er en kamp man ikke behøver å være synsk for å forutse at vi kommer til å tape.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 02 aug 10, 14:20
Jeg er fortsatt temmelig sikker på at det er tre lag som vil kjempe om direkte opprykk: FFK, Sogndal og Bodø Glimt. Jeg tror ikke Ranheim vil holde helt inn, noe de vel har vist allerede, og Sarpsborg slipper inn for mye mål. Med ny høyreback på plass mener jeg det er rom for å la Piroija "hvile" denne kampen til fordel for Shabani. Synes ikke han har imponert nevneverdig i det siste. Dessuten tror jeg en mer spillende midtstopper vil gi laget større offensiv kraft.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 02 aug 10, 14:24
Endret: 02 aug 10, 14:25
Endret av: Per Egil

Opprinnelig postet av Welhaven

Videre håper jeg at vi får testet våre nye tilskudd til klubben; Christian Gamboa og Gilmak Queiroz da Silva. Jeg håper derfor på følgende lagoppstilling:

Staw

Gamboa - Ophaug - Piroja - Wallace

Lalawele - Ramberg - da Silva - Valencia

Borges - Andersson


Vrake Thomassen? Det var da litt dramatisk. Han har tross alt vært en av våre beste spillere i år.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 02 aug 10, 14:24

Opprinnelig postet av Welhaven

Synes Askar var litt svak mot Moss, hvor Lala for meg virket som et meget friskt pust. Denne karen vil jeg se mer av! Videre hadde det vært artig å sett om da Silva kan få til noe stabilitet i midtbanen vår. Andersson kan plassere og kan score mål, så vil gjerne se han på toppen.

Som alltids; gleder meg til kamp!

Når motstanderen scorer først blir det lite bakrom for våre spisser, og da kommer heller ikke Askar til sin rett som spiss. Scorer vi først blir det annerledes. Ser gjerne dette laget:

                                                   Staw

Gamboa       Ophaug                       Shabani           Wallace

Lala                Ramberg                    Thomassen     Rafn

                           Borges                     Askar

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 02 aug 10, 14:31

Opprinnelig postet av Per Egil

Vrake Thomassen? Det var da litt dramatisk. Han har tross alt vært en av våre beste spillere i år.

Dramatisk å kalle det vrake ;-)

Digger Thomassen og har alltid gjort det, men vil virkelig se da Silva. Om han starter eller ikke er egentlig samme for meg, så lenge han kommer innpå og får litt tid til å vise seg frem litt.

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 02 aug 10, 14:50

Staw

Gamboa   Piiroja   Ophaug   Wallace

Askar   Ramberg   Thomassen   Rafn

Valencia   Borges

Hvis Valencia er skadet, vil jeg se Gamboa på høyrekant, Askar på topp og Shabani på høyreback.

---------------------------

http://twitter.com/banksy8


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 02 aug 10, 15:00

Staw

Gamboa Ophaug Piiroja Wallace

Gilmak Thomassen

 Valencia Borges Lalawele

 Andersson

---------------------------

You`ll never walk alone...


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 02 aug 10, 15:01

Å vrake Piiroja og Thomassen som enkelte vil her inne er galskap i mine øyne. Jeg er fan av Shabani hva gjelder ro og pasningskvalitet, men da er det bedre å vrake Ophaug som er mye svakere enn Piiroja.

Welhaven - jeg tror vi skal kalle "Da Silva" for Gilmak som alle andre kaller han. Wink

Mitt forslag til lag er dette:

Staw

Gamboa - Shabani - Piiroja - Wallace

Valencia - Ramberg - Thomassen - Lala

Askar - Borges


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 02 aug 10, 15:10

Opprinnelig postet av Plankekæll

Welhaven - jeg tror vi skal kalle "Da Silva" for Gilmak som alle andre kaller han. Wink

Hehe. Alt i orden :-) da Silva var bare så fengende, men Gilmak it is.

 

 

 

 

 

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 02 aug 10, 15:16
Jeg er også en stor fan av Raio, men han vil bli utestengt mot Særp hvis han får gult kort mot Strømmen. Hva med Marhinsen som stopper mot Strømmen?

Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 02 aug 10, 15:19

Opprinnelig postet av Welhaven

Opprinnelig postet av Plankekæll

Welhaven - jeg tror vi skal kalle "Da Silva" for Gilmak som alle andre kaller han. Wink

Hehe. Alt i orden :-) da Silva var bare så fengende, men Gilmak it is.

 

Han lyder stort sett navnet Gil, for dere som vil ha det enklere .-)


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 02 aug 10, 15:21

Opprinnelig postet av Erikk
Jeg er også en stor fan av Raio, men han vil bli utestengt mot Særp hvis han får gult kort mot Strømmen. Hva med Marhinsen som stopper mot Strømmen?

 

Gil kan bekle rollen til Raio om suspansjon..


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 02 aug 10, 15:25
Mot Særp blir det KRIG, da trenger vi Raio

thejester

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 02 aug 10, 15:50

Blir ikke denne formasjonen (vingløst m/ offensive backer), men skulle gjerne sett den:

 

Staw

Gamboa - Shabani - Piiroja - Wallace

Gilmak

Ramberg - Thomassen

Borges

Askar - Andersson

---------------------------

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

@ Twitter: http://twitter.com/matiashs


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 02 aug 10, 16:04

Opprinnelig postet av Plankekæll

Å vrake Piiroja og Thomassen som enkelte vil her inne er galskap i mine øyne. Jeg er fan av Shabani hva gjelder ro og pasningskvalitet, men da er det bedre å vrake Ophaug som er mye svakere enn Piiroja.

Er på ingen måte enig i at Ophaug er svakere enn Piroija. Sistnevnte er en kriger, og virker som en veldig trivelig fyr. Men noen stor fotballspiller er han ikke. Til tross for at han utstråler vinnervilje, så er han med sinne mange ukontrollerte klareringer og taklinger opphavsmann til mange av de dødballene vi får i mot. Veldig mange. Og vi vet jo at det ofte er på dødballer baklengsmålene kommer. Det er ikke tvil om at vi mister duellstyrke uten Piroija, men tror vi kan ta igjen det med en mer spillende midtstopper.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 02 aug 10, 16:07
Opprinnelig postet av thejester

Blir ikke denne formasjonen (vingløst m/ offensive backer), men skulle gjerne sett den:

 

Staw

Gamboa - Shabani - Piiroja - Wallace

Gilmak

Ramberg - Thomassen

Borges

Askar - Andersson

Kan funke med diamantformasjon. Vi har jo 2 offensive backer og resten av midtbanen er sentrale midtbanespillere. Men jeg vil helst ha 4-2-3-1

---------------------------

You`ll never walk alone...


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 02 aug 10, 17:04

ser noen vil ha inn alle de nye på en gang, det syns jeg er litt feil. håper gamboa starter, de to andre kan komme inn i 2 omg. syns det er dumt å bytte inn 3 spillere på et lag som har fungert bra i det siste. det kan gjøre noe med hele rytmen og flyten vi har hatt. kan heller bytte i 2 omgang hvis laget ikke fungerer, eller hvis vi leder med et par mål.

 


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 02 aug 10, 17:13

Eller et stykke ut i 1. omgangen. Ellers er jeg enig med deg, forsiktig å endre alt på et lagg som vinner, eller spiller bra. skal ikke bytte bare for å bytte.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 02 aug 10, 17:18

Opprinnelig postet av Welhaven

Ny kamp - nye muligheter!

Sist vi møtte Strømmen var vi på hjemmebane og dro seieren i land i en kamp hvor stillingen endte 1-0.

Vi møtte Strømmen i cupen også vettu. Vant 5-2 borte. Har trua på seier.

Når det gjelder laget så vil jeg ha en endring. Gamboa inn for Martinsen.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 02 aug 10, 17:57

                                Staw

Gamboa     Ophaug  Rajo     Wallace

Valencia      Jokke     Ramberg    Askar

                      Borges   Andersson


Norip

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 02 aug 10, 21:59

Opprinnelig postet av Rey

Opprinnelig postet av Welhaven

Ny kamp - nye muligheter!

Sist vi møtte Strømmen var vi på hjemmebane og dro seieren i land i en kamp hvor stillingen endte 1-0.

Vi møtte Strømmen i cupen også vettu. Vant 5-2 borte. Har trua på seier.

Når det gjelder laget så vil jeg ha en endring. Gamboa inn for Martinsen.

 

Veldig enig. Syns Martinsen bare roter det til og gjør det vanskelig, i MANGE situasjoner. Ellers vil jeg ha det samme laget, syns Ramberg bare blir bedre og bedre faktisk 

---------------------------

SUPRAS FREDRIKSTAD!


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 02 aug 10, 23:29
Endret: 02 aug 10, 23:30
Endret av: Welhaven

Opprinnelig postet av Rey

Vi møtte Strømmen i cupen også vettu. Vant 5-2 borte. Har trua på seier.

Når det gjelder laget så vil jeg ha en endring. Gamboa inn for Martinsen.

Det gjorde vi vel! Men cup er cup! ;-) Hehe. Greit å få med seg allikevel.

Tilbake til lagoppsett; heller Gamboa enn Martinsen. Skulle jeg satt fingeren på the weak link, så ville det vært Martinsen. Ikke med intensjon for å peke ut noen, men føler at det er den posisjonen hvor vi mangler mest.

 EDIT:

Missforstod.. Trodde du ville ha Martinsen til fordel for Gamboa. My bad! :-)

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Gjerningsmannen

Juniorspiller

Ble medlem: 07 mai 05
Innlegg: 78

Lagt til: 03 aug 10, 00:54
Endret: 03 aug 10, 00:58
Endret av: Gjerningsmannen

Synes Agim -Shabana Rehman-Shabani har vært god av det jeg har sett. Smart, rolig, kjølig og klok. Se bare hvor fint han chipper til celso før det blir straffe. Så frekt og avslappet i en panisk periode av kampen. Han burde kanskje spilt fra start. Vidar er raskere og mer duellsterk. Men Agim har "inte gjort bort seg". Agim er en god fotballspiller. En tenkende èn.

Fotballhode, retten og sletten.

Gamboa spiller nok til helga, men ikke glem Agim. Nesten like før jeg sier at han er pen.

---------------------------

"beating, often with blunt weapons, asphyxiation with a gas mask"


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 03 aug 10, 08:14

I følge Demokraten er Tegstrøm er tilbake i full trening denne uken, men TF tror at søndagens kamp kommer for tidelig for han i forhold til å spille denne kampen. Vi får håpe at han rekker kampen mot Sarpsborg.


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 03 aug 10, 08:58
Opprinnelig postet av Patrioten

I følge Demokraten er Tegstrøm er tilbake i full trening denne uken, men TF tror at søndagens kamp kommer for tidelig for han i forhold til å spille denne kampen. Vi får håpe at han rekker kampen mot Sarpsborg.

Gjør vi..?

---------------------------

You`ll never walk alone...


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 03 aug 10, 09:10

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust
Opprinnelig postet av Patrioten

I følge Demokraten er Tegstrøm er tilbake i full trening denne uken, men TF tror at søndagens kamp kommer for tidelig for han i forhold til å spille denne kampen. Vi får håpe at han rekker kampen mot Sarpsborg.

Gjør vi..?

Ja. Vi trenger alle mann alle, men så får trenerteamet bestemme om han er god nok til å spille Cool


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 03 aug 10, 09:50

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust
Opprinnelig postet av Patrioten

I følge Demokraten er Tegstrøm er tilbake i full trening denne uken, men TF tror at søndagens kamp kommer for tidelig for han i forhold til å spille denne kampen. Vi får håpe at han rekker kampen mot Sarpsborg.

Gjør vi..?

Sundt med konkurranse, nå virker det som at Borges og Askar har klippekort på spissplassene, er ikke tvil om at de trenger å  bli utfordret.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 03 aug 10, 11:00

Greit å legge til at de eldre kan og bør gi litt trygghet til de yngre spillere også. Og jo mer trygghet et lag har, jo mer fotball spiller de. Så blir Tegstrøm frisk er han velkommen :-)

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Norip

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 03 aug 10, 16:26

Opprinnelig postet av Patrioten

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust
Opprinnelig postet av Patrioten

I følge Demokraten er Tegstrøm er tilbake i full trening denne uken, men TF tror at søndagens kamp kommer for tidelig for han i forhold til å spille denne kampen. Vi får håpe at han rekker kampen mot Sarpsborg.

Gjør vi..?

Sundt med konkurranse, nå virker det som at Borges og Askar har klippekort på spissplassene, er ikke tvil om at de trenger å  bli utfordret.

 

Så du mener at Borges og Askar gjør en dårlig jobb?  Hva med Ophaug og Martinsen?

---------------------------

SUPRAS FREDRIKSTAD


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 aug 10, 17:30

har vi ikke spillere der da som kan sette Ophaug og Martinsen på benken ?

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


madserazzi

Juniorspiller

Ble medlem: 12 mai 09
Innlegg: 117

Lagt til: 03 aug 10, 18:15

Jeg kan ikke forstå annet enn at Gil og Gamboa er ment som erstattere for Vidar og Ophaug. Ophaug er det absolutt svakeste leddet i 11'ern, og Martinsen er bedre som stopper enn bekk.

På tide at kapteinen får smake benk og prøve Rajo og Vidar, evt Rajo og Gil som stoppere med Gamboa/Shabani på høyre bekk. Synes egentlig Shabani fortjener å starte nå.  Så sant Gil, Rajo og Vidar er tilgjenglige bør Ophaug sitte.

 

Bør Rajo spares for å være klar til S******** kampen hjemme, håper jeg på Vidar og Gil.

Er egentlig veldig trist å si det, men jeg er lei av å se på hvor ofte Ophaug blir avkledd i duellstyrke, på fart, og på plasseringsevne.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 03 aug 10, 18:49
Enig i at Ophaug virker å være over toppen, og det var vel dette vi var redde for da FFK signerte ham på 4-årskontrakt (!), men samtidig har jeg ikke trua på at Gilmak er ment å være hans erstatter. Gilmak er hentet som defensiv midtbanespiller, og det er der jeg tror han kommer til å spille. Gamboa går selvsagt rett inn på høyrebacken, uten tvil vårt svakeste punkt

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 03 aug 10, 19:49

Ytterst vanskelig å sette opp en 11er. Noe som kun kan tolkes som positivt!

Selvskrevne kort er per dags dato Staw, Piiroja, Wallace, Thomassen og Borges. Foruten de er det rimelig åpent. Gamboa skal gå rett inn på hbacken, med shabani som et godt 2 valg. Ettersom både Hansi og Thomassen er i storform ønsker jeg de videre på midtbanen og prøve Gilmak som spillende midtstopper (ja, hentet som defensiv midtbane-men kan også spille stopper). Ophaug er sammen med Vidar vårt svakeste ledd i nåværende 11er. Raio bør også konsentrere seg om jobben sin og slutte med alle de tåpelige langballene. Var svak mot moss!

Valencia har vært god i siste, men Lala virket meget spennende. Som en bedre utgave av Amin, hvor bl.a. teknikk og tyngdeoverføring var på et høyere nivå. Rafn ønsker jeg at vi bygge opp videre, men greit å veksle på ham og Andersson grunnet slitasje. På topp er Borges selvskreven. Spørsmålet er om Odi bør få sjansen fra start fremfor Askar. Det sier litt om bredden i troppen nå hvis vi kan vrake Askar fra start, en av de viktigste spillerne i vårsesongen....

Kanskje?

Staw

Gamboa  Piiroja  Gilmak  Wallace

Lala  Ramberg  Thomassen  Rafn

Borges

Odi

Benk: masalin, shabani, ophaug, valencia, andersson, mulac, askar. i tillegg har vi martinsen, becken og tegan! hjelpes for en tropp!

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 03 aug 10, 19:49

Og elvestad selvsagt! gudbevares

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 03 aug 10, 19:55

Opprinnelig postet av bateman

Og elvestad selvsagt! gudbevares

Som desverre har fått kyssesyken (som du sikkert vet). Får håpe han ikke er ute altfor lenge, selv om veien til førsteelleveren uansett er lang for gutten nå..


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 03 aug 10, 20:03

Opprinnelig postet av bateman

 

Kanskje?

Staw

Gamboa  Piiroja  Gilmak  Wallace

Lala  Ramberg  Thomassen  Rafn

Borges

Odi

 

Denne lagoppstillingen var ikke dum.Den kunne ha vært genial egentlig.Nå skal det sies at jeg er fan av Odi og har veldig trua på og la de yngre få spille mer.

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 04 aug 10, 08:24

Synes desverre Martinsen kommer for kort i forhold til Ophaug, så vil se Gamboa bytte plass med han. Og kontra det å bruke Gilmak i den bakre firer, ville jeg se hvordan midtbanen vår hadde blitt om vi brukte han som en def. midt. Tror det kunne gitt oss en ny dybde i spillet vårt, og mye mer trygghet, sett ut at han fungerer der da!

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 04 aug 10, 12:22

Staw

Gamboa  Piiroja opphaug/shabani    Wallace

                                Gilmak 

  Lala/Valencia   Thomassen               Rafn

                                 Borges

                               Odi/tegan

men kunne ha vært intresangt med denne formasjonen


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 04 aug 10, 14:36
Vil ha inn en stopper med bedre passningsfot og med litt andre egenskaper enn ophaug. pluss noen av de nye. Staw Gamboa Shabani Raio Wallace Ramberg Thomassen Alex Borges Lala Dino Andersson varierer for mye i prestasjonene og virker til tider helt ut av det. Lala var ett friskt pust. Andersson er perfekt om man skal gjøre en taktisk endring. Alle flere overganger og kontringer. Lala kan utfordre mere en mot en. Dino på topp som en Targetman, Borges som frirolle og Alex som krittspiller. Kan evt bytte ut Ramberg om man skulle trengt en mer balanserende spiller og benytte Gilmak i den rollen.

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 06 aug 10, 22:42

ffksupporter.net har ristet av seg mossekampen og gjør seg klar for å ta rotta på Strømmen for tredje gang i år.

Før kamp Strømmen - FFK: FFK-ekspressen dundrer videre

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 06 aug 10, 22:47

Opprinnelig postet av Per Egil

ffksupporter.net har ristet av seg mossekampen og gjør seg klar for å ta rotta på Strømmen for tredje gang i år.

Før kamp Strømmen - FFK: FFK-ekspressen dundrer videre

Morsomt bilde dere hadde laget Wink

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

18.08.2010


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 06 aug 10, 22:53

Takker Wink

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 06 aug 10, 23:11

Opprinnelig postet av Per Egil

Takker Wink

Men en ting: Dere har skrevet Sandnes Ulf og brukt Sandnes Ulf sitt lag Wink

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

18.08.2010


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 06 aug 10, 23:13

Det er alltid et eller annet jeg klarer å overse. Overskriften er endret nå. Men laget er Strømmen.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 06 aug 10, 23:15

Ja så det jeg også, fort gjort det vettu Smile

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

18.08.2010


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 07 aug 10, 11:35

Strømmens greyhoundsweb.no med småvittig før-kamp-sak.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 07 aug 10, 22:21
Strømmens greyhoundsweb.no med småvittig før-kamp-sak. --------------------------- Haha, noe av det bedre jeg har lest. Glimrende selvironi og glimt i øyet. Gleder meg til i morgen. Gjelder bare å finne veien, for på Strømmen stadion har jeg ikke vært før.

---------------------------

cupmester 06, uten tromme


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 08 aug 10, 10:52
Endret: 08 aug 10, 10:57
Endret av: Patrioten

Nettavisen tipper at vi vinner i dag.

Strømmen - Fredrikstad
Etter fem kamper uten tap kom ""uslåelige" Strømmen fort ned på jorda etter 0-2 mot Follo og 1-5 for Sogndal i de to siste. - Det var klasseforskjell. Dette er det bare å glemme, sa spissen Andreas Moen til Strommen-IF.no etter tapet i Sogndal.

Fredrikstad er vel det eneste laget i Adeccoligaen som holder samme klasse som Sogndal for tiden. 4-1-0 på de fem siste er sterkt, og laget spiller med stor trygghet. Man sløste med sjansene mot Moss sist, og måtte ta til takke med 1-1.

Fredrikstads nye gutter Gilmak Queiroz Da Silva og Cristian Gamboa er nå spilleberettiget og vil trolig få litt spilletid etter hvert, men kanskje ikke så snart som i dag.

Fredrikstad skal vinne dette på en normal dag. Etter sjansesløseriet sist har man trolig fokus på å sette sjansene man helt sikkert vil skape mange av i dag, og Strømmen skal være et nummer for små for et Fredrikstad i form. B i kamp 11.

 

Spendt på denne kampen, siden Strømmen har 5-1-1 hjemme.


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 08 aug 10, 13:43

så var det å håpe at web tv til NRK er oppe og går tidsnok i dag. Kanskje en skal sende inn klage allerede nå så de er oppmerksom og forberedt? Wink


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 08 aug 10, 13:57

Opprinnelig postet av aavdst

så var det å håpe at web tv til NRK er oppe og går tidsnok i dag. Kanskje en skal sende inn klage allerede nå så de er oppmerksom og forberedt? Wink

 

Liker


summarius

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09
Innlegg: 289

Lagt til: 08 aug 10, 14:04

Opprinnelig postet av Plankehue

Opprinnelig postet av aavdst

så var det å håpe at web tv til NRK er oppe og går tidsnok i dag. Kanskje en skal sende inn klage allerede nå så de er oppmerksom og forberedt? Wink

 

Liker

Synes dere skal slenge dere i bilen og kjøre oppover jeg...Laughing Det er jo kun 1 time og 15 min opp. Og det kan være gøy å skremme hjemmesupporterne deres....De har vel 10...Jeg har heldigvis kun 5 min å kjøre eller 15 min med sykkel.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 08 aug 10, 15:04

Opprinnelig postet av summarius

Opprinnelig postet av Plankehue

Opprinnelig postet av aavdst

så var det å håpe at web tv til NRK er oppe og går tidsnok i dag. Kanskje en skal sende inn klage allerede nå så de er oppmerksom og forberedt? Wink

 

Liker

Synes dere skal slenge dere i bilen og kjøre oppover jeg...Laughing Det er jo kun 1 time og 15 min opp. Og det kan være gøy å skremme hjemmesupporterne deres....De har vel 10...Jeg har heldigvis kun 5 min å kjøre eller 15 min med sykkel.

Jeg skal på kampen!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


summarius

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09
Innlegg: 289

Lagt til: 08 aug 10, 15:42

Opprinnelig postet av kjell-H

Opprinnelig postet av summarius

Opprinnelig postet av Plankehue

Opprinnelig postet av aavdst

så var det å håpe at web tv til NRK er oppe og går tidsnok i dag. Kanskje en skal sende inn klage allerede nå så de er oppmerksom og forberedt? Wink

 

Liker

Synes dere skal slenge dere i bilen og kjøre oppover jeg...Laughing Det er jo kun 1 time og 15 min opp. Og det kan være gøy å skremme hjemmesupporterne deres....De har vel 10...Jeg har heldigvis kun 5 min å kjøre eller 15 min med sykkel.

Jeg skal på kampen!

Da sees vi...:-D


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 08 aug 10, 15:53

Har kjørt i gang en grillings så får ikke tatt turen opp, men følger med på WEB :-)

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 08 aug 10, 17:06

FFKs startellever (4-4-2):

Lasse Staw

Vidar Martinsen - Raio Piiroja - Jan Tore Ophaug - Wallace Fernando Pereira

Cristian Gamboa - Hans Erik Ramberg - Joachim Thomassen - Mattias Andersson

Amin Askar - Celso Borges

 

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 08 aug 10, 17:13

Hm, spennende med Gamboa på kanten.


På benken sitter forøvrig  Masalin, Gilmak, Shabani, Lalawele, Mulac, Becken & Odi.


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 08 aug 10, 17:14

Jaja, Martinsen på banen i dag også. Skulle gjerne ha sett Gamboa på backen og Lala inn på kant.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 08 aug 10, 17:23

Jeg savner Valencia, noe som desverre må bety at skaden fra sist var værre enn hva som kom fram av noen inlegg. Er det noen som vet mer?


Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 08 aug 10, 17:29

Opprinnelig postet av Erikk

Jeg savner Valencia, noe som desverre må bety at skaden fra sist var værre enn hva som kom fram av noen inlegg. Er det noen som vet mer?

Tenkte akuratt det samme. Han har jo vært i siget en stund nå, savner også Rafn, men han er jo på landslagsoppdrag...

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 08 aug 10, 17:36

Opprinnelig postet av aavdst

så var det å håpe at web tv til NRK er oppe og går tidsnok i dag. Kanskje en skal sende inn klage allerede nå så de er oppmerksom og forberedt? Wink

 

Står at det er 13 min og 50 sekunder til sending, så denne gangen tror jeg vi får bilde fra start...

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 08 aug 10, 17:42

hvor kan jeg gå inn for å se kampen? titta på nrk, men jeg fant ikke ut hvor linken til kampen er. hvor mye koster det.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 08 aug 10, 17:44

Opprinnelig postet av Erikk

Jeg savner Valencia, noe som desverre må bety at skaden fra sist var værre enn hva som kom fram av noen inlegg. Er det noen som vet mer?

Alex har kjenning til skaden i låret og står derfor over i dag.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 08 aug 10, 17:47

Er fortsatt Shabani litt redusert? 

Han har jo kommet inn de siste par kampene og vært strålende, mens Vidar har spilt jevnt svakt. Holder ikke Shabani mer enn en halvtime? Merkelig å ikke bruke Shabani hvis han er 100% hvertfall.

Hadde det vært hjemmekamp tror jeg Lala hadde startet på kanten og Gamboa på backen.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 08 aug 10, 17:48

Opprinnelig postet av scheien

hvor kan jeg gå inn for å se kampen? titta på nrk, men jeg fant ikke ut hvor linken til kampen er. hvor mye koster det.

http://nrksport.no/fotball/1_divisjon/direkte/?do=getMatch&arena_id=15

Det koster ingenting, men du må registrere deg.


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 08 aug 10, 17:51

NRK ser ut til å overraske med sending som fungerer i dag.. Får se hvor lenge det varer..


Tyggis

Knøttespiller
Ble medlem: 20 nov 07
Innlegg: 70

Lagt til: 08 aug 10, 17:58
Ser du som det er en del fredrikstad folk på plass

Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 08 aug 10, 18:03

FY FAEN, DER DERR SKAL IKKE SKJE DA!!!

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 08 aug 10, 18:05

Opprinnelig postet av Kratos

FY FAEN, DER DERR SKAL IKKE SKJE DA!!!

Hva?


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 08 aug 10, 18:05

Asså! Var det bare her NRK sendte "0-1: 4 min Celso Borges" før de viste målet på video?


Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 08 aug 10, 18:07

Opprinnelig postet av solano2

Opprinnelig postet av Kratos

FY FAEN, DER DERR SKAL IKKE SKJE DA!!!

Hva?

Muligens jeg har blinksa. Spiller FFK i rødhvit eller svart ?

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 08 aug 10, 18:08
Endret: 08 aug 10, 18:08
Endret av: solano2

Opprinnelig postet av Kratos

Opprinnelig postet av solano2

Opprinnelig postet av Kratos

FY FAEN, DER DERR SKAL IKKE SKJE DA!!!

Hva?

Muligens jeg har blinksa. Spiller FFK i rødhvit eller svart ?

Hahaha, er du seriøs? FFK spiller i svart.


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 08 aug 10, 18:08

Opprinnelig postet av Kratos

Muligens jeg har blinksa. Spiller FFK i rødhvit eller svart ?

Haha.. Fantastisk. FFK spiller i svart på bortebane, Strømmen er grå Cool


Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 08 aug 10, 18:10

Opprinnelig postet av thorsen

Opprinnelig postet av Kratos

Muligens jeg har blinksa. Spiller FFK i rødhvit eller svart ?

Haha.. Fantastisk. FFK spiller i svart på bortebane, Strømmen er grå Cool

In that case, JAAAAAAA!!! Embarassed, lurte litt på hvorfor det stod 0-1, når strømmen hadde scora....

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 aug 10, 18:11

si i fra om dere liker sendingen Cool

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


JonFT

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 04
Innlegg: 281

Lagt til: 08 aug 10, 18:12

Det tok 10 min før kamera til NRK tok kvelden ...

---------------------------

Alltid FFK!


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 08 aug 10, 18:12

Flere enn meg som sliter med grønt bilde på skjermen?


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 08 aug 10, 18:14

Ja jeg sliter desverre også med bildet som ble grønt


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 aug 10, 18:15

jaaaaaaaaa da Money mouth

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 08 aug 10, 18:15
Bare grøt på sendingen her også...da var det på'n igjen da med å bombardere NRK med mail og telefoner...hvor vanskelig er det egentlig å få streamingen til å fungere? Vil jo tro de har en viss erfaring nå?

Marty_h

Juniorspiller

Ble medlem: 28 des 06
Innlegg: 113

Lagt til: 08 aug 10, 18:15
Får bare feilmelding på nrk sine sider, hellsikke!!

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 08 aug 10, 18:15

Selvfølgelig har det helvetes fitteopplegget til NRK tatt kvelden igjen. Hvem satans noldus har ansvaret for dette????!!!


madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 534

Lagt til: 08 aug 10, 18:16

Opprinnelig postet av Knuty

Flere enn meg som sliter med grønt bilde på skjermen?

Du ekke aleine;)

---------------------------

Ja Rekti...
- FFK / LFC / Østsiden -
Største skuffelse: Tap mot Sarpsborg 08, 06.11.2009


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 08 aug 10, 18:16

Det er fader i meg helt utrolig at de aldri klarer å få det til å fungere...

Er så glad for at TV 2 tok over fotballrettighetene. NRK er jo helt på jordet.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 08 aug 10, 18:16
For ente gang!!!!!! Fuck NRK!!! Sikkert Karl Petter Løken sin skyld!!!!

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 08 aug 10, 18:17

Opprinnelig postet av Knuty

NRK ser ut til å overraske med sending som fungerer i dag.. Får se hvor lenge det varer..

Tja.. 10 minutter?


Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 08 aug 10, 18:17

NRK var vist ikke klar over det da jeg ringte. Da blir det vel fixa til 2 omg tenker jeg ;-)

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 08 aug 10, 18:17

falt ut etter 10 minutter. Har ikke fått opp bildet igjen. Bare hos meg? eller gjelder det andre også?


patrickd

Juniorspiller
Ble medlem: 16 mar 04
Innlegg: 78

Lagt til: 08 aug 10, 18:17
grønn som fan...

---------------------------

thats football guys, thats all it is;)


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 08 aug 10, 18:19

Ser ut som kNaRK sender ekstreme nærbilder av matta på Strømmen Stadion gett :/

Er det dette de bruker lisenspengene på altså, ved siden av MGP?

---------------------------

FFK for alltid!
Cupgull 2006
TL-sølv 2008


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 08 aug 10, 18:19
Sist NRK fucka det til var det noen som fikk tak i de på en eller annen vakttelefon. Noen som har lykkes med dette nå?

JonFT

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 04
Innlegg: 281

Lagt til: 08 aug 10, 18:20

Tror NRK bevisst saboterer sendingene sine for at vi skal forstå at fotball gjør seg best der den spilles og ikke foran pc'n/tv'n Tongue out

NRK er som vanlig fullstendig ubrukelige på web sendinger. Men, det er jo "gratis", så hva slags krav skal man ha..?

---------------------------

Alltid FFK!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 08 aug 10, 18:21

Seriøst? Hørte jeg riktig nå? Var det Breivik som røska ut ledninger for NRK når FFK scora?

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


thejester

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 08 aug 10, 18:22

Opprinnelig postet av Pk
Sist NRK fucka det til var det noen som fikk tak i de på en eller annen vakttelefon. Noen som har lykkes med dette nå?

De prøver å fikse det. Problem på Strømmen Stadion.

---------------------------

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

@ Twitter: http://twitter.com/matiashs


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 aug 10, 18:23

bilde er tilbake

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 08 aug 10, 18:23

Ringte NRK.. De jobber med problemet.. MEN!

Han jeg snakka med ga meg huden full og slang på røret...

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

18.08.2010


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 08 aug 10, 18:23

Der kom webkællen tilbake fra sen lunch ser det ut til :D

---------------------------

FFK for alltid!
Cupgull 2006
TL-sølv 2008


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 08 aug 10, 18:24

Jeg har i hvert fall bilde nå.

Om Brevik i Radio Fredrikstad røsker ut noen ledninger, blir jeg ikke overraska. Kællen er engasjert Wink

---------------------------

Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 08 aug 10, 18:24

Kristian Brevik tok vel neste på seg skylda at sendingen gikk ned pga fering av 0-1 målet.. Cool

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 08 aug 10, 18:24

Opprinnelig postet av Holters

Seriøst? Hørte jeg riktig nå? Var det Breivik som røska ut ledninger for NRK når FFK scora?

 

Kødder du nå?? hehe.... Det skal sies at nrk nett-tv tar med seg ffksupporter.net når det går dårlig... Henger veldig her også nå! Wink

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


alexx

Juniorspiller
Ble medlem: 20 aug 09
Innlegg: 118

Lagt til: 08 aug 10, 18:26
Jeg finner rett og slett ingen ord for å beskrive NRKs innkompetanse når gjelder disse sendingene fra Adeccoligaen, det er rett og slett under "adeccoliga nivå". Folk må altså ringe inn for å gjøre de oppmerksomme på at linja ikke fungerer!!Man tror det ikke før man opplever det gang på gang!

---------------------------

alexx


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 aug 10, 18:28

FFK sin spiller nr 2 er det en av dem nye ?

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


JanF.

Knøttespiller
Ble medlem: 01 jun 09
Innlegg: 60

Lagt til: 08 aug 10, 18:30

Gamboa

---------------------------

Tppeligaen 2011!!


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 08 aug 10, 18:30

Opprinnelig postet av keiko99

FFK sin spiller nr 2 er det en av dem nye ?

Det er Gamboa ja.


madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 534

Lagt til: 08 aug 10, 18:31

De har tydeligvis et produksjonsteam som ikke klarer å sette hvitbalansen og endre blenderåpningen. Hurra o/

---------------------------

Ja Rekti...
- FFK / LFC / Østsiden -
Største skuffelse: Tap mot Sarpsborg 08, 06.11.2009


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 08 aug 10, 18:31

Wallace signaliserte bytte?

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 08 aug 10, 18:31

tilbake til kampen, Gamboa har fått nr 2 ser jeg....

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 08 aug 10, 18:33

Opprinnelig postet av Holters

Wallace signaliserte bytte?

Agim inn for Wallace, ja.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 08 aug 10, 18:36

Opprinnelig postet av keiko99

FFK sin spiller nr 2 er det en av dem nye ?

Trodde du at PAC hadde kommet tilbake ? Cool

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 08 aug 10, 18:36
Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av Holters

Wallace signaliserte bytte?

Agim inn for Wallace, ja.

Hørte i alle fall på lyden fra stadion noen som skrek "Agim, løp deg opp da for faen", eller noe i den duren...

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 08 aug 10, 18:40

Noen som har sett Andersson? Eller har han ikke møtt opp til kamp?

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 aug 10, 18:40

hører noen bruker sånn blåse greier en hadde under VM

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 08 aug 10, 18:40

Gamboa  kommer til det ene innlegget etter det andre ifølge live tjenestene, virker å ha en god match. Strekkskade på Wallace...Synd!

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 08 aug 10, 18:44

faen å bildet stopper hele tiden da. er bra i 1 min så stopper skjermen i 30 sek, holdt på sånn hele tiden. er ikke akkurat lett å få med seg noe.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 aug 10, 18:46

der betaler han tilbake penga vi brukte for og få han til klubben.. sånt liker jeg Laughing

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 08 aug 10, 18:46

Fart, teknikk, agressivitet, gode innlegg og bra dødballfot. På toppen av det hele legger han en målgivende og scorer selv på hodet (!).

LØP OG KJØP!!

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 08 aug 10, 18:46

GAMBOA SCORET I DEBUTEN !! Fantastisk mål, og utrolig keepertabbe....

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 08 aug 10, 18:47

Gamboa setter sin første! Heldig med den, men fy faen så deilig!!!! KNALL BRA!

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 08 aug 10, 18:47

Opprinnelig postet av scheien

faen å bildet stopper hele tiden da. er bra i 1 min så stopper skjermen i 30 sek, holdt på sånn hele tiden. er ikke akkurat lett å få med seg noe.

Flyter fint hos meg...

Herlig med 2-0 før pause! Morro at Gamboa scorer i debuten :D

---------------------------

FFK for alltid!
Cupgull 2006
TL-sølv 2008


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 08 aug 10, 18:48

Opprinnelig postet av Holters

Fart, teknikk, agressivitet, gode innlegg og bra dødballfot. På toppen av det hele legger han en målgivende og scorer selv på hodet (!).

LØP OG KJØP!!

Får håpe de har klart å forhandle ferdig både kjøpesum og kontrakt på forhånd nå da. Lov å håpe at de lærer...


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 08 aug 10, 18:49
Morro at Gamboa scorer.. Eneste som mangler,er vel at Lala og Gilmak putter!

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 08 aug 10, 18:49

Opprinnelig postet av Holters

Fart, teknikk, agressivitet, gode innlegg og bra dødballfot. På toppen av det hele legger han en målgivende og scorer selv på hodet (!).

LØP OG KJØP!!

Er ikke han FFKs eidendom da ? Folkets spiller ?

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 08 aug 10, 18:50
Jævlig at grafikken kommer før hendelsen. Ellers fin flyt.

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 08 aug 10, 18:50

Opprinnelig postet av Holters

Fart, teknikk, agressivitet, gode innlegg og bra dødballfot. På toppen av det hele legger han en målgivende og scorer selv på hodet (!).

LØP OG KJØP!!

Har ikke FFK kjøpt ham for "Jeg er med" midlene? Trodde det var Gilmak som vi har opsjon på og på gratis lån ut sesongen?


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 08 aug 10, 18:51
Opprinnelig postet av scheien

faen å bildet stopper hele tiden da. er bra i 1 min så stopper skjermen i 30 sek, holdt på sånn hele tiden. er ikke akkurat lett å få med seg noe.

Bredbåndet ditt er for smalt! Sliter med samma sjøl, bredbåndet jeg har i Tæsse er ikke like bredt som i Trondhjem ... Forøvrig må vel 2-0-målet være kandidat til årets keepertabbe, innlegget var jo ikke engang på vei i mål :-)

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 08 aug 10, 18:51

Gamboa er bare på lån. Jeg er med midlene dekker utgiftene FFK har i den perioden.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 08 aug 10, 18:52

Opprinnelig postet av aavdst

Opprinnelig postet av Holters

Fart, teknikk, agressivitet, gode innlegg og bra dødballfot. På toppen av det hele legger han en målgivende og scorer selv på hodet (!).

LØP OG KJØP!!

Har ikke FFK kjøpt ham for "Jeg er med" midlene? Trodde det var Gilmak som vi har opsjon på og på gratis lån ut sesongen?

 

Gilmakk er han vi har på gratis lån ja...

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 08 aug 10, 18:52
Endret: 08 aug 10, 18:52
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av Kratos

Opprinnelig postet av Holters

Fart, teknikk, agressivitet, gode innlegg og bra dødballfot. På toppen av det hele legger han en målgivende og scorer selv på hodet (!).

LØP OG KJØP!!

Er ikke han FFKs eidendom da ? Folkets spiller ?

Han har kontrakt ut året, klubben har opsjon på kjøp. Pga de tilførte midlene blir dog ikke klubbens budsjett belastet dette året.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 08 aug 10, 18:52

Opprinnelig postet av aavdst

Har ikke FFK kjøpt ham for "Jeg er med" midlene? Trodde det var Gilmak som vi har opsjon på og på gratis lån ut sesongen?

Stemmer det. Gilmak vi ordnet gratis lån ut sesongen med opsjon om kjøp. Gamboa er folkets spiller.

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 08 aug 10, 18:54

Opprinnelig postet av aavdst

Opprinnelig postet av Holters

Fart, teknikk, agressivitet, gode innlegg og bra dødballfot. På toppen av det hele legger han en målgivende og scorer selv på hodet (!).

LØP OG KJØP!!

Har ikke FFK kjøpt ham for "Jeg er med" midlene? Trodde det var Gilmak som vi har opsjon på og på gratis lån ut sesongen?

Nei. Gamboa er på lån ut sesongen med opsjon på kjøp, men midlene fra "Jeg er med"-aksjonen har bidratt til overgangen.

Gilmak er også på lån ut sesong med opsjon på kjøp.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 08 aug 10, 18:54

Opprinnelig postet av Tøfflus
Opprinnelig postet av scheien

faen å bildet stopper hele tiden da. er bra i 1 min så stopper skjermen i 30 sek, holdt på sånn hele tiden. er ikke akkurat lett å få med seg noe.

Bredbåndet ditt er for smalt! Sliter med samma sjøl, bredbåndet jeg har i Tæsse er ikke like bredt som i Trondhjem ... Forøvrig må vel 2-0-målet være kandidat til årets keepertabbe, innlegget var jo ikke engang på vei i mål :-)

 

Tæsse-nettet er ikke til å stole på vettu!! heheCool ... Da jeg bodde der ute,så visste vi ikke hva internett var engang! Men er enig 2-0 målet,er en het kandidat..

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 08 aug 10, 18:55

Opprinnelig postet av Rey

Gamboa er bare på lån. Jeg er med midlene dekker utgiftene FFK har i den perioden.

In that case, er jeg eng med Holters...

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 08 aug 10, 18:56
Endret: 08 aug 10, 18:57
Endret av: Jens G Best

Som et tips så klarte jeg uten store problemer å justere Radio´n med nettsendingen, ved å bruke pause knappen på nettsendingen til Radio Prime.

http://www2.radioprime.com/fredrikstad/lytt-igjen/#webradio

Litt rart med Radio reklame midt i TV kamp, men ellers topp stoff ;-)

---------------------------

Svaberget for alltid!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 08 aug 10, 18:57

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av aavdst

Opprinnelig postet av Holters

Fart, teknikk, agressivitet, gode innlegg og bra dødballfot. På toppen av det hele legger han en målgivende og scorer selv på hodet (!).

LØP OG KJØP!!

Har ikke FFK kjøpt ham for "Jeg er med" midlene? Trodde det var Gilmak som vi har opsjon på og på gratis lån ut sesongen?

Nei. Gamboa er på lån ut sesongen med opsjon på kjøp, men midlene fra "Jeg er med"-aksjonen har bidratt til overgangen.

Gilmak er også på lån ut sesong med opsjon på kjøp.

http://www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php?id=1956

Her er artikkelen som Lemmy skrev.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 08 aug 10, 18:57

[quote=GurrBass]

Opprinnelig postet av Tøfflus
Opprinnelig postet av scheien

Bredbåndet ditt er for smalt! Sliter med samma sjøl, bredbåndet jeg har i Tæsse er ikke like bredt som i Trondhjem ..

Tæsse-nettet er ikke til å stole på vettu!! heheCool ... Da jeg bodde der ute,så visste vi ikke hva internett var engang! Men er enig 2-0 målet,er en het kandidat..

Nettopp, så Tøfflus kan bare pelle seg av slik at jeg kan se på kampen uten problemer Tongue out

Men vil Gamboa få kreditert målet eller vil det være selvmål? Fikk det ikke ordentlig med meg på grunn av nevnte bredbånd.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 08 aug 10, 19:01

NRK grafikken viste hvertfall Gamboa som målscorer. Men om de har fasiten, vet jeg ikke


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 aug 10, 19:05

Opprinnelig postet av Holters

Noen som har sett Andersson? Eller har han ikke møtt opp til kamp?

han spiller

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 aug 10, 19:10
Endret: 08 aug 10, 19:10
Endret av: keiko99

NRK er bra med.. det står 0-1 forsatt Cool, men under står det 0-2

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 08 aug 10, 19:11

Opprinnelig postet av keiko99

Opprinnelig postet av Holters

Noen som har sett Andersson? Eller har han ikke møtt opp til kamp?

han spiller

Fån ut og inn med Odi....

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 08 aug 10, 19:15

Driiiiiiiiiiiiiiit!


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 08 aug 10, 19:16

Aldri en FFK-kamp uten å slippe inn møkkamål...

---------------------------

FFK for alltid!
Cupgull 2006
TL-sølv 2008


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 08 aug 10, 19:18

Opprinnelig postet av Kråkerøygutt1

Aldri en FFK-kamp uten å slippe inn møkkamål...

Og der kjører vi på med flere :D Fantastisk!

---------------------------

FFK for alltid!
Cupgull 2006
TL-sølv 2008


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 aug 10, 19:18

2-2 og vi sliter i forsvar.. hjelper ikke med noe odi her

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 08 aug 10, 19:19

Rakner d mentalt nå eller??? Drakk spillerne champis i pausa ala Milan?

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


JonFT

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 04
Innlegg: 281

Lagt til: 08 aug 10, 19:19

Kan noen fortelle gutta på banen at alle fotballkamper har minst 2 omganger!?? Hva i svarte driver de med? De må ha trodd at dette blir enkelt og tatt ferie etter 1.omg. Utrolig svak start på 2.omg!!!

---------------------------

Alltid FFK!


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 08 aug 10, 19:20

Helt latterlig her. INGEN innsats eller reaksjon på å gå etter ballen JO!!!! FAEN!!!! %&/()=?

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 08 aug 10, 19:20

Dette taper vi. Vi spiller som et forbanna knøttelag!!

Begynn å jobbe litt da for helvete!!!

På tide å få ut Askar og Andersson, bytt inn Lala og Odi.


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 08 aug 10, 19:20

2-0 ER en farlig ledelse, tydeligvis.

Får vel håpe Borges reddes oss nok en gang.


Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 08 aug 10, 19:21

Opprinnelig postet av keiko99

2-2 og vi sliter i forsvar.. hjelper ikke med noe odi her

 

Innlegget ble skrevet mens vi leda 0-2....  Ser ut som hele laget sliter, ikke bare forsvaret...

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


JonFT

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 04
Innlegg: 281

Lagt til: 08 aug 10, 19:22

Strømmen er MYE nærmere 3-2 enn vi er 2-3. Helvete så latterlig svake vi er nå!!

---------------------------

Alltid FFK!


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 08 aug 10, 19:26

Flot. 2 FFKere klarer å rote bort ballen sammen. Hvis de ikke fokuserer nå så fortjener de faen ikke noe annet. Helvete altså.

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 08 aug 10, 19:26

Forstår virkelig ikke hvorfor de lar MA spille og i stedet tar ut Gamboa til fordel for Lala. Burde ha byttet inn Lala for MA.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 08 aug 10, 19:27

Jævlig irriterende hvis vi skulle slippe inn et til og tape pga. undervurdering og latskap. Hvis ikke guttane snart lærer å gå ut med samme innstilling i 2. omg som i 1 selvom vi leder, så er det nesten ikke noe poeng i å prøve seg i Tippeligaen igjen!

Er som regel optimist, men jeg er redd det blir uavgjort idag...

---------------------------

FFK for alltid!
Cupgull 2006
TL-sølv 2008


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 08 aug 10, 19:27

Opprinnelig postet av Holters
Forstår virkelig ikke hvorfor de lar MA spille og i stedet tar ut Gamboa til fordel for Lala. Burde ha byttet inn Lala for MA.

Håper vel han skal få den ene pasningen han gidder å løpe på for å sette inn seiersmålet. Nesten litt som om la Piiroja ta alle frispark fra skuddhold. En eller annen gang så treffer han.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 aug 10, 19:34

treneren våres ser ikke det vi ser Cry

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 08 aug 10, 19:35

Og der kommer gilmak!

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 08 aug 10, 19:36

Gilmak inn på midten, mens Thomassen tar vbacken? Agim ut.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 534

Lagt til: 08 aug 10, 19:37

1113 tilskuere....

---------------------------

Ja Rekti...
- FFK / LFC / Østsiden -
Største skuffelse: Tap mot Sarpsborg 08, 06.11.2009


Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 08 aug 10, 19:38

Opprinnelig postet av Welhaven

Og der kommer gilmak!

La oss håpe på en ny debutantscoring ....

Er det bare meg eller har Askar spilt RÆVA i det siste ?

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 08 aug 10, 19:38
Jobber de ikke i det hele tatt ? Har ikke fått sett baklengsmåla , men skjønner at tabbene har vært der igjen. Hva skjedde med Shabani ?

Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 08 aug 10, 19:39

Opprinnelig postet av Kratos

La oss håpe på en ny debutantscoring ....

Er det bare meg eller har Askar spilt RÆVA i det siste ?

Nei vet ikke hva som har skjedd der. Dabbet av iallefall. Synes han virker jævlig ufokusert.

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 08 aug 10, 19:39

Opprinnelig postet av madcow
1113 tilskuere....

Omtrent halvparten av det som er på Melløs i dag, som hadde gratis inngang i dag.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 aug 10, 19:40

såppas Surprised

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 08 aug 10, 19:40

Opprinnelig postet av 1947modell
Hva skjedde med Shabani ?

Sitter krampene han sliter med.

Dårlig 2. omgang av Ramberg med flere horribe tversoverpasninger.

Lala heller ikke helt med i dag.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 534

Lagt til: 08 aug 10, 19:41

.... nei fy faen.

---------------------------

Ja Rekti...
- FFK / LFC / Østsiden -
Største skuffelse: Tap mot Sarpsborg 08, 06.11.2009


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 08 aug 10, 19:41

FY FAEN I HELVETE! HVORDAN INN I HELVETE ER DET MULIG?!?!?!?!?!?!?!?!

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 aug 10, 19:41

der taper vi..... jippi ass Cry

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 08 aug 10, 19:41

FAEN I HÆLVETTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

---------------------------

Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 08 aug 10, 19:41

Det værste er at det er fortjent...

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 08 aug 10, 19:41

Og der scora Strømmen. Helvete.

FFK slukna helt etter pause. Latterlig å se på. Tragisk dårlig 2. omgang.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 08 aug 10, 19:42

3-2 til Strømmen.

Fullt fortjent dessverre. Dette er helt tragisk og vel så det.


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 08 aug 10, 19:44

Opphaug!! Han er sååååå veik....

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 08 aug 10, 19:44

Forferdelig passivt!!!

---------------------------

Svaberget for alltid!


larskris

Knøttespiller
Ble medlem: 16 mar 09
Innlegg: 36

Lagt til: 08 aug 10, 19:44

Fy Fa.....n synes dette var dritt dårlig av Raio


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 08 aug 10, 19:44

Bare å pøse på fremover nå....Tar gjerne 1 poeng i en kamp hvor spillerne er amatørmessige i innstillingen til 2omgang...

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 08 aug 10, 19:44

Hva faen er det super-doen sa til spillerne i garderoben da? "Senk skuldrene og kos dere." ???? Latterlig. Patetisk.

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


JonFT

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 04
Innlegg: 281

Lagt til: 08 aug 10, 19:44

FFK har vært en vandrende katastrofe i andre omgang. Helt ufattelig fantastisk utrolig dårlig! Full kortslutning. Helvetes late seigmenn!!! Embarassed

---------------------------

Alltid FFK!


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 08 aug 10, 19:45

Klarer døm ikke hente inn til uavgjort her, skal spillerne få lov til å gå hjem. Dette skal være en klar B!

---------------------------

Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 08 aug 10, 19:46

Fullt fortjent. Er ikke annet å si.

Hvordan i helvete skal kampen mot Særp gå når vi stiller med 11 dovendyr?

---------------------------

FFK for alltid!
Cupgull 2006
TL-sølv 2008


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 08 aug 10, 19:47

Det er FOTball Thomassen. Det er vel den femtifjerde handsen din i år.

Ellers er det "morsomt" å se stjernespiller Andersson gi seg i absolutt alle dueller han er i.

Og jo, ellers er det meste helt horribelt for øyeblikket.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 08 aug 10, 19:48

Opprinnelig postet av Kråkerøygutt1

Fullt fortjent. Er ikke annet å si.

Hvordan i helvete skal kampen mot Særp gå når vi stiller med 11 dovendyr?

Den fokuserer vi på fra imorgen av. Nå skal alle spillerne + trenerteamet gå i seg selv og bare innrømme at dette her er latterlig fotball. Deretter, ny uke - nye muligheter, og Pædder som skal kastes tilbake i Glomma.

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 08 aug 10, 19:49

FAAAAAN! Det var jo så nære!

---------------------------

Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 08 aug 10, 19:49

Hvordan er det mulig? Leder 2-0 til pause og så kjører de over oss og scorer tre på rappen i annen omg? 90 minutter er tydeligvis en for lang periode å være konsentrert og kjøre full innsats. Får dårlig trent?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 aug 10, 19:51

Jippi vi tapte Cry

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 08 aug 10, 19:52

Så utrolig ræva. Vi får mål på meget gunstige tidspunkt også. Helt til å begynne med og rett før pause. Da slipper man fankern ikke inn tre mål mot det suppelaget der i andreomgang.


Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 08 aug 10, 19:52

Kjøss meg midt i ræva. Hvordan er det mulig å lede 2-0 til pause for så å tape 3-2 ???

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 08 aug 10, 19:52

Inntil neste kamp alle spillerne dra til HÆLVETTE. Møkk dårlig å tape borte mot lilleputtlag som Strømmen. Skal vi rykke opp, eller skal vi bare drive og røre i 1. divisjon i en 10 års tid? Dette holder ikke!

---------------------------

Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 08 aug 10, 19:53
Fy faen!!!!! Lede 2-0,ha fullstendig kontroll for så å komme ut i 2omg som halshogde høns!!!! Skjerpings gutta!!!!! Hva skjedde med Shabani? Skada igjen??

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 08 aug 10, 19:53
Flaut. Pinlig. Og nevnte jeg flaut?

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 08 aug 10, 19:53
Hvordan klarer man å lede 2-0 til pause og tape 3-2? Mot Strømmen? Hallo lissom......------masse banneord-----. Håper virkelig dette får konsekvenser både i form av verbal kjeft og benking av enkeltspillere som for eksempel Mattias Andersson som leverer null innsats idag. Huff, svært skuffet...

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 08 aug 10, 19:53

Med det spillermaterialet vi har synes jeg faktisk ikke 9-4-3 er så imponerende, faktisk litt svakt. Eneste positive idag (vanskelig å glede meg over debuten til Gamboa nå..) er at Songdal taper, og Glimt avgir poeng. Tar vi Særp i neste kamp har vi brått 7poeng ned igjen. RANheim tenker jg ikke på engang...

RÆVVA Fredrikstad Fotballklubb!!!

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 08 aug 10, 19:54

Opprinnelig postet av aavdst

Hvordan er det mulig? Leder 2-0 til pause og så kjører de over oss og scorer tre på rappen i annen omg? 90 minutter er tydeligvis en for lang periode å være konsentrert og kjøre full innsats. Får dårlig trent?

For dårlige holdninger, enkelt og greit. De er tydeligvis ikke proffe nok!!! Dessverre.

Om Maradona var en motivator virker det som aune er det motsatte

---------------------------

Svikere henrettes, so justice for all...

*Ultras Liberi*


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 08 aug 10, 19:54

Jan T ikke fornøyd på radion.. Hva skjedde?

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

18.08.2010


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 08 aug 10, 19:56
Opprinnelig postet av Mustang

Opprinnelig postet av aavdst

Hvordan er det mulig? Leder 2-0 til pause og så kjører de over oss og scorer tre på rappen i annen omg? 90 minutter er tydeligvis en for lang periode å være konsentrert og kjøre full innsats. Får dårlig trent?

For dårlige holdninger, enkelt og greit. De er tydeligvis ikke proffe nok!!! Dessverre.

Om Maradona var en motivator virker det som aune er det motsatte

Der tror jeg du treffer spikeren på hodet, holdninger, rett og slett!

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 08 aug 10, 19:56

FFK spiller jo ikke fotball i 2.omgang. Vi jobber ikke sammen som et lag og burde tapt med flere mål.

Nå skal vi hvertfall knuse Smurfene 07 neste helg. Men da må vi opp MAAAANGE hakk!!

1 fattig poeng mot Moss og Strømmen er drita dårlig.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 08 aug 10, 19:56

Hva som skjedde? Vi har et lag besatt av spillere som I K K E  V I L. Enkelt og greit. Se på den forbanna dårlige innsatsen. Hadde fokus vært et klesplagg, så var dette noe de tydeligvis har rivd av seg under pausen og spyla ned i den forbanna doen. Fytti helvete.

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 08 aug 10, 19:59
Endret: 08 aug 10, 20:00
Endret av: Holters

2. omgang er tragisk dårlig. Vi vinner ingen dueller og ingen andreballer. Vi er ikke oppe i Strømmenspillerne, og tempoet er fraværende. I tillegg blir det veldig urytmisk etter alle omrokkeringene defensivt.

For øvrig er det skremmende å se hvor avhengige er av at Wallace er på banen og i form. Nok engang viser det seg at Wallace er selve nøkkelen til FFKs offensive spill.

Gamboa uten tvil banens beste, men han holder vel kanskje ikke en hel kamp ennå? Han har tross alt ikke spilt kamper på over to måneder. Synes uansett det var merkelig å bytte ham ut, selv om jeg også ser at han er litt ustrukturert i posisjonsspillet.

Mattias Andersson banens desidert dårligste, noe han er stort sett hver eneste gang han ikke scorer. Det er så frustrerende å se på ham spille. Null innsats og null ansvar defensivt. Bare snur ræva til og knapt løfter et bein. Han er så utrolig ræva i banespillet, og det er Synd at Odd ikke ser ut til å ha midlene for å hente ham.

2. omgang er så grusomt ræva at jeg ikke klarer å finne ord for å beskrive dette.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


patrickd

Juniorspiller
Ble medlem: 16 mar 04
Innlegg: 78

Lagt til: 08 aug 10, 19:59
fortsatt mange som mener mathias er god??? som sagt, det hjelper ikke score noen få flaksemål når han 9 av 10 kamper taper ALLE dueller, å løper mindre enn thor hushovd gjør rett etter han har kommet i mål etter en etappeseier i tour de france... herre

---------------------------

thats football guys, thats all it is;)


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 08 aug 10, 20:01

Dette her for faen meg trener-duoen ta ansvaret for, akkurat som spillerne. Det er en kunst å få til en slik en lyrikk at et lag går fra himmel til helvete på 15 min. Det er helt sykt å kunne YTRE noen sånne ord i garderoben. Største ønske nå er å vite hva i all verden han klarte å lire av seg til gutta.

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 08 aug 10, 20:01
Ræva lag, ræva lasse, ræva forsvar og tape mot et fette lag som strømmen er ikke lov så enkelt er det. Straff straff straff, i helvete så late spillere og primadonnaer som noen av disse er skal du faen lete lenger etter.

RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 08 aug 10, 20:02

Andersson er best som innbytter. Skjønner ikke at han skal spille en hel kamp med den innsatsen!

Helt talentløs 2. omgang! Nå har jeg ikke tro på seier mot Særp neste søndag. Vi kommer til å tape så det synger!

---------------------------

Man blir ikke sint vøttø, bare veldig, veldig skuffet!


alexx

Juniorspiller
Ble medlem: 20 aug 09
Innlegg: 118

Lagt til: 08 aug 10, 20:03
Dette er rett og slett en amatørforesstilling av verste sort, du taper ikke en kamp 3-0 i andre omgang mot en slik motstander, så vidt jeg husker var det Strømmen og ikke Barcelona. "Hoder må rulle",Aune må ta frem øksa og kjøre Fergusons "hårføner" på hele laget, makan til slett, amatørmessig holdning kan du bare ikke ha til en så godt betalt jobb

---------------------------

alexx


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 08 aug 10, 20:03
Lasse var heller all verden i dag, det var svakt å slippe inn tre mål på 45. minutter. Når synes jeg det er på tide å bytte keeper.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 08 aug 10, 20:04

Aune er alt annet enn fornøyd etter kampen:

- Hadde jeg hatt 11 bytter så hadde jeg byttet ut alle sammen.
- 2. omgangen var helt skrekkelig.
- Laget faller sammen totalt defensivt.
- Absolutt alle sammen underpresterer.
- Puslete i dueller osv.

Jeg kan ikke helt begripe at vi har tatt ETT fattig poeng på de to siste kampene mot to MØKÆLAG!! Nå skulle vi drept serien med ei luke ned til kvalik på 7-8 poeng. Utrolig skuffende.

 

 


patrickd

Juniorspiller
Ble medlem: 16 mar 04
Innlegg: 78

Lagt til: 08 aug 10, 20:05

Opprinnelig postet av Welhaven

Dette her for faen meg trener-duoen ta ansvaret for, akkurat som spillerne. Det er en kunst å få til en slik en lyrikk at et lag går fra himmel til helvete på 15 min. Det er helt sykt å kunne YTRE noen sånne ord i garderoben. Største ønske nå er å vite hva i all verden han klarte å lire av seg til gutta.

 

har du spilt fotball før? treneren kan ikke løpe for spillerne.. blir for dumt å alltid skylde på trenere... er spillerne som gang på gang spiller kamper hvor 100 prosent av sjanser i mot går inn.... HVER kamp i år har de jo gjort det

---------------------------

thats football guys, thats all it is;)


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 08 aug 10, 20:06

Opprinnelig postet av Patrioten
Lasse var heller all verden i dag, det var svakt å slippe inn tre mål på 45. minutter. Når synes jeg det er på tide å bytte keeper.

Å skylde på keeperen etter dette er totalt skivebom hvertfall.

Så du på kampen i det hele tatt??? Foot in mouth

FFK kunne hatt Iker Casillas i mål i dag. Vi hadde fortsatt tapt kampen.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 08 aug 10, 20:07

Opprinnelig postet av patrickd

har du spilt fotball før? treneren kan ikke løpe for spillerne.. blir for dumt å alltid skylde på trenere... er spillerne som gang på gang spiller kamper hvor 100 prosent av sjanser i mot går inn.... HVER kamp i år har de jo gjort det

Hold deg saklig da, forbanna idiot. Ikke kom hit å forklar ironisk at trenern ikke kan løpe for spillerne, jeg SKJØNNER jo det. Du så kanskje vi leda 0-2 til pause eller? Hvor spillerne spilte HELT annerledes enn 2. omgang? Hadde de hatt DELT hjerne alle 11 mann, så er det greit, men når alle trår inn på banen og gjør det ræva så har noe blitt sagt som tydeligvis var så taktisk feil som du får det.

Og jeg skylder også på spillerne hvis du leser. Herre jævla gud.

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 08 aug 10, 20:09

Dette var bedrøvelig.. Meget dårlig, flaut, pinlig og ræva..

Vi går til pause med 0 - 2 ledelse og styrer kampen, kommer ut i 2 omgang og detter helt sammen. De scorer to enkle mål og klarer å også ta ledelsen. Hvor var forsvaret i de situasjonene? Hva driver Lasse med for tiden? Mattias Andersson? Neste kamp håper jeg at Rafn starter istedet for Andersson...

Nei, håper guttane evaluerer seg godt sammen med Aune og co.. Og at vi banker Amatørklubben 08 på søndag ;)

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

18.08.2010


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 08 aug 10, 20:13

Nå må vi roe nerva litt Welhaven. Laughing

Alle sammen (inkl treneren) får strykkarakter i dag.

Hadde jeg vært søkkrik hadde jeg kjøpt Andersson til Odd Grenland. Fy f..n som jeg misliker den "luksus"-spilleren. Den mannen uten et decent skuddben er omtrent like dårlig som meg til å sparke fotball. Å ikke klare å bytte ut Andersson + Askar (hva har skjedd med Askar????) i dag er også håpløst. De gjør ikke én ting riktig i dag.

Og hvorfor i allverden skal Joachim ta den jævla ballen med hendene 3-4 ganger i hver kamp? Han skal være glad han ikke har fått flere kort for dette.


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 08 aug 10, 20:15

Opprinnelig postet av Welhaven

Hold deg saklig da, forbanna idiot. ....

Og jeg skylder også på spillerne hvis du leser. Herre jævla gud.

Det er love å være frustrert, men det går ei grense.
Jeg tror ikke dette har noe med trenerteamet å gjøre som sådan - tror heller det ligger hos spillerne. Når en 3 - 4 spillere melder seg ut vil nødvendigvis ikke lagspillet fungere heller.

Jeg tror Mattias Anderson etter denne kampen lverte en solid søknad om få fri fra startopptillingen.

Ramberg synes jeg også tatt sammen etter pause

Det er utrolig bra at vi nå har konkurranse om plassene -. det bør føre til skjerping.

Det er forøvrig andre kampen hvor vi dettere helt sammen etter pause. Sist gang klarte vi å ta oss inn - det klarte vi ikke denne gangen Cry

 

Vi får løfte hodet og håpe på hevn i neste kamp.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 08 aug 10, 20:15

Opprinnelig postet av Plankekæll

Nå må vi roe nerva litt Welhaven. Laughing

Ja - jeg vet, men å spørre om jeg har spilt fotball før og poengtere at trenern ikke kan løpe for spillerne er bare ren provokasjon. Er roet nå - og kun skuffet og lei. Heeelt ødelagt søndag.

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 08 aug 10, 20:17

Opprinnelig postet av Welhaven

 

 Heeelt ødelagt søndag.

Enig

 


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 08 aug 10, 20:19

Noen som vet hva som skjedde med Wallace?


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 08 aug 10, 20:19

Opprinnelig postet av rød og hvit

Det er love å være frustrert, men det går ei grense.
Jeg tror ikke dette har noe med trenerteamet å gjøre som sådan - tror heller det ligger hos spillerne. Når en 3 - 4 spillere melder seg ut vil nødvendigvis ikke lagspillet fungere heller.

Jada mr. Moral.

Men helt seriøst - du mener at et helt lag gikk ut på matta og vendte spillet sitt SAMMEN i den grad at trenerne ikke hadde noe å si?

La meg legge til at jeg er 100 % bak TF og TA, men de får ta skylden som alle andre. Ingen som var involvert i dagens taktikker ELLER spill kan gå hjem og være fornøyde idag. Ikke enig? Se resultatet. Fakta snakker for seg selv.

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 08 aug 10, 20:21

Jeg syns det er merkelig når Gamboa egentlig er høyreback, at ikke Vidar taes ut når Lala skal inn. Jeg syns det er ekstremt merkelig at Shabani tas ut for Gil når Ramberg spilte som han gjorde. Han traff vel nesten bare  de pasningene som gikk 3 meter bakover (syns forøvrig Ramberg har vært god de siste kampene).  Håper virkelig for trenerenes skyld at Shabani var skadet, for han var virkelig rolig og god også i dag! Så jo, trenerene kan ta på seg sin del av skylda. Han burde gjort grep på 2-1 for å få initativet tilbake!


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 08 aug 10, 20:23

Vil tippe at Shabani fikk kjenning med lårene han sliter med.

Å kritisere at Aune tar ut Gamboa blir helt feil. Costaricaneren har ikke spilt kamp på lenge, og hadde nok ikke holdt 90 minutter.

---------------------------

http://twitter.com/banksy8


JonFT

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 04
Innlegg: 281

Lagt til: 08 aug 10, 20:25

Synes egentlig hele kampen var svak av FFK. Pluss for innlegget til Gamboa og headingen til Borges som gjør 1-0. Deretter styrer vi en del. Men synes mye av spillet i 1.omg er på midtbanen uten at så mye skjer. Vi skaper ihvertfal likke så mye sjanser. 2-0 målet til Gamboa er en tilfeldighet og en gedigen keepertabbe. 2.omg er en full kollaps hos samtlige. Det er så svakt at jeg tror juniorlaget vårt uten problemer hadde gjort en 100% bedre innsats enn de late underpresterende spillerne som er ute på banen i FFK drakt.

Kun 3 spillere får godkjent av meg i dag. Gilmak, Gamboa og Borges. Gamboa har en god debut og blir nok moro å se fremover. Positiv spiller. Både Piiorja og Ophaug er svake i dag. Synes Piiroja har tapt seg en del i det siste, og Ophaug er utrolig vimsete og slurvete. Askar får heller ikke til mye, egentlig ingenting. Han fungerte som spiss i noen kamper men er nå bare SVAK uansett hvor han spiller. Dog, den desidert svakeste på hele banen i dag er Mattias Andersson. At han får spille en hel kamp er fullstendig uforståelig. En søppelsekk hadde gjort mer nytte på hans plass i dag. Er ikke i tvil om at hans innstilling og latskap smitter over på laget. Han er et dårlig forbilde hva gjelder arbeidsinnsats. Håper den eneste grunnen til at Aune hadde han på banen i samtlige minutter i dag var fordi Aune i et øyeblikk av euforisk rus kunne tro at Andersson kanskje kunne gjøre det store og putte et mål. Neste kamp skal Andersson benkes!

Nå har FFK hatt to svake kamper. Håper Aune og spellerne klarer å gå i seg selv til neste kamp. Klarer de ikke det blir det totalslakt hjemme mot Særp 08. Det som gjør ting ekstra irriterende er at vi nå burde ha ligget over Sogndal med noen 5-6 poengs luke nedover til kvallik ...men nei. Nå blir et et jævla slit utover. Mange bortekamper skal vi ha også. Dette blir mer nervepirrende enn godt er Frown

 

---------------------------

Alltid FFK!


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 08 aug 10, 20:25

Opprinnelig postet av Lemmy

Å kritisere at Aune tar ut Gamboa blir helt feil. Costaricaneren har ikke spilt kamp på lenge, og hadde nok ikke holdt 90 minutter.

En her inne som skrev to måneder uten kamp tror jeg? Er greit å la han få en myk start da ser jeg for meg.

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 08 aug 10, 20:25

Opprinnelig postet av Lemmy

Vil tippe at Shabani fikk kjenning med lårene han sliter med.

For å være helt ærlig bør ikke Shabani få noen ny kontrakt med FFK etter denne sesongen.

Gutten er dessverre så mye skadet at Kieron Dyer ser ut som Supermann i forhold.

Skal han få ny kontrakt må han hvertfall spise masse Skipper'n-spinat! Wink


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 08 aug 10, 20:28
Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Patrioten
Lasse var heller all verden i dag, det var svakt å slippe inn tre mål på 45. minutter. Når synes jeg det er på tide å bytte keeper.

Å skylde på keeperen etter dette er totalt skivebom hvertfall.

Så du på kampen i det hele tatt??? Foot in mouth

FFK kunne hatt Iker Casillas i mål i dag. Vi hadde fortsatt tapt kampen.

Han kunne i hvertfall tatt et av målene. I tillegg holdt han på å drite seg ut igjen, slik han har gjort med å ta ballen utenfor 16.meteren. Eller han gjorde det. Han tar ballen like utenfor feltet! Dommer overser derimot hendelsen, og han tar med seg ballen inn i feltet igjen...

rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 08 aug 10, 20:29

Opprinnelig postet av Welhaven

 

Men helt seriøst - du mener at et helt lag gikk ut på matta og vendte spillet sitt SAMMEN i den grad at trenerne ikke hadde noe å si?

La meg legge til at jeg er 100 % bak TF og TA, men de får ta skylden som alle andre. Ingen som var involvert i dagens taktikker ELLER spill kan gå hjem og være fornøyde idag. Ikke enig? Se resultatet. Fakta snakker for seg selv.

Er ganske så sikker på at det var lagt en klar og tydelig strategi og den ble i hvert fall ikke fulgt. Slik jeg oplever det svikter det totalt hos et par ffk spillere.
Det er ikke trenerne som klarer å ta tak i laget - de kan gjøre bytter de kan gi beskjeder. Men der stopper også trenerens innflytelse på en kamp som er i gang. Sist gang klarte et par av spillerne å dra resten av laget med seg i en positiv snuoperasjon. I dag klarte disse ikke det.
Vi har en Celso som har jobbet og jobbet - i dag glitret han ikke mye etter hvilen.
Forsvaret funkert heller ikke optimalt - kanskje for mye rokering.

Skjønner at du stiller deg 100% bak TF og TA - mistenker ikke noe annet. Men tror nok det er spillerne som må ta denne.

Det TF TA kan kritiseres for er at de bruker alle de nye på en gang. Kanskje skulle vi spilt mer på det safe?


Marie

Juniorspiller

Ble medlem: 27 jun 06
Innlegg: 142

Lagt til: 08 aug 10, 20:34
Endret: 08 aug 10, 20:35
Endret av: Marie

Opprinnelig postet av Patrioten
Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Patrioten
Lasse var heller all verden i dag, det var svakt å slippe inn tre mål på 45. minutter. Når synes jeg det er på tide å bytte keeper.

Å skylde på keeperen etter dette er totalt skivebom hvertfall.

Så du på kampen i det hele tatt??? Foot in mouth

FFK kunne hatt Iker Casillas i mål i dag. Vi hadde fortsatt tapt kampen.

Han kunne i hvertfall tatt et av målene. I tillegg holdt han på å drite seg ut igjen, slik han har gjort med å ta ballen utenfor 16.meteren. Eller han gjorde det. Han tar ballen like utenfor feltet! Dommer overser derimot hendelsen, og han tar med seg ballen inn i feltet igjen...

 "Han kunne hvertfall tatt et av målene". Hvis du kommer med en sånn påstand, får du begrunne den også? Jeg er også spent på hvem du har tenkt til å sette i mål i stedet for Lasse.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 08 aug 10, 20:35

Opprinnelig postet av Patrioten
Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Patrioten
Lasse var heller all verden i dag, det var svakt å slippe inn tre mål på 45. minutter. Når synes jeg det er på tide å bytte keeper.

Å skylde på keeperen etter dette er totalt skivebom hvertfall.

Så du på kampen i det hele tatt??? Foot in mouth

FFK kunne hatt Iker Casillas i mål i dag. Vi hadde fortsatt tapt kampen.

Han kunne i hvertfall tatt et av målene. I tillegg holdt han på å drite seg ut igjen, slik han har gjort med å ta ballen utenfor 16.meteren. Eller han gjorde det. Han tar ballen like utenfor feltet! Dommer overser derimot hendelsen, og han tar med seg ballen inn i feltet igjen...

Uansett prøver du å gjøre Lasse til syndebukk her. Han var sjanseløs på alle målene, enten du vil eller ikke. 

Skyld heller på det patetiske forsvarsspillet både forsvarsrekka og midtbanen presterer i andre omgang. Det er de som fortjener slakt, ikke en "stakkars" keeper som er helt sjanseløs bak der.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 08 aug 10, 20:37

Opprinnelig postet av Marie

Opprinnelig postet av Patrioten
Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Patrioten
Lasse var heller all verden i dag, det var svakt å slippe inn tre mål på 45. minutter. Når synes jeg det er på tide å bytte keeper.

Å skylde på keeperen etter dette er totalt skivebom hvertfall.

Så du på kampen i det hele tatt??? Foot in mouth

FFK kunne hatt Iker Casillas i mål i dag. Vi hadde fortsatt tapt kampen.

Han kunne i hvertfall tatt et av målene. I tillegg holdt han på å drite seg ut igjen, slik han har gjort med å ta ballen utenfor 16.meteren. Eller han gjorde det. Han tar ballen like utenfor feltet! Dommer overser derimot hendelsen, og han tar med seg ballen inn i feltet igjen...

 "Han kunne hvertfall tatt et av målene". Hvis du kommer med en sånn påstand, får du begrunne den også? Jeg er også spent på hvem du har tenkt til å sette i mål i stedet for Lasse.

Synes bare han så pasiv ut .

Vi har jo en resvervekeeper har vi ikke det?


Marie

Juniorspiller

Ble medlem: 27 jun 06
Innlegg: 142

Lagt til: 08 aug 10, 20:42

Opprinnelig postet av Patrioten

Opprinnelig postet av Marie

Opprinnelig postet av Patrioten
Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Patrioten
Lasse var heller all verden i dag, det var svakt å slippe inn tre mål på 45. minutter. Når synes jeg det er på tide å bytte keeper.

Å skylde på keeperen etter dette er totalt skivebom hvertfall.

Så du på kampen i det hele tatt??? Foot in mouth

FFK kunne hatt Iker Casillas i mål i dag. Vi hadde fortsatt tapt kampen.

Han kunne i hvertfall tatt et av målene. I tillegg holdt han på å drite seg ut igjen, slik han har gjort med å ta ballen utenfor 16.meteren. Eller han gjorde det. Han tar ballen like utenfor feltet! Dommer overser derimot hendelsen, og han tar med seg ballen inn i feltet igjen...

 "Han kunne hvertfall tatt et av målene". Hvis du kommer med en sånn påstand, får du begrunne den også? Jeg er også spent på hvem du har tenkt til å sette i mål i stedet for Lasse.

Synes bare han så pasiv ut .

Vi har jo en resvervekeeper har vi ikke det?

Masalin spiller ikke for 2. laget, så regner ikke med at han er klar.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 08 aug 10, 20:44

Så han passiv ut?? Hehe. Det var utfyllende og flott. Når motstanderen får fyre løs fra 4-5 meter på blank kasse er det jaggu ikke lett å være keeper. Det er lettere å redde straffer.

Nå må du gi deg med å prøve å finne feil hos den mannen hele tiden. Slik jeg ser det stod han en bra kamp. De tre målene får noen andre ta på sin kappe. At han muligens tok en ball utenfor får så være, dommeren og linjedommeren mente at han ikke var utenfor.

 


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 08 aug 10, 20:52
Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Patrioten
Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Patrioten
Lasse var heller all verden i dag, det var svakt å slippe inn tre mål på 45. minutter. Når synes jeg det er på tide å bytte keeper.

Å skylde på keeperen etter dette er totalt skivebom hvertfall.

Så du på kampen i det hele tatt??? Foot in mouth

FFK kunne hatt Iker Casillas i mål i dag. Vi hadde fortsatt tapt kampen.

Han kunne i hvertfall tatt et av målene. I tillegg holdt han på å drite seg ut igjen, slik han har gjort med å ta ballen utenfor 16.meteren. Eller han gjorde det. Han tar ballen like utenfor feltet! Dommer overser derimot hendelsen, og han tar med seg ballen inn i feltet igjen...

Uansett prøver du å gjøre Lasse til syndebukk her. Han var sjanseløs på alle målene, enten du vil eller ikke. 

Skyld heller på det patetiske forsvarsspillet både forsvarsrekka og midtbanen presterer i andre omgang. Det er de som fortjener slakt, ikke en "stakkars" keeper som er helt sjanseløs bak der.

Har sett mer på kampen nå og må beklage meg, jeg var for rask til å dømme han, dere har rett, han kunne ikke tatt noen målene. Irritasjonen min over tapet gikk desverre utover Lasse, måtte liksom finne meg en skyteskive. Men, det var nok flere som var dårligere enn, forsvaret blant annet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 08 aug 10, 20:59

Den er grei. Les også dette:

- Dette var frustrerende.

 


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 08 aug 10, 20:59
Endret: 08 aug 10, 21:01
Endret av: Patrioten

Kanskje dette tapet lå i kortene, siden vi slet mot Moss og fort kunne tapt der .Og denne kampen mot Strømmen, hvor de ikke har tapt på hjemmebane i år. Kanskje det ikke var så overraskende likevel?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 08 aug 10, 21:02

Opprinnelig postet av Plankekæll

Den er grei. Les også dette:

- Dette var frustrerende.

Tar den.

 


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 08 aug 10, 21:05

Strømmen er et lag vi enkelt og greit skal knuse. Moss er også et lag vi skulle feiet av banen og vunnet mot.

Uansett om Strømmen ikke har tapt på hjemmebane er FFK et mye bedre lag enn dem. Vi burde drept denne kampen i 2. omgang, istedet slutter vi å spille fotball.

Nei, uansett historie - vi skal bare ikke tape mot lag som Strømmen og Moss.

Mot Moss var det marginer, mot Strømmen var det innsats som manglet. Det siste er mye verre. Dårlig innsats er det verste jeg ser, og denne kampen + dette resultatet gjør meg rett og slett frustrert og drit forbanna. Yell


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 08 aug 10, 21:12

2. omgangen i dag var utvilsomt årets mest frustrerende. Etter en grei 1. omgang blir vi store på det, og tror vi skal kunne spasere inn en seier mot lille Strømmen.

DET FUNKER IKKE!!!!!!!!

Eneste vi kan håpe på nå er at vi er mer revansjesugne til helgen, kjipt at det er landslags samlinger til uka..

---------------------------

Svaberget for alltid!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 08 aug 10, 21:23
Da blir det nok ikke rare treningsøktene, siden sju av de beste spillerne er vekk. Vi hadde trengt denne uken for å komme i gang etter denne elendige kampen.

bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 08 aug 10, 21:29

Opprinnelig postet av Plankekæll

Strømmen er et lag vi enkelt og greit skal knuse. Moss er også et lag vi skulle feiet av banen og vunnet mot.

Helt enig, men den store forskjellen på de to kampene er at mot Moss var vi uheldige (eller kanskje heller ineffektive) og burde vunnet. I kveld vant Strømmen helt fortjent. Selv i første omgang var det javnt, og 2-0 var flatterende for oss.

I andre omgang slo en eller annen av lyset, mens Strømmen tok seg sammen og kjempet som løver.

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 08 aug 10, 21:34

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Vi går til pause med 0 - 2 ledelse og styrer kampen, kommer ut i 2 omgang og detter helt sammen. De scorer to enkle mål og klarer å også ta ledelsen. Hvor var forsvaret i de situasjonene? Hva driver Lasse med for tiden? Mattias Andersson? Neste kamp håper jeg at Rafn starter istedet for Andersson...

Jeg føler faktisk for å ta Andersson litt i forsvar i dag, for i første omgang synes jeg faktisk han jobba ganske bra både offensivt og defensivt. I andre er han elendig, men det er han jo heller ikke alene om i dag...

 

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 08 aug 10, 21:37

Kortslutning og helt mørkt for FFK, når Strømmen gikk i dag. FB bruker vel noe sånt til morgendagens avis.


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 08 aug 10, 21:48
Herregud. Hjemme etter 2,5 timer i varmen på Strømmen stadion. Faktisk var sola det eneste som varmet også. Slett innsats av stort sett alle. De nye pluss Borges skal få godkjent. Har aldri vært noen stor fan av Askar, men slik han har prestert i de siste kampene er direkte for jævli. Finnes jo knapt et fiber med ferdigheter i den velebøtta der.

---------------------------

cupmester 06, uten tromme


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 08 aug 10, 21:50

Jeg vet nesten ikke hva jeg skal si om 2. omgangen, men jeg synes vi ikke skal skylde på Lasse. Om en uke er i kun et poeng foran Særp og vil få en forferdelig vanskelig høst med en rekke vanskelige bortekamper. Til dere som sa at "vi skal ta et år i Adeccoen" så håper jeg der nå ser hvor vanskelig dette er. Jeg minner om at sist gang vi rykket ned tok det 18 år å komme tilbake.


kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 08 aug 10, 22:02
Vær så snill å kutt ut alt jævla prat om "stø kurs mot tippeligaen", "vi har den suverent beste stallen", hvem skal egenntlig stoppe oss..." og alt annet pissprat. I flere av kampene, som i dag, har FFK framstått som et helt ordinært fotballag laaangt unna toppen i norsk fotball. Se på prestasjonene i dag, spiller for spiller, situasjon for situasjon, så er det så mange feil, svake mottak, grusomme pasninger, hodeløse valg, mangel på INNSATS og beslutsomhet gjennom hele kampen at det er helt jævlig. Gidder ikke gå inn på enkeltspillere en gang. Det var jevnt over veldig svakt over hele fjæla. -Men gi ikke Stav skylda i dag. DET blir for teit. Om det bor så mye kvalitet i laget som alle eksperter hevder skulle ikke midtpåtabellen-laget Strømmen hatt nubbetjangs etter å ha havna under 2-0 før pause på hjemmebane. Topplag som får en 2-0 ledelse borte før pause mot en presumtivt svakere motstander pleier gjerne å sette den tredje og fjerde, i stedet for å ta tre i rassen på en omgang. FFK har flere ganger rodd i land poeng både borte og hjemme etter en desperat innspurt som har gitt uttelling. (Moral) FFK er ikke outstanding i årets Adecco. Det kommer til å bli et helvetes rotterace helt inn. Jeg kan i dag ikke se en enste klar oprykksfavoritt blant dagens topp 5. Lagene med spillere som vil ofre mest i hver duell, blø for drakta, som er best på å holde fokus hele veien rykker opp. For kvaltetsmessig skiller det svært lite mellom de 5-6 øverste laga i Adecco.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 08 aug 10, 22:17
Endret: 08 aug 10, 22:17
Endret av: Costanza

Dette var ganske enkelt en pinlig og dels skremmende affære. I 1. omgang er vi effektive og scorer to mål på strategisk viktige tidspunkter; tidlig i kampen og på overtid. Strømmen virker ganske tafatte, er stresset og slår for det meste langt i håp om å vinne andreballer. Men FFK ser ut til å ha solid kontroll bakover, og med effektivitet i angrep leder vi 2-0 til pause. Det ser ut som vi har fullstendig kontroll og kampen er avgjort. Problemet er bare at FFK-spillerne tydeligvis gikk ut til 2. omgang med de samme tankene, og det er i beste fall ekstremt uprofesjonelt og en mental kollektiv svakhet ved laget som er smått skremmende. 

FFK er utvilsomt et veldig mye bedre fotballag enn Strømmen. Med tomålsledelse til pause, er det derfor kun innsats/mental innstilling som gjør at vi til slutt taper kampen og dummer oss ut. 

Alle lag går på feilskjær en gang i mellom, men dette var på ingen måte et "akseptabelt" feilskjær.

Skylden må naturligvis deles mellom spillere og lagledelse. Jeg stiller i den anledning noen kritiske spørsmål til Aunes disposisjoner underveis. Det fremgår tidlig i 2. omgang at vi sliter veldig på sentral midtbane, hvor Joachim Thomassen er under pari og Hans Erik Ramberg presterer årsverste. Det er ingen dynamikk i spillet, balltapene florerer og verken Ramberg eller Thomassen greier å spille opp kantene og midtspiss. Spesielt Ramberg mister ballen gang på gang i farlig rom, helt unødvendig grunnet slurv, og gir Strømmen overgangsmuligheter som de også utnytter til å lage mål. Likevel velger Aune å spille i ca. 80 minutter før det gjøres endringer sentralt, og det er vår totale mangel på aggressivitet og dagsform på sentral midtbane at vi taper kampen. At Mathias Andersson aldri er mentalt til stede, og Amin Askar fortsetter å underprestere, hjelper heller ikke.

Så til slutt det virkelig positive; Christian Gamboa. En klassespiller om man skal dømme etter én match. På et veldig vanskelig underlag (har han i det hele tatt spilt på kunstgress tidligere?) er han vår soleklart beste spiller og viser sitt nivå og register tidlig i kampen. God teknikk, smidig med sterk balanse, hurtig, presise pasninger, innsats og ikke minst nydelige innlegg og dødballer. Jeg har sjeldent sett en mer lovende debut i FFK-drakt, og en bortimot komplett spiller. Det er selvsagt tidlig (jeg husker også at Abgar Barsom var lysende i sin debut og første kamper...), men dette var veldig lovende. 

Men også her et hjertesukk rettet mot trenerbenken. Ok, det er greit at Gamboa kanskje ikke har så mye kamptrening og man antok at han ikke ville holde 90 minutter. Men når han likevel presterer som en av våre beste til langt ut i kampen, hvorfor da bytte ham ut? Når spillere som Andersson, Askar og Ramberg får spille? Jeg forstår det ikke (tar forbehold om at Gamboa selv ba om bytte, men det så ikke slik ut fra tribunehold).

Lala hadde forresten et skuf fende innhopp i dag, og et langt skritt tilbake fra sist. Gjorde en del merkelig.

Også synd med Wallace som virker å være i form. Heldigvis så det ikke veldig alvorlig ut. Er imidlertid undrende til at Aune lot han være på banen såpass lenge etter at han signaliserte bytte. Isteden for å sette inn Shabani direkte og la Shabani spille seg varm, lar han altså en halvskadet spiller fortsette i 10-15 minutter. Hva om vi hadde fått et baklengsmål som resultat av at vi hadde en halvskadet venstreback på banen som ikke kunne gi 100 prosent? Synes det var feil prioritering/sjansespill å drøye så lenge med byttet. Tror Wallace signaliserte til benken 4-5 ganger at han ville bytte, mens Aune bryskt vinket ham tilbake til spill, hvorpå Wallace til slutt virket irritert (forståelig nok). 

Jaja. Nå er det bare å se frem til Sarpsborg-kampen på søndag... Vil da se et offensivt FFK i 4-4-2 med Gamboa og Wallace som vingbacker, forhåpentligvis Valencia tilbake på kant, og Tegstrøm som superinnbytter. Akkurat nå klør jeg meg mest i hodet over hvem som skal være spisspartner med Borges. Verken Andersson, Tegan eller Askar virker å være i slag til den rollen for øyeblikket. Skal vi la Mulac få sjansen fra start?

OBS! Ser nå at innlegget ble litt vel langt. Beklager dette....


summarius

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09
Innlegg: 289

Lagt til: 08 aug 10, 22:24

Kanskje vi skulle få et rent Costa-Rica lag og få Bolanos som spiss?

Wink


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 08 aug 10, 22:33

Det som jeg blir skremt av er alt det små spillet bak i våres forsvar plus vi mangler virkelig en som kan styre midtbanen.

Aune hva var det du sa til spillerne i pausa??For 1 omgang spilte vi bra og andre omgang?Hva skal man si,man blir ikke sinna men nok en gang veldig VELDIG skuffet.Og det byttet med å ta ut shabani og setta inn en defansiv midtbane spiller og putte thamassen på venstre kant når vi har 2 spisser på benken?Vi trengte mål!Nå er det vell oxo på tide å hel la de unge spissene få spille på topp med borges en å bruke askar der?Askar er flanke spiller!Nei både Aune og spillerne må gå i seg selv mye nå.

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 aug 10, 23:51

hvorfor spiller ikke simen Rafn lenger ?

etter at raio sa: "her har vi en ny tarik"  (så vips ut på benken)

hvorfor gir han Mattias Andersson tilit ? ( Den gutten beviser at han er best når han kommer fra benken)

hva med odi og dino ?

jeg stusser litt på valga treneren gjør, for han sier: jeg tar ut dem som er best på trening og det er ikke så lenge siden jeg husker Mattias Andersson sa: jeg hviler på trening så jeg er klar til kamp eller noe i den banen..

Ja  treneren har ett problem med og ta ut ett lag siden vi har så mange spillere nå, men så vanskelig kan det vel neppe være

 

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 08 aug 10, 23:52
Endret: 08 aug 10, 23:55
Endret av: Rey

Opprinnelig postet av keiko99

hvorfor spiller ikke simen Rafn lenger ?

Simen er på landslagssamling. Forøvrig syns jeg det var riktig lag som stilte på banen fra start i dag. Uenig i valgene underveis i kampen, men startoppstillingen synes jeg var helt korrekt.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 09 aug 10, 00:01
Endret: 09 aug 10, 00:06
Endret av: Mustang

Mener jeg har sett denne utviklingen før (med andre spillere/annen ledelse etc)....FFK-spillere som tar ting for gitt og taper kamper som de så absolutt burde ha vunnet. Jeg vil si det er typisk Fredrikstad FotballKlubb!.

Som sagt før i denne tråden virker spillerne lite profesjonelle. Et topplag lar ikke en 2-0 ledelse gå i dass, ikke PÅ DENNE MÅTEN. Jeg kan ikke se andre muligheter (akkurat nå) enn at dette sitter på det mentale plan. Kan dette har røtter lenger opp i systemet?

Å ha gode holdninger er alfa og omega for både å kunne gjøre en god jobb, for gjensidig respekt overfor kollegaer/klubb og ikke minst seg selv! Spillerne BØR HA såpass verdighet/selvrespekt at man ikke bør være bekjent av slik slett insats som vist idag...

 

Stiller meg forøvrig i kø hva gjelder disponeringen av taktikk/valg av trenerteamet underveis...

Gode lag pleier å slå tilbake, la oss håpe FFK viser seg som nettopp dette den 15/8!!

Nå skal jeg legge meg, litt synd jeg ikke skrev innlegget tidligere da jeg tror jeg nå vil slite med søvnen. Ingen er perfekte...:-p

PS: jeg skal ikke la min frustrasjon gå utover enkeltspillere denne gangen...men fanden skal vite at jeg ikke syns alle er verdige drakta. Nok om det.....makan til ustabilitet!!!

---------------------------

Svikere henrettes, so justice for all...

*Ultras Liberi*


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 09 aug 10, 09:12
Opprinnelig postet av Costanza

Problemet er bare at FFK-spillerne tydeligvis gikk ut til 2. omgang med de samme tankene, og det er i beste fall ekstremt uprofesjonelt og en mental kollektiv svakhet ved laget som er smått skremmende. 

FFK er utvilsomt et veldig mye bedre fotballag enn Strømmen. Med tomålsledelse til pause, er det derfor kun innsats/mental innstilling som gjør at vi til slutt taper kampen og dummer oss ut.

Helt enig! Her tror jeg 99% av forklaringen ligger, i hodet på spillerne. Innstilling og profesjonalitet!

ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 09 aug 10, 13:18

Når vi ser på stallen som spilt i går: 2 U21 landslagsspillere, 2 Costaricanske landslagsspillere,  Estlands beste spiller, en brasiliansk venstreback i toppklasse og en som har spilt med Kluivert i Ajax (selvom det er noen år tilbake). Allikevel klarer  vi å kjøre til en bane gjemt langt inni bushen ved Lillestrøm å tape. Det kan bare tyde på slett innsats det, noe som er forferdelig irritterende!

 

Er forøvrig mektig imoponert over Borges som gidder i det hele tatt, men det er en annen historie.


Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 09 aug 10, 15:50

 

Jeg føler faktisk for å ta Andersson litt i forsvar i dag, for i første omgang synes jeg faktisk han jobba ganske bra både offensivt og defensivt. I andre er han elendig, men det er han jo heller ikke alene om i dag...

 

[/quote]

Andersson leverer også en meget svak førsteomgang. Han er grusom gjennom hele kampen. Det må være demotiverende for de andre spillerne å spille på lag med denne 70%-spilleren. Han virke arrogant, lat og fullstendig likegyldig for det som skjer på banen. En tvers i gjennom møkkaspiller. Han kan muligens være innbytter de siste 15 min, men en hel kamp bør denne latsabben holdes unna. Han må bli benka til neste kamp. Ellers så virket Thommasen utolig lat i går også. Luktet aldri ballen, og var veik. Ramberg og Askar manglet rett og slett ferdigheter.

Men denne Andersson får meg nesten til å eksplodere.

---------------------------

Whiskeypætt med dusk


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 09 aug 10, 16:12
Hvilke kamper i år har Anderson vært god når vi kun har med kampene han har spilt fra start?

Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 10 aug 10, 10:17
Opprinnelig postet av Erikk
Hvilke kamper i år har Anderson vært god når vi kun har med kampene han har spilt fra start?
Ingen...

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 10 aug 10, 10:20
Med andre ord passer han best som superinnbytter?

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 10 aug 10, 10:26

Opprinnelig postet av Erikk
Med andre ord passer han best som superinnbytter?

Mannen har opplagt et holdningsproblem.

Han går jo ut og sier at han bevisst sparer seg på trening for å gi alt i kampene. Problemet er bare at han trener dårlig (hans eget utsagn) og spiller dårlige kamper. Han virker i dårlig fysisk forfatning, er tung i rumpa og generelt uinteressert og umotivert. De eneste gangene han virker interessert er når han har ballen foran seg og kan fyre løs på halvvolley (evt helvolley).

For min del kan han ryke og reise, og jeg håper Odd Grenland henter han. Men når det er sagt håper jeg han storspiller for FFK den tiden han er her, og jeg heier på han like mye som alle andre under kampene. Men jeg liker ikke dårlig innstilling og dårlig innsats. 


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 10 aug 10, 10:27

Opprinnelig postet av Erikk
Med andre ord passer han best som superinnbytter?

Ja, eller i en annen klubb...?


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 10 aug 10, 10:30

Opprinnelig postet av Plankekæll

 Han går jo ut og sier at han bevisst sparer seg på trening for å gi alt i kampene. Problemet er bare at han trener dårlig (hans eget utsagn) og spiller dårlige kamper. 

Det henger jo sammen. Det er på trening grunnlaget for gode kamper blir lagt. Andersson er ikke så god at han kan spare seg på trening. Det ser vi jo i kamp etter kamp...


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 10 aug 10, 10:36

Opprinnelig postet av Ymer

Opprinnelig postet av Plankekæll

 Han går jo ut og sier at han bevisst sparer seg på trening for å gi alt i kampene. Problemet er bare at han trener dårlig (hans eget utsagn) og spiller dårlige kamper. 

Det henger jo sammen. Det er på trening grunnlaget for gode kamper blir lagt. Andersson er ikke så god at han kan spare seg på trening. Det ser vi jo i kamp etter kamp...

Har jeg sagt noe annet? Jeg kunne sikkert skrevet "gi alt i kampene". Det var ironi - han gir ikke alt i kampene. Enten det, eller så har han ikke mer å gi pga sløvt treningsgrunnlag. Ikke vet jeg. Det jeg vet er at det han gjør er for dårlig i forhold til hva vi har lov til å forvente av han. Han skal liksom være vår høyt betalte "stjernespiller", men det synes ikke.

For min del kan vi gjerne bruke Lala og Rafn istedet. De er unge og tjener en brøkdel av Andersson. 


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 10 aug 10, 11:20
Endret: 10 aug 10, 11:21
Endret av: Ymer

Opprinnelig postet av Plankekæll

 Har jeg sagt noe annet? Jeg kunne sikkert skrevet "gi alt i kampene". Det var ironi - han gir ikke alt i kampene. Enten det, eller så har han ikke mer å gi pga sløvt treningsgrunnlag. Ikke vet jeg. Det jeg vet er at det han gjør er for dårlig i forhold til hva vi har lov til å forvente av han. Han skal liksom være vår høyt betalte "stjernespiller", men det synes ikke.

For min del kan vi gjerne bruke Lala og Rafn istedet. De er unge og tjener en brøkdel av Andersson. 

Har jeg sagt at at du sa noe annet?  Vi er vel igrunnen enige, eller?
  Når Andersson sier han sparer seg på trening for å kunne gi alt i kampene så har Andersson ikke forstått hva som kreves av en toppidrettsmann. God treningsmoral er viktig for å prestere. Bare det å tenke tanken på å spare seg blir helt feil. Umoralsk er det også, i og med at spilleren faktisk får lønn for å trene og spille. Ingen tror vel at spillere får millionlønn for å jobbe 90 minutter hver helg? Når du da i tillegg ikke jobber i de 90 minuttene "alle" kan se deg da er det kanskje på tide å revurdere hele forholdet mellom klubb og spiller..?

Enig med deg angående Simen og Lala også: La de spille, stort potensiale!

 


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 10 aug 10, 11:35

Vi er helt enige slik jeg ser det. Både når det gjelder Andersson, Lala og Rafn.

Det virket bare for meg at du måtte belære meg at dårlige treninger og dårlige kamper henger sammen. Slike ting forstår jeg helt utmerket selv. 

Hvis det ikke var intensjonen beklager jeg. 


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 10 aug 10, 11:42
Opprinnelig postet av Plankekæll

Vi er helt enige slik jeg ser det. Både når det gjelder Andersson, Lala og Rafn.

Det virket bare for meg at du måtte belære meg at dårlige treninger og dårlige kamper henger sammen. Slike ting forstår jeg helt utmerket selv. 

Hvis det ikke var intensjonen beklager jeg. 

Var ikke meningen å belære deg. Jeg bare spant videre på det du skrev.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 10 aug 10, 16:52

Opprinnelig postet av Plankekæll

Mannen har opplagt et holdningsproblem.

Han går jo ut og sier at han bevisst sparer seg på trening for å gi alt i kampene.

Dette vet du at er feil Plankekæll. Han sa det etter at han hadde vært skada, og at han ikke tok noen sjanser før han var helt frisk. Han var også ute i avis/radio og sa at han var feilsitert på at han ikke ga alt på trening.

Greit du ikke liker han asså, men greit å bruke argumenter med rot i virkeligheten.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 10 aug 10, 17:07

Opprinnelig postet av ffkmufc

Opprinnelig postet av Plankekæll

Mannen har opplagt et holdningsproblem.

Han går jo ut og sier at han bevisst sparer seg på trening for å gi alt i kampene.

Dette vet du at er feil Plankekæll. Han sa det etter at han hadde vært skada, og at han ikke tok noen sjanser før han var helt frisk. Han var også ute i avis/radio og sa at han var feilsitert på at han ikke ga alt på trening.

Greit du ikke liker han asså, men greit å bruke argumenter med rot i virkeligheten.

Ok. Jeg kan godt trekke meg på dette ang trening/skade osv.

MEN - hva er feil med mannen da? Han presterer laaangt unna forventet nivå. Den fysiske formen er i tillegg ikke-eksisterende. Det har den forsåvidt vært hele sesongen. Jeg har heller ingen problemer med personen Andersson, kun spilleren Andersson.

Den første setningen ang "holdningsproblem" står jeg fast ved. Han har et fryktelig negativt kroppsspråk ute på banen, han løper lite og går ikke i dueller. 

Da må jeg spørre - hva er feil?


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 10 aug 10, 17:12

Enig med deg i at det kan virke som han har ett holdningsproblem. Men hva det feiler han kan jeg bare spekulere i, jeg har ikke fasiten på det.



Flat Trådet Nøstet
Totalt 14 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f