Husk meg
Brukernavn
Passord

Særpingær og litt oppsummering

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 30 jul 10, 03:23
Endret: 30 jul 10, 03:24
Endret av: FFKgutt1

Tror ikke den her hører til i fotball, men jeg sitter og flirer for meg selv når jeg leser denne tråden her hos fossefallet Laughing:

http://www.fossefallet.net/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=1285&sid=f4dfe9e386fc2dc13b45e6086faca0f5

Hvis dere ikke orker å gå inn, så kan jeg klippe og lime litt fra amatørklubben ved fossen:

Skrevet av: Blå&Stolt

Jeg heier for opprykk,
og har håp om at de de får minst 1 sesong til i Adecco.
Da er det bedre muligheter for sponsorer etc til 08, og at de kan finne seg til rette i Tippeligaen i "fred og ro".

Så sykt deilig å hatt avstand fra de røde minst 1 sesong, ganske slitsomt å ha de i samme liga :roll:
De er så altfor hovmodige og ovenpå at det er helt ille, altså supporterne deres, spillerne har jeg ingen formening om .

 

Skrevet av: jegern

Så var halve sesongen unnagjort. Vi har spilt 14 kamper og har 24 poeng. Ikke dårlig, sett utfra den forferdelige skadesituasjonen vi har opplevd denne våren. Lurer på hvor FFk hadde ligget, hvis de hadde skader på fire sentrale spillere...

 

Hadde tenkt meg en tur innom for å skrive litt til de der borte at det var utrolig bra gjort at de henger med i toppen i år også, tross skadene de har slitt med i vårsesongen.

Det gjorde jeg ikke, da jeg ble møtt av de kommentarene der. Lurer også på om de i det hele tatt har fulgt med på våres vårsesong? Har ikke vi også hatt skader? Bare for å nevne noen: Shabani, Tegstrøm, Andersson, Valencia?

For å oppsummere litt, er jeg fornøyd med sesongen våres hittil. Tap mot Amatørklubben AS og Ranheim som de eneste, tre uavgjort mot blantannet Mjøndalen, og resten er seiere. Meget fornøyd for å si det sånn. Tross alt har vi også hatt skader på sentrale spillere (ja særpinger vet dere er her og leser!). Spillet har vært variabelt, men sitter godt nå etter de siste kampene. Ikke så bra mot Sandnes Ulf, men vi tok poeng der.

Nå venter Moss for andre gang, sist gang storspilte vi og knuste dem 5 - 2. Kanskje vi gjør det på Søndag.

Hva synes dere om sesongen hittil?

Nei, nå kan SarpsborgFKSpartaSarpsborgfotballklubbAmatørklubbsidneyfc 08 dra åt skogen. Hovmod står for fall, håper vi gruser dem i høst Smile

 

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

18.08.2010


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 30 jul 10, 03:54
Endret: 30 jul 10, 04:35
Endret av: Plankehue

inntresangt at de hele tiden skal klage på spillere som er skada,og at vi ikke har hatt skader.

Rafn og Thomasen ble da skada i en pause, så det kan man vel ikke regne med tenker jeg.

men vi hadde 2 keeper skade samtidig, Valecia har vært skade en del av året , Tegan er skada, og Andersom har vært skadet fram og tilbake (virker som han er alltid skadet). Vi har hatt en del utvisniger.

Men syns de lever i en blå boble og de tror at laget er bedre enn det er (sån sett er vel det vanlig Tongue out).

siterer : Audun J 

Spissparet og tre av fire på midtbanen (vet ikke hvor god Meto er) er gode nok for Tippeligaen så lenge de er i form og spiller opp mot 90% av det de kan. Da er de gode nok til å kunne holde seg i Tippeligae.

Hva er de tror?? hehe man holder seg ikke i tippeligaen med og spille 90% av kapasitet sin Foot in mouth

 

Vet ikke hvor mange spillere de har på landslag? vi har jo 8 Tongue out hehe Det er vel liten peke pinne.

Men hvis de rykker opp, så må de lage planer for å bygge ut stadion, og har de råd til det? Ingen av dem nevnte det, men de har vel ikke tenkt på det. Turu ikke den lille stadion holder tippliga nivå.

Men tilbake til FFK, så har vel jeg en god følese på dette kan gå vår vei, Vi har en del borte kamper igjen, men er ikke umulig å krige seg inn de kampene. For det er vel det Adecco ligan er, KRIGING OG ATTER KRIGING.

100% innsats, så får heller fint spille komme i tippeligaen.


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 jul 10, 09:15

Tja, de tror vel de skal ture igjennom en sesong med flyt på skadefronten i fjor. De hadde neppe spilt kvalifisering om det ikke hadde vært flyten de hadde på flere områder i fjor. Og om FFK hadde hatt mindre skader i fjor, så kanskje vi ikke hadde spilt i Adeccoligaen i år.

Ting jevner seg ut. Er man heldig med skader et år, så er man gjerne litt uheldig neste år. Molde i fjor hadde knapt skader på enkeltspillere i fjor. I år har Thioune vært mye skadet (samt Diouf solgt), og vips så er de et helt annet lag - heldigvis.

Vi har også hatt våre skader i år, men vi drar nytte av at vi har en ganske bred stall, selv om enkelte må spille på uvante plasser.


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 30 jul 10, 13:49

Greit nok at de har slitt med skader på Wiig, Hoås, Røn osv.. Men å komme å si at vi ikke har slitt i sesongen er å dra det for langt. Samtidig flyr noen av de rundt på diverse forum og slenger dritt til alle omtrent. Sealed

Hvor mange tilskuere har amatørklubben as på sine hjemmekamper? 6000 og noe? Nei! det er det faktisk FFK som har! Cool

Har Amatørklubben AS spilt europacupkamper i nyere tid? Nei! Det er det faktisk FFK som har gjort! Cool

Bare se her på moss-avis.no hva dem skriver der:

Vil at FFK skal tape poeng i toppen, vil at Moss skal tape poeng i bunnen. Satse på uavgjort da kanskje ? Men uansett resultat så kommer vi før FFK og Moss på tabellen til slutt. Laget fra fylkeshovedstaden har tatt over som Østfolds stolthet for godt. Dere møtes ikke i tippeligaen om noen år, nei dere møtes i 2 divisjon om noen år. Samtidig så spiller Sarpsborg i Europa, vent å se... Hva har skjedd med Mossingene ? Dere tipper selv 10-0 til Fredrikstad ?? Tipper kampen på Søndag ender 1-1..

Hahahah.. Må le.. Laughing

Håper vi rykker opp, og knuser dem om to uker på stadion! Da er det tid for revansj! Men selvfølgelig venter jeg meg: hvem sendte dere ned i Adeccoen? Hvem slo dere i vårsesongen? Vi er fortsatt størst sladderet som de driver å slenger rundt omkringCool

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

18.08.2010


Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 03 aug 10, 14:28

Opprinnelig postet av Plankehue

Men hvis de rykker opp, så må de lage planer for å bygge ut stadion, og har de råd til det? Ingen av dem nevnte det, men de har vel ikke tenkt på det. Turu ikke den lille stadion holder tippliga nivå.

 

Sarpsborg Stadion er eid av Sarpsborg Kommune, og jeg tviler på at de har råd til å bruke ytterlige millioner på å forbedre stadion da de allerede har brukt 20 mill på å legge kunstgress og undervarme, samt den nye sitte tribuna, hvis den da ble permanent... Og for å si det sånn, sarpestadion er i enda dårligere standard enn Gamle Fredrikstad Stadion var i 2006, så tippeligaspill på Sarpestadion uten betydelige oppgraderinger kan jeg ikke se for meg. Det vil da si at hvis de rykker opp, så må de nok leie bane et annet sted. Men når jeg tenker meg om, så spiller jo Godset fremdeles tippeliga på Marinlyst, så man vet aldri med NøFF..

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 05 aug 10, 13:51

Trur at hvis man har en fremtidig plan om utbygging eller noe, så kan man forsatt spille på den gamle stadion sin. Vet ikke hvor legne de kan ha en slik fremtids plan men.

Man kan vel ikke spille i 10 år men en fremtids plan.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 05 aug 10, 14:47

Opprinnelig postet av Plankehue

Trur at hvis man har en fremtidig plan om utbygging eller noe, så kan man forsatt spille på den gamle stadion sin. Vet ikke hvor legne de kan ha en slik fremtids plan men.

Man kan vel ikke spille i 10 år men en fremtids plan.

Er vel Klubblisensnemda som styrer med dette. Klubben(e) kan lage en såkalt handlingsplan. I forhold til datoer og tidsfrist så er det Klubblisensnemda som bestemmer dette, sett ut ifra hvor stort omfanget er på de kravene som må oppfylles.

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 09 aug 10, 22:47

Opprinnelig postet av Plankehue

Trur at hvis man har en fremtidig plan om utbygging eller noe, så kan man forsatt spille på den gamle stadion sin. Vet ikke hvor legne de kan ha en slik fremtids plan men.

Man kan vel ikke spille i 10 år men en fremtids plan.

 

Men vil Sarpsborg Kommune bruke mer penger på Sarpsborg Stadion i den nærmeste fremtid ?

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


puttre

Bedriftsspiller
Ble medlem: 09 apr 07
Innlegg: 3

Lagt til: 10 aug 10, 23:09

Vet ikke hvor mange spillere de har på landslag? vi har jo 8 Tongue out hehe Det er vel liten peke pinne.

 

ja og likevel tape 5-0 mot særp over to kamper.........det gjør jo saken ennå værre..hehe

sikkert ikke mange klubber med såååååå mange landslagspillere som ikkr ligger i øverste divisjon.......

de er kansje på landslaget ,men kansje ikke i fotball.....hehe


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 13 aug 10, 11:42

Opprinnelig postet av puttre

ja og likevel tape 5-0 mot særp over to kamper.........det gjør jo saken ennå værre..hehe

sikkert ikke mange klubber med såååååå mange landslagspillere som ikkr ligger i øverste divisjon.......

de er kansje på landslaget ,men kansje ikke i fotball.....hehe

Bare innledende tips: Holder du inn "SHIFT"-knappen så får du stor bokstav. Og hvis "."-knappen henger seg opp, så bare dunk litt forsiktig på den. Samme gjelder "å"-knappen.

Passer på deg jeg, lillebror!

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 13 aug 10, 12:49

Opprinnelig postet av puttre

Vet ikke hvor mange spillere de har på landslag? vi har jo 8 Tongue out hehe Det er vel liten peke pinne.

 

ja og likevel tape 5-0 mot særp over to kamper.........det gjør jo saken ennå værre..hehe

sikkert ikke mange klubber med såååååå mange landslagspillere som ikkr ligger i øverste divisjon.......

de er kansje på landslaget ,men kansje ikke i fotball.....hehe

Kanskje vi bør vinne 6 - 0 på Søndag da? Cool

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

18.08.2010


Modric

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jul 08
Innlegg: 212

Lagt til: 09 sep 10, 13:42
Hva skal man si om dette da guttær? http://www.youtube.com/watch?v=GcFO2quGSls

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 09 sep 10, 15:01

Opprinnelig postet av Modric
Hva skal man si om dette da guttær? http://www.youtube.com/watch?v=GcFO2quGSls

HAHAHA, seriøst har ingen ting med 08 å gjøre men denne sangen er rett og slett komisk. Her snakker vi nivå med tønsberg sangen......

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 09 sep 10, 15:32

Opprinnelig postet av mysthical

 

HAHAHA, seriøst har ingen ting med 08 å gjøre men denne sangen er rett og slett komisk. Her snakker vi nivå med tønsberg sangen......

Håhoi, her snakker vi klassiker!

De skal ha ros for å lage sangen i vaskeekte Østfold-stil - en real trekkspellvals á la vår egen "sommerlåt", med så bred dialektbruk at salig Hans-Jørgen Olsen ville felt gledestårer.

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 09 sep 10, 16:26

Beklager, men jeg klarte ikke å høre noe mer enn døm første trekkspilltonene........ Hva er som skjer i smurfeland ??? Er det Særps store sønn Kai Ropert som står bak dette også montro ??Cool


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 09 sep 10, 20:04

Opprinnelig postet av Modric
Hva skal man si om dette da guttær? http://www.youtube.com/watch?v=GcFO2quGSls

Burde man ikke kjøre denne i dobbel hastighet for å få den fulle smurfe-effekten? Jo, det burde man visst. Ble i hvert fall moro å høre på i det minste.

Ellers kan hele sangen oppsummeres som Kinderegget fra Helvete: Elendig tekst, trekkspill og jallamelodi - alt i en tekst!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24