Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK - Moss: Søndag 1/8 kl. 16:00

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 7 7

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 02 aug 10, 12:03
Endret: 02 aug 10, 12:07
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av Lemmy

Men nå ville jo Borges mest sannsynlig satt straffen om den måtte blitt tatt på ny. Samtidig blir vi snytt for minst to straffer (jeg har kun sett Mulac-situasjonen i reprise, det er hvertfall straffe),

Enig i det.

Jeg har sett Borges/Vidalon-situasjonen på tv-sendinga flere ganger. Ingen tvil om at det burde vært straffe, i mine øyne.  Vidalon endrer løpsretning, og løper Borges rett ned. Bryr seg overhodet ikke om ballen, kun om å hindre Borges i å gå i duellen. 

Utrolig irriterende at han skal få slippe unna med sitt destruktive spill, gang på gang.

Forøvrig var heller ikke NRK-kommentatorene i tvil om at Borges-situasjonen var straffe. Hva de sa om Mulac husker jeg ikke i farta.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 02 aug 10, 12:26
Jeg synes som flere her at situasjonene med Borges og Mulac er straffe, mens situasjonen med Valencia ikke er det. Valencia er i ubalanse, og den ville ha vært veldig billig.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 02 aug 10, 12:52

Har ikke sett Mulac situasjonen i reprise, men da stoler jeg på dere som sier at vi var snytt for 2 strafferSmile


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5386

Lagt til: 02 aug 10, 13:19

Den ligger i sammendraget på FFK-TV. Rett før Borges får sin straffe. Soleklar straffe

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Flisa

A-lagspiller

Ble medlem: 26 sep 09
Innlegg: 300

Lagt til: 02 aug 10, 13:54
Endret: 02 aug 10, 13:55
Endret av: Flisa

Opprinnelig postet av Welhaven

Memo til seg selv: ikke ta med en mossing på kamp, og på forhånd selg inn så jævlig at dette blir overkjøring. Hehe..

Følte meg bra skuffa etter denne kampen, og dommeren gjorde ikke ting bedre. Får fokusere på Strømmen-kampen.

Trenger de poengene vi kan få, for å gjøre luken bak så stor som mulig, og luken foran helst ikke-eksisterende, og dermed innta 1. plassen. Vi er jo fortsatt inne i en god steam - og vi er fortsatt ubeseiret etter en del kamper. Gleder meg til å se Gamboa og Da Silva. Lala var virkelig et frisk pust synes jeg.

Enig! Lala var et virkelig friskt pust! Ble faktisk helt overasket over agressiviteten! 

Vi trenger absolutt alle poengene vi kan få. Men personlig kunne jeg ikke brydd meg om første plassen mindre. Vil heller at Sogndal banker resten av lagene rundt oss, og ikke minst neste kamp de har mot Sa08. Så får vi heller vinne våre kamper og holde unna og sikre direkte opprykk med enten første eller andre plassen! :)

Våre kamper er selvfølgelig viktigst, men kampen onsdag Moss, Ranheim, og søndagen Sogndal - Sa08 er svært viktige!

Og takk Gud for at vi Ranheim ikke maktet å vinne i går, ei heller Sa08! 

---------------------------

Fredrikstad Supporter fra 2000 direkte fra Nydalen, Oslo!

- Men så lenge han mener at det er det beste for laget, og han har tross alt tatt oss fra 13. til 14. plass (Kvisvik)


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 02 aug 10, 14:52

Opprinnelig postet av Husgutt

Fantastisk av Per Morten Haugen å påstå at FFk alltid har dommeren med seg.. Jaggu! Ikke akkurat enig..

Da har i tilfelle Haugen vært noget hard på flaska.

I går dømte dommeren 75-25 i fordel Moss, helt håpløst!


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 02 aug 10, 15:25

Opprinnelig postet av Holters
Jeg synes som flere her at situasjonene med Borges og Mulac er straffe, mens situasjonen med Valencia ikke er det. Valencia er i ubalanse, og den ville ha vært veldig billig.

Herer jeg enig, Valencia slår ballen ut, er i ubalnse så den hadde vert billig, Mulac skulle hatt, for meg et under at dommer ikke så den brytingen. Ser en det i rett vinkel på tv har dommeren fritt innsyn og må ha sett holdingen.



Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 7 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f