Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: TUIL - FFK Søndag 25.07.2010 kl 18:00

Flat Trådet Nøstet
Side 14 av 15 14

Doc OJ

Knøttespiller

Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 65

Lagt til: 26 jul 10, 00:11

Opprinnelig postet av Anne

Så dagens kamp, der jeg syntes samtlige 11 spilte en meget god første omgang.

Andre omgangen var etter min mening ræva helt til vi fikk to i bakenden.

flere spillere som underpresterte da, vil frita Lasse for skylden til det første da det er en stuss fra ca 4 meter. Men han må ta det andre på sin kappe, først med hensen deretter burde han ta skuddet.

Men fra der til å si han spiller elendig syntes jeg er å gå litt langt, etter det jeg vet har de vel holdt rent i 7 av kampene. Jo kan nok gi mye av æren av det til forsvars fireren, men vil påstå det er et samspill.

Jeg mener fortsatt han bør satses på, de som mener han har stangnert har på en måte rett, men de som mener det må også da vite at han nå i 4 sesonger etterhvernadre har vert langtidsskadet og borte fra fotballen i 6 mnd av gangen.

Han er fortsatt bare 22 år og vil gjøre feil, mange feil. Men kan ikke skytes ver eneste gang han gjør det, regner med at han spiller fordi trenr teamet mener han er best.

Når en ser på resten av laget i dag prsterte midtbanen meget bra i første, mens spissene brant et utall av sjangser igjenn.

Forsvaret var bra i første, men elendig den første halvtimen av andre, dette gjelder også Raio.

Men skal vere fornøyd med seier til tross for personelige feil, både foran og bak, laget har medflyt.

 

Herregud...


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 26 jul 10, 00:16

Det er litt rart. Hvem som helst spiller kan gjøre feil, men de blir tilgitt.

Lasse blir aldri tilgitt og folk SITTER og venter på hvilken neste feil han gjør???

Seff skal han ta ansvar for de to måla i dag. men i forkant var jo ikke de andre spillerene på topp og Lasse har en utsatt sted på banen når han gjør feil.

Hadde jeg kritisert Ramberg, så hadde jeg fått høre det.

Men selv om Lasse ikke slipper inn et mål, så blir han forsatt krtisert.

HVA har Lasse gjort for å være den store syndebukken for evig og altid????

Alle gjør feil, når vi ikke scorte så var det mye klaging på det, men ingen var syndebukk. og når de scorer så er alt glemt.

Topp nivået tl Lasse er stort, men bunnen er lav. Men den er som regel lav, når resten av laget er også dårlig.


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 26 jul 10, 00:17

Opprinnelig postet av Doc OJ

Herregud...

Kunne ha vært bedre med litt mer argument en det Wink


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 26 jul 10, 00:30

Opprinnelig postet av Lex
En ting til, Arason er ledig... Han kunne vi hatt bruk for ;-)

 

Heller bugge pettersen.

 

Arason er gammel, høy lønn og skade utsatt.


Doc OJ

Knøttespiller

Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 65

Lagt til: 26 jul 10, 00:38

Opprinnelig postet av Plankehue

Det er litt rart. Hvem som helst spiller kan gjøre feil, men de blir tilgitt.

Lasse blir aldri tilgitt og folk SITTER og venter på hvilken neste feil han gjør???

Seff skal han ta ansvar for de to måla i dag. men i forkant var jo ikke de andre spillerene på topp og Lasse har en utsatt sted på banen når han gjør feil.

Hadde jeg kritisert Ramberg, så hadde jeg fått høre det.

Men selv om Lasse ikke slipper inn et mål, så blir han forsatt krtisert.

HVA har Lasse gjort for å være den store syndebukken for evig og altid????

Alle gjør feil, når vi ikke scorte så var det mye klaging på det, men ingen var syndebukk. og når de scorer så er alt glemt.

Topp nivået tl Lasse er stort, men bunnen er lav. Men den er som regel lav, når resten av laget er også dårlig.

 

Herregud igjen...

Det er langt ifra første gangen Lasse er ute og sykler..

Lasse er en av de mange opphypede evige talentene vi har her i landet. Veldig få av disse talentene har tatt steget opp, Lasse inkludert. Han er ikke god nok og det har vi sett i flere år nå.

 


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 26 jul 10, 01:22

Jeg har fortsatt troen på at staw kan bli en veldig god keeper.Men da bør han slutte med tabbene sine.Er desverre det som ødlegger helt for han og felt arbeidet.Jeg får en klump i halsen hver gang ballen nærmer seg han og det tror jeg ikke at jeg er alene om å få?Men han bør få ut dette året hvertfall som første keeper men da bør han virkelig skjerpe seg!Men er viktig at vi på stadion klapper og støtter han så han får bra selvtillit.

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 26 jul 10, 02:42

Opprinnelig postet av kjell-H

Jeg har fortsatt troen på at staw kan bli en veldig god keeper.Men da bør han slutte med tabbene sine.Er desverre det som ødlegger helt for han og felt arbeidet.Jeg får en klump i halsen hver gang ballen nærmer seg han og det tror jeg ikke at jeg er alene om å få?Men han bør få ut dette året hvertfall som første keeper men da bør han virkelig skjerpe seg!Men er viktig at vi på stadion klapper og støtter han så han får bra selvtillit.

Selv om jeg er en av dem som forsvarer Staw her inne, så får jeg selv klump i halsen til tider. og det er ofte på tilbake spill og en motstander kommer i mot han. men jeg trur jeg ville ha den klumpe med de fleste keepre


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 26 jul 10, 03:44

Opprinnelig postet av Willy René
Så er det på tide å hylle Tom Freddy Aune for en glimrende kampledelse og for de taktiske byttene som ble foretatt.

Helt enig. Tom Freddy Aune fortjener all mulig ros!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 26 jul 10, 06:13

Moro for tida! Går strake veien mot opprykk detta, og laget begynner å vise at de er i en egen klasse i denna divisjonen!

Valencia, Andersson og Borges nok en gang våre beste og viktigste menn. Behold alle døm 3 ut året FFK, og vi spiller i TL neste år!

Resten av gutta gjorde også jobben, og ja jeg er av døm som vil gi Staw tillit, han skal stå i mål for oss i TL neste år.

Tom Freddy Aune fortjener også skryt for sin kampledelse for tida


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 26 jul 10, 10:19

Opprinnelig postet av ffkmufc

Moro for tida! Går strake veien mot opprykk detta, og laget begynner å vise at de er i en egen klasse i denna divisjonen!

Valencia, Andersson og Borges nok en gang våre beste og viktigste menn. Behold alle døm 3 ut året FFK, og vi spiller i TL neste år!

Resten av gutta gjorde også jobben, og ja jeg er av døm som vil gi Staw tillit, han skal stå i mål for oss i TL neste år.

Tom Freddy Aune fortjener også skryt for sin kampledelse for tida

Blir ikke mye morro å rykke opp, om FFK må selge sine beste spillere for å ikke gå konkurs. Yell

 

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Vis Unita Fortior!
Are you a Glory Hunter? Sod Off!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 26 jul 10, 10:26
Unge keepere gjør feil. Deal with it. Erfaring er det som skal til for å bli bedre. Det får han ved å spille.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 26 jul 10, 10:39

Noen som har en link til høydepunkter fra kampen?


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 26 jul 10, 10:45

Opprinnelig postet av guillermo

Noen som har en link til høydepunkter fra kampen?

Her, men målet til valencia mangler.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 26 jul 10, 14:14

Opprinnelig postet av Plankehue

HVA har Lasse gjort for å være den store syndebukken for evig og altid????

 

Lasse får ros når han spiller bra og pepper når han spiller dårlig. Han er ikke noen "evig syndebukk" som du skriver. Lasse har dessverre ikke vist noe utvikling de siste åra. Hva årsaken til det er vet jeg ikke, men det kan være begrenset talent, dårlig trening o.s.v....  Å dra fram alderen hele tiden blir litt for lettvint. Han er 22 og vi kan ikke vente til han blir 30 før han går fra å være lovende til å bli stabilt god. Ikke sikkert det skjer da heller... Jeg syns sportslig ledelse i FFK etter sesongslutt bør ta en grundig vurdering av keeperspørsmålet generellt og Lasse spesiellt.
Det skal også sies at keepere med norsk pass generellt ikke akkurat har imponert i årets 2 øverste divisjoner, med et par hederlige unntak...


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 26 jul 10, 14:21

Antar Bugge er ett av unntakene du tenker på, og selv han har tatt et steg tilbake fra i fjor. Han leverer fortsatt jevnt, men det går lenger mellom hver kamp hvor han murer igjen skikkelig.

Jeg må innrømme at jeg er misunnelig på RBK, som har stor glede av samme mann som var bunnsolid i andre halvdel av vår sølvsesong (Örlund). Synd vi ikke hadde råd til å beholde ham. Det ideelle hadde vært en rutinert (som ham) og en ung keeper med stort talent (Lasse). Ironisk nok er det nettopp det RBK har nå, med Erik Bråthen som den unge talentfulle ... men han får neppe mye spilletid i RBK. Nils Arne Eggen er ikke kjent for å rullere på mannskapet!

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 26 jul 10, 14:39

Opprinnelig postet av kanogvetalt
Unge keepere gjør feil. Deal with it. Erfaring er det som skal til for å bli bedre. Det får han ved å spille.

Alle keepere gjør feil, ikke bare unge...Når mener du folk bør regnes som voksne (innen fotball)? Lasse har vel ca samme alder som Messi og en hel haug med andre verdensstjerner...? Når en spiller er 22 år mener ihvertfall jeg  at spillere som har blitt opphauset som unge og lovende store talenter o.s.v. siden de var 14-15 år og fått spille, burde ta nivået i den ligaen de spiller uten å nærme seg pensjonsalderen før de blir gode og stabile. At Lasse spiller i FFK i Adecco-ligaen er hans lykke. Ligaens beste lag og beste forsvar gjør det til en takknemlig oppgave å være keeper. Om vi spiller i Tippeligaen neste år, så er jeg redd det kan bli et mareritt både for Lasse og oss som er glade i FFK.

Alle lag med ambisjoner sørger for å ha en god, solid, stabil keeper. Uten så har du ikke sjans til å bli noe topplag.


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 26 jul 10, 14:42

Opprinnelig postet av Tøfflus

Antar Bugge er ett av unntakene du tenker på, og selv han har tatt et steg tilbake fra i fjor. Han leverer fortsatt jevnt, men det går lenger mellom hver kamp hvor han murer igjen skikkelig.

 

Jepp, og Morten K. i Haugesund er et annet eksempel.... 


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 26 jul 10, 22:27

Hvor mange keeper ser du utei europa som er stabile???

Du kan ikke sammenlingne Lasse med Messi. Messi er utrolig talent og dem finnes det ikke mange av og da er det uretferdig og sammenlinge dem.

Man kan heller ikke sammelinge en keeper med en spiss.

Trur det er mer mentalt utfordrene å være keeper enn en spiss.

Og som spiss er det lettere å bli tilgitt om man ikke scorer enn en keeper som slipper inne et mål.


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 27 jul 10, 01:59

Opprinnelig postet av Plankehue

Hvor mange keeper ser du utei europa som er stabile???

Du kan ikke sammenlingne Lasse med Messi. Messi er utrolig talent og dem finnes det ikke mange av og da er det uretferdig og sammenlinge dem.

Man kan heller ikke sammelinge en keeper med en spiss.

Trur det er mer mentalt utfordrene å være keeper enn en spiss.

Og som spiss er det lettere å bli tilgitt om man ikke scorer enn en keeper som slipper inne et mål.

 

Sammenligner da heller ikke Staw med hverken Messi eller andre spisser, men med unge spillere generellt. Poenget mitt er at alderen hele tiden blir brukt som unnskyldning for dårlige prestasjoner. Hvor mange år mener du det er greit å skylde på alder? Hadde Staw vist klar utvikling så hadde sikkert noen tabber fått passere i stillhet, men han har da ikke blitt noe bedre keeper de siste 2-3 åra?
Du har nok rett i at det er mer mentalt utfordrende å være keeper enn utespiller, men det er irrelevant i og med at dette bør være en del av talentet til en keeper.


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 27 jul 10, 08:58
La oss legge vekk keeperproblemene for en stund. Fikk en mail fra journalist og pappa Jo Natland. Han sier " det var en fryd å se at det er FFK`s største stjerne som jubler mest av alle ". Det viser at samholdet i laget er godt og at gruppa går mot et sikert opprykk. Hyggelige toner fra en helfrelst TUIL mann.


Flat Trådet Nøstet
Side 14 av 15 14

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24