Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: TUIL - FFK Søndag 25.07.2010 kl 18:00

Flat Trådet Nøstet
Side 11 av 15 11

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 25 jul 10, 20:06

FFK viste TUIL effektiv fotball

TUIL viste plankehaugen oppfinnsomme supportersanger. Mange ytterst geniale!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


pawl

Knøttespiller
Ble medlem: 24 mai 09
Innlegg: 75

Lagt til: 25 jul 10, 20:06

Resultatet ble 2-5, men vi vant vel 5-2 skulle jeg mene:) 

 

 


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 25 jul 10, 20:07

Andersson har 4 mål på 3 kamper hvor total spilletid har vært 38min+22min+26min, ergo meget imponerende!

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 25 jul 10, 20:08

Opprinnelig postet av endre

FFK viste TUIL effektiv fotball

TUIL viste plankehaugen oppfinnsomme supportersanger. Mange ytterst geniale!

 

Ja de sang for det meste av hele kampen, tok noen pauser innimellom.

Sån at de har alle med hele tiden Wink


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 25 jul 10, 20:08

Raio fikk vel sitt tredje gule kort i dag og må stå over til onsdag mot Sandnes Ulf?


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 25 jul 10, 20:09

Forøvrig sanket vi 5 gule kort i en snill fotballmatch, dommer?

Staw (skulle vært utvist), Martinsen, Piiroja, Valencia og Askar.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 25 jul 10, 20:11

Opprinnelig postet av Patrioten

Raio fikk vel sitt tredje gule kort i dag og må stå over til onsdag mot Sandnes Ulf?

Det var Raios andre gule. Askar derimot må stå over mot Sandnes Ulf grunnet tre gule kort.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 25 jul 10, 20:14

Opprinnelig postet av Willy René

Og for all del:

SELG IKKE MATTIAS ANDERSSON!

NB! SELG IKKE MATTIAS ANDERSSON!

---------------------------

Heia FFK


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 25 jul 10, 20:15

Opprinnelig postet av bateman

Forøvrig sanket vi 5 gule kort i en snill fotballmatch, dommer?

Staw (skulle vært utvist), Martinsen, Piiroja, Valencia og Askar.

Martinsen fikk vel ikke kort? Jeg tror vi bare fikk fire gule.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 25 jul 10, 20:19

Gule kort: Askar, Piiorja, Staw og Valencia

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

18.08.2010


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 25 jul 10, 20:20
Andersson har vel scoret bortimot 10 mål nå?

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 25 jul 10, 20:21

Opprinnelig postet av Plankehue

Opprinnelig postet av endre

FFK viste TUIL effektiv fotball

TUIL viste plankehaugen oppfinnsomme supportersanger. Mange ytterst geniale!

 

Ja de sang for det meste av hele kampen, tok noen pauser innimellom.

Sån at de har alle med hele tiden Wink

Hørte på netttv at noen prøvde å "forstyrre" Raio ved å rope Raio flere ganger Tongue out

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

18.08.2010


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 25 jul 10, 20:21

Opprinnelig postet av Lex

Opprinnelig postet av Willy René

Og for all del:

SELG IKKE MATTIAS ANDERSSON!

NB! SELG IKKE MATTIAS ANDERSSON!

OBS!!!  NB!!!  SELG IKKE MATTIAS ANDERSSON!!!!

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Vis Unita Fortior!
Are you a Glory Hunter? Sod Off!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 25 jul 10, 20:21
Endret: 25 jul 10, 20:22
Endret av: Per Egil

Opprinnelig postet av Patrioten
Andersson har vel scoret bortimot 10 mål nå?

Han har scoret bortimot sju.

Det samme har forresten Borges.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 25 jul 10, 20:28

Opprinnelig postet av ffk1903

Ha ha, gult kort? Skulle ikke det vært rødt egentlig? Eller må også det være opplagt målsjanse?

Det må det. Hands er hands, og vurderingen om det er rødt kort eller ikke følger samme retningslinjer som for alle andre forseelser som gir straffe eller direkte frispark.

Ingen TUIL-spillere hadde kontroll på ballen, ergo ingen målsjanse fratatt og gult kort er riktig.

For et riktig rødt kort i en slik situasjon - tenk Pagliuca mot Norge i 1994.

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


alexx

Juniorspiller
Ble medlem: 20 aug 09
Innlegg: 118

Lagt til: 25 jul 10, 20:28

Det er bare å ta av seg hatten for FFK i dag! Jeg har vært skeptisk til Aune, men nå må jeg rett og slett revurdere mitt syn på ham.

Hvilken knapper han har trykt på vet jeg ikke, men laget fremstår helt anderledes nå, de viser passion, agresivitet,hurtig og pressist pasningsspill samt spilleglede, det er rett og slett gøy å se på FFK. Og hva sier dere folkens om Celso Borges? vi får be til høyere makter om at ingenting skjer med ham når overgansvinduet åpner, Borges er rett og slett "outstanding".

Gøy å se at enkeltspillere som har underprestert tidligere, nå har løftet seg opp(Wallace,Opphaug,Ramberg og Valencia)Har fått med meg at enkelte vil kvitte seg med Anderson,som er en fremrange avslutter og samtidig skriker de samme folka seg hese etter en goalgetter og avslutter! hvor er logikken? Anderson er en glimrende avslutter som kommer til å bli utrolig viktig på slutten av sessongen hvor hver kamp og hver poeng kan være avgjørende. Da er det gull verdt å ha ham på laget.

Så noen ord om Staw, jeg begynner seriøst å miste troen på at han mentalt har det som skal til for å bli en toppkeeper og da tenker jeg ikke bare på det som skjedde i dag, men i fjor og spillet hans i år på vårparten.Han gjør så elementære feil at jeg har vanskelig for å tro at han faktisk er en profesjonell fotballspiller, det han har vist ved enkelte anledninger i år hører hjemme i 6 divisjon! Nå vil sikkert mange hevde at siden han er lokal så bør vi ta vare på han og gi han flere sjanser. Da vil jeg si at han har fått mange sjanser og at det er irrelevant om han kommer fra Mars eller Begby så lenge han ikke er god nok

---------------------------

alexx


Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 25 jul 10, 20:33

Opprinnelig postet av alexx

Det er bare å ta av seg hatten for FFK i dag! Jeg har vært skeptisk til Aune, men nå må jeg rett og slett revurdere mitt syn på ham.

Hvilken knapper han har trykt på vet jeg ikke, men laget fremstår helt anderledes nå, de viser passion, agresivitet,hurtig og pressist pasningsspill samt spilleglede, det er rett og slett gøy å se på FFK. Og hva sier dere folkens om Celso Borges? vi får be til høyere makter om at ingenting skjer med ham når overgansvinduet åpner, Borges er rett og slett "outstanding".

Gøy å se at enkeltspillere som har underprestert tidligere, nå har løftet seg opp(Wallace,Opphaug,Ramberg og Valencia)Har fått med meg at enkelte vil kvitte seg med Anderson,som er en fremrange avslutter og samtidig skriker de samme folka seg hese etter en goalgetter og avslutter! hvor er logikken? Anderson er en glimrende avslutter som kommer til å bli utrolig viktig på slutten av sessongen hvor hver kamp og hver poeng kan være avgjørende. Da er det gull verdt å ha ham på laget.

Så noen ord om Staw, jeg begynner seriøst å miste troen på at han mentalt har det som skal til for å bli en toppkeeper og da tenker jeg ikke bare på det som skjedde i dag, men i fjor og spillet hans i år på vårparten.Han gjør så elementære feil at jeg har vanskelig for å tro at han faktisk er en profesjonell fotballspiller, det han har vist ved enkelte anledninger i år hører hjemme i 6 divisjon! Nå vil sikkert mange hevde at siden han er lokal så bør vi ta vare på han og gi han flere sjanser. Da vil jeg si at han har fått mange sjanser og at det er irrelevant om han kommer fra Mars eller Begby så lenge han ikke er god nok

Du må ikke glemme at vi fikk inn mannen som trakk seg som hovedtrener i kongsvinger som assistenttrener. Vi ble bedre ikke mange uker etter

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 25 jul 10, 20:34

Begynner nesten å tenke på at en "byttelånhandel" med Sandefjord hvor vi bytter keepere ut sesongen og betaler i mellom. Med Bugge-Pettersen har vi en match-vinner og med Staw i Sanfefjords mål får han spille på et lag som har mye spill mot seg noe som vil gi han mye å gjøre noe keepere ofte løfter seg på.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 25 jul 10, 20:34

Opprinnelig postet av Plankehue

Vi kan vel la Lasse forsette ut året, og kjøpe Bugge Petersen når sanefjord rykker ned. Hvis vi ikke kjøper han nå Tongue out

Vi skal ikke rett og slett bare kjøpe Buffon da?

Eller for å si det på en litt enklere måte - Vi har ikke råd til Bugge Pettersen.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 25 jul 10, 20:35
Endret: 25 jul 10, 20:37
Endret av: Tøfflus

Enig i det meste Kratos sier her, men av de skrytordene du kommer med må jeg påpeke at mye av det var fraværende fra pause og fram til vi lå under 2-1. Hele laget sovna litt. Midtbanespillerne tapte enkle dueller og virket helt satt ut en periode.

Heldigvis våknet alle mann alle i tide, og det var et mesterlig comeback.

Staw virker ikke å ha det som trengs for å stå fast, dessverre. Han gjør alt for mange feil, det virker ikke som han har det mentale på plass. Den som klarer å hjelpe ham med å få orden på dette, vil gjøre Staw, FFK og muligens Norge en stor tjeneste, for en skjerpet Staw er en av de beste unge keeperne i landet.

Dessverre fremstår flere av Norges beste keepere på samme måten ...gamlefar Myhre har mistet det helt, Jarstein er et kapittel for seg selv, Opdal har stagnert. Espen Johnsen er borte vekk og Jon Knudsen er ikke like solid som i Stabæks gullsesong. Lasse Staw er bare én av mange norske keepere som sliter voldsomt med stabiliteten.

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes



Flat Trådet Nøstet
Side 11 av 15 11

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3