Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: TUIL - FFK Søndag 25.07.2010 kl 18:00

Flat Trådet Nøstet
Side 13 av 15 13

Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 25 jul 10, 22:02

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av benksliter`n
Opprinnelig postet av Holters
Hva om alternativet er konkurs? Endrer det deres standpunkt? FFK kan spare enormt mye på å kvitte seg med Andersson...

Det er vel Terje Høili som eier Andersson?

Det er FFK som betaler lønna hans, ergo sparer FFK enormt på å kvitte seg med ham. Det er faktisk noe å tenke over dersom det skulle bli aktuelt med salg...

I følge noe du skrev tidligere var lønna hans ca 1.6mill,og det er jo helt på trynet!Hva faen tenkte dem på/med dem som satt og forhandla frem disse kontraktene,dem visste vel at klubbens økonomi var på vei utenfor stupet! Men som du sier ,er det så dårlig stilt at det er snakk om konkurs,ja da er vel valget enketl!Det er jo andre koster som styrer nå,så fornuften er vel en helt annen,enn den som regjerte når man skrev under på sånne avtaler. Må man selge for å overleve,så må man desverre. 


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 25 jul 10, 22:11

Opprinnelig postet av Haarek

I følge noe du skrev tidligere var lønna hans ca 1.6mill,og det er jo helt på trynet!Hva faen tenkte dem på/med dem som satt og forhandla frem disse kontraktene?

Dette ble vel utført i desperasjon av folk med full panikk. Pluss på med millionlønn til Valencia og Nordlie også. Gymlærer Hanssen hadde vel tett opptil en million han også.

Men heldigvis er det nye (og bedre) tider, og vi får bare gjøre det beste ut av det slik det er nå.

I dag viser både Andersson og Valencia klasse, og det er selvsagt gledelig. Men med den lønna skulle det nesten bare mangle også. Håper det fortsetter slik for begge to, det er ikke deres feil at pengene ble kastet etter dem.


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 25 jul 10, 22:18

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av benksliter`n

Opprinnelig postet av Lex

Opprinnelig postet av Willy René

Og for all del:

SELG IKKE MATTIAS ANDERSSON!

NB! SELG IKKE MATTIAS ANDERSSON!

OBS!!!  NB!!!  SELG IKKE MATTIAS ANDERSSON!!!!

Hva om alternativet er konkurs? Endrer det deres standpunkt? FFK kan spare enormt mye på å kvitte seg med Andersson...

Jamenn Holters, er det det som er alternativet? Konkurs hvis ikke Andersson selges?

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 25 jul 10, 22:22

Andersson bør absolutt beholdes ut sesongen. Han blir en viktig brikke i kampen om opprykk. Etter sesongen derimot, er jeg mer enn villig til å la han gå. Høy lønn, høy alder, skadeutsatt og ytterst tvilsomt om han blir en slager i Tippeligaen. Forhåpentligvis kan vi få noen penger for ham, som vi i neste omgang kan investere i noe yngre, rimeligere og mer spennende i møte med Tippeligaen.


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 25 jul 10, 22:24
Opprinnelig postet av Willy René

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av benksliter`n

Opprinnelig postet av Lex

Opprinnelig postet av Willy René

Og for all del:

SELG IKKE MATTIAS ANDERSSON!

NB! SELG IKKE MATTIAS ANDERSSON!

OBS!!!  NB!!!  SELG IKKE MATTIAS ANDERSSON!!!!

Hva om alternativet er konkurs? Endrer det deres standpunkt? FFK kan spare enormt mye på å kvitte seg med Andersson...

Jamenn Holters, er det det som er alternativet? Konkurs hvis ikke Andersson selges?

Ja det kan vere alternativet, ikke sikkert det står så mye bedre til her en i Moss

Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 25 jul 10, 22:32
Endret: 25 jul 10, 22:34
Endret av: Haarek

Opprinnelig postet av Costanza

Andersson bør absolutt beholdes ut sesongen. Han blir en viktig brikke i kampen om opprykk. Etter sesongen derimot, er jeg mer enn villig til å la han gå. Høy lønn, høy alder, skadeutsatt og ytterst tvilsomt om han blir en slager i Tippeligaen. Forhåpentligvis kan vi få noen penger for ham, som vi i neste omgang kan investere i noe yngre, rimeligere og mer spennende i møte med Tippeligaen.

 

Det er Høili som eier Andersson,så det er dit pengene av et eventuelt salg havner,hvis ikke han velger å spytte dem inn i en ny/nye spillere som FFK får disponere,mot at dem betaler lønna!,men tror vel ikke det er så mange penger å hente på et eventuelt salg,sånn som økonomien er i dem forskjellige klubbene nå for tia!

 


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 25 jul 10, 22:34

Så dagens kamp, der jeg syntes samtlige 11 spilte en meget god første omgang.

Andre omgangen var etter min mening ræva helt til vi fikk to i bakenden.

flere spillere som underpresterte da, vil frita Lasse for skylden til det første da det er en stuss fra ca 4 meter. Men han må ta det andre på sin kappe, først med hensen deretter burde han ta skuddet.

Men fra der til å si han spiller elendig syntes jeg er å gå litt langt, etter det jeg vet har de vel holdt rent i 7 av kampene. Jo kan nok gi mye av æren av det til forsvars fireren, men vil påstå det er et samspill.

Jeg mener fortsatt han bør satses på, de som mener han har stangnert har på en måte rett, men de som mener det må også da vite at han nå i 4 sesonger etterhvernadre har vert langtidsskadet og borte fra fotballen i 6 mnd av gangen.

Han er fortsatt bare 22 år og vil gjøre feil, mange feil. Men kan ikke skytes ver eneste gang han gjør det, regner med at han spiller fordi trenr teamet mener han er best.

Når en ser på resten av laget i dag prsterte midtbanen meget bra i første, mens spissene brant et utall av sjangser igjenn.

Forsvaret var bra i første, men elendig den første halvtimen av andre, dette gjelder også Raio.

Men skal vere fornøyd med seier til tross for personelige feil, både foran og bak, laget har medflyt.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 25 jul 10, 22:36

Opprinnelig postet av Haarek

Opprinnelig postet av Costanza

Andersson bør absolutt beholdes ut sesongen. Han blir en viktig brikke i kampen om opprykk. Etter sesongen derimot, er jeg mer enn villig til å la han gå. Høy lønn, høy alder, skadeutsatt og ytterst tvilsomt om han blir en slager i Tippeligaen. Forhåpentligvis kan vi få noen penger for ham, som vi i neste omgang kan investere i noe yngre, rimeligere og mer spennende i møte med Tippeligaen.

Det er Høili som eier Andersson,så det er dit pengene av et eventuelt salg havner,hvis ikke han velger å spytte dem inn i en ny/nye spillere som FFK får disponere,mot at dem betaler lønna!

Jeg er da klar over det. Tror heller ikke noen er villig til å betale store summer for Andersson, hvis vi får noe for ham i det hele tatt. Jeg tenker først og fremst på utgiftene til lønnen hans som blir frigjort, siden det er FFK som står for det. Hvis vi får penger for ham, er det neppe snakk om mer enn kanskje 500 000. Utelukker heller ikke at Høili spytter en eventuell gevinst inn i nytt spillerkjøp. Det er uansett ikke hovedpoenget.


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 25 jul 10, 22:40

Opprinnelig postet av Anne
Opprinnelig postet av Willy René

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av benksliter`n

Opprinnelig postet av Lex

Opprinnelig postet av Willy René

Og for all del:

SELG IKKE MATTIAS ANDERSSON!

NB! SELG IKKE MATTIAS ANDERSSON!

OBS!!!  NB!!!  SELG IKKE MATTIAS ANDERSSON!!!!

Hva om alternativet er konkurs? Endrer det deres standpunkt? FFK kan spare enormt mye på å kvitte seg med Andersson...

Jamenn Holters, er det det som er alternativet? Konkurs hvis ikke Andersson selges?

Ja det kan vere alternativet, ikke sikkert det står så mye bedre til her en i Moss

Det står nok like dårlig til med FFK som med moss. Men igjen å ikke rykke opp kan koste oss dyrt. så skal man holde på en rådyr spiller ut sesongen for å "sikkre" opprykk eller selge og håpe man klarer seg uten. Personlig så tror jeg FFK kan klare seg uten andersson selvom han putter mye mål nå

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 25 jul 10, 23:01
Endret: 25 jul 10, 23:03
Endret av: Kratos

Opprinnelig postet av Anne

Så dagens kamp, der jeg syntes samtlige 11 spilte en meget god første omgang.

Andre omgangen var etter min mening ræva helt til vi fikk to i bakenden.

flere spillere som underpresterte da, vil frita Lasse for skylden til det første da det er en stuss fra ca 4 meter. Men han må ta det andre på sin kappe, først med hensen deretter burde han ta skuddet.

Men fra der til å si han spiller elendig syntes jeg er å gå litt langt, etter det jeg vet har de vel holdt rent i 7 av kampene. Jo kan nok gi mye av æren av det til forsvars fireren, men vil påstå det er et samspill.

Jeg mener fortsatt han bør satses på, de som mener han har stangnert har på en måte rett, men de som mener det må også da vite at han nå i 4 sesonger etterhvernadre har vert langtidsskadet og borte fra fotballen i 6 mnd av gangen.

Han er fortsatt bare 22 år og vil gjøre feil, mange feil. Men kan ikke skytes ver eneste gang han gjør det, regner med at han spiller fordi trenr teamet mener han er best.

Når en ser på resten av laget i dag prsterte midtbanen meget bra i første, mens spissene brant et utall av sjangser igjenn.

Forsvaret var bra i første, men elendig den første halvtimen av andre, dette gjelder også Raio.

Men skal vere fornøyd med seier til tross for personelige feil, både foran og bak, laget har medflyt.

Joda, er ingen overaskelse at du støtter Staw. og joda, Staw har vært god i en periode, men langt fra sikker i spillet sitt. Det med handsen utenfor 16 meteren er noe jeg har sett komme, han har hatt flere nestenhendelser i de siste kampene nå, både mot Songdal og mot Bryne. Greit, han har vært mye skada, men er ikke det også en grunn til å tenke nytt ?

Spissene brant et utall sjangser ? Vi scorer 5 mål i dag, det vil si 12 mål på de siste 4 kamper, det er nesten halvparten av alle mål vi har scora i år,  hvor mange mål tror du det scores til vanlig i en fotballkamp ? 10-15 mål ?

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 25 jul 10, 23:07
Opprinnelig postet av Willy René

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av benksliter`n

Opprinnelig postet av Lex

Opprinnelig postet av Willy René

Og for all del:

SELG IKKE MATTIAS ANDERSSON!

NB! SELG IKKE MATTIAS ANDERSSON!

OBS!!!  NB!!!  SELG IKKE MATTIAS ANDERSSON!!!!

Hva om alternativet er konkurs? Endrer det deres standpunkt? FFK kan spare enormt mye på å kvitte seg med Andersson...

Jamenn Holters, er det det som er alternativet? Konkurs hvis ikke Andersson selges?

Om det er alternativet har ikke FFK noe valg, men om det er en mulighet til og beholde ham, haper jeg virkelig de gjør det. Han er redningen gang på gang...

---------------------------

Heia FFK


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 25 jul 10, 23:12
En ting til, Arason er ledig... Han kunne vi hatt bruk for ;-)

---------------------------

Heia FFK


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 25 jul 10, 23:18

Opprinnelig postet av Lex
En ting til, Arason er ledig... Han kunne vi hatt bruk for ;-)

Pga lønn. tror neppe han ville kommet til FFK for mindre enn det han tjener i Odd..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

18.08.2010


Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 25 jul 10, 23:31

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Opprinnelig postet av Lex
En ting til, Arason er ledig... Han kunne vi hatt bruk for ;-)

Pga lønn. tror neppe han ville kommet til FFK for mindre enn det han tjener i Odd..

Arason får sansynligvis ikke ny kontrakt i Odd, så hvorfor ikke prøve og gi han et tilbud fra neste sesong ?

Masalin, er han på lån eller er han FFKs eiendom ?

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 25 jul 10, 23:43

Masalin er FFKs eiendom. Arason får ikke ny kontrakt i Odd pga for høy lønn. Tipper neppe han vil gå til FFK da

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

18.08.2010


Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 25 jul 10, 23:48

Kanskje, men det hadde ikke skadet å spørre. Kan hende han hadde godtatt det fremfor å stå uten jobb....

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 25 jul 10, 23:51

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Masalin er FFKs eiendom. Arason får ikke ny kontrakt i Odd pga for høy lønn. Tipper neppe han vil gå til FFK da

Det kommer an på hvilke alternativer Arason har. Han må velge å gå dit han får lønn han også, som de fleste andre arbeidstakere tenker jeg. Er det så mange som kan velge å vrake i disse tider da?

Men hvorfor ikke PerMorten?

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 25 jul 10, 23:55

Opprinnelig postet av Anne
Opprinnelig postet av Willy René

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av benksliter`n

Opprinnelig postet av Lex

Opprinnelig postet av Willy René

Og for all del:

SELG IKKE MATTIAS ANDERSSON!

NB! SELG IKKE MATTIAS ANDERSSON!

OBS!!!  NB!!!  SELG IKKE MATTIAS ANDERSSON!!!!

Hva om alternativet er konkurs? Endrer det deres standpunkt? FFK kan spare enormt mye på å kvitte seg med Andersson...

Jamenn Holters, er det det som er alternativet? Konkurs hvis ikke Andersson selges?

Ja det kan vere alternativet, ikke sikkert det står så mye bedre til her en i Moss

Mye sitering her nå gett, men allikevel:

Hvis det er Anderssons lønn som skiller FFK fra konkurs eller et videre liv så har jeg ikke forstått mye av økonomi.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 25 jul 10, 23:57
Så er det på tide å hylle Tom Freddy Aune for en glimrende kampledelse og for de taktiske byttene som ble foretatt.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 jul 10, 00:00

hva med per morten kristiansen da ?

 

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D



Flat Trådet Nøstet
Side 13 av 15 13

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f