Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK- Sogndal Onsdag 14.07.2010 kl 19:00

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 11 jul 10, 18:30
Endret: 16 jul 10, 09:32
Endret av: Rey

Kampene kommer tett. Førstkommende onsdag spiller vi mot Sogndal, som er i virkelig slag. Går mot sin femte strake seier i dag, med det som ser ut ti å bli en sterk seier over Bryne (4-2 nå).

Vidar har vel karantene, etter sitt tredje gule kort mot Follo.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 11 jul 10, 18:46

Vi må heve oss mye fra dagens nivå for å slå Sogndal. Det som ble prestert mot Follo var anemisk. Rett nok var vi bedre enn Follo, men det var fordi de holdt 2. divisjonsnivå. Vi fremsto uten tempo, og med presisjon under normalen.

Men vi kan jo håpe at all reisingen tar på Sogndal. De er på Bryne i dag, en ny langtur bare tre dager senere tar på.

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 11 jul 10, 21:26

Jeg tror at guttane vil reise seg på onsdag, kampen starter tre timer senere, dvs kl 19.00, da er det ikke så varmt. Syns forøvring at ingen kamper i juni/juli bør begynne noe tidligere enn 18-19 pga varmen.  Laget ? Samma som mot Follo. Tror også at stadige omrokkeringer gjør laget lite samspillt. Kanskje Asker ned på høyrebekk (ev Becken, passende navn egentlig) og Odi/Dino på topp pga Vidars sitt gule i dag...

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 11 jul 10, 21:36

Lasse Staw

Agim Shabani - Jan Tore Ophaug - Raio Piiroja - Wallace F. Pereira

Martin Elvestad - Joachim Thomassen

Alex Valencia - Celso Borges - Mattias Andersson

Amin Askar


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 11 jul 10, 21:50

 

                                                 Lasse Staw

Amin Asker - Jan Tore Ophaug - Raio Piiroja - Wallace F. Pereira

Simen rafn - Martin Elvestad - Joachim Thomassen - Alex Valencia

                                               Odi - Celso Borges

 

Tror vi får litt bakrom å jobbe i under denne kampen så ikke så dumt med odi da. Kan skape mye uro som igjen kan gi mye rom for de andre.

 

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 11 jul 10, 21:59

Rafn må hvertfall benkes denne kampen. Har vært svak helt siden han ble skada mot Moss. Virker faktisk meget uinteressert for tiden. Håper Andersson er klar fra start igjen.

Vil ha Askar ned på kant, og Andersson sammen med Borges på topp.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 jul 10, 23:43

                                            Lasse Staw

Amin Askar   - Jan Tore Ophaug - Raio Piiroja - Wallace F. Pereira


Alex Valencia - Martin Elvestad -Joachim Thomassen- Mattias Andersson

                   
                               Celso Borges-odi

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Gjerningsmannen

Juniorspiller

Ble medlem: 07 mai 05
Innlegg: 78

Lagt til: 12 jul 10, 00:41

Naivt å sette opp Elvestad. Hvor lenge har han vært borte? 8 mnd ? Han kan sikkert bli en viktig brikke, men ikke fra start, etter et så langt avbrudd fra kamper. Askar bør så definitivt fortsatt spille spiss. Han er jo mannen bak veldig mye fremover. En vrien spiller å møte: Rask, kreativ, smart og bevegelig. Ikke gi Sogndal noe gratis ved å sette Askar på back. Gi dem trøbbel. Det tror jeg Aune skjønner også.

Hadde Aune sittet bak meg nå, tror jeg det hadde vanket et klapp på skuldra.

---------------------------

"beating, often with blunt weapons, asphyxiation with a gas mask"


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 12 jul 10, 00:44

Ramberg leverte en sjeldent god kamp og bør starte mot Sogndal fremfor Elvestad.

Staw

Askar   Ophaug  Piiroja   Wallace

Valencia  Ramberg  Thomassen  Rafn

Borges

Odi

Benk: masalin, shabani, becken, elvestad, andersson.

Tegan og mulac er skadet.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 12 jul 10, 01:39

Opprinnelig postet av Gjerningsmannen

Naivt å sette opp Elvestad. 

Det er like naivt å sette opp en Ramberg som loffer rundt og strør om seg med feilpasninger. Når han ikke presterer mener jeg Elvestad skal få sjansen.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 12 jul 10, 09:28

Kampen mot Sogndal er kanskje den viktigste kampen på lang tid. Hvis Sogndal vinner vil de få en ennå større luke på tabellen og da vil 2. plass være den høyeste plasseringen vi kan få. Kamen om den 2. plassen vil da stå mellom en rekke lag og bli forferdelig vanskelig. I denne kampen kan vi ikke sette Elvestad fra start siden han er svært urutinert og har vært skadet lenge. I denne kampen MÅ DE RUTINERTE SPILLERNE STÅ FRAM OG VISE HVA SOM BOR I DEM.


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 12 jul 10, 09:55
Opprinnelig postet av Gjerningsmannen

Naivt å sette opp Elvestad. Hvor lenge har han vært borte? 8 mnd ? Han kan sikkert bli en viktig brikke, men ikke fra start, etter et så langt avbrudd fra kamper. Askar bør så definitivt fortsatt spille spiss. Han er jo mannen bak veldig mye fremover. En vrien spiller å møte: Rask, kreativ, smart og bevegelig. Ikke gi Sogndal noe gratis ved å sette Askar på back. Gi dem trøbbel. Det tror jeg Aune skjønner også.

Hadde Aune sittet bak meg nå, tror jeg det hadde vanket et klapp på skuldra.

I og med at man har 3 bytter til rådighet så hvorfor ikke la han starte og heller sette inn på ramberg mot slutten. Vet at elvestad ikke holder 90 min, men rundt 45-60 min holder han nok.

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 12 jul 10, 12:55

El så kan odi og Dino få prøve seg mer.De gutta blir ikke bedre av å slite benken hvertfall!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 12 jul 10, 13:55

Ettersom Elvestad ikke har vært god nok til å starte tidligere i sesongen, kan han ikke være aktuell for start 11ern i årets viktigste kamp. Men som de fleste her inne mener jeg gutten må få sjanser fra start etterhvert for å ha sjans til å vise seg frem i kampsituasjon. Dog synes jeg innhoppene hans til nå har vært ganske så veike..

Brasilianern vil nok uansett danke ut både Ramberg og Elvestad om en plass på sentral midtbane.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 12 jul 10, 14:08

Opprinnelig postet av Erikk

Kampen mot Sogndal er kanskje den viktigste kampen på lang tid. Hvis Sogndal vinner vil de få en ennå større luke på tabellen og da vil 2. plass være den høyeste plasseringen vi kan få. Kamen om den 2. plassen vil da stå mellom en rekke lag og bli forferdelig vanskelig.

Må minne om at songdal har en tradisjon for å være ELENDIGE på høstsesongen. De ledet med god margin i fjor og sluttet så å ta poeng og klarte såvidt kvalikk. Og det er ikke den eneste gangen 

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 12 jul 10, 19:48

Magefølesen sier meg at hele ketchup flaska sprekker i denne kampen.... En seier på en dårlig dag var en perfekt inngang for denne kampen...


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 12 jul 10, 20:07

Noen som vet hvor mange billetter det er solgt til kampen?

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5378

Lagt til: 12 jul 10, 22:42
Endret: 12 jul 10, 22:45
Endret av: Rey

Opprinnelig postet av kjell-H

El så kan odi og Dino få prøve seg mer.De gutta blir ikke bedre av å slite benken hvertfall!

I og med at Odi er på Hamar og spiller Jet-turnering, så får vi nok ikke se han. Regner derfor med følgende lag:

Staw

Shabani, Raio, Ophaug, Wallace

Valencia, Ramberg, Thomassen, Andersson

Askar, Borges

Rafn jr. har hatt to svakere kamper på rad nå og er, etter det diverse nettartikler har skrevet, ikke helt 100% etter skaden. Hvis Andersson er kvitt skaden  sin, regner jeg derfor med at han spiller i stedet for Rafn. Rafn har også spilt sine beste kamper på høyresiden, men den virker det som Valencia nå har fått.

Ellers håper jeg at vi kan bruke Elvestad litt mer enn 10 minutter. Vil veldig gjerne at han lykkes.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 12 jul 10, 23:10

Noen som drar fra Oslo til Fredrikstad på onsdag som har plass til to pers?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 13 jul 10, 05:57

Opprinnelig postet av Rey

Opprinnelig postet av kjell-H

El så kan odi og Dino få prøve seg mer.De gutta blir ikke bedre av å slite benken hvertfall!

I og med at Odi er på Hamar og spiller Jet-turnering, så får vi nok ikke se han. Regner derfor med følgende lag:

Staw

Shabani, Raio, Ophaug, Wallace

Valencia, Ramberg, Thomassen, Andersson

Askar, Borges

Rafn jr. har hatt to svakere kamper på rad nå og er, etter det diverse nettartikler har skrevet, ikke helt 100% etter skaden. Hvis Andersson er kvitt skaden  sin, regner jeg derfor med at han spiller i stedet for Rafn. Rafn har også spilt sine beste kamper på høyresiden, men den virker det som Valencia nå har fått.

Ellers håper jeg at vi kan bruke Elvestad litt mer enn 10 minutter. Vil veldig gjerne at han lykkes.

Det er synd at vi har så dårlig konkurranse om spissplassene, at vi har kun Askar og Borges som kan spille spisser.

De har jo bevis at de ikke holder mål som spisser. Det er ikke tvil om at Tegstrøm er savnet som en utfordrer til de.

 

,



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3