Husk meg
Brukernavn
Passord

Alex Valencia

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 09 feb 12, 14:29

Opprinnelig postet av Erikk


Nå skriver de at han skal spille mot Særp, kanskje det ikke er så ille som fryktet?

Valencia er jo kronisk skadet. Bør vel egentlig erklæres idrettsinvalid?

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 14 mai 12, 06:40

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av Erikk


Nå skriver de at han skal spille mot Særp, kanskje det ikke er så ille som fryktet?

Valencia er jo kronisk skadet. Bør vel egentlig erklæres idrettsinvalid?

Var det noen som sa 4-6 mnd på utsiden med  lyskestrekk,

er det i det hele tatt noe på den mannen som er HELT ???

Går det ikke og bli kvitt den mannen, brudd på kontrakt pga røten kropp eller no ????

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 14 mai 12, 08:28

Opprinnelig postet av RG

Var det noen som sa 4-6 mnd på utsiden med  lyskestrekk,

er det i det hele tatt noe på den mannen som er HELT ???

Går det ikke og bli kvitt den mannen, brudd på kontrakt pga røten kropp eller no ????

Prøv å sett deg inn i Alex sin situasjon.. Var i god form og ikke skadelidende, men så får han tidenes smell på en trening av Franck, som så og si satt en stopper for det som gjenstod av hans karriere. Er det noen som lider så er det deffinitivt ikke FFK som har fått "lite" ut av han, men Alex selv.  

Nå har han jo også kontrakt ut 2012 bare, pluss at huset han leide er lagt ut for salg, så du får nok viljen din uansett.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 14 mai 12, 09:01


Har vi fått noen bekreftelse på hvor ille skaden han fikk i går er? Er han ute for resten av sesongen?


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 14 mai 12, 09:52

Opprinnelig postet av Welhaven

Opprinnelig postet av RG

Var det noen som sa 4-6 mnd på utsiden med  lyskestrekk,

er det i det hele tatt noe på den mannen som er HELT ???

Går det ikke og bli kvitt den mannen, brudd på kontrakt pga røten kropp eller no ????

Prøv å sett deg inn i Alex sin situasjon.. Var i god form og ikke skadelidende, men så får han tidenes smell på en trening av Franck, som så og si satt en stopper for det som gjenstod av hans karriere. Er det noen som lider så er det deffinitivt ikke FFK som har fått "lite" ut av han, men Alex selv.  

Nå har han jo også kontrakt ut 2012 bare, pluss at huset han leide er lagt ut for salg, så du får nok viljen din uansett.

Mannen var også kronisk skadet FØR han kom til FFK. Han har én god sesong i Tippeligaen, 2005-sesongen for Start da de tok sølv. Ellers fryktelig varierende. Glimrende på sitt beste, katastrofal på sitt verste. 

Dette er et av FFKs dårligste kjøp de siste 10 sesongene uten tvil. Da hjelper det ikke at han er en hyggelig fyr. Det finnes mange hyggelige folk, men i FFK hadde det vært en fordel om man kunne spille litt fotball også.

Vi får krysse fingrene for at denne skaden er mild, men jeg tviler på det dessverre. Så ut som en skikkelig strekk. Sånne spillere må ikke finne på å takle, da blir de skadet.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 14 mai 12, 12:49

har han kontrakt ut denne sesongen?


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 14 mai 12, 13:09

Ja.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 14 mai 12, 13:12
Endret: 14 mai 12, 13:13
Endret av: Welhaven

Opprinnelig postet av Plankekæll

Mannen var også kronisk skadet FØR han kom til FFK. Han har én god sesong i Tippeligaen, 2005-sesongen for Start da de tok sølv. Ellers fryktelig varierende. Glimrende på sitt beste, katastrofal på sitt verste. 

Dette er et av FFKs dårligste kjøp de siste 10 sesongene uten tvil. Da hjelper det ikke at han er en hyggelig fyr. Det finnes mange hyggelige folk, men i FFK hadde det vært en fordel om man kunne spille litt fotball også.

Vi får krysse fingrene for at denne skaden er mild, men jeg tviler på det dessverre. Så ut som en skikkelig strekk. Sånne spillere må ikke finne på å takle, da blir de skadet.

Han var iallefall i kampform når han ble kjøpt, men at den skaden i Østfoldhallen satt en grei stopper er det vel ingen tvil om, skader før eller ikke.

Og at han er hyggelig hjelper jo ikke poengtavlen, og tror vel heller ingen bryr seg nevneverdig om det.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 14 mai 12, 13:41


Jeg vil ikke på noen måte kritisere Valencia, han er en bra mann som gjør alt han kan, men som desverre gjennom hele sin karriere har slitt noe volsomt med skader. Jeg vil derimot på det sterkeste kritisere avgjørelsen om å kjøpe han. Det må ha vært den svarteste dagen i klubbens historie når Nordli, Gymlærer, Andersson og Valencia kom som en "redningsaksjon". "Alle" var klar over at han var særdeles ofte skadet og oppholdet i FFK har slik jeg forstår det gitt færre skader enn hva som var tilfelle i Odd.

 


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 14 mai 12, 13:41

Er det noe å hente her (forbrukerkjøpsloven)?

§ 17. Ting solgt « som den er ». Auksjonssalg

Selv om tingen er solgt « som den er » eller med lignende alminnelig forbehold, foreligger det en mangel

a) når tingen er i dårligere stand enn forbrukeren med rimelighet hadde grunn til å forvente på bakgrunn av forbeholdet, kjøpesummens størrelse og forholdene ellers, eller
b) når det foreligger forhold som nevnt i § 16 første ledd bokstav b eller c.


Selges brukte ting på auksjon hvor forbrukeren har anledning til å være til stede, gjelder reglene i første ledd tilsvarende så langt de passer.

§ 16. Mangel

       Tingen har en mangel dersom

   
b) selgeren ved kjøpet har forsømt å opplyse om forhold ved tingen eller dens bruk som han eller hun burde kjenne til, og som forbrukeren hadde grunn til å regne med å få, dersom unnlatelsen kan antas å ha virket inn på kjøpet
c) den ikke svarer til opplysninger som selgeren i sin markedsføring eller ellers har gitt om tingen eller dens bruk, dersom selgeren ikke viser at opplysningene før kjøpet er rettet på en tydelig måte, eller at de ikke kan ha innvirket på kjøpet

Larifari

Knøttespiller
Ble medlem: 30 okt 08
Innlegg: 74

Lagt til: 14 mai 12, 14:48
Endret: 14 mai 12, 14:49
Endret av: Larifari

LOL, spillerkjøp er vel neppe et forbrukerkjøp, her må du nok heller se på kjøpsloven eller avtaleloven :p


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 14 mai 12, 14:50

Opprinnelig postet av arte et labore

Er det noe å hente her (forbrukerkjøpsloven)?

§ 17. Ting solgt « som den er ». Auksjonssalg

Selv om tingen er solgt « som den er » eller med lignende alminnelig forbehold, foreligger det en mangel

a) når tingen er i dårligere stand enn forbrukeren med rimelighet hadde grunn til å forvente på bakgrunn av forbeholdet, kjøpesummens størrelse og forholdene ellers, eller
b) når det foreligger forhold som nevnt i § 16 første ledd bokstav b eller c.


Selges brukte ting på auksjon hvor forbrukeren har anledning til å være til stede, gjelder reglene i første ledd tilsvarende så langt de passer.

§ 16. Mangel

       Tingen har en mangel dersom

   
b) selgeren ved kjøpet har forsømt å opplyse om forhold ved tingen eller dens bruk som han eller hun burde kjenne til, og som forbrukeren hadde grunn til å regne med å få, dersom unnlatelsen kan antas å ha virket inn på kjøpet
c) den ikke svarer til opplysninger som selgeren i sin markedsføring eller ellers har gitt om tingen eller dens bruk, dersom selgeren ikke viser at opplysningene før kjøpet er rettet på en tydelig måte, eller at de ikke kan ha innvirket på kjøpet

Forbrukerkjøpsloven gjelder IKKE når det gjelder næringskjøp.

---------------------------

"Visst" vi ikke får inn flere spillere så er det ikke "possetivt", da blir det ikke bedre enn i "fjord"! "Uproffersjonelt"!


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 14 mai 12, 15:11

Kjøpsloven gjelder mellom to private parter, herunder også dyr! 


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 14 mai 12, 15:14

Opprinnelig postet av arte et labore

Er det noe å hente her (forbrukerkjøpsloven)?

Haha, takk for en god latter. Genialt. :)

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


niggle

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 14 mai 12, 15:17

Opprinnelig postet av matsinho

Kjøpsloven gjelder mellom to private parter, herunder også dyr! 

DET tror jeg han vet. Dette var nok en spøk... 


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 14 mai 12, 15:20

Opprinnelig postet av niggle

DET tror jeg han vet. Dette var nok en spøk... 

DET tror jeg nok også at jeg vet at det var...


RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 11 aug 12, 19:18

Når det gjelder skadesituasjonen til FFK, som tidvis har sørget for at FFK ikke har kunnet stille med full benk engang, forteller Amundsen at  Alex Valencia er tilbake i full trening.

HVOR LENGE VARER DET DENNE GANG ???

Kan ikke den mannnen dra seg hjem til byen mellom de 7 fjell snart... LEI !!!

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 11 aug 12, 23:17

Opprinnelig postet av RG

Når det gjelder skadesituasjonen til FFK, som tidvis har sørget for at FFK ikke har kunnet stille med full benk engang, forteller Amundsen at  Alex Valencia er tilbake i full trening.

HVOR LENGE VARER DET DENNE GANG ???

Kan ikke den mannnen dra seg hjem til byen mellom de 7 fjell snart... LEI !!!

Han gir seg vel ikke før kontrakten går ut eller han blir løst fra kontrakten? Han vil vel heller være i FFK enn å gå på NAV i Bergen. Tongue out

---------------------------

Jeg tror FFK kommer til å vinne seriegull i 2015.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 11 aug 12, 23:22
Endret: 11 aug 12, 23:24
Endret av: kjell-H

Valencia har vell bare kontrakt ut denna sesongen? Glem det.Jeg så det nå.Jeg må gidde å lese mer før jeg spørr.Hehe

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 12 aug 12, 09:55

Han skal spille i dag, skulle ikke forundre meg at han avgjør kampen for oss



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24