Husk meg
Brukernavn
Passord

Ny konkurstrussel mot Lyn

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 01 jul 10, 10:10

Fredrik Gulbrandsen  hadde vært noe, hadde han ikke vært LSK's eiendom Undecided

Men som en kortsiktig løsning på keeperproblemet, så bør Arnar Petursson absolutt vurderes. TL- og Adecco-erfaring, ung og uten kontrakt.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 jul 10, 11:25

Endre Fotland Knudsen er også en spennende spiller, men Midtbane trenger vi vel ikke

Gøran van den Burgt er også en spennende spiller, men Midtbane trenger vi vel ikke

 er du enig holters ?

 

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 01 jul 10, 11:37

Opprinnelig postet av summarius

Kanskje vi skal satse på å ta over kampen mot Leeds? Og kanskje også noen spillere?

Fra Leeds mener du? De skal sikkert skifte ut noen nå som de har rykka opp en divisjon Wink

Ellers observerer jeg at Sogndal nå¨leder den Lyn-frie tabellen. FFK dasser ned på femte, men har tre kamper til gode på flere lag.

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 01 jul 10, 11:52

Sogndal fikk en liten luke på topp, med serieledelse og én kamp mindre spilt. Vi har 2 kamper tilgode men ligger nå uansett bak Sogndal om begge lag vinner sine hengekamper. Det er særdeles viktig med 3 poeng mot Ranheim! Herfra og ut tror jeg det vil være et par, tre lag som vinner flere kamper på rad og "stikker ifra" på toppen av tabellen. La oss håpe FFK er en av de, noe jeg har troa på!

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


loyd

Knøttespiller
Ble medlem: 10 okt 06
Innlegg: 61

Lagt til: 01 jul 10, 12:09

Opprinnelig postet av bateman

Sogndal fikk en liten luke på topp, med serieledelse og én kamp mindre spilt. Vi har 2 kamper tilgode men ligger nå uansett bak Sogndal om begge lag vinner sine hengekamper. Det er særdeles viktig med 3 poeng mot Ranheim! Herfra og ut tror jeg det vil være et par, tre lag som vinner flere kamper på rad og "stikker ifra" på toppen av tabellen. La oss håpe FFK er en av de, noe jeg har troa på!

Nå skal jo Fredikstad møte Sogndal i en av hengekampene, vinner vi denne så er vi på topp.


‰-kungen

Knøttespiller
Ble medlem: 30 sep 08
Innlegg: 69

Lagt til: 01 jul 10, 13:26

Skjer her inne a? Flere av storposterene har begynt med profilbilde av seg sjøl i tights....grøss.

Jeg har inget annet valg enn å legge inn mitt eget tightsbilde.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 01 jul 10, 14:34
Opprinnelig postet av keiko99

Endre Fotland Knudsen er også en spennende spiller, men Midtbane trenger vi vel ikke

Gøran van den Burgt er også en spennende spiller, men Midtbane trenger vi vel ikke

 er du enig holters ?

 

Jeg synes ingen av de er bedre enn de talentene vi har allerede, f.eks. Simen Rafn og Eirik Laabak, så jeg ser ikke helt den store interessen...

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 01 jul 10, 14:34
Opprinnelig postet av ‰-kungen

Skjer her inne a? Flere av storposterene har begynt med profilbilde av seg sjøl i tights....grøss.

Jeg har inget annet valg enn å legge inn mitt eget tightsbilde.

Kjør på!

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


‰-kungen

Knøttespiller
Ble medlem: 30 sep 08
Innlegg: 69

Lagt til: 02 jul 10, 01:10

Sånn, da er jeg tajtsmann åsså Og den eneste med matchende topp og bukse, slå denn


summarius

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09
Innlegg: 289

Lagt til: 02 jul 10, 01:52

Opprinnelig postet av Tøfflus

Fra Leeds mener du? De skal sikkert skifte ut noen nå som de har rykka opp en divisjon Wink

Mente kampen som Lyn skal ha mot Leeds. Bør vel generere litt penger i klubbkassa....Mange som vil se Leeds mot FFK.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 02 jul 10, 10:15
Opprinnelig postet av ‰-kungen

Sånn, da er jeg tajtsmann åsså Og den eneste med matchende topp og bukse, slå denn

Skuffa over at du pingla ut. ;-)

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 jul 10, 10:53

litt tøff i munnen også pingla ut sånn.. haha. enig med deg Holters jeg er skuffa

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 02 jul 10, 12:03
Endret: 02 jul 10, 12:04
Endret av: Tøfflus

Opprinnelig postet av summarius

 

Mente kampen som Lyn skal ha mot Leeds. Bør vel generere litt penger i klubbkassa....Mange som vil se Leeds mot FFK.

Du skrev "Og kanskje også noen spillere?". Dermed valgte jeg å være vrang og spørre om du mente Leeds-spillere, framfor det noe mer innlysende (at det var spillere fra Lyn du mente).

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 02 jul 10, 12:30
Opprinnelig postet av Tøfflus

Opprinnelig postet av summarius

 

Mente kampen som Lyn skal ha mot Leeds. Bør vel generere litt penger i klubbkassa....Mange som vil se Leeds mot FFK.

Du skrev "Og kanskje også noen spillere?". Dermed valgte jeg å være vrang og spørre om du mente Leeds-spillere, framfor det noe mer innlysende (at det var spillere fra Lyn du mente).

 

Klubben(Leeds United) jobber med å finne en ny motstander i Oslo området

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 02 jul 10, 13:53

Ja, det var vel ingen som seriøst trodde at vi skulle overta kampen? FFK skal spille den utsatte kampen mot Sandnes-Ulf dagen etter.

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 jul 10, 10:29

Mads Dahm er på prøvespill med Lillestrøm

 

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 30 sep 12, 23:45

Den gamle fotballstorheten er tilbake! I dag sikret de opprykk til 2 divisjon 2013 ved å slå Lommedalen med hele 9 - 0!

Lyn tilbake i toppfotballen

Lyn ble slått konkurs i 2010, rykket opp fra 6 divisjon i 2010, fikk ta over plassen til Lyn 2 i 2011 i 4 divisjon, rykket opp i 4 divisjon i 2011 og nå har de rykket opp til 2 divisjon.. Bare å gratulere! 

 

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 01 okt 12, 10:27

Jeg trodde det ville gå over ti år før jeg fikk se Lyn i Tippeligaen igjen, men nå kan de brått bli å finne der innen 2-4 år og det er bare et par år siden de forsvant langt ned i 6. divisjon. Er vi riktig uheldig så kan vi til og med spille i samme divisjon (Adeccoligaen) i 2014.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 01 okt 12, 12:17

Er det noen grunn til å tro at de vil fyke rett gjennom 2. divisjon, da? Det er vel ikke all verdens vilje til å spytte inn store penger i klubben, og selv om tilskuertallene i lavere divisjoner har vært imponerende vet vi jo fra før at oppslutningen ikke er så veldig mye høyere på øverste nivå. (Snittet i 2009 var på rundt 4000).

Jeg blir ikke overrasket om de stagnerer i 2. divisjon.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3