Husk meg
Brukernavn
Passord

Vuvuzuela til Værste

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Norip

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 16 jun 10, 18:59

Vi skal ikke ha noe vuvuzela til Fredrkstad Stadion eller noen andre deler av Norge, dette er en forbanna UTING ! hører jo ikke at folk synger på tv engang under VM som er nå jo ! Latterlig at det skal være lov å lage "stemning" av slike drittgreier. UKULTUR !
 NEI TIL VUVUZELA ! faan heller

---------------------------

SUPRAS FREDRIKSTAD!


Norip

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 16 jun 10, 19:09

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av tgtgtgtg

Lurer på når vi vil få se de første vuvuzuelaene i Norge, Og vil vi egentlig ha det forbanna maset fra de fantastiske trompetene hit.Undecided Er det noen sm har hørt om noen eller sett noen i Byen??

I såfall slutter jeg å gå på kamp.

 

vurderer det nesten selv, hater den forjævlige lyden

---------------------------

SUPRAS FREDRIKSTAD!


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 16 jun 10, 20:02

vi får stå sammen om å ikke ha det på stadion.


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 16 jun 10, 20:32
Endret: 16 jun 10, 20:33
Endret av: Per Egil

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Poenget mitt er at smaken er som baken, og kulturer er forskjellige. Defor tror jeg ikke disse blåseinstrumentene blir en gjengs hit i Norge, men det kunne vært en fin måte å ønske Lala velkommen tilbake på.


Jeg må nesten spørre jeg også, du er seriøs? Vuvuzelaen er en sør-afrikansk tradisjon. Lala er fra Togo, et land 5000 kilometer unna. Det blir like søkt som om noen skulle ønsket deg velkommen et sted med en tyrkisk bağlama.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


bennygullfot

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 17 jun 10, 00:16

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Husgutt
Du er seriøs?

Tja. Nå er det VM i Sør Afrika, og da er det naturlig at afrikanerne får sette sitt preg på mesterskapet. Neste gang er det vel Brasil sin tur, og de vil vel gjøre det på sin måteFoot in mouth. Vi nordmenn er jo glad i sauebjeller blant publikum på store idrettsarrangementer. Sveitserne har bruker bjeller som er på størrelse med kirkeklokker. Engelskmennene synger falskt.

Poenget mitt er at smaken er som baken, og kulturer er forskjellige. Defor tror jeg ikke disse blåseinstrumentene blir en gjengs hit i Norge, men det kunne vært en fin måte å ønske Lala velkommen tilbake på.

 

http://www.youtube.com/watch?v=Dao-8mVzkvw 

Sånn håper jeg brasilianere setter fyr på VM, tidenes latterligste vm med tanke på tribunekultur.

Om det er noe firma som trykker opp vuvuzelaer, foreslår jeg en boikott av det firmaet :)

---------------------------

Samhold


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 17 jun 10, 08:18
må si jeg likte forslaget om didgiradoo på stadion :P har faktisk en hjemme, men det er nok et instrument som er særdeles vanskelig å spille på for å si det pent :P .. http://www.youtube.com/watch?v=JaGUY5ULTok&feature=related

---------------------------

Dont worry, be happy!!! :D


Norip

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 17 jun 10, 18:55

Opprinnelig postet av bennygullfot

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Husgutt
Du er seriøs?

Tja. Nå er det VM i Sør Afrika, og da er det naturlig at afrikanerne får sette sitt preg på mesterskapet. Neste gang er det vel Brasil sin tur, og de vil vel gjøre det på sin måteFoot in mouth. Vi nordmenn er jo glad i sauebjeller blant publikum på store idrettsarrangementer. Sveitserne har bruker bjeller som er på størrelse med kirkeklokker. Engelskmennene synger falskt.

Poenget mitt er at smaken er som baken, og kulturer er forskjellige. Defor tror jeg ikke disse blåseinstrumentene blir en gjengs hit i Norge, men det kunne vært en fin måte å ønske Lala velkommen tilbake på.

 

http://www.youtube.com/watch?v=Dao-8mVzkvw

Sånn håper jeg brasilianere setter fyr på VM, tidenes latterligste vm med tanke på tribunekultur.

Om det er noe firma som trykker opp vuvuzelaer, foreslår jeg en boikott av det firmaet :)

Helt fantastisk stemning ! :D slik det skulle vært her hjemme, men tenkhvis barna får i seg så mye røyk.. det er jo ikke noe kost

---------------------------

SUPRAS FREDRIKSTAD!


Norip

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 17 jun 10, 18:56
Endret: 17 jun 10, 18:58
Endret av: Norip

Opprinnelig postet av Norip

Opprinnelig postet av bennygullfot

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Husgutt
Du er seriøs?

Tja. Nå er det VM i Sør Afrika, og da er det naturlig at afrikanerne får sette sitt preg på mesterskapet. Neste gang er det vel Brasil sin tur, og de vil vel gjøre det på sin måteFoot in mouth. Vi nordmenn er jo glad i sauebjeller blant publikum på store idrettsarrangementer. Sveitserne har bruker bjeller som er på størrelse med kirkeklokker. Engelskmennene synger falskt.

Poenget mitt er at smaken er som baken, og kulturer er forskjellige. Defor tror jeg ikke disse blåseinstrumentene blir en gjengs hit i Norge, men det kunne vært en fin måte å ønske Lala velkommen tilbake på.

 

http://www.youtube.com/watch?v=Dao-8mVzkvw

Sånn håper jeg brasilianere setter fyr på VM, tidenes latterligste vm med tanke på tribunekultur.

Om det er noe firma som trykker opp vuvuzelaer, foreslår jeg en boikott av det firmaet :)

Helt fantastisk stemning ! :D slik det skulle vært her hjemme, men tenkhvis barna får i seg så mye røyk.. det er jo ikke noe kost...

Veldig enig i at det er det latterligste jeg har vært borti, hører ikke noe sang, bare bråk fra de horna-

 

kan jo bare ta en titt her :  http://www.youtube.com/watch?v=V4EHSnnLl1s  ... det er slik stemning det skal være

---------------------------

SUPRAS FREDRIKSTAD!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 18 jun 10, 06:44
Endret: 18 jun 10, 06:45
Endret av: Patrioten

- Vuvuzelaene skaper stemning

«På Tippeliga- kampene i Norge er det knapt nok folk og lyd, det må vel være mye morsommere å spille fotball på stadioner der det er veldig god stemning og bra med folk!»

http://www.glomdalen.no/sport/article5161967.ece


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 18 jun 10, 08:30
At det kommer flere folk på kampene og blir bedre stemning med de jævlede vuvuzelaene skulle jeg likt å se. Når det gjelder de jævlede kubjellene tviler jeg sterkt på at de hadde vært populære på stadion heller.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 18 jun 10, 11:30
Cred til Borussia Dortmund som har forbudt vuvuzuelaen.

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 18 jun 10, 12:08
De sirenene til sivilforsvaret brukes ikke så ofte, så 2 x 45 minutter med de, så burde forslagsstillerne være vaksinert..

Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 18 jun 10, 15:26

Opprinnelig postet av foyn
De sirenene til sivilforsvaret brukes ikke så ofte, så 2 x 45 minutter med de, så burde forslagsstillerne være vaksinert..

 

Liker Tongue out


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 18 jun 10, 15:31
Endret: 18 jun 10, 15:32
Endret av: danan

Ryktes at ffksupporter.net-(trykk på link)-t har gått til annskaffelse av Vuvuzuela som bakrunnsmusikk.

---------------------------

Det ordner seg alltid for snille gutter!

SuprasFredrikstad09


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 18 jun 10, 17:15

Skal prøve å dra i gang denne på Three Lions i Trondheim i kveld (det er antagelig en haug med fulle engelskmenn der, så håpet er godt):

You can stick your vuvuzela up your arse

You can stick your vuvuzela up your arse

You can stick your vuvuzela, you can stick your vuvuzela,

you can stick your vuvuzela up your arse, UP YOUR ARSE!

 

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Jaran Berg

Juniorspiller
Ble medlem: 19 des 03
Innlegg: 182

Lagt til: 18 jun 10, 18:11
Jeg har vært i kontakt med FFK idag, og det er veldig stor sannsynlighet for at Vuvuzela'er blir forbudt å ha med seg inn på Fredrikstad Stadion!

---------------------------

Jaran Berg
jaran.berg@plankehaugen.no


bennygullfot

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 19 jun 10, 00:19

godt er det

---------------------------

Samhold


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 19 jun 10, 00:38

Opprinnelig postet av Jaran Berg
Jeg har vært i kontakt med FFK idag, og det er veldig stor sannsynlighet for at Vuvuzela'er blir forbudt å ha med seg inn på Fredrikstad Stadion!

 

Liker Laughing hehe Kjempe innsats Wink


MR.T

Juniorspiller

Ble medlem: 31 jan 09
Innlegg: 191

Lagt til: 20 jun 10, 01:48

Vi forbyr vuvuzelaen på Fredrikstad stadion:

http://www.fredrikstadfk.no/content/view/3076/372/

---------------------------

mvh
Thomas Torjusen
www.fredrikstadfk.no


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 20 jun 10, 11:00

Opprinnelig postet av MR.T

Vi forbyr vuvuzelaen på Fredrikstad stadion:

http://www.fredrikstadfk.no/content/view/3076/372/

Nettavisen også. http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/article2928848.ece



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24