Husk meg
Brukernavn
Passord

Vuvuzuela til Værste

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 15 jun 10, 20:23

Lurer på når vi vil få se de første vuvuzuelaene i Norge, Og vil vi egentlig ha det forbanna maset fra de fantastiske trompetene hit.Undecided Er det noen sm har hørt om noen eller sett noen i Byen??

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 15 jun 10, 22:21
Opprinnelig postet av tgtgtgtg

Lurer på når vi vil få se de første vuvuzuelaene i Norge, Og vil vi egentlig ha det forbanna maset fra de fantastiske trompetene hit.Undecided Er det noen sm har hørt om noen eller sett noen i Byen??

De er nok bare i Venuzela, hi,hi.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 15 jun 10, 22:49

Eventuelt i Venezuela.

Ser jeg en vuvuzela på stadion river jeg den i fillebiter og stapper den ned i kjeften på idioten som har den med seg. 


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 15 jun 10, 22:57
Opprinnelig postet av Plankekæll

Eventuelt i Venezuela.

Ser jeg en vuvuzela på stadion river jeg den i fillebiter og stapper den ned i kjeften på idioten som har den med seg. 

Det gjør du nok ikke, hvis personen er 2. meter høy og full av muskler, da må du nok pent å høre på det, hi,hi.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 15 jun 10, 23:05

Der beskriver du meg, så da blir det nok uavgjort.

Men seriøst, et sånt søplerør håper jeg vaktene fjerner. Uansett tror jeg nordmenn hater dette røret så fælt at det aldri vil bli noen trend her oppe på bjerget.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 15 jun 10, 23:11
Kanskje en skokk med unger synes dette er morsomt, og lager dette jævlede bråket over hele stadion?

07.04.1903

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 09
Innlegg: 142

Lagt til: 15 jun 10, 23:33

Jeg tipper på at en eller annen sponsor trykker opp flere hundre av disse vuvuzuelaene med firmalogo, og deler de ut på kamp for "å lage like mye liv som under VM". Spørsmålet er bare hvor.. Huff!

---------------------------

Sammen for fredrikstad!
07.04.1903


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 16 jun 10, 00:18

gleder meg til alle kidsa i flishaugen får en slik en utdelt hver. Da blir det nok fest på stadion.

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 16 jun 10, 10:34

Husker at han Ålesund-originalen (Galiat) luftet forslaget om et kjempesvært plasthorn i oransje, en mellomting av vuvuzela og gjallarhorn, for et par år siden. Merkelig nok ble det ikke noe av.

Dersom noen tar med seg en vuvuzela på Fredrikstad Stadion og vedkommende befinner seg innenfor en avstand fra meg som gjør at lyden nærmer seg smertegrensen, så skal jeg sørge for at hornet kommer til sin rett, og denge vedkommende med det.

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 16 jun 10, 11:48
Nei til vepselyd på stadion!

---------------------------

Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 16 jun 10, 12:35
Jeg har en følelse av at det kommer til å bli mange unger med dette jævlede hornet hvis ikke FFK sier klart i fra at dette er uønsket.

Jello B

Juniorspiller

Ble medlem: 16 jun 03
Innlegg: 161

Lagt til: 16 jun 10, 12:44

Opprinnelig postet av Husgutt

gleder meg til alle kidsa i flishaugen får en slik en utdelt hver. Da blir det nok fest på stadion.

Grøss.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 16 jun 10, 13:06
Opprinnelig postet av Tøfflus

Husker at han Ålesund-originalen (Galiat) luftet forslaget om et kjempesvært plasthorn i oransje, en mellomting av vuvuzela og gjallarhorn, for et par år siden. Merkelig nok ble det ikke noe av.

Dersom noen tar med seg en vuvuzela på Fredrikstad Stadion og vedkommende befinner seg innenfor en avstand fra meg som gjør at lyden nærmer seg smertegrensen, så skal jeg sørge for at hornet kommer til sin rett, og denge vedkommende med det.

 

Det ble noe av det, han har også brukt det på stadion. Men husker jeg rett, var det så vanskelig å blåse i det, at det nesten ikke kom ut noe lyd..

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


svartoghvit

Juniorspiller

Ble medlem: 12 apr 06
Innlegg: 113

Lagt til: 16 jun 10, 14:17
Det ryktes at saftkokerne har kjøpt inn et parti av skiten. Men det er på vei. Er nok en eller annen idiot av en kremmersjel som ser sitt snitt til å tjene en slant på dette. Kjernen tok dette opp med RBK i går og NSA jobber mot NFF for å få stoppet skiten. Plankehaugen kan gjøre det samme mot FFK. Jo fler som sier i fra jo lettere blir det å stoppe det før det får fotfeste.

---------------------------

Trofast kvit og svart te døden tar mæ...


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 16 jun 10, 14:22

Opprinnelig postet av Husgutt
Det ble noe av det, han har også brukt det på stadion. Men husker jeg rett, var det så vanskelig å blåse i det, at det nesten ikke kom ut noe lyd..

Såpass, det fikk jeg aldri med meg.

Noe som derimot hadde vært gøy, hadde vært om noen prøvde seg med didgeridoo. Synd ingen australske fans har med seg en slik til Sør-Afrika (så i hvert fall ingen mot Tyskland). En slik en lager en enormt mye grommere lyd enn noe plastikkhorn. Dessuten så krever den så mye pust at ingen orker å spille den i 90 minutterCool

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 16 jun 10, 15:22

Opprinnelig postet av tgtgtgtg

Lurer på når vi vil få se de første vuvuzuelaene i Norge, Og vil vi egentlig ha det forbanna maset fra de fantastiske trompetene hit.Undecided Er det noen sm har hørt om noen eller sett noen i Byen??

I såfall slutter jeg å gå på kamp.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 16 jun 10, 15:39
Kunne ikke det vært en fin måte å ønske Lala velkommen tilbake på da?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 16 jun 10, 15:48
Du er seriøs?

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 16 jun 10, 15:58

Opprinnelig postet av Husgutt
Du er seriøs?

Tja. Nå er det VM i Sør Afrika, og da er det naturlig at afrikanerne får sette sitt preg på mesterskapet. Neste gang er det vel Brasil sin tur, og de vil vel gjøre det på sin måteFoot in mouth. Vi nordmenn er jo glad i sauebjeller blant publikum på store idrettsarrangementer. Sveitserne har bruker bjeller som er på størrelse med kirkeklokker. Engelskmennene synger falskt.

Poenget mitt er at smaken er som baken, og kulturer er forskjellige. Defor tror jeg ikke disse blåseinstrumentene blir en gjengs hit i Norge, men det kunne vært en fin måte å ønske Lala velkommen tilbake på.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 16 jun 10, 16:26

http://e24.no/naeringsliv/article3695837.ece De er kommet til England, d.v.s at det nok bare er et spørsmål om tid

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3