Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet sommer 2010 - rykter og spekulasjoner

Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 29 9

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 18 jul 10, 11:57
Endret: 18 jul 10, 11:57
Endret av: Plankekæll

Opprinnelig postet av TheDude

Noen som kan si meg hvor mange mål har han hittil i år forresten?

Poengtabellen 2010.

Mattias Andersson har hele 5 mål.


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 18 jul 10, 12:27

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av TheDude

Noen som kan si meg hvor mange mål har han hittil i år forresten?

Poengtabellen 2010.

Mattias Andersson har hele 5 mål.

ca 0,5 mål i snitt pr spillte kamp altså? Ikke så gæli det.


patrickd

Juniorspiller
Ble medlem: 16 mar 04
Innlegg: 78

Lagt til: 18 jul 10, 12:34
nei, som jeg skrev, så fortsetter han i det sporet så blir han en viktig spiller=) bare virker merkelig for meg om han gjør det, med tanke på ferdighetsnivå hans... men jeg håper jo han fortsetter med det, for alt i verden.. selvom jeg ikke tror=)

---------------------------

thats football guys, thats all it is;)


patrickd

Juniorspiller
Ble medlem: 16 mar 04
Innlegg: 78

Lagt til: 18 jul 10, 12:36

men om han allikevel fortsetter med det, er det fortsatt uhyre frustrerende å se han spille... makan til overbetalt fyr skal du lete lenge etter... men sånn er fotballen=)

---------------------------

thats football guys, thats all it is;)


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 18 jul 10, 12:43
Skulle vært moro å sett Torstein Helstad i FFK. Han er jo "usynelig" "lat" og tar null ansvar bakover på banen. Hvis han ikke hadde scort i 3 kamper etter hverandre skulle jeg likt å se hva som sto her. Når det gjelder Andersson er jeg enig i at han er overbetalt, men han scorer jo mål i at lag som sliter noe enormt med effektiviteten.

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 19 jul 10, 12:34

FFK jakter ny kantspiller fra glimt. Noen som vet noe om denne spilleren da?

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 19 jul 10, 12:47

Har sett altfor lite av ham til å kunne uttale meg i det hele tatt. Men jeg ser at han har 0 mål på 21 seriekamper for Glimt på fire sesonger, to i Tippeligaen og to i Adeccoligaen. Ikke altfor imponerende.

Når det er sagt så er han sisteårs-junior, dermed riktig alder.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 19 jul 10, 13:08
Endret: 19 jul 10, 13:08
Endret av: Erikk

Men burde vi ikke isteden jaktet en spiss? Når det gjelder kantspillere har vi vel ikke for få?


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 19 jul 10, 13:08

Opprinnelig postet av Lemmy

Har sett altfor lite av ham til å kunne uttale meg i det hele tatt. Men jeg ser at han har 0 mål på 21 seriekamper for Glimt på fire sesonger, to i Tippeligaen og to i Adeccoligaen. Ikke altfor imponerende.

Når det er sagt så er han sisteårs-junior, dermed riktig alder.

Ikke akkurat målfarlig nei. Men er definitivt en spennende spiller. Tar gjerne imot en kantspiller i den alderen. Både Andersson og Valencia er dyre i drift, samt gamle.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 19 jul 10, 13:11

Opprinnelig postet av Erikk

Men burde vi ikke isteden jaktet en spiss? Når det gjelder kantspillere har vi vel ikke for få?

Det blir vel via bosmane vi eventuelt henter ham. Men er enig der, en ny spiss behøves utvilsomt. Borges passer i den hengende spissrollen, men Askar er klart bedre som kant hvor han som regel er mer involvert. Uansett, foruten en ny spiss, skulle jg gjerne sett en spillende stopper ved siden av Raio. Håper at Gilmak får spilletid der, nå herjer jo uansett Hansi og Thomassen den sentrale midtbanen.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 19 jul 10, 13:47

TIL leder jakten på Johansen

- Sett at du forlater Glimt, har du noe førstevalg blant de andre klubbene?

- Slik det ser ut nå så, la meg meg si det slik: Jeg har pratet mest med TIL, sier 19-åringen.

 

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 19 jul 10, 14:16
Lukter agn plantet av agenter for å øke interessen rundt spilleren. Har aldri hørt om fyren engang. Kan ikke helt tenke meg at FFK er interesserte, men har tatt feil før jeg...

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 19 jul 10, 15:06
Endret: 19 jul 10, 15:08
Endret av: Plankekæll

Opprinnelig postet av Holters
Lukter agn plantet av agenter for å øke interessen rundt spilleren. Har aldri hørt om fyren engang. Kan ikke helt tenke meg at FFK er interesserte, men har tatt feil før jeg...

Han er vel et av de absolutt største norske kanttalentene. Han var meget god mot FFK på stadion også. Vidar Martinsen slet mot Stefan Johansen.

God teknikk, strålende venstreben, brukbar fart. Absolutt en spiller som kommer til å prege Tippeligaen de nærmeste årene, det er jeg overbevist om.

Jeg tipper FFK har han i kikkerten, men en overgang til TIL er nok mye mer sannsynlig.

Edit:

Den siste setningen min ble jo bare surr da, jeg hadde ikke lest innlegget om at FFK var interesserte. Men gledelig at de er interesserte, for Johansen har meget høyt potensial etter min mening.


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 19 jul 10, 15:20
Endret: 19 jul 10, 15:43
Endret av: Ziggy Stardust

Minner om denne spilleren igjen. Tror seriøst dette kunne vært den spissen FFK trenger !! Litt artig er det at han har samme draktnummer som Daniel Nannskog hadde da han spilte i Landskrona Bois.

http://en.wikipedia.org/wiki/Fredrik_Olsson

 http://www.youtube.com/watch?v=RWlKf4dTp5U

http://www.landskronabois.com/viewplayer.php?id=73

 http://www.landskronabois.com/getnyhet.php?grab=o7hp7pu7sli7787a9f5i7wcbh4q92s6j

---------------------------

You`ll never walk alone...


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 19 jul 10, 15:52

Rykker vi opp, så trengs det muligens noen  forsterkninger, men grunnet økonomi har vel klubben knapt råd til en reservespiller fra Tornes.

Synes vi har en meget bra start 11...klart det mangler litt her og der, men samtidig har vi mange meget lovende unggutter som Becken, Odi, Lala, Simen Stranderholen., Labekk. Mulac osv som jeg tror det er bedre å satse på enn  "kjøpe talenter".  Det blir også meget spennende å se Gilmak og Gamboa.

Synes ikke vi har noen dårligere spillere nå enn i sølvsesongen !!!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 19 jul 10, 16:08

Kjenner en del Glimt supportere. De er ikke særlig imponert over Stefan Johansen. Veit ikke om dette er en spiller for oss, trur ikke han er noe større talent enn Rafn og Lala.

Sats heller på egne unggutter FFK!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 19 jul 10, 16:39

Uansett kan gutten ha godt av et miljøskifte hvis han stagnerer litt hos Glimt. De spiller god gammeldags "tut og kjør" Rosenborg-stil ála Eggen. Det er ikke sikkert 4-3-3 passer han så godt. Jeg vil tro at hurtigere spillere som Trond Olsen (og lignende) passer bedre inn der.

Kanskje en mer ballbesittende FFK-stil passer han bedre. Jeg kan faktisk se visse likheter med en ung Raymond Kvisvik i den spilleren. Er det økonomisk forsvarlig ser jeg gjerne han i en flott hvit drakt fra og med sesongen 2011.

Ja, jeg har sett han mer enn 2 kamper. Wink


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 19 jul 10, 17:05

Synes fortsatt Marius Helle hadde vært noe jeg da.. Han fikk ikke til stort mot oss.. Men 16 mål er ikke dårlig.. Forøvirg mye spennende forslag her Wink

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

18.08.2010


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 19 jul 10, 20:56

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Synes fortsatt Marius Helle hadde vært noe jeg da..

Målscorere passer ikke inn i profilen til FFK.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 19 jul 10, 21:07

Den forstod jeg ikke,kan du utdype det er du snill?



Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 29 9

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3