Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet sommer 2010 - rykter og spekulasjoner

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 29 7

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 04 jul 10, 19:39

Opprinnelig postet av rød og hvit

Opprinnelig postet av Patrioten

 

Det er sant med Ophaug, men det var vel ikke Lasse sin skyld at det ble mål?

Det var vel en, eller annen i muren som ikke gjorde jobben sin?

Det var bare et nydelig frispark og vi applauderer dersom vi scorer et slikt mål - da er det selvsagt ikke keeper eller mur hos motstander som er dårlig. Kan ikke se at det var noen feil hos oss her.

Derimot bør FFK få inn en som kan drille avslutninger med spisser og midtbane. Med så mange opplagte målsjanser som vi hadde i dag er det ikke uflaks, men udyktighet som en annen skrev.

Avslutninger må terpes og terpes og terpes - spør Solskjær

 

Jeg er spent på hva Lasse sier om frisparket, noe var det som skjedde der. Han var fly forbanna. Jeg tror han ikke hørte fløyta. Fulgte rett og slett ikke med. Det er så mangesom greier å curle sånne frispark så han får holde seg mitt i mål. Det var heller ikke no hardt. Jeg mener det var keepertabbe. Jeg har ikke sett noen reprise,men det er det vel noen her som har gjort.

---------------------------

Heia FFK


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 04 jul 10, 19:56
Opprinnelig postet av Lex

Opprinnelig postet av rød og hvit

Opprinnelig postet av Patrioten

 

Det er sant med Ophaug, men det var vel ikke Lasse sin skyld at det ble mål?

Det var vel en, eller annen i muren som ikke gjorde jobben sin?

Det var bare et nydelig frispark og vi applauderer dersom vi scorer et slikt mål - da er det selvsagt ikke keeper eller mur hos motstander som er dårlig. Kan ikke se at det var noen feil hos oss her.

Derimot bør FFK få inn en som kan drille avslutninger med spisser og midtbane. Med så mange opplagte målsjanser som vi hadde i dag er det ikke uflaks, men udyktighet som en annen skrev.

Avslutninger må terpes og terpes og terpes - spør Solskjær

 

Jeg er spent på hva Lasse sier om frisparket, noe var det som skjedde der. Han var fly forbanna. Jeg tror han ikke hørte fløyta. Fulgte rett og slett ikke med. Det er så mangesom greier å curle sånne frispark så han får holde seg mitt i mål. Det var heller ikke no hardt. Jeg mener det var keepertabbe. Jeg har ikke sett noen reprise,men det er det vel noen her som har gjort.

Kanskje han var irritert på spillerne i forhold til muren?

Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 15 jul 10, 21:43
Fredrik Gulsvik ....?

---------------------------

You`ll never walk alone...


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 15 jul 10, 22:05

nei takk... ikke enda en tegstrøm eller stadheim spiller... hva har gulsvik gjort seir jeg bare... god nok for adecco, men ikke høyere nivå derfor for han ikke spille for odd og han er heller ingen target spiss

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


patrickd

Juniorspiller
Ble medlem: 16 mar 04
Innlegg: 78

Lagt til: 16 jul 10, 11:41
hvorfor er det ingen som nevner kvisvik?? må være en mulighet å hente han tilbake, uten at det er så altfor dyrt???

---------------------------

thats football guys, thats all it is;)


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 16 jul 10, 11:52

Opprinnelig postet av patrickd
hvorfor er det ingen som nevner kvisvik?? må være en mulighet å hente han tilbake, uten at det er så altfor dyrt???

Herre...


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 16 jul 10, 12:34

Opprinnelig postet av patrickd
hvorfor er det ingen som nevner kvisvik?? må være en mulighet å hente han tilbake, uten at det er så altfor dyrt???

Dagens vits?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 jul 10, 12:46

Opprinnelig postet av patrickd
hvorfor er det ingen som nevner kvisvik?? må være en mulighet å hente han tilbake, uten at det er så altfor dyrt???
lenge siden 1 april nå Laughing

her er ett svar på ditt spørsmål.. les det

 

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 jul 10, 12:55

Jeg har hørt rykter om at de store gutta er på banen igjen, for å hjelpe FFK enten med å leie, eller kjøpe en spiss til de.

For håpe at det er noe ryktene.


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 16 jul 10, 13:28
Opprinnelig postet av Patrioten

Jeg har hørt rykter om at de store gutta er på banen igjen, for å hjelpe FFK enten med å leie, eller kjøpe en spiss til de.

For håpe at det er noe ryktene.

Er ryktet ditt fra kommantarfeltet i en artikkel på f-b.no? Leste det samme der... Skal vel ikke ta alt som står der for blodfakta, men gledelig om det stemmer!

---------------------------

We'll be back!!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 jul 10, 13:41
Endret: 16 jul 10, 13:42
Endret av: Patrioten

Nei, jeg skrev det her først, det er en bekjent av meg som kjenner de som er med i Spillerinnvest, han hadde spurt en av de. Han ville ikke så mye, men han skjønte utifra smilet og måten han svarte han på, at det var ting på gang. For håpe at smilet var til FFKs fordel. Vi får vente og se, blir spennende dette.


alexx

Juniorspiller
Ble medlem: 20 aug 09
Innlegg: 118

Lagt til: 16 jul 10, 13:59
Jeg måtte selv ta en kikk på kalenderen Keiko99!men vi får ta det for hva det sannsynligvis var ment som, et forslag med glimt i øya,det kan umulig være ment som noe annet(seriøst forslag for eksempel)Kvisvik comeback i FFK? måtte gud forby! Han har gjort sitt i FFK, vi er takknemlige for hva han bidrog med,men han tilhører FFKs fortid.

---------------------------

alexx


Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 16 jul 10, 15:04

Opprinnelig postet av Patrioten

Nei, jeg skrev det her først, det er en bekjent av meg som kjenner de som er med i Spillerinnvest, han hadde spurt en av de. Han ville ikke så mye, men han skjønte utifra smilet og måten han svarte han på, at det var ting på gang. For håpe at smilet var til FFKs fordel. Vi får vente og se, blir spennende dette.

Om de gjør det, er det vel best å holde kjeft, spesielt om de er ute etter en bestemt spiller. Husk overgangen som Bruun Hansen annonserte før den var underskrevet, ble den noe av ? Foot in mouth

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


patrickd

Juniorspiller
Ble medlem: 16 mar 04
Innlegg: 78

Lagt til: 16 jul 10, 19:03
var ikke ment som en vits, foten hans hadde herjet i adecco. selvfølgelig bare skaffet han ut året, men mener han kunne skapt noe. farlige innlegg, og ikke kun trilling frem og tilbake som de driver med nå. greit fornøyd med sogndal kampen, men synes det er underlig at et lag kan ha så mye ball å skape så lite. Takker meg lykkelig for at en tupp fra piroja tilfeldigvis landet foran verdens mest stillestående svenske, så de ikke gikk på nok en smell. men er ikke tilfeldig at vi sliter med å få mål, de er jo verna mot å skape sjanser. tror kvisvik kunne tilført noe der, han fikk jo tross alt mål/assist nesten hver match. men selvfølgelig, kun ut året. keiko, den artikkelen din, der satt det vel litt andre folk i systemet;)

---------------------------

thats football guys, thats all it is;)


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 16 jul 10, 19:18
Et rykte som har kommet meg for øret er at Matias er på veg bort, og at han ikke vil spille høstsesongen. Kan ha en kombinasjon av høy lønn, samt at han ikke har spilt opp mot sit beste i FFK. Vet ikke om det er hold i dette, men det har vist kommet fra Matias selv. Noen som har hørt noe der ??

patrickd

Juniorspiller
Ble medlem: 16 mar 04
Innlegg: 78

Lagt til: 16 jul 10, 19:23
håper det....

---------------------------

thats football guys, thats all it is;)


Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 16 jul 10, 19:44

Opprinnelig postet av Anne
Et rykte som har kommet meg for øret er at Matias er på veg bort, og at han ikke vil spille høstsesongen. Kan ha en kombinasjon av høy lønn, samt at han ikke har spilt opp mot sit beste i FFK. Vet ikke om det er hold i dette, men det har vist kommet fra Matias selv. Noen som har hørt noe der ??

 

At han ikke vil spille høst-sesongen ? Så lenge han er ansatt i FFK, så er ikke det hans valg... og hvis han har høy lønn, hvem kommer til å gi han den samme lønna andre steder ?

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 16 jul 10, 19:54

Opprinnelig postet av patrickd
var ikke ment som en vits, foten hans hadde herjet i adecco. selvfølgelig bare skaffet han ut året, men mener han kunne skapt noe. farlige innlegg, og ikke kun trilling frem og tilbake som de driver med nå. greit fornøyd med sogndal kampen, men synes det er underlig at et lag kan ha så mye ball å skape så lite. Takker meg lykkelig for at en tupp fra piroja tilfeldigvis landet foran verdens mest stillestående svenske, så de ikke gikk på nok en smell. men er ikke tilfeldig at vi sliter med å få mål, de er jo verna mot å skape sjanser. tror kvisvik kunne tilført noe der, han fikk jo tross alt mål/assist nesten hver match. men selvfølgelig, kun ut året. keiko, den artikkelen din, der satt det vel litt andre folk i systemet;)

Kvisvik? Nei takk, desverre har Raymond opptrådt svært uproft både når han var i klubben og etter tiden i klubben, har ikke noe i mot Kvisvik personlig, men tror ikke han hadde hjulpet oss noe særlig nå.

Sjanser? Hva er det du babler om? FFK har skapt masse sjanser de, det det går på er at vi ikke klarer å omsette sjansene til scoringer. ergo, vi trenger en spiss. Nå har vi fått inn en def midtbane/midtstopper og en kant/back, så da skal det blir spennende om vi får inn en spiss. Tror neppe Mattias forsvinner..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

18.08.2010


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 16 jul 10, 20:23
Opprinnelig postet av Kratos

Opprinnelig postet av Anne
Et rykte som har kommet meg for øret er at Matias er på veg bort, og at han ikke vil spille høstsesongen. Kan ha en kombinasjon av høy lønn, samt at han ikke har spilt opp mot sit beste i FFK. Vet ikke om det er hold i dette, men det har vist kommet fra Matias selv. Noen som har hørt noe der ??

 

At han ikke vil spille høst-sesongen ? Så lenge han er ansatt i FFK, så er ikke det hans valg... og hvis han har høy lønn, hvem kommer til å gi han den samme lønna andre steder ?

At han ikke vil spille for at han er solgt fra FFK. Ikke for at han selv ikke vil. Selges Anderson uten at vi får inn en spiss så driter de på draget, og det nekter jeg og tro at de gjør. Hadde det vært i fjor så kanskje...

---------------------------

Heia FFK


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 16 jul 10, 22:19

Hvis en annen klubb kommer på banen og er interessert i å hente Andersson bør FFK slå til.

Vi kan vel heller ikke forvente å få en overgangssum for mannen heller.

Både Andersson, Valencia og Tegström må gjerne dra for min del. Dette er "luksusspillere" med altfor høye lønninger i forhold til hva de presterer på banen.



Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 29 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24