Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet sommer 2010 - rykter og spekulasjoner

Flat Trådet Nøstet
Side 15 av 29 15

thejester

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 11 aug 10, 20:10

Ser vi rent statistisk på det, så ligger FFK på tredje plass hva gjelder scorede mål i Adeccoen. Ergo, vi scorer nok mål. Om det er en som heter Ringberg som putter 66 mål i en sesong eller om 22 spillere scorer tre mål hver, er egentlig totalt irrelevant. Alltid gøy å ha en "storscorer", men det deles ikke automatisk ut ekstra poeng til laga med toppscoreren.

Jeg ser selvfølgelig at vi burde hatt en spiller/spiss som satte flere sjanser, men hadde vi tettet bedre til bakover, så hadde vi hatt x antall flere poeng. Husk at det ikke er normalt å vinne kamper 6-3, 7-4, 5-4 osv.

---------------------------

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

@ Twitter: http://twitter.com/matiashs


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 11 aug 10, 20:59

Opprinnelig postet av Lex

Opprinnelig postet av kjell-H

Seriøst?Er ikke det vi egentlig mangler nå da?Nemlig en spiss.hehe.Nei det trener teamet har mye rart for seg.Men vi får se åssen det går framover.

Var det ikke du som hadde hørt noe om en spiss til FFK da Kjell-H?

Eller var det Ringberg ryktet?

Jo stemmer det.Men nei det gjaldt ikke Ringberg.For min del så er det samme hva de kjøper inn.Jeg ser helst at odi og dino får prøve seg mer på A-laget jeg.Men vi har nettopp hentet inn gamboa og gilmak så da trodde jeg neste var å priotere oppover på banen.

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 11 aug 10, 23:30

Nye keepere til FFK.

2 nye junior keepere er hentet inn.Dette er veldig bra.

http://www.fredrikstadfk.no/content/view/3221/372/

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 16 aug 10, 10:09
RBK jakter ny midtbanespiller. Sitter med en vond følelse av at det kan være Borges de snuser på. Har ingen hold i det sitter bare med følelsen. Arg håper jeg tar feil

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 16 aug 10, 10:13

FFK har ikke råd til å selge Borges i sesongen (har ikke peil på overgangsvinduer) for uten Borges rykker vi rett og slett ikke opp. Men hvis RBK er interessert i Borges, er det ingenting som kan stoppe dem. De har penger, og alle vil til Rosenborg. Kan ikke klandre dem for det. Ser for meg overskriftene i VG àla RosenBorges og det som verre er...

---------------------------

-Elsker alle-


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 aug 10, 10:28

Opprinnelig postet av mysthical
RBK jakter ny midtbanespiller. Sitter med en vond følelse av at det kan være Borges de snuser på. Har ingen hold i det sitter bare med følelsen. Arg håper jeg tar feil
slapp av slapp av Laughing

om ikke den spilleren heter Cristian Bolaños da blir jeg meget overrasket

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 16 aug 10, 10:31

står at det mest sannsynlig ikke er Bolanos da.

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 aug 10, 10:49

står det i den linken jeg la ut eller står det ett annet sted ?

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 16 aug 10, 10:53

aftenposten tror jeg, gidder ikke sjekke

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 aug 10, 11:06

du har nok rett.. savner at en legger ut linker  Vi ønsker å få på plass en spiller i løpet av mandag, lite tyder på at Christian Bolaños blir RBK-spiller i denne omgang.

uansett vi gir ikke bort spillere... håper FFK skrur opp prisen Cool

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 16 aug 10, 11:21

Linker får folk som ikke er på jobb legge ut...

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 16 aug 10, 11:55

Greit nok at FFK vil bli kraftig redusert hvis Borges forsvinner, men spørs om ikke det er noe av det beste. Etter sesongen er Borges inne i sitt siste kontraktsår og i sommervinduet vil han da rimelig sikkert forsvinne. Om ikke spilleren, iallefall signaturen hans. Og vi vet alle hvilken suksess det er å selge spillere som er inne i sitt siste kontraktsår. Vintervinduet er dødt og tviler på at han selges til noe annet enn evt. RBK eller andre skandinaviske klubber i det vinduet.

Det vil uansett være krise hvis Borges forsvinner, men da MÅ forsterkninger til og det skjønner vel alle fra FSI til Eva Ordfører... Så spørs det, en goalgetter av en spiss og en spiller til Jocke har funnet i gullgruva si (hva med han kraftpluggen av en afrikaner som var her før sesongen?) er kanskje bedre enn Borges alene.

Tapet er iallefall ikke like stort. I tillegg så kan klubben sikre seg en FET videresalgsprosent på Borges. 25-30%? Gutten er profesjonell til fingertuppene og fotball betyr alt for gutten. Med TL- og CL-fotball frem til sommervinduet så forsvinner han til utlandet for mye mer enn vi kan selge han for fra Adecco. Så spørs det da. 10 mill fra Adecco (ren tipping, men tviler på det noen gang har vært lignende summer fra Adecco) eller at RBK selger han for 30-40(-50-60-70-..) mill og vi får 9-12(-15-18-21..) mill i videresalgsprosenter.

Men hvilken fantastisk spiller og person han er. Blør for drakta hver eneste kamp og byderbyet i går betydde tydeligvis mer for han enn noen andre utpå der, jeg skjønner godt at det koker over til slutt! Intervjuene med Rafn etter kamp, hvor han forteller at det er "surt at de ikke klarer å vinne kampen, men disse kampene tapte vi i fjor. Og på slutten av sesongen kan nettopp dette poenget være avgjørende." Også avslutter han med å si at han egentlig ikke er så fan av frihelger... Tror jeg må kjøpe meg en Borges-drakt før han forsvinner!


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 16 aug 10, 12:58

Opprinnelig postet av keiko99

du har nok rett.. savner at en legger ut linker  Vi ønsker å få på plass en spiller i løpet av mandag, lite tyder på at Christian Bolaños blir RBK-spiller i denne omgang.

uansett vi gir ikke bort spillere... håper FFK skrur opp prisen Cool

Borges går ikke til andre norske klubber, (Håper jeg), har intrykket av at gutten ikke har så lyst til å gå til konkurrerende klubber, han virker som han er en ganske trofast spiller. og FFK har jo heller ikke tradisjon for å selge sine nøkkelspillere til andre norske klubber,

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


summarius

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09
Innlegg: 289

Lagt til: 16 aug 10, 14:32

Opprinnelig postet av tgtgtgtg

Opprinnelig postet av keiko99

du har nok rett.. savner at en legger ut linker  Vi ønsker å få på plass en spiller i løpet av mandag, lite tyder på at Christian Bolaños blir RBK-spiller i denne omgang.

uansett vi gir ikke bort spillere... håper FFK skrur opp prisen Cool

Borges går ikke til andre norske klubber, (Håper jeg), har intrykket av at gutten ikke har så lyst til å gå til konkurrerende klubber, han virker som han er en ganske trofast spiller. og FFK har jo heller ikke tradisjon for å selge sine nøkkelspillere til andre norske klubber,

Blir nok ikke noen Borges til Rosenborg nå i alle fall.


egkrist

Knøttespiller
Ble medlem: 01 mar 04
Innlegg: 64

Lagt til: 16 aug 10, 14:48

Ny spiller til FFK

Ikveld offentliggjør FFK navnet på en ny spiller.

 

 

Roger Risholt tilbake? Iflg Demokraten kan Risholdt være tilbake.

 

http://www.demokraten.no/ffk/article5224777.ece


kingleh

Juniorspiller

Ble medlem: 11 okt 03
Innlegg: 153

Lagt til: 16 aug 10, 15:27
Med all respekt for Roger.. hva skal vi med han? Nå har vi gilmak også...

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 16 aug 10, 15:39

Da ville jeg heller hatt Ringberg...

---------------------------

Hater hat!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 aug 10, 15:43

velkommen sier jeg.. liker roger Laughing

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 16 aug 10, 15:53
Kommer Roger tilbake blir jeg skuffa. Det er ikke akkurat noen ungfole det vel. Sånn som FFK skal satse på. Dummeste jeg har hørt.

---------------------------

Heia FFK


Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 16 aug 10, 15:53

[quote=egkrist]

Ny spiller til FFK

Ikveld offentliggjør FFK navnet på en ny spiller.

 

 

Roger Risholt tilbake? Iflg Demokraten kan Risholdt være tilbake.

 

http://www.demokraten.no/ffk/article5224777.ece

[/quote]

Hva er det med FFKfans og gamle spillere ? Nei, en spiss, Torstein Hellstad, er tingen nå, ikke flere midtbane/forsvarspillere

---------------------------

To Telos Arheezee Torah



Flat Trådet Nøstet
Side 15 av 29 15

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3