Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet sommer 2010 - rykter og spekulasjoner

Flat Trådet Nøstet
Side 19 av 29 19

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 17 aug 10, 10:13

Opprinnelig postet av Willy René

Vi må nok belage oss på at det ikke kommer noen nye spillere i dette overgangsvinduet. I alle fall ikke med bistand fra spillerinvest.

De sitter på gjerdet og blir nok sittende der til klubben ikke lenger har noen forpliktelser overfor Værste/Bryna og det er vel helt til at FFK har nedbetalt stadionlånet, var det ikke på 40mill.?

Det er vel da FFK skal få overført b-aksjene vederlagsfritt, var det ikke så? Vi må nok vende oss til en situasjon uten bistand fra Spillerinvest.

Noe av greia med FSI var jo at de uavhengig av Sport AS, og deres aksjonærer, kunne hjelpe klubben med å hente spillere. Det er bare det at nå har ikke klubben råd til å lønne spillere, og da er det ikke mye FSI kan bidra med.

Værste har tatt full kontroll på lommeboka til Sport AS, og ære være dem for det. Men når de sier at man ikke kan ta på seg flere kostnader så betyr det at det ikke kommer flere spillere, uansett om de kommer gratis.

Vi som følger klubben vil jo ha resultater, men vil vi ha det for enhver pris? Vi har ingen rik onkel på eiersiden i klubben(Sport AS) som spytter inn uhemmet med penger, som f.eks Ulrichsen i Stabæk. Vi har heller ikke en gedigen egenkapital som RBK.

Hvis bedre spillere og trener er det som skal til for sportslig suksess, og klubben tar den kostnaden så vil det antageligvis ende med AT FFK er historie om kort tid.

Om det skulle være slik at klubben kunne selge spillere som Thomassen og Borges vil det kunne redde situasjonen i noen grad når det gjelder økonomi, men vil antageligvis resultere i flere sesonger i Adecco. Ett opprykk vil gi større inntekter, men det sportslige vil også styrkes for å holde seg. Og det koster penger.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 17 aug 10, 13:04

Opprinnelig postet av summarius

Erik Mykland er klar for comeback IGJEN!!!!! Tongue out

Det stemmer. Wink

---------------------------

http://twitter.com/banksy8


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 18 aug 10, 06:54
Endret: 18 aug 10, 06:55
Endret av: Patrioten

Her kommer dårlige nyheter i forhold til spilleforsterkninger. Til FB sier Svein Johannessen at det finnes ikke penger i klubben til nye spillere. Noe også leder i FFK Sport AS Bjørn Borg bekrefter. Det finnes heller ikke innvestorer som har sagt villig til å hjelpe til. Når det gjelder dialogen til FSI så er dialogen god, men at det finnes ikke stort med midler der heller.

Synes det er rart at de ikke har penger igjen etter salgene av Tarik og Dominc?

Hvis de ikk har mer penger igjen, så kan de jo like godt legge ned hele greia.


summarius

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09
Innlegg: 289

Lagt til: 18 aug 10, 08:50

Opprinnelig postet av Lemmy

Opprinnelig postet av summarius

Erik Mykland er klar for comeback IGJEN!!!!! Tongue out

Det stemmer. Wink

Sånn kan det altså gå troll i ord.....Se etter Pascal Simpson....Laughing


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 18 aug 10, 09:59

Opprinnelig postet av summarius

Se etter Pascal Simpson....Laughing

Trenger vi flere trenere nå da. Er vel spisser vi trenger Wink

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 18 aug 10, 10:13

Kjipt å tenke på at vi får enda større økonomiske problemer pluss at vi mister mange spillere hvis vi ikke rykker opp. Jeg tror som tidligere sagt at vi ikke rykker opp hvis vi ikke får ny spiss noe som det ikke finnes penger til.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 18 aug 10, 10:23

Rykker vi ikke opp i år så er jeg stygg redd for at det blir lenge til vi rykker opp.

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 18 aug 10, 10:26

Jeg er desverre helt enig med deg Kjell H noe som sier sitt om hvor viktig det ville vært med en ny spiss. Nå hadde jeg blitt veldig glad hvis Høili ennå en gang ville hjulpet oss.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 18 aug 10, 18:02
Nå står det i en av nettavisene at Vålerenga ønsker Angan som erstatter for Moa. Noen her inne skrev når det ble spekulert i at Andersson gikk til Odd at også Hønefoss ønsket Andersson. Kanskje dermed Hønefoss kjøper Andersson og vi frigjør en masse lønnsmidler som igjen kan føre til at vi endelig skulle få spissen som vi trenger så sårt.

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 18 aug 10, 18:15

demokraten prøver seg på en ro tur...

Risholt var aktuell

 

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

18.08.2010


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 18 aug 10, 18:50

Opprinnelig postet av Erikk

Jeg er desverre helt enig med deg Kjell H noe som sier sitt om hvor viktig det ville vært med en ny spiss. Nå hadde jeg blitt veldig glad hvis Høili ennå en gang ville hjulpet oss.

Jeg tror både Høili og andre pengegubber i byen er lei av å se penga de har puttet i klubben har blitt skuslet bort på å betale overpris. Jeg er ingen psykolog, men man trenger ikke være det for å tenke seg til at dersom klubbledelsen gjennom denne sesongen klarer å vise fornuftig økonomisk drift og vettug omgang med spilleroverganger, vil investorene være mer velvillige neste sesong. I hvert fall om det blir opprykk og klubben trenger forsterkninger.

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


thejester

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 18 aug 10, 20:44

Opprinnelig postet av Tøfflus

Jeg tror både Høili og andre pengegubber i byen er lei av å se penga de har puttet i klubben har blitt skuslet bort på å betale overpris.

Det har jo kommet frem i det siste at det er FSI som har stått for denne overgangspolitkken. Jokke har visstnok presentert flere spennende navn for klubben og FSI.

---------------------------

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

@ Twitter: http://twitter.com/matiashs


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 18 aug 10, 21:26

Husk også at det snakkes om økonomikrise. Vet ikke hvor mye penger Høili og co har til overs for tida 

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 18 aug 10, 21:27

Opprinnelig postet av Tøfflus

 

Jeg tror både Høili og andre pengegubber i byen er lei av å se penga de har puttet i klubben har blitt skuslet bort på å betale overpris. Jeg er ingen psykolog, men man trenger ikke være det for å tenke seg til at dersom klubbledelsen gjennom denne sesongen klarer å vise fornuftig økonomisk drift og vettug omgang med spilleroverganger, vil investorene være mer velvillige neste sesong. I hvert fall om det blir opprykk og klubben trenger forsterkninger.

 

 

En ting er å hente inn en spiss - så langt jeg har skjønt er vel heller problemet at vedkommende også skal lønnes. Der har vel styret satt ned foten og sagt at vi har ikke økonomi til mer.

Jeg synes faktisk at vi har fått en fabelaktig uttelling i dette overgangsvinduet.

 


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 18 aug 10, 22:33
Endret: 18 aug 10, 22:35
Endret av: Patrioten

Opprinnelig postet av rød og hvit

Opprinnelig postet av Tøfflus

 

Jeg tror både Høili og andre pengegubber i byen er lei av å se penga de har puttet i klubben har blitt skuslet bort på å betale overpris. Jeg er ingen psykolog, men man trenger ikke være det for å tenke seg til at dersom klubbledelsen gjennom denne sesongen klarer å vise fornuftig økonomisk drift og vettug omgang med spilleroverganger, vil investorene være mer velvillige neste sesong. I hvert fall om det blir opprykk og klubben trenger forsterkninger.

 

 

En ting er å hente inn en spiss - så langt jeg har skjønt er vel heller problemet at vedkommende også skal lønnes. Der har vel styret satt ned foten og sagt at vi har ikke økonomi til mer.

Jeg synes faktisk at vi har fått en fabelaktig uttelling i dette overgangsvinduet.

 

Det kan du vel ikke mene?

Det er jo bare Costa ricaspilleren som er en forsterkning, de andre er bare stallfyll.

Ellers skriker laget etter en spiss.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 19 aug 10, 02:03

Finnes det noe mulighet for å få lånt dominic a?Han får vell ikke spille i milan?Ja vet jeg drømmer litt for mye her nå.hehe

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 19 aug 10, 10:07

Opprinnelig postet av kjell-H

Finnes det noe mulighet for å få lånt dominic a?Han får vell ikke spille i milan?Ja vet jeg drømmer litt for mye her nå.hehe

Ja, han er jo et taktisk geni. I tillegg var han jo fabelaktig i FFK før vi solgte han til Milan.

Jeg er faktisk tvilende til at Adiyiah hadde vært en god forsterkning for FFK.  


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 19 aug 10, 10:44

Han er utlånt til Bundesliga

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 19 aug 10, 10:57
Opprinnelig postet av tgtgtgtg

Han er utlånt til Bundesliga

Hvilken klubb?

tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 19 aug 10, 11:00

Husker det ikke i farta. men tror det var Schalcke 05

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson



Flat Trådet Nøstet
Side 19 av 29 19

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f