Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet sommer 2010 - rykter og spekulasjoner

Flat Trådet Nøstet
Side 13 av 29 13

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 04 aug 10, 22:46

Drar fra FFK etter sesongen?

Først vil han bidra til å få FFK tilbake til eliteserien. Deretter blir trolig Sverige neste stoppested for Andreas Tegström (31).

FFK-spissen er på bedringens vei etter at han tidligere i vår pådro seg en leddbåndsskade.
I går deltok «Tegan» på treningen, men er neppe aktuell til søndagens kamp mot Strømmen.
– Det blir bedre og bedre, men vi får snakke litt med det medisinske apparatet om når jeg eventuelt er aktuell for kamp, men det vil nok fortsatt ta litt tid, sier Tegström som håper å kunne trene for fullt mot slutten av uken.

Har vel kanskje ikke med sommerovergangsvinduet å gjøre men..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

18.08.2010


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 05 aug 10, 07:54

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Drar fra FFK etter sesongen?

Hvis Tegström ikke er ferdig i klubben etter denne sesongen, blir jeg svært overrasket.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 05 aug 10, 14:55

LSK på handletur...

Lillestrøm har skrevet korttidsavtaler med både Mads Dahm (21) og Tom Sadeh (19) fra Lyns konkursbo. Begge er spilleklare til neste seriekamp borte mot Odd Grenland.

 

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 05 aug 10, 15:20

Opprinnelig postet av Knuty

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Drar fra FFK etter sesongen?

Hvis Tegström ikke er ferdig i klubben etter denne sesongen, blir jeg svært overrasket.

Må da være bedre å prøve et desperat forsøk på å  selge han nå så kanskje ffk kan få litt penger igjen.Alt er bedre en ingenting!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 05 aug 10, 15:55

Opprinnelig postet av kjell-H

Opprinnelig postet av Knuty

Hvis Tegström ikke er ferdig i klubben etter denne sesongen, blir jeg svært overrasket.

Må da være bedre å prøve et desperat forsøk på å  selge han nå så kanskje ffk kan få litt penger igjen.Alt er bedre en ingenting!

Helt enig i at et salg i sommer hadde vært best. Klarer dog ikke se for meg noen betale nevneverdig for han.

Det viktigste er vel at det frigjør en god del lønn.. Blir nok et stygt underskudd i år også, så må spare der vi kan.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 05 aug 10, 16:29
Opprinnelig postet av Knuty

Opprinnelig postet av kjell-H

Opprinnelig postet av Knuty

Hvis Tegström ikke er ferdig i klubben etter denne sesongen, blir jeg svært overrasket.

Må da være bedre å prøve et desperat forsøk på å  selge han nå så kanskje ffk kan få litt penger igjen.Alt er bedre en ingenting!

Helt enig i at et salg i sommer hadde vært best. Klarer dog ikke se for meg noen betale nevneverdig for han.

Det viktigste er vel at det frigjør en god del lønn.. Blir nok et stygt underskudd i år også, så må spare der vi kan.

Vi er kanskje tvunget til et opprykk, for å redd oss denne gangen? Et opprykk vil sikre oss et sted mellom 20-25 millioner kroner.

summarius

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09
Innlegg: 289

Lagt til: 05 aug 10, 18:39

Opprinnelig postet av Patrioten
Opprinnelig postet av Knuty

Opprinnelig postet av kjell-H

Opprinnelig postet av Knuty

Hvis Tegström ikke er ferdig i klubben etter denne sesongen, blir jeg svært overrasket.

Må da være bedre å prøve et desperat forsøk på å  selge han nå så kanskje ffk kan få litt penger igjen.Alt er bedre en ingenting!

Helt enig i at et salg i sommer hadde vært best. Klarer dog ikke se for meg noen betale nevneverdig for han.

Det viktigste er vel at det frigjør en god del lønn.. Blir nok et stygt underskudd i år også, så må spare der vi kan.

Vi er kanskje tvunget til et opprykk, for å redd oss denne gangen? Et opprykk vil sikre oss et sted mellom 20-25 millioner kroner.

Å nei og nei....TVUNGET til opprykk....;-) :-P


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 05 aug 10, 18:42
Det er jo ikke sikkert at alle vil bli med å redde oss denne gangen? Nå må kanskje redd oss selv og hvordan skal vi klare det uten penger?

Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 06 aug 10, 19:41

Kan ikke FSI kjøpe han her da ?

Her er en som scorer masse mål i nederlandsk 1.divisjon. Han er blitt linket til en overgang til Sidney FC, men det virker ikke som at han er kjøpt opp ? Alltid morro å dagdrømme ;)

http://en.wikipedia.org/wiki/Johan_Voskamp

Her er en video som viser litt:

http://www.youtube.com/watch?v=rDZMbg9IIDo

---------------------------

You`ll never walk alone...


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 06 aug 10, 19:54

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Kan ikke FSI kjøpe han her da ?

Her er en som scorer masse mål i nederlandsk 1.divisjon. Han er blitt linket til en overgang til Sidney FC, men det virker ikke som at han er kjøpt opp ? Alltid morro å dagdrømme ;)

http://en.wikipedia.org/wiki/Johan_Voskamp

Her er en video som viser litt:

http://www.youtube.com/watch?v=rDZMbg9IIDo

Sikkert alt for dyr spiller for FFK.Men en sånn spiss kunne vi ha trengt.Lukter målsjangser på alt.

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 06 aug 10, 21:15

Opprinnelig postet av kjell-H

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Kan ikke FSI kjøpe han her da ?

Her er en som scorer masse mål i nederlandsk 1.divisjon. Han er blitt linket til en overgang til Sidney FC, men det virker ikke som at han er kjøpt opp ? Alltid morro å dagdrømme ;)

http://en.wikipedia.org/wiki/Johan_Voskamp

Her er en video som viser litt:

http://www.youtube.com/watch?v=rDZMbg9IIDo

Sikkert alt for dyr spiller for FFK.Men en sånn spiss kunne vi ha trengt.Lukter målsjangser på alt.

Jeg tror ikke han er sinnsyk dyr...Det spiller nederlendere på hans nivå andre steder i skandinavia og resten av europa ( tenker da ikke på toppligaene så klart )

---------------------------

You`ll never walk alone...


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 07 aug 10, 11:05

Da ser det ut som om vi beholder Mattias Anderson - det blir i hvert fall ikke ODD


http://www.varden.no/sport/odd-erstatter-ikke-gulsvik-1.5514986

Cool


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 07 aug 10, 15:12

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 09 aug 10, 16:19

Ringberg mulig tilbake til FFK. Håper det i såfall blir en ekstremt billing signering og kontrakt. Langt over sine glansdager. Men har sikkert noe å tilføye utenfor og kanskje på trenersiden

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 aug 10, 16:29
Endret: 09 aug 10, 16:30
Endret av: Patrioten

Opprinnelig postet av mysthical

Ringberg mulig tilbake til FFK. Håper det i såfall blir en ekstremt billing signering og kontrakt. Langt over sine glansdager. Men har sikkert noe å tilføye utenfor og kanskje på trenersiden

Dette blir for dumt, det er jo ikke lenge siden han ikke var motivert for mer fotball.

Hadde vært bedre med Kvalheim.


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 09 aug 10, 16:46
Ved å få Ringberg til klubben vil vi få en spiss som for det første ELSKER klubben og vil gjøre sitt yterste for at de som er rundt han skal yte maks. Han er en glimrende ledertype og gir altid alt! Han er sjeldent eller aldri skadet, klager ikke om han må sitte en kamp på benken og er også en bidragsyter med masse erfaring å overføre til de andre spillerne både unge som eldre. Han har vært med på både oppturer og nedturer. Og han er en mann som vil trekke flere publikum pga mange har han som favoritt. Han vil nok ikke bli en dyr spiller heller. Mål kommer det også gjevnt å trutt. Han er sterk i lufta, noen vi mangler i dagens tropp i angrepsleddet, gode avslutter egenskaper, god i boksen og kan sette opp andre. Det som taler imot er om han krever en lengre kontrakt enn ut året. Uansett så tror jeg han kan gjøre det ok i ett år i TL og om vi skulle rykke opp. Samt aldern er ett spmtegn. Uansett så trenger FFK rutine i troppen utover i sesong avsluttningen og derfor så tror jeg det vil være en liten genistrek å signere #19

drage76

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 09 aug 10, 18:53

¨Ta med keepern til moss også da, da kansje er det avtalen verdt ....

---------------------------

R G


drage76

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 09 aug 10, 19:02

Opprinnelig postet av drage76

¨Ta med keepern til moss også da, da kansje er det avtalen verdt ....

  Dette er sagt av en mossekæll ...  Sitat

Det FFK treger nå er VIDALON
VIDALON, redd deg selv fra totalødeleggelse i moss og hjelp et fredrikstad det ennå er håp for. Det vil begge parter tjene på, og Moss fortjener deg ikke for her blir du bare utnyttet grovt

---------------------------

R G


Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 09 aug 10, 23:08

Opprinnelig postet av drage76

Opprinnelig postet av drage76

¨Ta med keepern til moss også da, da kansje er det avtalen verdt ....

  Dette er sagt av en mossekæll ...  Sitat

Det FFK treger nå er VIDALON
VIDALON, redd deg selv fra totalødeleggelse i moss og hjelp et fredrikstad det ennå er håp for. Det vil begge parter tjene på, og Moss fortjener deg ikke for her blir du bare utnyttet grovt

Greit, ringberg, keeperen til Moss og Vidalon for en BILLIG penge inkl lønn, og jeg er solgt. Bare han legger igjen det værste grisespillet sitt på Meløs...

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 09 aug 10, 23:33

Opprinnelig postet av Kratos

Opprinnelig postet av drage76

Opprinnelig postet av drage76

¨Ta med keepern til moss også da, da kansje er det avtalen verdt ....

  Dette er sagt av en mossekæll ...  Sitat

Det FFK treger nå er VIDALON
VIDALON, redd deg selv fra totalødeleggelse i moss og hjelp et fredrikstad det ennå er håp for. Det vil begge parter tjene på, og Moss fortjener deg ikke for her blir du bare utnyttet grovt

Greit, ringberg, keeperen til Moss og Vidalon for en BILLIG penge inkl lønn, og jeg er solgt. Bare han legger igjen det værste grisespillet sitt på Meløs...

Nei FAEN om Vidalon blir en FFK spiller.

Stakkars Rafn, kommer til å grue seg til trenning. Ikke på tale om DEn Franskefroskesneglespissende kødden skal dra på vår vakkre røde og hvite drakt.

 



Flat Trådet Nøstet
Side 13 av 29 13

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340